באחת הקבוצות נתקלתי בתופעה הבאה (אני מדבר על מו"ד 5): שחקנים שמגיעים לדלת מבוך ובמקום לפתוח אותה (או לא לפתוח) הם מתארים שהם פותחים אותה ממש מעט כדי להציץ.
אחלה, אני מניח שזה אפשרי, אבל יותר שתי בעיות:
1. זה שובר את הזרימה של המשחק, אם הם רואים מפלצת שלא נראית להם, הם מנסים לטרוק אותה במהירות.
2. במקרים מסויימים הם מחליטים להלחם אבל אז נתקעים בכוונה בפתח כדי ליצור "צוואר בקבוק" ולהגביל את כמות היצורים שיכולים לתקוף בו זמנית (או את המעבר שלהם).
איך הייתם מתמודדים עם הבעיות הללו בתור מנחים? אני קורא להן בעיות כי זה מרגיש לי טיפה כמו אקספלוייט...
אחלה, אני מניח שזה אפשרי, אבל יותר שתי בעיות:
1. זה שובר את הזרימה של המשחק, אם הם רואים מפלצת שלא נראית להם, הם מנסים לטרוק אותה במהירות.
2. במקרים מסויימים הם מחליטים להלחם אבל אז נתקעים בכוונה בפתח כדי ליצור "צוואר בקבוק" ולהגביל את כמות היצורים שיכולים לתקוף בו זמנית (או את המעבר שלהם).
איך הייתם מתמודדים עם הבעיות הללו בתור מנחים? אני קורא להן בעיות כי זה מרגיש לי טיפה כמו אקספלוייט...