"בטח, אני יכול לכתוב שמונים לחשים חדשים. זה יהיה קל."
- אני, לפני חודש
אז לפני חודש, החלטתי שאין מספיק לחשים לטעמי, ושאני רוצה לכתוב כמה לחשים חדשים. אז ניסיתי לחשוב על אתגר כתיבה של לחשים, כדי לעשות את זה מעניין לעצמי. אז אחרי ששקלתי כמה רעיונות, הבנתי שאני לא רוצה לכלוא את עצמי תחת תחום מסויים, ושבא לי לכתוב הכל מהכל. אז החלטתי פשוט לכתוב לחש אחד לכל מסורת בכל דרג. יש שמונה מסורות, ועשרה דרגים אם סופרים לחשונים. בחישוב זריז, זה יוצא שמונים לחשים חדשים. בזמנו חשבתי שזה רעיון טוב.
אני מציג בפניכם את שמונים הלחשים שכתבתי בחודש האחרון, מסודרים על פי דרגים, להנאתכם ולשימושכם. אשמח לשמוע את התלונות שלכם בתגובות למטה. בניגוד לסגנון הרגיל שלי, הפעם ניסיתי לדאוג קצת יותר לאיזון, אבל היכולת שלי באיזון דומה לזו של פלמינגו שיכור. אשמח לתגובות על זה. מוזמנים להשתמש או לקחת השראה מהרעיונות כאן. אני עצמי לקחתי השראה מהרבה מקומות בכתיבה (אם כי בעיקר מאנימה, כי אני אוהב אנימה). הלחשים הם במגוון רחב של סגנונות משחק, קהלי יעד, מקצועות ושימושיות, וזה מכוון. לא כל לחש כאן נועד ששחקנים ישתמשו בו, אם כי רובם בהחלט כן.
ובלי להוסיף מילים, הרי הלחשים:
- אני, לפני חודש
אז לפני חודש, החלטתי שאין מספיק לחשים לטעמי, ושאני רוצה לכתוב כמה לחשים חדשים. אז ניסיתי לחשוב על אתגר כתיבה של לחשים, כדי לעשות את זה מעניין לעצמי. אז אחרי ששקלתי כמה רעיונות, הבנתי שאני לא רוצה לכלוא את עצמי תחת תחום מסויים, ושבא לי לכתוב הכל מהכל. אז החלטתי פשוט לכתוב לחש אחד לכל מסורת בכל דרג. יש שמונה מסורות, ועשרה דרגים אם סופרים לחשונים. בחישוב זריז, זה יוצא שמונים לחשים חדשים. בזמנו חשבתי שזה רעיון טוב.
אני מציג בפניכם את שמונים הלחשים שכתבתי בחודש האחרון, מסודרים על פי דרגים, להנאתכם ולשימושכם. אשמח לשמוע את התלונות שלכם בתגובות למטה. בניגוד לסגנון הרגיל שלי, הפעם ניסיתי לדאוג קצת יותר לאיזון, אבל היכולת שלי באיזון דומה לזו של פלמינגו שיכור. אשמח לתגובות על זה. מוזמנים להשתמש או לקחת השראה מהרעיונות כאן. אני עצמי לקחתי השראה מהרבה מקומות בכתיבה (אם כי בעיקר מאנימה, כי אני אוהב אנימה). הלחשים הם במגוון רחב של סגנונות משחק, קהלי יעד, מקצועות ושימושיות, וזה מכוון. לא כל לחש כאן נועד ששחקנים ישתמשו בו, אם כי רובם בהחלט כן.
ובלי להוסיף מילים, הרי הלחשים:
אגרוף מועצם
דרג: 0
מסורת: תהפוכה
זמן הטלה: פעולת בונוס
טווח: עצמי
רכיבים: ת, ק
משך: סבב אחד
מקצועות: דרואיד, כוהן, לוחם (אביר קמאי), מכונאי, מכשף
אתה מחזק את האגרוף שלך בקסם כדי להכות ביריב. עד תחילת תורך הבא, התקפות לא חמושות שלך גורמות 1ק4 + כוח נזק מוחץ במקום הנזק הרגיל ונחשבות להתקפות קסומות.
הנזק גדל ל-2ק4 + כוח בדרגה 5, ל-3ק4 + כוח בדרגה 11, ול- 4ק4 + כוח בדרגה 17.
הורוסקופ
דרג: 0
מסורת: חיזוי
זמן הטלה: דקה
טווח: עצמי
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, כושף, מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
בעת שאתה מטיל לחש זה, אתה שואל מטרה שרוצה בכך שאלות שונות, ומשתמש במידע כדי לחזות את העתיד. לאחר שאתה מסיים, אתה לומד על עתידה של המטרה בשבוע הקרוב. הפרטים שאתה לומד כלליים ביותר, ובדרך כלל יכללו דברים סובייקטיביים כגון "שבוע טוב מחכה לך" או "ימים קשים לפניך", וכן עצות בסיסיות לדברים לעשות ולהימנע מהם, כמו "נסה לפגוש אנשים חדשים" או "הימנע מנשים זקנות". הלחש לא אמין במיוחד, ואתה לא יכול להשתמש בלחש זה כדי לחזות את עתידך שלך, שכן דעתך מוטה מדי בכל הנוגע לעצמך.
הפחדה פתאומית
דרג: 0
מסורת: אשלייה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 5 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, כושף, מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
אתה ניגש למטרה ומפחיד אותה בפתאומיות עם אשלייה מאיימת. המטרה חייבת להצליח בהצלת חוכמה או לחטוף 1ק4 נזק חושי ולהיות מפוחדת ממך עד סוף תורה הבא.
הנזק גדל ל-2ק4 בדרגה 5, ל-3ק4 בדרגה 11, ול-4ק4 בדרגה 17.
זימון פחות
דרג: 0
מסורת: יצירה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 15 רגל
רכיבים: ת, ק, ח (פיסה מהחיה המזומנת)
משך: 1 דקה (ריכוז)
מקצועות: דרואיד
אתה משתמש בקסם כדי לזמן חיה בדירוג אתגר 0 בנקודה בטווח. החיה מבינה את דיבורך, ואתה יכול לתת לה פקודות כפעולת בונוס, להם היא תציית כמיטב יכולתה. החיה נעלמת בתום הזמן או אם היא יורדת ל-0 נקודות פגיעה.
להב רוח
דרג: 0
מסורת: עוצמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע או 10 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, לוחם (אביר קמאי), מכונאי, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
אתה מעצב להב עשוי רוח וחותך איתו יריב. בצע התקפת לחש בקפא"פ או בטווח. בפגיעה, המטרה חוטפת 1ק8 נזק חותך. התקפה זו גורמת פגיעה חמורה בתוצאה של 18 טבעי ומעלה.
הנזק גדל ל-2ק8 בדרגה 5, ל-3ק8 בדרגה 11, ול-4ק8 בדרגה 17.
מחסום אור
דרג: 0
מסורת: מגננה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ת
משך: סבב אחד
מקצועות: כוהן, מכונאי, מכשף, נוכל (תעלולן מאגי)
אתה יוצר שדה אור זמני מסביב למטרה שמבזיק כאשר היא תוקפת. עד תחילת תורך הבא, בכל פעם שהמטרה משתמשת בהתקפת נשק, היא חייבת להציל הצלת כוח או לחטוף 1ק6 נזק קורן ולקבל חיסרון לגלגול ההתקפה.
הנזק גדל ל-2ק6 בדרגה 5, ל-3ק6 בדרגה 11, ול-4ק6 בדרגה 17.
נשיכה ערפדית
דרג: 0
מסורת: תאובה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת
משך: מיידי
מקצועות: אשף, מכשף
אתה נושך את המטרה ומנקז את דמה כדי לרפא את עצמך. בצע התקפת לחש במגע. בפגיעה, המטרה חוטפת 1ק6 נזק חודר ואתה מרפא חצי מכמות הנזק שגרמת.
הנזק גדל ל-2ק6 בדרגה 5, ל-3ק6 בדרגה 11, ול-4ק6 בדרגה 17.
פרץ אנדרנלין
דרג: 0
מסורת: הקסמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 30 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: דקה
מקצועות: כוהן, פייטן
אתה גורם למטרה לייצר כמות גדולה של אנדרנלין. למשך דקה, המטרה מקבלת חסינה להשפעות שינה, ומתעלמת מרמות עייפות. לאחר שהזמן עובר, המטרה הלומה לסיבוב אחד כתוצאה מנפילת אנדרנלין.
דרג: 0
מסורת: תהפוכה
זמן הטלה: פעולת בונוס
טווח: עצמי
רכיבים: ת, ק
משך: סבב אחד
מקצועות: דרואיד, כוהן, לוחם (אביר קמאי), מכונאי, מכשף
אתה מחזק את האגרוף שלך בקסם כדי להכות ביריב. עד תחילת תורך הבא, התקפות לא חמושות שלך גורמות 1ק4 + כוח נזק מוחץ במקום הנזק הרגיל ונחשבות להתקפות קסומות.
הנזק גדל ל-2ק4 + כוח בדרגה 5, ל-3ק4 + כוח בדרגה 11, ול- 4ק4 + כוח בדרגה 17.
הורוסקופ
דרג: 0
מסורת: חיזוי
זמן הטלה: דקה
טווח: עצמי
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, כושף, מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
בעת שאתה מטיל לחש זה, אתה שואל מטרה שרוצה בכך שאלות שונות, ומשתמש במידע כדי לחזות את העתיד. לאחר שאתה מסיים, אתה לומד על עתידה של המטרה בשבוע הקרוב. הפרטים שאתה לומד כלליים ביותר, ובדרך כלל יכללו דברים סובייקטיביים כגון "שבוע טוב מחכה לך" או "ימים קשים לפניך", וכן עצות בסיסיות לדברים לעשות ולהימנע מהם, כמו "נסה לפגוש אנשים חדשים" או "הימנע מנשים זקנות". הלחש לא אמין במיוחד, ואתה לא יכול להשתמש בלחש זה כדי לחזות את עתידך שלך, שכן דעתך מוטה מדי בכל הנוגע לעצמך.
הפחדה פתאומית
דרג: 0
מסורת: אשלייה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 5 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, כושף, מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
אתה ניגש למטרה ומפחיד אותה בפתאומיות עם אשלייה מאיימת. המטרה חייבת להצליח בהצלת חוכמה או לחטוף 1ק4 נזק חושי ולהיות מפוחדת ממך עד סוף תורה הבא.
הנזק גדל ל-2ק4 בדרגה 5, ל-3ק4 בדרגה 11, ול-4ק4 בדרגה 17.
זימון פחות
דרג: 0
מסורת: יצירה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 15 רגל
רכיבים: ת, ק, ח (פיסה מהחיה המזומנת)
משך: 1 דקה (ריכוז)
מקצועות: דרואיד
אתה משתמש בקסם כדי לזמן חיה בדירוג אתגר 0 בנקודה בטווח. החיה מבינה את דיבורך, ואתה יכול לתת לה פקודות כפעולת בונוס, להם היא תציית כמיטב יכולתה. החיה נעלמת בתום הזמן או אם היא יורדת ל-0 נקודות פגיעה.
להב רוח
דרג: 0
מסורת: עוצמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע או 10 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, לוחם (אביר קמאי), מכונאי, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
אתה מעצב להב עשוי רוח וחותך איתו יריב. בצע התקפת לחש בקפא"פ או בטווח. בפגיעה, המטרה חוטפת 1ק8 נזק חותך. התקפה זו גורמת פגיעה חמורה בתוצאה של 18 טבעי ומעלה.
הנזק גדל ל-2ק8 בדרגה 5, ל-3ק8 בדרגה 11, ול-4ק8 בדרגה 17.
מחסום אור
דרג: 0
מסורת: מגננה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ת
משך: סבב אחד
מקצועות: כוהן, מכונאי, מכשף, נוכל (תעלולן מאגי)
אתה יוצר שדה אור זמני מסביב למטרה שמבזיק כאשר היא תוקפת. עד תחילת תורך הבא, בכל פעם שהמטרה משתמשת בהתקפת נשק, היא חייבת להציל הצלת כוח או לחטוף 1ק6 נזק קורן ולקבל חיסרון לגלגול ההתקפה.
הנזק גדל ל-2ק6 בדרגה 5, ל-3ק6 בדרגה 11, ול-4ק6 בדרגה 17.
נשיכה ערפדית
דרג: 0
מסורת: תאובה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת
משך: מיידי
מקצועות: אשף, מכשף
אתה נושך את המטרה ומנקז את דמה כדי לרפא את עצמך. בצע התקפת לחש במגע. בפגיעה, המטרה חוטפת 1ק6 נזק חודר ואתה מרפא חצי מכמות הנזק שגרמת.
הנזק גדל ל-2ק6 בדרגה 5, ל-3ק6 בדרגה 11, ול-4ק6 בדרגה 17.
פרץ אנדרנלין
דרג: 0
מסורת: הקסמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 30 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: דקה
מקצועות: כוהן, פייטן
אתה גורם למטרה לייצר כמות גדולה של אנדרנלין. למשך דקה, המטרה מקבלת חסינה להשפעות שינה, ומתעלמת מרמות עייפות. לאחר שהזמן עובר, המטרה הלומה לסיבוב אחד כתוצאה מנפילת אנדרנלין.
אגרופי קסם
דרג: 1
מסורת: תהפוכה
זמן הטלה: פעולת בונוס
טווח: עצמי
רכיבים: ת, ק
משך: דקה
מקצועות: אביר קודש, דרואיד, כוהן, לוחם (אביר קמאי), מכונאי, מכשף, סייר
גרסא חזקה במיוחד של אגרוף מועצם. אתה מחזק את אגרופיך באמצעות קסם. עד שהלחש מסתיים, התקפות לא חמושות שלך גורמות 1ק6 + כוח נזק מוחץ במקום הנזק הרגיל ונחשבות להתקפות קסומות.
קוביות הנזק של לחש זה גדלות ל- 1ק8 אם שתי ידייך פנויות בעת שאתה תוקף.
בדרגים גבוהים: הנזק גדל ל - 2ק6 עם יחידת לחש מדרג 3 ומעלה, ל - 3ק6 עם יחידת לחש מדרג 5 ומעלה, ל - 4ק6 עם יחידת לחש מדרג 7 ומעלה, ול - 5ק6 עם יחידת לחש מדרג 9.
החייאה חלקית
דרג: 1
מסורת: תאובה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק, ח (מסור קטן)
משך: 10 דקות
מקצועות: אשף, כוהן, כושף, מכשף
אתה נוגע בגופה של יצור קטן, בינוני או גדול, וחלק ממנה ניתק וקם לחיים בתור אל מת. אתה בוחר יד, רגל או ראש. חלק הגוף פועל ביוזמה שלך החל מתורך הבא, והוא מקשיב לכל הפקודות שלך. לאחר סוף הזמן, חלק הגוף נופל, חסר חיים. אם חלק הגוף מושמד, הוא נכתש ואי אפשר להשתמש בו שוב לאותו הלחש. לא ניתן להנפיש גופה שחלקים נלקחו ממנה באמצעות לחש הנפשת מתים.
בדרגים גבוהים: אתה יכול להחיות חלק גוף נוסף על כל דרג לחש מעל ל-1. החלקים לא חייבים לבוא מאותה הגופה, אבל אתה חייב לגעת בכל הגופות במקביל. לא ניתן לקחת מגופה חלקים שאין לה. לדוגמא, לא ניתן לקחת מגופתו של בן אדם רגיל שני ראשים.
חלק גוף
אלמת קטן
דרג"ש: 12 ליד או רגל, 14 לראש (שריון טבעי)
נקודות פגיעה: 11 (2ק6 + 4) ליד או רגל, 16 (3ק6 + 6) לראש
מהירות תנועה: 30 רגל לרגל, 20 רגל ליד, 15 רגל לראש
כוח - 16, זריזות - 10, חוסן - 14, תבונה - 2, חוכמה - 10, כריזמה - 3
ד"א: 1/4
תוסף מיומנות: 2+
חסינויות מצב: מורעל, מוקסם, ישן
פעולות
אגרוף (יד) - 5+ לפגיעה, טווח 5 רגל, נזק 1ק8 + 3 מוחץ
בעיטה (רגל) - 5+ לפגיעה, טווח 5 רגל, נזק 1ק6 + 3 מוחץ
נשיכה (ראש) 5+ לפגיעה, טווח 5 רגל, נזק 1ק4 + 3 חודר ויכול להיכנס להיאבקות כפעולת בונוס
חוש שישי
דרג: 1
מסורת: ידיעה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק, ח (פיסת קריסטל בשווי 20 מ"ז)
משך: עשר דקות (ריכוז)
מקצועות: אשף, כושף, לוחם (אביר קמאי), מכונאי, מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), סייר, פייטן
אתה נוגע ביצור ומעניק לו תפיסה יוצאת מגדר הרגיל. עד שהלחש מסתיים, הוא מקבל יתרון לבדיקות הבחנה, ויריבים לא מקבלים יתרון להתקפות כנגדו כתוצאה מאיגוף.
לחש רפאים
דרג: 1
מסורת: אשלייה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 120 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: דקה (ריכוז)
מקצועות: אשף, כושף, מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
אתה יוצר אשלייה שמשפיעה על מוחה של מטרה אחת, וגורמת לה לחשוב שהטלת לחש אחר. הלחש שאתה מחקה חייב להיות לחש בדרג ששווה לדרג הלחש הזה או קטן ממנו. המטרה חייבת להצליח בהצלת תבונה או להיות משוכנעת בקיומו של הלחש החדש לחלוטין. אם לחש הרפאים מחקה לחש נזק, המטרה חוטפת 2ק8 נזק חושי. אם ללחש יש משך גדול ממיידי, המטרה מפסיקה להאמין לו כעבור דקה.
הלחש לא יכול לגרום למטרה להאמין למשהו לא הגיוני. לדוגמא, מטרה שחסינה לאש לא תאמין שהיא חטפה נזק מכדור אש, ותצליח בהצלה אוטומטית.
בדרגים גבוהים: אתה יכול לחקות לחש מדרג ששווה לדרג הלחש החדש, והנזק גדל ב- 1ק8 על כל דרג לחש מעל ל-1.
מחסום שורשים
דרג: 1
מסורת: יצירה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 30 רגל
רכיבים: ת
משך: 24 שעות או עד שמושמד
מקצועות: דרואיד, סייר
אתה יוצר שורשים שבוקעים מהאדמה ויוצרים מחסום. המחסום הוא בגובה ובאורך של 10 רגל ובעובי רגל, הוא מעניק מחסה של שלושה רבעים לאלה שמסתתרים מאחוריו, וכל יצור שמנסה לעבור דרכו חייב להצליח בהצלת כוח אולהיות מרוסן עד תחילת תורו הבא. לקיר דרג"ש 12 ו-10 נקודות פגיעה, הוא נכשל אוטומטית בכל הצלה, והוא רגיש לנזק אש. אם הקיר יורד ל-0 נקודות פגיעה, הוא מושמד.
בדרגים גבוהים: הקיר מקבל 1+ לדרג"ש ו-5+ לנקודות הפגיעה על כל דרג לחש מעל 1, והאורך שלו גדל ב-5 רגל על כל דרג לחש מעל 1.
מכת רוח
דרג: 1
מסורת: עוצמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 10 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, דרואיד, כושף, לוחם (אביר מאגי), מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), סייר
אתה משגר משב רוח שמעיף מטרה בטווח. המטרה חייבת להציל הצלת כוח או זריזות. מטרה שנכשלה מועפת 20 רגל הלאה ממך ומופל שרועה. מטרה שהצליחה מועפת חצי המרחק ונוחתת על רגליה. אם המטרה מתגשת במשהו לפני שהיא יכול לעבור את כל המרחק, המטרה והעצם בו היא התנגשה חוטפים 1ק6 נזק מוחץ על כל 5 רגל שנשארו למטרה לעבור, והמטרה נעצרת שרועה לפני העצם.
לחש זה משפיע רק על מטרות בגודל בינוני ומטה.
בדרגים גבוהים: המרחק אותו המטרה נעה בכישלון גדל ב-10 רגל על כל דרג לחש מעל ל-1. הלחש משפיע על מטרות בגודל גדול ומטה החל מדרג 3, על מטרות מגודל ענק ומטה החל מדרג 5, על מטרות מגודל עצום ומטה החל מדרג 7, ועל מטרות בגודל כביר ומטה החל מדרג 9.
סחרחורת
דרג: 1
מסורת: הקסמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 30 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: דקה (ריכוז)
מקצועות: אשף, כושף, לוחם (אביר קמאי), מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
אתה גורם למטרה בטווח לאבד את תחושת שיווי המשקל שלה. כל עוד הלחש משפיע עליה, המטרה צריכה להציל הצלת זריזות בכל פעם שהיא משתמשת בפעולת ההתקפה או המאוץ. בכישלון, המטרה נופלת שרועה.
בדרגים גבוהים: אתה יכול לבחור מטרה נוספת עבור כל יחידת לחש מעל 1.
פריקה מנשק
דרג: 1
מסורת: מגננה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, אביר קודש, כוהן, לוחם (אביר קמאי), נוכל (תעלולן מאגי), סייר, פייטן
אתה מנסה להעיף חפץ שמטרה אוחזת מידה. המטרה חייבת להצליח בהצלת זריזות או כוח או לאבד את החפץ. החפץ מוטל 10 רגל בכיוון לבחירתך ונוחת על הקרקע ללא פגע.
בדרגים גבוהים: אתה יכול לבחור מטרה נוספת עבור כל יחידת לחש מעל ל-1.
דרג: 1
מסורת: תהפוכה
זמן הטלה: פעולת בונוס
טווח: עצמי
רכיבים: ת, ק
משך: דקה
מקצועות: אביר קודש, דרואיד, כוהן, לוחם (אביר קמאי), מכונאי, מכשף, סייר
גרסא חזקה במיוחד של אגרוף מועצם. אתה מחזק את אגרופיך באמצעות קסם. עד שהלחש מסתיים, התקפות לא חמושות שלך גורמות 1ק6 + כוח נזק מוחץ במקום הנזק הרגיל ונחשבות להתקפות קסומות.
קוביות הנזק של לחש זה גדלות ל- 1ק8 אם שתי ידייך פנויות בעת שאתה תוקף.
בדרגים גבוהים: הנזק גדל ל - 2ק6 עם יחידת לחש מדרג 3 ומעלה, ל - 3ק6 עם יחידת לחש מדרג 5 ומעלה, ל - 4ק6 עם יחידת לחש מדרג 7 ומעלה, ול - 5ק6 עם יחידת לחש מדרג 9.
החייאה חלקית
דרג: 1
מסורת: תאובה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק, ח (מסור קטן)
משך: 10 דקות
מקצועות: אשף, כוהן, כושף, מכשף
אתה נוגע בגופה של יצור קטן, בינוני או גדול, וחלק ממנה ניתק וקם לחיים בתור אל מת. אתה בוחר יד, רגל או ראש. חלק הגוף פועל ביוזמה שלך החל מתורך הבא, והוא מקשיב לכל הפקודות שלך. לאחר סוף הזמן, חלק הגוף נופל, חסר חיים. אם חלק הגוף מושמד, הוא נכתש ואי אפשר להשתמש בו שוב לאותו הלחש. לא ניתן להנפיש גופה שחלקים נלקחו ממנה באמצעות לחש הנפשת מתים.
בדרגים גבוהים: אתה יכול להחיות חלק גוף נוסף על כל דרג לחש מעל ל-1. החלקים לא חייבים לבוא מאותה הגופה, אבל אתה חייב לגעת בכל הגופות במקביל. לא ניתן לקחת מגופה חלקים שאין לה. לדוגמא, לא ניתן לקחת מגופתו של בן אדם רגיל שני ראשים.
חלק גוף
אלמת קטן
דרג"ש: 12 ליד או רגל, 14 לראש (שריון טבעי)
נקודות פגיעה: 11 (2ק6 + 4) ליד או רגל, 16 (3ק6 + 6) לראש
מהירות תנועה: 30 רגל לרגל, 20 רגל ליד, 15 רגל לראש
כוח - 16, זריזות - 10, חוסן - 14, תבונה - 2, חוכמה - 10, כריזמה - 3
ד"א: 1/4
תוסף מיומנות: 2+
חסינויות מצב: מורעל, מוקסם, ישן
פעולות
אגרוף (יד) - 5+ לפגיעה, טווח 5 רגל, נזק 1ק8 + 3 מוחץ
בעיטה (רגל) - 5+ לפגיעה, טווח 5 רגל, נזק 1ק6 + 3 מוחץ
נשיכה (ראש) 5+ לפגיעה, טווח 5 רגל, נזק 1ק4 + 3 חודר ויכול להיכנס להיאבקות כפעולת בונוס
חוש שישי
דרג: 1
מסורת: ידיעה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק, ח (פיסת קריסטל בשווי 20 מ"ז)
משך: עשר דקות (ריכוז)
מקצועות: אשף, כושף, לוחם (אביר קמאי), מכונאי, מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), סייר, פייטן
אתה נוגע ביצור ומעניק לו תפיסה יוצאת מגדר הרגיל. עד שהלחש מסתיים, הוא מקבל יתרון לבדיקות הבחנה, ויריבים לא מקבלים יתרון להתקפות כנגדו כתוצאה מאיגוף.
לחש רפאים
דרג: 1
מסורת: אשלייה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 120 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: דקה (ריכוז)
מקצועות: אשף, כושף, מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
אתה יוצר אשלייה שמשפיעה על מוחה של מטרה אחת, וגורמת לה לחשוב שהטלת לחש אחר. הלחש שאתה מחקה חייב להיות לחש בדרג ששווה לדרג הלחש הזה או קטן ממנו. המטרה חייבת להצליח בהצלת תבונה או להיות משוכנעת בקיומו של הלחש החדש לחלוטין. אם לחש הרפאים מחקה לחש נזק, המטרה חוטפת 2ק8 נזק חושי. אם ללחש יש משך גדול ממיידי, המטרה מפסיקה להאמין לו כעבור דקה.
הלחש לא יכול לגרום למטרה להאמין למשהו לא הגיוני. לדוגמא, מטרה שחסינה לאש לא תאמין שהיא חטפה נזק מכדור אש, ותצליח בהצלה אוטומטית.
בדרגים גבוהים: אתה יכול לחקות לחש מדרג ששווה לדרג הלחש החדש, והנזק גדל ב- 1ק8 על כל דרג לחש מעל ל-1.
מחסום שורשים
דרג: 1
מסורת: יצירה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 30 רגל
רכיבים: ת
משך: 24 שעות או עד שמושמד
מקצועות: דרואיד, סייר
אתה יוצר שורשים שבוקעים מהאדמה ויוצרים מחסום. המחסום הוא בגובה ובאורך של 10 רגל ובעובי רגל, הוא מעניק מחסה של שלושה רבעים לאלה שמסתתרים מאחוריו, וכל יצור שמנסה לעבור דרכו חייב להצליח בהצלת כוח אולהיות מרוסן עד תחילת תורו הבא. לקיר דרג"ש 12 ו-10 נקודות פגיעה, הוא נכשל אוטומטית בכל הצלה, והוא רגיש לנזק אש. אם הקיר יורד ל-0 נקודות פגיעה, הוא מושמד.
בדרגים גבוהים: הקיר מקבל 1+ לדרג"ש ו-5+ לנקודות הפגיעה על כל דרג לחש מעל 1, והאורך שלו גדל ב-5 רגל על כל דרג לחש מעל 1.
מכת רוח
דרג: 1
מסורת: עוצמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 10 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, דרואיד, כושף, לוחם (אביר מאגי), מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), סייר
אתה משגר משב רוח שמעיף מטרה בטווח. המטרה חייבת להציל הצלת כוח או זריזות. מטרה שנכשלה מועפת 20 רגל הלאה ממך ומופל שרועה. מטרה שהצליחה מועפת חצי המרחק ונוחתת על רגליה. אם המטרה מתגשת במשהו לפני שהיא יכול לעבור את כל המרחק, המטרה והעצם בו היא התנגשה חוטפים 1ק6 נזק מוחץ על כל 5 רגל שנשארו למטרה לעבור, והמטרה נעצרת שרועה לפני העצם.
לחש זה משפיע רק על מטרות בגודל בינוני ומטה.
בדרגים גבוהים: המרחק אותו המטרה נעה בכישלון גדל ב-10 רגל על כל דרג לחש מעל ל-1. הלחש משפיע על מטרות בגודל גדול ומטה החל מדרג 3, על מטרות מגודל ענק ומטה החל מדרג 5, על מטרות מגודל עצום ומטה החל מדרג 7, ועל מטרות בגודל כביר ומטה החל מדרג 9.
סחרחורת
דרג: 1
מסורת: הקסמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 30 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: דקה (ריכוז)
מקצועות: אשף, כושף, לוחם (אביר קמאי), מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
אתה גורם למטרה בטווח לאבד את תחושת שיווי המשקל שלה. כל עוד הלחש משפיע עליה, המטרה צריכה להציל הצלת זריזות בכל פעם שהיא משתמשת בפעולת ההתקפה או המאוץ. בכישלון, המטרה נופלת שרועה.
בדרגים גבוהים: אתה יכול לבחור מטרה נוספת עבור כל יחידת לחש מעל 1.
פריקה מנשק
דרג: 1
מסורת: מגננה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, אביר קודש, כוהן, לוחם (אביר קמאי), נוכל (תעלולן מאגי), סייר, פייטן
אתה מנסה להעיף חפץ שמטרה אוחזת מידה. המטרה חייבת להצליח בהצלת זריזות או כוח או לאבד את החפץ. החפץ מוטל 10 רגל בכיוון לבחירתך ונוחת על הקרקע ללא פגע.
בדרגים גבוהים: אתה יכול לבחור מטרה נוספת עבור כל יחידת לחש מעל ל-1.
אור מתעה
דרג: 2
מסורת: אשלייה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: 10 דקות (ריכוז)
מקצועות: כושף, מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
כדור אור יפהפה נוצר בטווח. הכדור מציג מראה מפתה ביותר, וכל מי שמסתכל עליו בתחילת תורו צריך להצליח בהצלת חוכמה או להיות מוקסם מהכדור עד תחילת תורו הבא. יצור שהוקסם באמצעות הלחש מנסה בכל כוחו להגיע אל הכדור. יצור שהצליח בהצלה מודע לזה שמנסים להקסים אותו.
אתה יכול להשתמש בפעולת בונוס בתורך כדי להניע את הכדור 60 רגל. הכדור יכול לצאת מטווח הלחש הראשוני, אבל אתה חייב להיות מסוגל לראות אותו כדי להניע אותו.
הגנה מפציעות
דרג: 2
מסורת: מגננה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק
משך: שעה (ריכוז)
מקצועות: אביר קודש, כוהן, לוחם (אביר קמאי), מכונאי, סייר
אתה נוגע במטרה, והיא מקבלת עמידות לסוג נזק לבחירתך למשל הלחש - חודר, חותך או מוחץ.
זעם מטורף
דרג: 2
מסורת: הקסמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 30 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: דקה
מקצועות: אשף, כושף, לוחם (אביר קמאי), מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
אתה מכניס יצור שרוצה בכך למצב של זעם פראי. עד שהלחש מפסיק, השינויים הבאים חלים עליו:
הערה - לחש זה לא מצטבר עם יכולת הזעם של ברברי.
בדרגים גבוהים: אתה יכול לבחור מטרה נוספת עבור כל יחידת לחש מעל 1.
ידיעת הארץ
דרג: 2
מסורת: ידיעה
זמן הטלה: עשר דקות (טקס)
טווח: מייל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, דרואיד, מכונאי
לחש זה שימש יישובי כורים במשך מאות שנים. כאשר אתה מטיל אותו, אתה לומד אילו סוגי מחצבים קיימים בטווח הלחש, והאם הם נמצאים בשפע (יותר מ-10%), בתפזורת (בין 10% - 1%) או בצמצום (פחות מ-1%). הלחש לא מספר לך את מיקומם של המחצבים או את האיכות שלהם.
כיווץ נוח
דרג: 2
מסורת: תהפוכה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק
משך: 24 שעות או פחות (ראה מטה)
מקצועות: אשף, מכונאי, נוכל (תעלולן מאגי)
אתה נוגע בחפץ ומכווץ אותו לגודל שמאפשר להכניס אותו לכיס. החפץ מתכווץ במידה שמאפשרת נשיאה נוחה, והמשקל שלו קטן בהתאם. החפץ חוזר לגודלו המקורי בתום 24 שעות, או כפעולה רגילה באמצעות הנחתו על הקרקע וביטול הלחש. רק מטיל הלחש יכול לבטל את הלחש באופן זה, והביטול לא יעבוד אם אין מקום לחפץ לגדול.
לחש זה לא עובד על חפצים נישאים או על דברים חיים, והחפץ חייב להיות במימדים שמאפשר לו להיכנס לקובייה באורך 5 רגל. לא ניתן להשתמש בלחש זה כדי לשבור או להסיר חתיכה ממשהו. לדוגמא, אי אפשר להשתמש בלחש זה כדי לכווץ חתיכה מקיר, או דלת שמחוברת לצירים. באותה מידה, אי אפשר לכווץ חבית בלי לכלול גם את הנוזל בתוכה, שכן הדבר יגרום לחבית להישבר ולנוזל לפרוץ החוצה.
ניתן להשתמש בלחש זה על חפץ שכבר כווץ כדי להאריך את הכיווץ עד סוף הלחש החדש.
בדרגים גבוהים: אורך קוביית התפוסה של העצם המכווץ גדל ב-5 רגל (בכל המימדים) על כל דרג לחש מעל ל-2.
מוקש
דרג: 2
מסורת: עוצמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק
משך: דקה
מקצועות: אשף, כושף, מכונאי
אתה נוגע בקרקע ויוצר השפעה קסומה בהישג שלך, שתופסת משבצת של 5 רגל. בפעם הראשונה שמשהו במשקל פאונד ומעלה נוגע במשבצת זו, ההשפעה מופעלת ופיצוץ להבות נוצר. כל מי שבמרחק 10 רגל ומטה מהמשבצת חייב להציל הצלת זריזות. יצור שנכשל חוטף 4ק6 נזק אש. יצור שהצליח חוטף חצי נזק.
אתה יכול לבחור להעלות את מגבלת המשקל כרצונך בעת ההטלה, עד 100 פאונד. עם זאת, לא ניתן לשנות את מגבלת המשקל לאחר ההטלה. המוקש מוסתר, ויש להצליח בבדיקת הבחנה או חקירה כנגד ד"ק הטלת הלחשים שלך כדי להבחין בו.
בדרגים גבוהים: הנזק מהמוקש עולה ב-2ק6 על כל דרג מעל 2.
מצא נשק
דרג: 2
מסורת: יצירה
זמן הטלה: שעה (טקס)
טווח: 5 רגל
רכיבים: ת, ק, ח (חומרי גלם מתאימים בשווי 10 מ"ז שמתכלים עם הלחש, או נשק)
משך: מיידי
מקצועות: אביר קודש, כוהן, מכונאי, נוכל (תעלולן מאגי), סייר, פייטן
אתה יוצר נשק לשמש אותך. הנשק לובש צורה של כל נשק פשוט או קרבי שתבחר. הנשק מעוצב בצורה שמעידה בבירור שהוא נוצר בקסם, ומפיץ אור עמום למרחק 10 רגל. הוא נחשב קסום למטרות התנגדות לנזק.
לחלופין, אתה יכול להפוך נשק קיים לנשק המזומן שלך. במקרה הזה, התכונות של הנשק לא משתנות, אבל המראה שלו משתנה בהתאם כדי לסמן שהוא הנשק המזומן שלך.
לא ניתן לפרוק אותך מהנשק המזומן שלך, ואתה יכול להשתמש בפעולת בונוס כדי להעלים אותו או לזמן אותו לידך. אם העלמת אותו, הוא לא קיים עד שתחליט לזמן אותו.
לא יכול להיות לך יותר מנשק מזומן אחד. אם הטלת את הלחש בזמן שכבר יש לך נשק מזומן, הנשק המזומן הראשון יפסיק להיות הנשק המזומן שלך. אם העלמת אותו, הוא יופיע בידך לאחר שהפסיק להיות הנשק המזומן שלך.
נתיחה לאחר המוות
דרג: 2
מסורת: תאובה
זמן הטלה: פעולה אחת (טקס)
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אביר קודש, אשף, כוהן, מכשף
אתה נוגע בגופה, ולומד על נסיבות המוות שלה. אתה לומד מתי בדיוק אירע המוות ומה היה הגורם. אתה לומד גם האם אפשרי להחיות את הגופה עם הלחש הנכון, או שהנשמה לכודה איפשהו.
דרג: 2
מסורת: אשלייה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: 10 דקות (ריכוז)
מקצועות: כושף, מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
כדור אור יפהפה נוצר בטווח. הכדור מציג מראה מפתה ביותר, וכל מי שמסתכל עליו בתחילת תורו צריך להצליח בהצלת חוכמה או להיות מוקסם מהכדור עד תחילת תורו הבא. יצור שהוקסם באמצעות הלחש מנסה בכל כוחו להגיע אל הכדור. יצור שהצליח בהצלה מודע לזה שמנסים להקסים אותו.
אתה יכול להשתמש בפעולת בונוס בתורך כדי להניע את הכדור 60 רגל. הכדור יכול לצאת מטווח הלחש הראשוני, אבל אתה חייב להיות מסוגל לראות אותו כדי להניע אותו.
הגנה מפציעות
דרג: 2
מסורת: מגננה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק
משך: שעה (ריכוז)
מקצועות: אביר קודש, כוהן, לוחם (אביר קמאי), מכונאי, סייר
אתה נוגע במטרה, והיא מקבלת עמידות לסוג נזק לבחירתך למשל הלחש - חודר, חותך או מוחץ.
זעם מטורף
דרג: 2
מסורת: הקסמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 30 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: דקה
מקצועות: אשף, כושף, לוחם (אביר קמאי), מכשף, נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
אתה מכניס יצור שרוצה בכך למצב של זעם פראי. עד שהלחש מפסיק, השינויים הבאים חלים עליו:
- הוא מקבל תוסף 2+ להתקפות מבוססות כוח.
- הוא מקבל יתרון לבדיקות והצלות כוח.
- הוא מקבל עמידות לנזק מוחץ, חודר וחותך.
- הוא יכול לבצע התקפה נוספת בתורו כפעולת בונוס.
- הוא לא יכול להטיל או להתרכז בלחשים.
הערה - לחש זה לא מצטבר עם יכולת הזעם של ברברי.
בדרגים גבוהים: אתה יכול לבחור מטרה נוספת עבור כל יחידת לחש מעל 1.
ידיעת הארץ
דרג: 2
מסורת: ידיעה
זמן הטלה: עשר דקות (טקס)
טווח: מייל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, דרואיד, מכונאי
לחש זה שימש יישובי כורים במשך מאות שנים. כאשר אתה מטיל אותו, אתה לומד אילו סוגי מחצבים קיימים בטווח הלחש, והאם הם נמצאים בשפע (יותר מ-10%), בתפזורת (בין 10% - 1%) או בצמצום (פחות מ-1%). הלחש לא מספר לך את מיקומם של המחצבים או את האיכות שלהם.
כיווץ נוח
דרג: 2
מסורת: תהפוכה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק
משך: 24 שעות או פחות (ראה מטה)
מקצועות: אשף, מכונאי, נוכל (תעלולן מאגי)
אתה נוגע בחפץ ומכווץ אותו לגודל שמאפשר להכניס אותו לכיס. החפץ מתכווץ במידה שמאפשרת נשיאה נוחה, והמשקל שלו קטן בהתאם. החפץ חוזר לגודלו המקורי בתום 24 שעות, או כפעולה רגילה באמצעות הנחתו על הקרקע וביטול הלחש. רק מטיל הלחש יכול לבטל את הלחש באופן זה, והביטול לא יעבוד אם אין מקום לחפץ לגדול.
לחש זה לא עובד על חפצים נישאים או על דברים חיים, והחפץ חייב להיות במימדים שמאפשר לו להיכנס לקובייה באורך 5 רגל. לא ניתן להשתמש בלחש זה כדי לשבור או להסיר חתיכה ממשהו. לדוגמא, אי אפשר להשתמש בלחש זה כדי לכווץ חתיכה מקיר, או דלת שמחוברת לצירים. באותה מידה, אי אפשר לכווץ חבית בלי לכלול גם את הנוזל בתוכה, שכן הדבר יגרום לחבית להישבר ולנוזל לפרוץ החוצה.
ניתן להשתמש בלחש זה על חפץ שכבר כווץ כדי להאריך את הכיווץ עד סוף הלחש החדש.
בדרגים גבוהים: אורך קוביית התפוסה של העצם המכווץ גדל ב-5 רגל (בכל המימדים) על כל דרג לחש מעל ל-2.
מוקש
דרג: 2
מסורת: עוצמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק
משך: דקה
מקצועות: אשף, כושף, מכונאי
אתה נוגע בקרקע ויוצר השפעה קסומה בהישג שלך, שתופסת משבצת של 5 רגל. בפעם הראשונה שמשהו במשקל פאונד ומעלה נוגע במשבצת זו, ההשפעה מופעלת ופיצוץ להבות נוצר. כל מי שבמרחק 10 רגל ומטה מהמשבצת חייב להציל הצלת זריזות. יצור שנכשל חוטף 4ק6 נזק אש. יצור שהצליח חוטף חצי נזק.
אתה יכול לבחור להעלות את מגבלת המשקל כרצונך בעת ההטלה, עד 100 פאונד. עם זאת, לא ניתן לשנות את מגבלת המשקל לאחר ההטלה. המוקש מוסתר, ויש להצליח בבדיקת הבחנה או חקירה כנגד ד"ק הטלת הלחשים שלך כדי להבחין בו.
בדרגים גבוהים: הנזק מהמוקש עולה ב-2ק6 על כל דרג מעל 2.
מצא נשק
דרג: 2
מסורת: יצירה
זמן הטלה: שעה (טקס)
טווח: 5 רגל
רכיבים: ת, ק, ח (חומרי גלם מתאימים בשווי 10 מ"ז שמתכלים עם הלחש, או נשק)
משך: מיידי
מקצועות: אביר קודש, כוהן, מכונאי, נוכל (תעלולן מאגי), סייר, פייטן
אתה יוצר נשק לשמש אותך. הנשק לובש צורה של כל נשק פשוט או קרבי שתבחר. הנשק מעוצב בצורה שמעידה בבירור שהוא נוצר בקסם, ומפיץ אור עמום למרחק 10 רגל. הוא נחשב קסום למטרות התנגדות לנזק.
לחלופין, אתה יכול להפוך נשק קיים לנשק המזומן שלך. במקרה הזה, התכונות של הנשק לא משתנות, אבל המראה שלו משתנה בהתאם כדי לסמן שהוא הנשק המזומן שלך.
לא ניתן לפרוק אותך מהנשק המזומן שלך, ואתה יכול להשתמש בפעולת בונוס כדי להעלים אותו או לזמן אותו לידך. אם העלמת אותו, הוא לא קיים עד שתחליט לזמן אותו.
לא יכול להיות לך יותר מנשק מזומן אחד. אם הטלת את הלחש בזמן שכבר יש לך נשק מזומן, הנשק המזומן הראשון יפסיק להיות הנשק המזומן שלך. אם העלמת אותו, הוא יופיע בידך לאחר שהפסיק להיות הנשק המזומן שלך.
נתיחה לאחר המוות
דרג: 2
מסורת: תאובה
זמן הטלה: פעולה אחת (טקס)
טווח: מגע
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אביר קודש, אשף, כוהן, מכשף
אתה נוגע בגופה, ולומד על נסיבות המוות שלה. אתה לומד מתי בדיוק אירע המוות ומה היה הגורם. אתה לומד גם האם אפשרי להחיות את הגופה עם הלחש הנכון, או שהנשמה לכודה איפשהו.
החלפת מיקום
דרג: 3
מסורת: יצירה
זמן הטלה: פעולת בונוס
טווח: 120 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, לוחם (אביר קמאי), נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
בחר שני יצורים בקטגוריית גודל זהה בטווח. אתה מנסה ללכוד את שניהם במעגלי טלפורטציה שמופיעים תחת רגליהם. המטרות רשאיות להצלת זריזות כדי לנסות להימנע מהלחש, ואם אחת מהן מצליחה, הלחש נכשל. אם שתי המטרות נלכדות במעגלים, הלחש פועל, והן מחליפות מיקום, כלומר כל אחת מהן מבצעת טלפורטציה למעגל של השנייה במקביל. התקפות נגד המטרות שהתחלפו מתבצעות ביתרון עד תחילת תורן הבא של המטרות, אלא אם הן לא מושפעות מהתקפות פתע.
הפוך לכדור
דרג: 3
מסורת: תהפוכה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: עצמי
רכיבים: ת, ק, ח (שריון מתכת)
משך: עד לפתיחה
מקצועות: מכונאי
אתה מתקפל ועוטף את עצמך במתכת שמתעצבת בצורת כדור. כל עוד אתה בצורת כדור, אתה מקבל עמידות לנזק חודר, חותך ומוחץ ממקור שאינו קסום, וכן לנזק אש, חומצה, רעם וכפור. אתה לא יכול לבצע התקפות נשק או להטיל לחשים בתור כדור, אבל אתה מקבל נשק טבעי (גלגול) שגורם 3ק6 + כוח נזק מוחץ בפגיעה. אתה מאבד מהירויות שחייה ותעופה, אבל מקבל את היכולת לבצע מאוץ כפעולת בונוס. אתה לא יכול לדבר, לאכול או לבצע פעולות אחרות מלבד התקפה, מאוץ, חמיקה, הסתתרות או הימנעות. אתה יכול להמשיך להתרכז בלחשים.
אתה יכול לבחור, כפעולה חופשית בתורך, לפתוח את הכדור. במקרה זה, הלחש מסתיים.
העתקת לחש
דרג: 3
מסורת: ידיעה
זמן הטלה: פעולת תגובה (ראה מטה)
טווח: 60 רגל
רכיבים: ת, ק, ח (מראה קטנה)
משך: 12 שעות או עד לשימוש (ראה מטה)
מקצועות: אשף, מכונאי
אתה יכול להטיל לחש זה כאשר מישהו מטיל לחש בדרג 3 ומטה בטווח. אתה חייב להיות מסוגל לראות או להרגיש באופן אחר את המטיל. כאשר אתה עושה זאת, אתה משנן את הלחש כדי שתוכל להשתמש בו בעצמך מאוחר יותר. הלחש נשמר בזיכרון שלך עד שתחליט להטיל אותו, ואז נעלם. הלחש לא יכול להישאר בזיכרון שלך יותר מ-12 שעות, ולא יכולים להיות לך שני לחשים בזיכרון באותו הזמן. הטלת הלחש מהזיכרון לא דורשת שימוש ביחידת לחש, או ברכיבים חומריים ללא ערך במטבעות זהב.
בדרגים גבוהים: אתה יכול להעתיק לחש בדרג ששווה או נמוך לדרג העתקת הלחש. לדוגמא, העתקת לחש בדרג 5 תאפשר לך להעתיק לחש מדרג 5 ומטה.
חקירה מילולית
דרג: 3
מסורת: הקסמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ק
משך: מיידי
מקצועות: אביר קודש, כושף, מכשף, פייטן
אתה שואל מטרה בטווח שאלה. המטרה חייבת להיות מסוגלת לשמוע אותך ולהבין את מה שאתה אומר. המטרה חייבת להצליח בהצלת חוכמה או לענות בכנות, בתשובה מלאה ומפורטת כמה שיותר. מטרה שהצליחה בהצלה לא יודעת שניסו להשפיע עליה בקסם, אבל מטרה שנכשלה יודעת.
מערבולת אישית
דרג: 3
מסורת: עוצמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: עצמי
רכיבים: ת, ק
משך: דקה (ריכוז)
מקצועות: אשף, דרואיד, כושף, לוחם (אביר קמאי), נוכל (תעלולן מאגי), סייר
אתה יוצר סביבך מערבולת אוויר שמסתחררת בעוצמה. המערבולת מעניקה לך מהירות מעוף של 15 רגל, ומפריעה להתקפות שמכוונות לכיוונך. התקפות נשק לטווח רחוק מקבלות חיסרון להתקפה, והתקפות נשק בקפא"פ דורשות הצלת כוח כדי לא להחטיא אוטומטית. אתה לא יכול להיכנס או להכניס מישהו אחר להיאבקות. כל עוד המערבולת נמשכת, אתה יכול להשתמש בפעולת בונוס כדי לגרום לה להכות בדברים סביבך. כל יצור במרחק 5 רגל ממך חייב להצליח בהצלת זריזות או לחטוף נזק מוחץ השווה לתוסף הטלת הלחשים שלך (מינימום של נזק 1)
נשיקת מלאך המוות
דרג: 3
מסורת: תאובה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, כוהן, מכשף
אתה בוחר יצור בטווח, ומנסה לגזול את נשמתו. אם ליצור יש 10 נקודות פגיעה או פחות, הוא מת במקום בלי אפשרות להצלה. לא ניתן להבחין בגורם המוות אלא באמצעות בדיקת תורת הלחשים כנגד ד"ק 20.
בדרגים גבוהים: אתה יכול לבחור מטרה נוספת על כל דרג לחש מעל ל-3.
שלשלאות החוק
דרג: 3
מסורת: מגננה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 30 רגל
רכיבים: ת, ק, ח (שרשרת קטנה עם פסוקים קדושים)
משך: שעה (ריכוז)
מקצועות: אביר קודש, כוהן
שלשלאות של אנרגיה קדושה בוקעות ממך ומעופפות אל מטרה בטווח על מנת ללכוד אותה. בצע התקפת לחש לטווח רחוק. אם אתה מצליח, המטרה נלכדת בשלשלאות ומרוסנת עד שתשתחרר מהן.
מטרה לכודה יכולה לנסות להשתחרר מהשלשלאות כפעולה רגילה באמצעות הצלת כוח מוצלחת. בכל פעם שמטרה מנסה להשתחרר מהשלשלאות, בין אם הצליחה או נכשלה, השלשלאות מענישות אותה וגורמות לה נזק קורן השווה לתוצאת בדיקת ההצלה. ניתן לנצל יחידת לחש נוספת כדי להאריך את משך הלחש הזה בלי לאבד ריכוז.
בדרגים גבוהים: אתה יכול לבחור מטרה נוספת על כל דרג לחש מעל ל -3 . אתה חייב לבצע גלגול התקפה נפרד לכל מטרה, ומטרה שמשתחררת מסיימת את הלחש רק לגבי עצמה.
תגובה אלרגית
דרג: 3
מסורת: אשלייה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ת, ק, ח (מעט ארס דבורים)
משך: דקה (ריכוז)
מקצועות: דרואיד, כוהן, מכשף
אתה מרמה את גופה של המטרה לחשוב שאלרגן זר חדר למערכת הדם שלה, וכך גורם לה לשוק אנפילקטי. המטרה חייבת להצליח בהצלת חוכמה או לחטוף נזק רעל השווה לערך החוסן שלה. בתחילת כל תור לאחר מכן עד שהלחש מסתיים, אתה יכול להשתמש בפעולה שלך כדי להכריח את המטרה להציל שוב או לחטוף את הנזק. אם מטרה מצליחה באחת ההצלות, היא חסינה להשפעת הלחש הזה למשך 24 שעות.
דרג: 3
מסורת: יצירה
זמן הטלה: פעולת בונוס
טווח: 120 רגל
רכיבים: ת, ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, לוחם (אביר קמאי), נוכל (תעלולן מאגי), פייטן
בחר שני יצורים בקטגוריית גודל זהה בטווח. אתה מנסה ללכוד את שניהם במעגלי טלפורטציה שמופיעים תחת רגליהם. המטרות רשאיות להצלת זריזות כדי לנסות להימנע מהלחש, ואם אחת מהן מצליחה, הלחש נכשל. אם שתי המטרות נלכדות במעגלים, הלחש פועל, והן מחליפות מיקום, כלומר כל אחת מהן מבצעת טלפורטציה למעגל של השנייה במקביל. התקפות נגד המטרות שהתחלפו מתבצעות ביתרון עד תחילת תורן הבא של המטרות, אלא אם הן לא מושפעות מהתקפות פתע.
הפוך לכדור
דרג: 3
מסורת: תהפוכה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: עצמי
רכיבים: ת, ק, ח (שריון מתכת)
משך: עד לפתיחה
מקצועות: מכונאי
אתה מתקפל ועוטף את עצמך במתכת שמתעצבת בצורת כדור. כל עוד אתה בצורת כדור, אתה מקבל עמידות לנזק חודר, חותך ומוחץ ממקור שאינו קסום, וכן לנזק אש, חומצה, רעם וכפור. אתה לא יכול לבצע התקפות נשק או להטיל לחשים בתור כדור, אבל אתה מקבל נשק טבעי (גלגול) שגורם 3ק6 + כוח נזק מוחץ בפגיעה. אתה מאבד מהירויות שחייה ותעופה, אבל מקבל את היכולת לבצע מאוץ כפעולת בונוס. אתה לא יכול לדבר, לאכול או לבצע פעולות אחרות מלבד התקפה, מאוץ, חמיקה, הסתתרות או הימנעות. אתה יכול להמשיך להתרכז בלחשים.
אתה יכול לבחור, כפעולה חופשית בתורך, לפתוח את הכדור. במקרה זה, הלחש מסתיים.
העתקת לחש
דרג: 3
מסורת: ידיעה
זמן הטלה: פעולת תגובה (ראה מטה)
טווח: 60 רגל
רכיבים: ת, ק, ח (מראה קטנה)
משך: 12 שעות או עד לשימוש (ראה מטה)
מקצועות: אשף, מכונאי
אתה יכול להטיל לחש זה כאשר מישהו מטיל לחש בדרג 3 ומטה בטווח. אתה חייב להיות מסוגל לראות או להרגיש באופן אחר את המטיל. כאשר אתה עושה זאת, אתה משנן את הלחש כדי שתוכל להשתמש בו בעצמך מאוחר יותר. הלחש נשמר בזיכרון שלך עד שתחליט להטיל אותו, ואז נעלם. הלחש לא יכול להישאר בזיכרון שלך יותר מ-12 שעות, ולא יכולים להיות לך שני לחשים בזיכרון באותו הזמן. הטלת הלחש מהזיכרון לא דורשת שימוש ביחידת לחש, או ברכיבים חומריים ללא ערך במטבעות זהב.
בדרגים גבוהים: אתה יכול להעתיק לחש בדרג ששווה או נמוך לדרג העתקת הלחש. לדוגמא, העתקת לחש בדרג 5 תאפשר לך להעתיק לחש מדרג 5 ומטה.
חקירה מילולית
דרג: 3
מסורת: הקסמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ק
משך: מיידי
מקצועות: אביר קודש, כושף, מכשף, פייטן
אתה שואל מטרה בטווח שאלה. המטרה חייבת להיות מסוגלת לשמוע אותך ולהבין את מה שאתה אומר. המטרה חייבת להצליח בהצלת חוכמה או לענות בכנות, בתשובה מלאה ומפורטת כמה שיותר. מטרה שהצליחה בהצלה לא יודעת שניסו להשפיע עליה בקסם, אבל מטרה שנכשלה יודעת.
מערבולת אישית
דרג: 3
מסורת: עוצמה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: עצמי
רכיבים: ת, ק
משך: דקה (ריכוז)
מקצועות: אשף, דרואיד, כושף, לוחם (אביר קמאי), נוכל (תעלולן מאגי), סייר
אתה יוצר סביבך מערבולת אוויר שמסתחררת בעוצמה. המערבולת מעניקה לך מהירות מעוף של 15 רגל, ומפריעה להתקפות שמכוונות לכיוונך. התקפות נשק לטווח רחוק מקבלות חיסרון להתקפה, והתקפות נשק בקפא"פ דורשות הצלת כוח כדי לא להחטיא אוטומטית. אתה לא יכול להיכנס או להכניס מישהו אחר להיאבקות. כל עוד המערבולת נמשכת, אתה יכול להשתמש בפעולת בונוס כדי לגרום לה להכות בדברים סביבך. כל יצור במרחק 5 רגל ממך חייב להצליח בהצלת זריזות או לחטוף נזק מוחץ השווה לתוסף הטלת הלחשים שלך (מינימום של נזק 1)
נשיקת מלאך המוות
דרג: 3
מסורת: תאובה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ק
משך: מיידי
מקצועות: אשף, כוהן, מכשף
אתה בוחר יצור בטווח, ומנסה לגזול את נשמתו. אם ליצור יש 10 נקודות פגיעה או פחות, הוא מת במקום בלי אפשרות להצלה. לא ניתן להבחין בגורם המוות אלא באמצעות בדיקת תורת הלחשים כנגד ד"ק 20.
בדרגים גבוהים: אתה יכול לבחור מטרה נוספת על כל דרג לחש מעל ל-3.
שלשלאות החוק
דרג: 3
מסורת: מגננה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 30 רגל
רכיבים: ת, ק, ח (שרשרת קטנה עם פסוקים קדושים)
משך: שעה (ריכוז)
מקצועות: אביר קודש, כוהן
שלשלאות של אנרגיה קדושה בוקעות ממך ומעופפות אל מטרה בטווח על מנת ללכוד אותה. בצע התקפת לחש לטווח רחוק. אם אתה מצליח, המטרה נלכדת בשלשלאות ומרוסנת עד שתשתחרר מהן.
מטרה לכודה יכולה לנסות להשתחרר מהשלשלאות כפעולה רגילה באמצעות הצלת כוח מוצלחת. בכל פעם שמטרה מנסה להשתחרר מהשלשלאות, בין אם הצליחה או נכשלה, השלשלאות מענישות אותה וגורמות לה נזק קורן השווה לתוצאת בדיקת ההצלה. ניתן לנצל יחידת לחש נוספת כדי להאריך את משך הלחש הזה בלי לאבד ריכוז.
בדרגים גבוהים: אתה יכול לבחור מטרה נוספת על כל דרג לחש מעל ל -3 . אתה חייב לבצע גלגול התקפה נפרד לכל מטרה, ומטרה שמשתחררת מסיימת את הלחש רק לגבי עצמה.
תגובה אלרגית
דרג: 3
מסורת: אשלייה
זמן הטלה: פעולה רגילה
טווח: 60 רגל
רכיבים: ת, ק, ח (מעט ארס דבורים)
משך: דקה (ריכוז)
מקצועות: דרואיד, כוהן, מכשף
אתה מרמה את גופה של המטרה לחשוב שאלרגן זר חדר למערכת הדם שלה, וכך גורם לה לשוק אנפילקטי. המטרה חייבת להצליח בהצלת חוכמה או לחטוף נזק רעל השווה לערך החוסן שלה. בתחילת כל תור לאחר מכן עד שהלחש מסתיים, אתה יכול להשתמש בפעולה שלך כדי להכריח את המטרה להציל שוב או לחטוף את הנזק. אם מטרה מצליחה באחת ההצלות, היא חסינה להשפעת הלחש הזה למשך 24 שעות.