• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לוטי קרוטי - גרסת הדלוקס

מי שיש לו ילדים קטנים אולי נתקל במשחק "לוטי קרוטי" (בחלק מגני הילדים אפילו יש את זה). משחק נחמד של Ravensburger שבו ארבעה ארנבים יוצאים למירוץ אל הגזר הגדול שבראש הגבעה, כשבדרך הם נזהרים (לפעמים ללא הצלחה) לא ליפול לבורות שנפערים ללא אזהרה בשביל. משחק חמוד ללא קוביה (מנגנון התקדמות לפי שליפת קלפים). הבן שלי בן ה-3.5 מאוד נהנה ממנו וביקש לשחק שוב ושוב עד שיצא לנו מכל החורים. אחד הדברים שאי אפשר להתעלם מהם במשחקים של Ravensburger זה העיצוב, העובדה שהם תלת מימדיים ומאוד מוחשיים (אגב עולם האופל שהוזכר פה לאחרונה ומסע הגיבורים...), ומאוד אטרקטיביים לילדים לעומת לוח שטוח.

המשחק נמכר במרבית חנויות הצעצועים במחירים שנעים בין 120-150 ש"ח.

ולפני יומיים גיליתי שב-KSP מציעים למכירה את גרסת הדלוקס שיצאה לכבוד 20 שנה למשחק, גם במחיר מלא של 159 ש"ח וגם במחיר מציאון של 69 ש"ח! לא ידעתי שבכלל קיימת גרסה כזאת, והיא הופכת את המשחק להרבה יותר מאתגר ומעניין (ומתסכל...), בגלל תוספת של שלושה מכשולים: חפרפרת שמגיחה מהחור ומפילה את הארנב מהשביל, גשר שעולה ויורד עם כל סיבוב של הגזר ויכול לחסום את המשתתפים מלעבור, ושער מתנדנד שעלול לחבוט באחוריו של הארנב שעומד לידו ולהפיל אותו במורד הגבעה.

זה המשחק המקורי:
1660019549177.png


זו גרסת הדלוקס:
1660019560305.png
1660019521069.png

במחיר כזה מומלץ מאוד לקנות - בין אם לילדים שלכם ובין אם כמתנה לילדים שאוהבים משחקי לוח.
 
עריכה אחרונה:
כן... זו לא בורות, זה באמת מוזר. כתבתי את זה כדי שמי שמתעניין יידע שלפחות נכון לעכשיו, הם מציעים את המשחק גם כפריט מהמלאי הרגיל וגם כפריט מציאון.
חשוב לציין שהם לפחות הגונים ובעמוד הרגיל עם המחיר המלא יש גם הפניה לעמוד מהמציאון, עם מחיר המציאון.
 
חזרה
Top