• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לא קריטי לא קריטי 108 מרתון עזרים

יש חוקים, יש דפי דמות, יש שחקנים. איזה עוד עזרים אתם מביאים כדי להריץ את המשחקים בצורה חלקה, טובה ומהנה? כמה אתם מוכנים להשקיע בעזרים שלכם? יש לכם עזרים שלא תוותרו עליהם בשום מחיר?
בואו תשמעו באיזה עזרים אנחנו משתמשים כשאנחנו מנחים ואיך הם עוזרים לנו.
 
"לגיון עזרים" היה יותר מצחיק!
יש סיכוי ששכחת להעלות / שכחתם להקליט את פרק 107?
אני לא זוכר ששמעתי אותו, הוא לא מופיע בהורדות שלי וגם לא באתר.
זה היה הפרק על "מה נשחק ב-2022".
 
יש סיכוי ששכחת להעלות / שכחתם להקליט את פרק 107?
אני לא זוכר ששמעתי אותו, הוא לא מופיע בהורדות שלי וגם לא באתר.
מה שקרה זה ששכחתי להעלות אותו לכאן. הוא לגמרי נמצא באתר. אבל תכף גם אעלה לכאן.
 
יש סיכוי ששכחת להעלות / שכחתם להקליט את פרק 107?
אני לא זוכר ששמעתי אותו, הוא לא מופיע בהורדות שלי וגם לא באתר.
מה שכן, אם תבדוק את ההיסטוריה... קרה לא פעם שבילגנו את סדר הפרקים בגלל... סיבות מוזרות 🤣
אבל זה לא המקרה הפעם.
 
הנה השנקל שלי בנוגע לעזרים -

עזר כנגדו - להביא שחקן חיצוני שישמש כדב״ש באופן חד פעמי (או רב פעמי), בדרך כלל זה כלי עוצמתי מאוד, שונה מבחינת החוויה מכל דבר אחר, והכי חשוב - גורם לטוויסטים שהמנחה לא צופה בשום צורה.

גיטרה/ כל כלי נגינה אחר - אוי כמה שזה טוב… זה לאווירה נטו, ויכול לשמש כמסיח מעצבן לשחקנים שרוצים להדגים את כישוריהם בפני כולם, אבל אין כמו צלילי הקתרוס של הפייטן שמהלל/ מעוות את מעללי החבורה בעבר במה שרק נראה כמו העתק גס (ולפעמים גם מזויף קצת) של שיר הפייטן מסדרת ה- Witcher, עם מילים אחרות כמובן.

אוכל - אני בטוח שכולנו גרסנו בימי עברנו כל דבר שנראה כמו אוכל בזמן סשן בעוד שהמנחה מתאר את סעודת הגמדים הכוללת בשר חצי נא (פיצה פטריות) ושיכר (קוקה קולה).
אבל כמה מאיתנו באמת הכינו ארוחת בשר כזאת לבני החבורה..? קרה לנו רק פעם, עם שחקן שהכין במיוחד נזיד עשיר כזה וסמיך כמו שרואים רק בסרטים - חוויה מעולה. ואם תהיתם - אז כל הסשן התרחש בפונדק וסבב סביב שיחות עם הפונדקאי והמבשלת.

מיקום - לא קרה הרבה אבל פעם היו לנו הברקות: החל ממשחק סביב המדורה באמצע המדבר שדימה סשן הישרדותי במדבר, וכלה במשחק חד פעמי שהתרחש בתוך חנות ספרים (אחד השחקנים עבד שם וקיבל אישור לסגור אותה מאוחר) - זה היה מפגש מעולה, משום שהדמויות עצמן היו בסשן בספריה וחיפשו מידע, והמנחה החביא דפים בתוך ספרים אמיתיים בספריה, כשכל המטרה הייתה למצוא אותם.

באופן מוזר עזרים אחרים כמו מוזיקה, דפים מהאינטרנט, מיניאטורות וכו׳ לא היו אצלנו הרבה. השתמשנו בעבר במוזיקה של דיאבלו 2 בסשן ולצערי זה שימש כמסיח לא טוב. היה גם שלב שבו שיחקנו המון משחקים חיים והתנסנו בעריכת ניירות ישנים נושנים כאלו שמכילים רמזים, כתבים עתיקים וכו׳ (בעזרת השרייתם בקפה). אבל באמת שלא המון.
 
חזרה
Top