הכוונה בקורלציה ההפוכה היא לגבי מקצועות שקיימים כמגמות בית ספר. אם מישהו מתכנת, כנראה הרחיב מחשבים. פיזקאי פיזיקה, אדריכל אדריכלות וכו', כמובן דורש את אותן מגמות בבית ספרו של אותו אדם, בזמנו.
המצב של ספרות באמת עגום למדי. אם הדבר היה תלוי בי, הייתי הופך את המקצוע לשיעור "סיפורת" - אחד שעוסק בסיפורים עצמם ולא מוגבל למדיות מסוימות. מעניין מי מחליט במשרד החינוך על התכנים האלו. אני תוהה אם מישהו ממש מתנגד להוסיף חיים לשיעור הזה ולשמור אותו במצבו הנוכחי, או שפשוט הכפפה הזו כבדה מדי להרמה.
המצב של ספרות באמת עגום למדי. אם הדבר היה תלוי בי, הייתי הופך את המקצוע לשיעור "סיפורת" - אחד שעוסק בסיפורים עצמם ולא מוגבל למדיות מסוימות. מעניין מי מחליט במשרד החינוך על התכנים האלו. אני תוהה אם מישהו ממש מתנגד להוסיף חיים לשיעור הזה ולשמור אותו במצבו הנוכחי, או שפשוט הכפפה הזו כבדה מדי להרמה.