• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כתר רקוב - עץ משחק (מו"ד 4, 4/4)

נושא
תקצירי עלילה (א')
(ב')
(ג')
הנפשות הפועלות (א')
(ב')
(ג')
(ד')
(ה')
רגעי מפתח
עץ ההרשמה מידע על ת'נדיאן
"הדבר נתון לבחירתך, אדוני. אבל תזכור שאנחנו כאן לעזרתכם, אם תצטרכו אותה" אומר שירו.
"ולעניין שלשמו באנו לכאן - אנחנו מחפשים אישה בשם נסי. הבנו שהיא מתפללת כאן, ונשמח לכל מידע עליה".
 
שירו ואיגנציוס -

"היא אכן מגיעה לכאן, אף כי לאחרונה עשתה זאת לעיתים פחות קרובות. אני חושש שהיא מתקרבת לטיפוסים מפוקפקים בעיר הזאת, דוגמת הצלופח וסגנו" הוא פוקר את אצבעותיו בחשש מסוים. "אם יורשה לי לשאול, האם היא הסתבכה? היא נראית כעלמה נעימה לכל הדעות..."
 
"הסתבכה? אני מקווה מאוד שלא" אומר שירו בדאגה.
"רק רצינו לבדוק מה שלומה, אחרי ששמענו שהיא מסתובבת עם הבריונים של הצלופח. פחדנו שקרה לה משהו. אולי אתה יודע מתי היא הייתה פה בפעם האחרונה? או אולי אתה יודע אם זה קשור לקברן? שמענו שמועות עליו לאחרונה" הוא אומר.
 
שירו ואיגנציוס -

נראה ששמו של הקברן מעביר בו חלחלה במורד עמוד השדרה. הכוהן מתיישר בכיסאו, ממקד את מבטו בהם. ״אישי הטוב, אתה ודאי לא יכול לצפות ממני להאמין שזוג אנשים חמושים כמוכם שואל אודות האישה ׳סתם כדי לדאוג לה׳״ הוא מעקם את מבטו. ״אתם נמצאים במבנה הקדוש לעלמה הלבנה. כל דבר שתאמרו כאן, מוגן הוא על ידה בזכות אמת וצדק״.
 
"כוהן יקר, תפסת את ידידי כאן בחטא של לשון נקייה" מודה איגנציוס, לפחות חלקית, משתדל לרכוש את אמונו של הכוהן "טובתה של נסי איננה בראש מעייננו, אלא חקר הבעיה שהיא הסתבכה בה. אבל, אם יאפשרו האלים, הנשקים שלנו ישמשו רק נגד הנבזיים בין הבריונים איתם הסתבכה - אנחנו יותר מנשמח אם היא תצא ללא פגע מכל הפרשייה. עכשיו אנא, עזור לנו לעזור לה."
 
IN
אילידיה חושבת מעט על הדבר, מתרכזת. אין ספק, האישה הזו היא לוחמת נוספת שתעזור להם בקרב על ואת', ולאחר מכן הם יוכלו כולם לצאת אל עבר החזית. הנחשול עליה היא שמעה, זהו סיכון אדיר, שדורש את נוכחותם. טאלרוט אמר לה עליו בעבר, ואין ספק שהיא צריכה להסכים, אך למרות זאת...

"את צריכה להעביר ללורד מסרים, את אומרת" היא חוזרת על אחד הפרטים שהיא אמרה "אבל זה לא מסתדר לי. מתי הייתה הפעם האחרונה שראית את הסאר? מתי קיבלת את המסרים האלו? אם שירו-סנשאי דיבר איתך, למה לא העברת את המכתבים לריינן עד עכשיו?" היא שואלת. ניתן לראות את הכעס על אילידיה על התעלומה מתבטא בעיניים של החצי אלפית- שלא הפכה לעדינה אף היא חרף מורשתה.
 
איגנציוס ושירו -

מילותיו של המג מרגיעות את הכוהן, שעוצר לרגע, שוקל את דבריו. הוא נאנח לבסוף, משעין את סנטרו כנגד אגרופו בעודו מדבר.
"היא לא הגיעה זה זמן מה למקדש, אם להיות כנה. תחילה, חששתי שמדובר בעיסוקים נוספים שלה עם הצלופח וחבר מרעיו... אך בפעם האחרונה שהגיעה, היא טענה שזה לא קשור אליו. זה קשור... אליה" הוא מתעכב על המילה האחרונה. "איני יודע מי היא, אך נסי... ובכן, אני מכיר את העלמה הזאת לא מעט זמן. נשמעה אהבה אמיתית בקולה כלפי אותה אישה, והיא מעולם לא הסתירה את העובדה שהיא אינה חובבת גברים. באחד מטיולי הערב שלי על ספת המזח, ממש בשבוע שעבר, ראיתי אותה נכנסת לאחד מהבתים באזור הנמל. ממש בקצה, בעל ידית כסף טהורה" הוא מתאר אותו בקצרה, ואיגנציוס מבין כמעט מיד - זהו אותו הבית בו פגש את ניפימה, יצור הלהבה המסתורי.

"הוא נסגר לפני שלושה ימים לציבור הרחב. מצאו שם את הגופה של מנהלת הנמל הקודמת, בשלבי ריקבון מתקדמים" גל חלחלה נוסף עובר בגופו והוא מניח את ידיו סביב קנקן התה, מחמם אותן. "המשמר מנהל את החקירה, עוד לא מצאו את האשמים. זאת לא נסי, זאת בוודאי לא היא... אך אני רק מקווה שהיא בסדר" הוא נושך את שפתיו, עיניו מתרוצצות כשראשו מתמלא במחשבות.

אילידיה והקטור -

"חיכיתי, תחילה, לראות אם אמאגיל ושאר ממטירי התופת יהיו עזים מספיק לשבור את מילתו של הריבון ולחבור ללורד ריינן. קיוויתי שהוא יתפכח ויפנה דרומה, לעבר החזית המהותית" היא משיבה, נועצת את עיני הדבש שלה באילידיה. הרוגע פושט בה ככל שהיא מדברת, חתך המילים הופך לעדין יותר, גם אם נותרה בו מעט פראיות מרוסנת.
"לאחר שהבנתי שהדבר לא יקרה, פניתי ללורד הסאר להוראות נוספות. אין לי ספק שעשיתי זאת מאוחר מדי, הייתי צריכה לערב אותו לפני כן" לילוונה עוצרת לרגע, ציפורניה שורטות ארוכות את השולחן בטרם היא משתלטת על עצמה, יוצרות סימנים חדשים בעץ. השניים רק יכולים לנחש שאותו המסר הועבר גם על ידי הריבון, וביתר שאת.

"הוא הדגיש את הדברים שפקד להעביר ללורד נורברט, אשר התעכב עד שהסכים לפגוש אותי מלכתחילה" הטינה מתגנבת לקולה לרגע, אותה פראיות רדומה.
"אמרתי לך כבר, זה לא אישי. הוא רצה לחסוך מעצמו צעקות מהריבון כמה זמן שאפשר" טאלרוט מתערב, לוגם מהכוס שלו. "הוא חיבר אותה אלי, הגעתי והוא אמר שאת עוד בדרך. דיברנו, והסכמנו שיש דרך שבה לילוונה תוכל לסייע. עדיף מאשר לשלוח אותה בחזרה לחזית סתם ככה - אתם זקוקים לכל יד, לא?"
"אני לא 'נשלחת לחזית סתם ככה'" מדגישה האלפית, עיניה מאיימות לחרוך את טאלרוט.
"לא התכוונתי לומר ש-"
"אני עושה את עבודתי. הריבון טרם פקד עלי לחזור; משכך, בפעם הבאה שאשוחח עמו, יש לי אפשרות להציע אלטרנטיבה שתסייע לכולנו".
 
IN
"האם בחודש האחרון העברת מכתבים נוספים לנורברט?" שואלת אילידיה, הדחיפות שלה לשאול את השאלה שוכחת את הנימוס ואת הסודיות, אבל עיניה של אילידיה מראות שהיא לא הולכת לשחרר את השאלה הזו.
 
IN
אילידיה מסתכלת לכיוונו של הקטור, "אם כך, נצטרך לבקש מהלורד להשוות בין המכתבים" עולה לאילידיה הרעיון, והיא מסתכלת על הקטור בהבעה של ׳עליתי על זה!׳. ואז היא מבינה שהיא לא הסבירה דבר לאחרים בשיחה, והיא מסתכלת עליהם.

"זוהי לא הפעם הראשונה שהסאר לכאורה שולח מכתב ללורד, אבל עם כל מה שקורה בזמן האחרון- חטיפות, בגידות, עסקאות- אני מעדיפה להיות בטוחה שהמכתבים שהלורד מקבל אותנטיים. אני לא מזלזלת בחזית, ואם כחלק מהמשימה שניתנה לנו מהמועצה נסייע לחזית- מה טוב. אפילו מספר רמזים שלחו אותנו כבר לשם, אבל אני לא מוכנה ללכת לשם לפני שאנחנו יודעים שהגנו על ואת'- ולפני שהסיפור הזה יהיה ברור יותר. כך שלכרגע, נראה שנילחם כולנו כתף אל כתף כנגד בני הענקים" היא אומרת לאלפית ולאביר המעמקים המבוגר. היירוזאוג סומך על הסאר, ועל כן- כך גם אילידיה. הוא תוהה איזה מן אדם הוא באמת, והאם הסיפורים בנוגע אליו מדויקים- או מופרזים.
 
אילידיה והקטור -

IN
״ככל הידוע לי, הריבון לא העביר שום מכתב ללורד ריינן, ובהחלט לא דרכי. המסרים שהעברתי היו בעל פה״ אומרת לילוונה. ״אני לא שוללת את האפשרות… ישנם זאבים רבים ביער, אך אני בספק שהוא ישלח לכאן אדם נוסף״ היא נעה בחוסר נוחות בכיסא.

META
תובנה בבקשה.
 
IN
אילידיה מסתכלת על האישה, מנסה לקרוא את ההבעה האלפית הקשוחה. גם אם ניס פרדי לא היה מקום שבירך את אילידיה, הקסם החצי אלפי שלה עדיין ידע מתי להסתמך על אחרים.

META
תובנה: 15+4=19.

פעולה משנית- כישרון להצלחה
הקטור זוכה בתוסף כוח 4+ לגלגול המיומנות הבא שלו עד סוף תורו הבא.
 
"כהן יקר, גם אני מקווה שנסי לא הסתבכה בדבר. תודה רבה לך על העזרה שלך, ואני מקווה שתשקול לפנות אלינו לעזרה במידה ותזדקק לה. אמנם שיקרתי מעט בנוגע למידת דאגתי לנסי, ואני מתנצל מעומק ליבי על כך, אבל בנוגע להתעניינות שלי בצרותיך איני משקר כלל.
נעשה הכל בשביל להגיע לעומק האמת, כמו שאמר הפילוסוף צ'יאן-ג'ו: 'האמת היא כמו מים - היא חיונית לכל יצור חי, ועל כן מקדישים כל מאמץ אפשרי על מנת למצוא אותה, לא משנה כמה עמוק צריך לחפור'" אומר שירו-סנשאי.
 
אילידיה והקטור-
"כעת שפתרנו את הסוגיה הזו, הייתי רוצה לדעת אם יש לאיש מכם רעיון, הזוי או יצירתי ככל שיהיה, אשר יוכל לעזור להגנה על כפר ואת'? כידוע לכם, כל עזרה תוכל להטות את הכף".
META
תובנה להקטור: 10+4+4=18.
 
שירו ואיגנציוס -

הוא מנסה לאזור אומץ ולחייך, אך החיוך יוצא עגמומי למדי.
"אני מעריך זאת, בחורי. מי יתן והרוח תשמור עליכם ועליה" הוא מאפשר להם לסיים לשתות את התה ומלווה אותם בשקט החוצה, מצטרף לתפילה המרכזית שעומד להתחיל בעוד מספר דקות.

הקטור -

האביר מזהה חוסר נוחות בפניה של לילוונה בעת שמזכירים את שליחת המכתבים. ניכר שלא נעים לה לחשוב על מציאות בה ריבון הברק בחר בסוכן אחר במקומה למשימה באזור שהיא כבר נמצאת בו, הגם שזה לא מכוון כלפיו.

אילידיה והקטור -

"אין לנו שפן לשלוף מהכובע" אומר אביר המעמקים, מסיים את הכוס ומזמין אחת נוספת. "הולכים, מתחפרים היטב ומגנים כנגד כל ממזר שיבוא. זה יהיה קרב קשה, אבל בזכות שכירי החרב, ייתכן וניתן לנצח בו".
"אם נדע מתי הם מכים ובאיזה שביל הם הולכים, אוכל לפקד על חוליית מארבים לאורך הדרך" אומרת האלפית, שמה לב לראשונה לעץ השולחן שנלכד מתחת לציפורניה, מנקה אותו תוך כדי שהיא מדברת. "אדאג להאט ולהחליש אותם לקראת העימות הסופי".
 
אילידיה והקטור-
"אנחנו יכולים להשיג את מיקום של ברסוולה וכוחותיה. אך איזה נתיב מדויק הם ייקחו זה כבר עניין של הימור מסוים. אם כי כמו שאני מכיר את ברסוולה וכוחותיה היא תבחר בנתיב הישיר ביותר. אפשרי שזה יהיה המפתח להגנה על הכפר" הקטור שוקל את האפשרויות ובוחר לחלוק את המידע על מיקום המחנה של ברסוולה. חייהם של אנשי ואת' חשובים וגם אם אחד האנשים בשולחן הוא מרגל של המושך בחוטים, אין להם ברירה אלא לשתף זאת.
 
אילידיה והקטור -

לילוונה מהנהנת, לא מדברת יותר מכך.
"אין עוד הפתעות מהצד שלנו. זה מה יש, ועם זה ננצח או נמות. ייתכן ואפילו שניהם" טאלרוט מרים את הכוס שלו.
"נתנחם במחשבה שאם נמות כאן, לא נהיה מכוסים בלטאות מסריחות בחזית הדרומית".
 
איגנציוס מודה בנימוס לכוהן על הכנסת האורחים ועל המידע.

כאשר הם מחוץ למקדש פונה איגנציוס לשירו בשקט, משתדל לא למשוך תשומת לב מהעוברים והשבים "במהלך ביקורנו האחרון בעיר הגעתי אל הבית המסתורי אותו הכוהן תיאר, אבל לא ציפיתי שהוא יתקשר גם לנסי הזאת... כדאי שנמהר לבדוק שם, זה נראה כמו קצה החוט היחיד שלנו."
 
איגנציוס ושירו -

המג מוביל את השניים אל הבית בצעד קל, מזהה אותו מרחוק. הם מזהים מרחוק אדם בשריון קל, בבירור איש משמר, עומד למול הדלת בחוסר מעש. הם מתקרבים, והאיש בבירור לא שם לב אליהם - עיניו נעוצות בדלת, אך הן כאילו כבויות, מפליגות הרחק משם. פניו פעור מעט, כאילו מזמין חרק תועה לחדור דרך הסדק שפניו. הוא נושם באיטיות ובשקט, ידו מלטפת את ידית הכסף באיטיות, האצבע המורה שלו עולה מעלה ומטה, מתופפת על הידית בעדינות.
 
חזרה
Top