• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כתר רקוב - עץ משחק (מו"ד 4, 4/4)

נושא
תקצירי עלילה (א')
(ב')
(ג')
הנפשות הפועלות (א')
(ב')
(ג')
(ד')
(ה')
רגעי מפתח
עץ ההרשמה מידע על ת'נדיאן
אילידיה מחייכת, מתקדמת ומניחה את הדוקרנים מולה, ומתרחקת מספר צעדים. להתמודד עם חיה פראית או לתת למישהו להיאכל על ידה? הבחירה ברורה, והיא לא צריכה לשמוע את העצות של אף אחד בנושא!

קול של ניפוץ זכוכית וחומר מגעיל מכסים את ראשו של הינשודוב, כאשר אילידיה צודקת "ינשוף! דוב! איזה חלק ממך ששומע אותי! זו לא הארוחה שלך, תחזור למערה עכשיו לפני שאנחנו נצטרך להיות לא נחמדים!" היא אומרת, מחייכת בקול, מתעלמת לחלוטין מהסיכון שמולה.

META
פעולה רגילה- דוקרנים
פעולה משנית- רפש פתאומי

התקפה: 15+5+2=22 נגד קשיחות.
פגיעה: 4 נזק חומצה והמטרה מואטת עד סוף תורי הבא.
 
IN
הינשודוב שואג בקולו החצוי, מחזיק לרגע את הגוליאת׳ בכוחו העצום, מניף את גופו הגדול כאילו היה צעצוע ילדים. הוא זורק אותו הצידה, משחרר ממנו אנקת כאב, ופונה להסתובב לעבר אילידיה. החיה הגדולה קורעת ממנה באיטיות את הדבק, נוצותיה מלוכלכות, ובועטת ממנה את הדוקרנים. מרגע שהוא עושה זאת, מזנק הינשודוב בפרץ מהירות מפתיע לעבר חצי האלפית, מכה בה פעמיים בטפריו, משנע אותם על גופה הדקיק כסכין שחותכת עוגה חמה. מרחוק, נראה שהגוליאת׳ עומד להיכנע לפציעותיו בכל רגע - הוא יזדקק לטיפול מייצב דחוף בכדי שיהיה סיכוי להשאירו בחיים, לפחות לעוד זמן קצר.

META
בני ברית:
איגוף מלוכלך - כל דמות שמאגפת אויב עם וירניק זוכה גם ב+2 לגלגולי הנזק שלה.
מהיר כרוח - קראנג מעניק +1 לתזוזה של כלל בני הברית ו+2 לגלגולי אתלטיקה ואקרובטיקה עד סוף ההיתקלות.

התקפות נגד אילידיה:
פרץ חייתי - משנית; הינשודוב רשאי להטיל הצלה מההשפעות מואט, מרוסן והלום בתחילת תורו. 13, מצליח.
שריטה כפולה - 17 ו-23 נגד דרג״ש. בפגיעה, 18 נזק ו14 נזק בהתאמה.

OUT
 
הקטור מניף את חרבו אל הדוב, חורט במהירות סימן של איקס על בשרו. "עזוב את חבריי" אומר האביר בעוד הוא קורא בידו השנייה לכוח מאגי והאיקס מתחיל לזהור באור כחול, מתוכו יוצאים גבעולי צמחים קסומים אשר מקרקעים את הינשודוב לקרקע בניסיון למנוע ממנו להתרחק.
META
פעולה משנית-
מסמן את הינשודוב בסמל של הגנה.
פעולת תנועה-
פוסע צעד אחד לעבר הינשודוב.
פעולה רגילה- להב רועם.
התקפה: 17+8=25 נגד דרג"ש.
נזק: 5+4=9 נזק, בנוסף אם הוא מתחיל את תורו צמוד אליי וזז ממני הוא חוטף 8 נזק רעם.
 
איגנציוס מקיף את הינשודוב, נזהר לא לדרוך על הדוקרנים של אילידיה, ומתרחק מספיק כדי שבני בריתו לא יפגעו מן הלחש שהוא עומד להטיל. הוא פורש את ידיו אל עבר הינשודוב ומטח של אש נורה לעברו.

META
פעולת תנועה: תנועה ממשבצת M21 למשבצת F19 (מנצל את הבונוס 1 לתנועה מקראנג).
פעולה חופשית: הפעלת היכולת של Arcane Prodigy לקבלת +2 נזק לגלגול הבא.
פעולה רגילה: ידיים בוערות, פיצוץ 5, 14 + 6 = 20 נגד תגובה. נזק: 8 + 3 + 1 + 2 = 14 נזק אש, חצי נזק בפספוס.
 
IN
אילידיה, פצועה ומדממת, שותה שיקוי שסוגר את פציעותיה. היא מניפה את הסכין שלה, חותכת ומעבירה אותו דרך הינשודוב ומעיפה אותו אחורה, גורמת לזרמים של כוח מאגי לעבור בגופו ולהכאיב לו. היא מסתכלת על הקטור, מעניקה לו קסם מגננה, מצפה שהקטור עכשיו ימשוך את תשומת הלב של היצור, בעודה פונה למאחורי קראנג להחזיק את הפצעים שלה.

META
פעולה משנית- עירוי ריפוי: תערובת מרפא
על עצמה. אילידיה מרפאת 11 נק"פ (כרגע היא על 17 נק"פ).
פעולה רגילה- מכת כוח נגד
התקפה כנגד הינשודוב: 11+8=19 נגד תגובה.
פגיעה: 3+3+4=10 נזק כוח והינשודוב סובל ממחסר 3- לגלגולי התקפה עד סוף תורי הבא.
פעולת תנועה- פסיעה
ל-N17, מאחורי קראנג.
 
"אז אני מבין שאנחנו נעבור חיה-חיה היום עד שנמצא משהו אקזוטי מספיק לחסל אותנו?" שואל וירניק כשהוא תופס עמדה מאחורי הינשודוב. שני סכיניו מפספסים את היצור, אשר כמעט בועט בבן האנוש בתגובה. ריח הדם של אילידיה מעורר אותו, וניכר שהוא נע בחדות ובמהירות כשהטרף כל כך קרוב.
"אולי כדאי שתדבר פחות ותכה יותר" משיב קראנג בעודו מתקדם לאגף עם וירניק, שולח זוג בעיטות לעבר הינשודוב, אך נחסם על ידי ידיו העצומות, הטפרים כמעט קורעים את ראשו של חצי האורק ממקומו.
"תראו מה שמדב-"
"תחסוך ממני".
 
״מלבב לראות שאתם יכולים להילחם בכזה הומור״ אומר הקטור בעוד הוא דוקר את זרועו הקדמית של הינשודוב, ״לו רק אשתך הרווקה הייתה יכולה לראות זו וירניק, אני בטוח שהיא כבר לא הייתה רווקה״.
Meta
פעולה רגילה- להב רועם.
התקפה: 12+8=20 נגד דרג״ש.
נזק: 4+4=8 נזק, בנוסף אם הוא מתחיל את תורו צמוד אליי וזז ממני הוא חוטף 7 נזק רעם.
 
שירו רץ ומגיע אל הגוליאת' הפצוע.
"תישאר איתי. אני אטפל בך, אז אל תזוז יותר מדי" הוא אומר ללוחם הפצוע, מתחיל לחבוש אותו ולבדוק את מצבו.

META
פעולת תנועה
רץלE3.

בדיקת מרפא: 12+7 = 19.
 
IN
אילידיה מניפה את הסכין שלה ונועצת אותו היישר ביצור, כאשר רונות של אש בוהקות על פני הגלימה שלה, מבעירות את נשקו של הקטור ואת ידיו של קראנג (גורמות לקראנג לרגע לתחושת כוויה- עד שהוא מבין שהקסם לא פועל כנגדו). אילידיה מתרחקת מהינשודוב הרעב, היא בהחלט לא רוצה עוד אינטרקציה עם היצור. היא הרגיזה אותו מספיק ליום אחד.

META
פעולת תנועה- תזוזה
ל-P12
פעולה רגילה- נשקים בוערים
אילידיה מקבלת יתרון קרבי מכיוון שוירניק וקראנג מאגפים את החיה, בזכות הכישרון יתרון מרוחק.
התקפה: 19+8+2=29 נגד דרג"ש.
פגיעה: 1+4=5 נזק אש ובנוסף אילידיה, קראנג והקטור גורמים ל-3 נזק אש נוסף בהתקפות נשק או אש עד סוף תורם הבא.
 
IN
הינשודוב שואג בעוצמה, מאיים כמעט לקרוע את עור התוף של הלוחמים סביבו. קראנג צועק בחזרה, מפיח בעצמו אומץ, אך וירניק והקטור קורסים על ברכיהם ואוחזים באוזניהם בכאב. החיה העצומה לא מפסיקה; היא מנצלת את כאבו של הקטור, דוחקת אותו לקרקע עוד יותר, המקור העצום שלה חובט ללא רחמים בשריונו, מחפש פרצה. האביר מצליח להגן על עצמו לעת עתה, אך הוא מרגיש ששריונו לא חגור עליו באופן שלם.

הגוליאת', בנתיים, מחזיק בצווארו בחולשה כששירו-סנשאי מתקרב. הוא נותן לדם הדרקון לכרוע ברך במטרה לסייע לו ומחייך קלות, אור כחול מתחיל לזרוח מקעקוע על זרועו, המכיל כיתוב בענקית. ידו החופשייה נשלחת לתפוס בקיר המערה וניכר כי הוא מטלטל אותה, שולח רעם מתפרץ שמכה בה בעוצמה כה גדולה עד שהוא סודק את האדמה סביבו, שובר אותה לכיוונים שונים ומקשה על מעבר בה. אבנים מתחילות ליפול מכל כיוון - חלקן מתגבש לכדי חומה החוסמת את איגנציוס מלסייע, אחרים נופלות על גבו של דם הדרקון. הגוליאת' עדיין בחיים, וניכר כי באופן בלתי צפוי הקסם דווקא מילא אותו באנרגיית חיות, לא שאב אותה ממנו - הוא יחזיק לעוד זמן קצר, אם דם הדרקון יצליח לצאת מהמהערה בחיים.

META
התקפות נגד הקטור:
שאגת רעם - פרץ 2; 20 טבעי נגד קשיחות, 24 נזק רעם והקטור נופל שרוע.
*נקודת פעולה*
התקפה כפולה - 19 ו11 נגד דרג"ש, מאמין ששתיהן פספסו; אם המטרה שרועה (ללא קשר לאם נפגעה), היא מקנה יתרון קרבי עד סוף תורה הבא לינשודוב.

התקפות נגד שירו-סנשאי:
סלעים נופלים - 18 נגד תגובה, אם פגע 9 נזק. במידה ושירו-סנשאי נפגע 2 תורות ברצף מההתקפה, הוא נופל שרוע.
 
שירו נאנק בכאב כשהסלעים פוגעים בו, ומביט בגולייאת' באכזבה.
"אתם אף פעם לא מפסיקים, נכון?" הוא אומר לו, מלווה את המילים באגרוף מקושקש.

META
פעולה רגילה
התקפת קפא"פ רגילה על הגוליאת' - 22 נגד דרג"ש, 2 נזק בפגיעה (המטרה להמם את הגולייאת')

נק"פ: 30/39
 
איגנציוס מתחיל להגות לחש, מקמר את כפות ידיו ומצמיד אותן זו לזו. במהלך הדקלום הוא נושף אל בין ידיו וגיצים מגיחים מבין אצבעותיו. לאחר הנשיפה פותח איגנציוס את ידיו ומתגלה כדור קטן של להבה. איגנציוס מניח את הכדור על קצה מטהו, ומניף את המטה לפנים בזמן שהוא מסיים את דקלום הלחש. כדור הלהבה נורה מקצה המטה, מסתובב, גדל בעודו טס אל עבר הינשודוב. כאשר הכדור מגיע אל יעדו הוא כבר נראה כמעט מוצק, והוא ממשיך לרחף בקרבת הינשודוב ולחרוך את נוצותיו.

META
פעולה רגילה:
מטיל Flaming Sphere.
הכדורית נוחתת במשבצת J20.
היא תוקפת את הינשודוב - 12 + 6 = 18 נגד תגובה. בפגיעה 7 + 4 = 11 נזק אש.
בנוסף, כל יצור שמתחיל את תורו בסמוך לכדורית חוטף 1ק4 + 4 נזק אש.

(אני לא בטוח אם אני צריך לתחזק את הלחש כבר מהתור הזה או רק מהבא, אבל במידה וכן, אז אני מתחזק כפעולה משנית)
 
IN
הגוליאת׳ מאבד את הכרתו, וסירו-סנשאי יכול רק לקוות שהמכה לא הרגה אותו. עם זאת, הקסם לא נבלם והסלעים ממשיכים ליפול סביבו בצורה מסוכנת ביותר.

איגנציוס, בנתיים, הצליח להכאיב לינשודוב - ריח מחליא של בשר שרוף עולה באוויר לצד נוצות בוערות המתעופפות לכל עבר. סכיניו של וירניק מבזיקים לאור הלהבות, נתקעים בעוצמה בינשודוב, וקראנג מכה באגרופיו בחיה, כוחו שקול לשני אבנים שפוגעות בפניו של היצור הקסום. הינשודוב הבוער בועט ממנו בכעס את וירניק וקראנג ונוגח בהקטור, מסתער באחת בשאגה לעבר איגנציוס. הוא מכה במג בצורה פראית, מפספס בהתקפתו השנייה בשל הלהבות שעוטפות אותו ומכאיבות לו, אך הזעם שניצת בעיניו לא מותיר מקום לספק באשר לאיבה שהוא רוחש למג.

META
הינשודוב מדמם.

התקפות נגד הקטור:
כאב משלהב - תגובה מיידית, כשמדמם לראשונה; הינשודוב מבצע התקפת טופר פרץ 1, ולאחר מכן פוסע את מהירותו ורשאי לבצע התקפת טופר כפולה. 20 לא טבעי נגד דרג״ש, אם פגע 8 נזק.

התקפות נגד איגנציוס:
כאב משלהב - תגובה מיידית, כשמדמם לראשונה; הינשודוב מבצע התקפת טופר פרץ 1, ולאחר מכן פוסע את מהירותו ורשאי לבצע התקפת טופר כפולה. 25 ו14 נגד דרג״ש, אם פגע 17 ו14 נזק בהתאמה.
 
מכתו הראשונה של הינשודוב נורת לכיוונו של המג המלומד, אך חותם בצורת מגן יוצא מן הקרקע, סופג חלק מהמכה כאשר הוא נשבר תחת הכוח הברוטאלי של הינשודוב.
הקטור מרים את ידו ושרשרת מאגית נשלחת במהירות ונתקעת בגופו של הינשודוב, בדיוק היכן שהקטור חרט איקס. לפני שהחיה צולחת לבצע את ההתקפה השנייה כנגד איגנציוס, הקטור מושך בשרשרת והדוב הופך לרגע קטן לכדור העשוי ממים. בהנפת של ידו של האביר המים נעים וחוזרים לאיפה שהינשודוב היה מקודם, מוקף מכל הכיוונים על ידי החבורה. "אינך תפגע בחבריי" אומר הקטור ומרים את חרבו, דוקר את הינשודוב בעוצמה, "הישאר והילחם בי" קורא הקטור, בבירור פצוע מאוד אך מוכן להגן על חבריו בכל מחיר.
META
משתמש בסמל של הגנה ומפחית 8 נזק מההתקפת טופר הראשונה של הינשודוב.
כחלק מהפעולה הזה אני מבצע דקירה משנה מיקום.
התקפה: 17+8=25 נגד דרג"ש.
נזק: 11 נזק ו3 נזק אש והינשודוב משוגר למשבצת סמוכה אליי.
כתוצאה מכך ההתקפה השנייה שלו לא יכולה להיות כנגד איגנציוס.

הקטור מדמם.

בתורי-
כפעולת תנועה הקטור קם משרוע.
כפעולה רגילה הוא משתמש בלהב רועם.
התקפה: 6+8=14 נגד דרג"ש, מאמין שפספוס.
 
עריכה אחרונה:
IN
אילידיה מסתכלת על הקטור, שולחת קסם הגנה לשריונו, ויורה סכין נוסף אל עבר הינשודוב. הינשודוב מרגיש את גופו נחלש, את עורו נשרף ונחשף לכאב, את השריון הטבעי שלו כושל, כאשר תחושת החומצתיות חוזרת, מלווה בשריפה צורבת.

META
פעולת תנועה- תזוזה
ל-N15
פעולה משנית- עירוי ריפוי: תרכובת התנגדות
הקטור זוכה בתוסף כוח 1+ לדרג"ש. הוא יכול לוותר על התוסף הזה כפעולה חופשית על מנת לקבל נק"פ זמני בשווי ערך פרץ+ 3.
פעולה רגילה- נשק מצלק
אילידיה זוכה ביתרון קרבי מכיוון שוירניק וקראנג מאגפים את הינשודוב.
התקפה כנגד הינשודוב: 14+8+2=24 נגד דרג"ש.
פגיעה: 2+4+4=10 נזק חומצה ועוד 3 נזק אש.
 
חזרה
Top