• הצטרפו לפורום הפונדק

    שלום וברוכים הבאים לפונדק, האתר המוביל בעברית על משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד.
    אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה / התחברות
  • דרקוניקון 2022 מגיע בסוף אוגוסט
    הכנס חוזר ב 25-26 באוגוסט, לאחר הקורונה ועם המון משחקים והפתעות. פרטים נוספים באתר הכנס.
    לשאלות, תהיות וקריאות עידוד, הגיבו בנושא.

כתר רקוב - עץ משחק (מו"ד 4, 4/4)

amitf0123

פונדקאי ותיק
הקטור מסתכל רגע לאחר, מפנה את מבטו אל מעל וירניק. "קשה להגיד, מעטות הרוחות שמגיבות לנאמר על ידי החיים. אם כי העובדה שהיא הולכת מאחורייך אולי אומרת שהיא כן שומעת משהו" אומר הקטור ברצינות מוחלטת ואז מפנה את מבטו קדימה וממשיך.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
וירניק זורק מבט אחורה, מסתכל לאחר מכן אל הקטור.
"הא. אפילו אני נפלתי במלכודת של האביר. אולי באמת מיהרתי לשפוט את דאלהאן..." הוא תוהה לעצמו בעודם ממשיכים קדימה.
 

העוג הברברי

פונדקאי ותיק
בצבא של ויני
"זו לא הפעם הראשונה שאני שומעת על הגורילות האלו, אבל זו פעם ראשונה שראיתי אחת מקרוב- ועדיין כואב לי מזה" אומרת אילידיה ומשפשפת את הפצעים "ובכל זאת, וירניק, זה מה ששובר אותך? גורילה עם ארבע ידיים? בת'נדיאן יש דברים הרבה יותר מוזרים מזה. אני כבר ראיתי ננסים ששיחקו במעגלי אבנים כאלו הם היו עשויים מצבע, קסמים שיכולים להאט את הזמן עצמו, ומעגלי אבנים שבוחרים להם אנשים כנבחרים. מאחורי הכל יש היגיון, אבל בעצם אין באמת היגיון מאחורי שום דבר- כולם פשוט מאמינים שהם מחזיקים בהשערה הנכונה ורק האלים העתיקים יודעים את האמת המלאה" היא אומרת, ואז נותנת גיחוך קל.

"על דיבורים כאלו היו מתעצבנים עליי באקדמיה. 'זה הכל חלק ממארג אדיר ויפייפה, איך את לא רואה את זה?' הם היו שואלים. תעשו לי טובה" היא אומרת. נראה שהעובדה שהיא מדברת ככה מראה שהיא התרככה טיפה לקבוצה.
 

amitf0123

פונדקאי ותיק
״צדק בדברייך שירו. לא קל לרוחות להראות את עצמן. לא משנה כמה הם רוצים לשאול מה הסיבה שהן מתות או לנסות לנקום. כל מה שנותר להן זה להסתכל מהצד השני ומעטים אלו שיכולים לראות מעבר לעלטה בין החיים למוות״.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
״הוא לא מדבר על הרוחות שאתה חושב, סר הקטור״ משיב קראנג בעדינות.
״פפף״ וירניק מניף בידו בביטול. ״איך קראת לזה? ׳מארג שמימי׳ או כל חרטא אחר כזה, מוכרים לכם לוקשים שם. העולם לא יפה, העולם גם לא מכוער - הוא פשוט כאוטי. אני מקווה שאתה עצמך לא עברת שם סדרת חינוך לגיל הרך?״ הוא פונה לאיגנציוס.
״אם היית מקשיב, היית מבין שאיגנציוס לא טען מעולם שלמד באלפטם״ קראנג עונה בהיסח הדעת בעודו סורק את הדרך קדימה.
״אבל… אבל אתה מריח מאקדמיה כזאת״ וירניק מרים גבה. ״אתה בטוח שלא למדת שם קצת? אולי מתוך שינה? קורס אחד כתלמיד על תנאי, משהו בסגנון?״ לא נראה שהוא מצפה באמת לתגובה, מקבל את דבריו הקודמים של חצי האורק.
 

Redcloak

פונדקאי ותיק
"רק רגע אחד, עד לשייך אותי לאלפטם וירניק!" עונה איגנציוס בזעם מזוייף "כמו שאתה יכול לראות, לא מעטר את פניי השפם המגוחך של הבוגרים שלהם, ולא מתגלגלים מפי דברי ההבל שלהם." המג מחייך, מרוצה מעצמו "אה, וכמובן, אני משמעותית פחות שברירי מהם - רובם לא היו שורדים את ההכשרה של הגבירה אודסיה, שלא לדבר על המפגש עם החיה שכה מטרידה את תפיסת העולם שלך."
"בנוגע לטיבו של העולם, אתה ואילידיה כנראה קרובים יותר לאמת מאשר הכסילים של אלפטם. כנראה אילידיה קצת קרובה יותר, בכך שהיא מכירה בקיומם של האמת וההגיון הנסתרים. כמו שהיא אמרה, עמודי תבל כנראה יודעים את האמת הזאת - אבל כבני תמותה אנו מרוחקים מהם מכדי ללמוד, והתפיסה שלנו צרה מכדי להכיל את האמת, גם לו יכולנו. כל שנותר לנו הוא לעקוב אחר שרשרת החכמים לאורך הדורות, ולצעוד בזהירות דרך הכאוס. אישית, לי יש את המזל לצעוד בשביל המפואר הזה בעקבות הגבירה אודסיה."
 
עריכה אחרונה:

העוג הברברי

פונדקאי ותיק
בצבא של ויני
אילידיה מגלגלת את העיניים בצורה כל כך בולטת שכמעט אפשר לשמוע את העיניים שלה מסתובבות בחוריהן כאשר איגנציוס מדבר.

"גם אודסיה לא יודעת דבר, מה שהופך אותך להולך בעקבות מישהי שעיוורת ממש כמוך. היא בסך הכל מי שלימדה אותך מאגיה, איגנציוס- אתה צריך להשתחרר מהכבלים שאתה שם את עצמך בהם, ולהתחיל לחשוב בעצמך. כי באלפטם לימדו אותי את זה, אבל תן לי לנחש- זה שיעור שאודסיה דילגה עליו?" היא לא נותנת לאיגנציוס הזדמנות לענות לפי שהיא אומרת.

"ובכלל, יש קסם בכל הדברים- אתה תמצא אם רק תחפש. פגשתי מגים שלא עברו 'השכלה פורמלית' בעבר, והם היו מבריקים לא פחות ואפילו יותר מאלו שקיבלו את הדרך שלהם עם כפית של כסף בפה. הקסמים של הקטור בבירור לא הובאו לפה משם אקדמיה, ואני לא אופתע אם יש רסיס של קסם מאחורי האגרופים של קראנג כי מעולם לא ראיתי מישהו שהיה מסוגל לשבור עצמות בכזו יעילות עם ידיים חשופות. אין לך צורך באודסיה איגנציוס, כמו שלי לא היה צורך באלפטם. תשחרר את עצמך, זה יעשה לך רק טוב" היא מציעה לו- ולמרות הציניות בקולה- נראה שהיא באמת חושבת שהיא נותנת לו פה עצה טובה.
 

amitf0123

פונדקאי ותיק
"בעוד אני מעריך דיון על קסם ושיטות לימוד, נראה שאנחנו הולכים להידרדר לדיון זועם בו איגנציוס הולך לצעוק בהגנה על מורתו יותר משהוא הולך לענות על הטענות שאת מעלה אילידיה" לאחר המילים הללו הקטור מעביר את מבטו לאיגנציוס, "כמובן מבלי להעליב, אבל התגובה שלך בכל דבר שלא כלל הילול של אודיסיה היא בדרך כלל מאוד... לוהטת. יש כוהנים שלא ייגנו על כבוד האלים שלהם כמו שאתה מגן על כבודה של מנהיגת האחווה המאגית. ומההיכרות הקצרה שיש לי עם אודיסיה, בעוד היא נושאת את עצמה באופן מרשים, היא אינה אלה".
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
קראנג עוצם את עיניו למשמע דבריו של הקטור, שפתיו נמתחות בעוצמה כאילו פגע בו חץ, בעוד וירניק מנענע מעט בראשו, כאומר ללא מילים ״התחלנו״.
 

Redcloak

פונדקאי ותיק
איגנציוס מפנה אל אילידיה מבט שיכול להרוג, ומרים אצבע מושטת לעברה, כמחנך "רק?! כאן את מפספסת את הנקודה - הקסם הוא לא העניין! הקסם נמצא בכל, כמובן, ובכך הוא חלק מן הכאוס - העניין הוא הלמידה!"

תוך שהוא נואם, האוויר סביב איגנציוס נעשה מעט קר יותר, וחדי העין שבקבוצה יכולים להבחין בהבזקי חשמל עדינים עוברים בין ידיו המתנופפות. נראה שהוא לא מבחין בכך, אך הוא כן מבחין לאחר כמה רגעים בעוינות של שאר חברי הקבוצה, והוא מסמיק בכעס ובמבוכה. לפתע, באחד המעברים של ידו עטוית הכפפה מולו הוא עוצר, כמו קפוא, ובוהה בה. החשמל והקור נעלמים באחת כלא היו. לאחר רגע, הוא נרפה, מוריד את ידו ומשפיל אליה את מבטו ומוסיף במלמול חלוש "אבל אולי יש משהו במה שאת אומרת... על לחשוב בעצמי, וכל זה..." ואז משתתק.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
"תוריד את המבט הגאוותן הזה, סר אביר. מי מאיתנו לא ציפה שהוא יתחיל לנבוח כמו תינוק חולה כלב-" מתחיל וירניק ונעצר על ידי שריקה חדה של חץ, אשר פוגע בגזע עץ היישר לצידו. הקבוצה נדרכת בשעה שתריסר דמויות חסונות, חלקן מחזיקות בקשתות ואחרות בגרזני הטלה, עומדות ממרחק בטוח, משתמשות בעצים כמחסה. מרחוק, הגובה האדיר שלהם עלול לגרום לצופה מהצד לחשוב שהם גוליאת'ים... אך החשד שכבר היה קיים לאחר דבריו של שירו-סנשאי מתעורר בכל אחד מבני החבורה, והנהון קצר מקראנג - שכבר מכין עצמו לקרב - מאשר את החשד של כולם; מדובר בחץ מעבודה אורקית.

אורק רזה וארוך יוצא מקרב הקבוצה. פניו ארוכות, כשל סוס, מוקפות בזיפים מלוכלכים. שריון עור מרוט ובלוי עוטף את גופו, לא משמיע רעש כשהוא זז. השמש מצליחה להאיר מדי פעם על עורו הירוק, כשהיא מבליחה לשניות אחדות מבין ענני הסערה שעוד רודפים את האזור, חושפת עין שמאלית אפורה בצבע דהוי ועין ימנית שתומה, אשר כל מה שנותר ממנה הוא צלקת ארוכה ונקייה אשר נמתחת בקו ישר בדיוק באמצע הגבה. וורג אימתני צועד לצידו, שחור פרווה ועצום מימדים; עינו הימנית שתומה גם היא, בעלת צלקת דומה לשל האורק שלצידו, והשנייה אדומה כבריכה מלאה בדם. וירניק שולח מרפק אל עבר שירו-סנשאי, ודם הדרקון מבין מיד למה - מדובר באותו הוורג שהיה באשליה באוהל בו היו...
באוהל של קושאן.

השניים עוצרים במרחק מה מבני החבורה. האורק בוחן אותם באריכות, מתעכב לרגע על הקטור וקראנג. לאחר מכן, ניכר שהחליט לדבר, אנשיו עדיין מחזיקים בקשתות מתוחות ובגרזנים בידם.
"אתם מחוללים רעש רב" הוא אומר במבטא כבד, אך מובן. עינו האחת ממצמצת, ידו מונחת על ראשו של הוורג.
"היית מוצא אותנו גם בלי זה, כשיש לך וורג לצידך" קראנג משיב לו.
"אמת ויציב. אמירה נבונה" מודה האורק. "במידה מסוימת, רק סייעתם לזרז את הבלתי-נמנע".
"זה החלק שבו אתה נותן לנו נאום ארוך על חיים תחת שלטון אורקי ואנחנו מסתערים קדימה באמצע?" שואל וירניק, סכיניו כבר בידו, הצלופח שלף אותם במהירות ובדממה. "היה לי יום ארוך. אני מעדיף לחסוך את זה". הוורג נוהם בתגובה, לוקח צעד קדימה, כאילו מבין שהאיש איים על אדונו.
"גם אני. לא באתי להילחם, לפחות לא עכשיו" הוא מלטף את הוורג ומגעו מרגיע אותו. החיה לוקחת צעד אחורה, אם כי היא עדיין דרוכה.
"למה לא? יתרון ההפתעה והמספרים לצידך" דורש וירניק.
"ובכל זאת אתה מאפשר לעצמך לדרוש ממני תשובות, כשהמצב הנוכחי רומז על כך שעלינו להתנהל בצורה הפוכה" מחזיר לו האורק בחצי חיוך, ספק משועשע וספק לועג. עינו האחת מצטמצמת מעט, כאילו סגר על טרפו, גם אם באמצעות מילים ולא מעשים.
"המף" אומר וירניק, לא מסוגל לתת לאורק לומר את המילה האחרונה.
 

amitf0123

פונדקאי ותיק
״אם כך, מה רצונך, קושאן בן הענקים?״ שואל הקטור, ידו לא על חרבו והוא אינו נראה דרוך וזאת מכיוון שהוא בטוח שקושאן לא יתקוף. האורק מתוחכם וערמומי, מהסוג שתמיד מנסה לנצל את כל מה שאפשר. מה שאומר שהוא כנראה בא עם הצעה מסוימת, כזו שתסייע לו ותחליש את ברסוולה.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
"אני רוצה שתעבירו ללורד שלכם מסר, ואני רוצה שהוא יעבור היטב. בתמורה, אני מוכן להציע לכם את חייכם" הוא מחווה על האנשים מסביבו, "ואולי גם מידע על ברסוולה, נכדתו של האראדיר. נראה".
"מהו רצונך?" קראנג שואל, גופו עדיין דרוך.
"אני מוכן לסגת עם כל אנשיי בתמורה לכופר נפש. חמישה מטבעות זהב לגולגולת, כשמספר האנשים נקבע ביחס לארודר".
"זה יוצא... תגיד, אתה באמת חושב שנורברט הולך לתת לך חצי מיליון מטבעות זהב? כדי שתשלח את הבריונים שלך הביתה? השתגעת לגמרי" קולו של וירניק הופך למעט צווחני מרוב ההפתעה. "כלומר, לא צריך תואר אצולה כדי לראות שההצעה הזאת פשוט ביזי-"
"זה בדיוק סוג המסר שאני לא רוצה שיעבור" מדגיש קושאן, מניד בראשו לשלילה. "מסר לא חכם שיוביל למעשים לא חכמים. עכשיו אתם מבינים למה הייתי צריך לבוא בעצמי? אם הייתי משאיר מגילת קלף על אחת הגופות, לא הייתם לוקחים אותי ברצינות. אבל ההצעה הזאת אמיתית, והיא לא תחזור בשנית".
 

Redcloak

פונדקאי ותיק
איגנציוס צועד מעט לפנים, מושיט את ידו להשתיק תגובה מתריסה שהוא צופה שוירניק יפלוט, ושואל את קושאן בטון המנומס ביותר שלו "איזו ערובה תהיה להצעתך? אתה וודאי יודע ששליטי הארצות הללו, גדולים כקטנים" איגנציוס פוזל במבטו אל וירניק בהזכירו שליטים קטנים "רגישים מאוד כשזה מגיע לזהב שלהם, ואם כך אתה יודע גם בטח יודע שהסיכויים שלנו לשכנע את הלורד להיפרד מסכום כה גדול כלושים בלי ערובה מספקת."

META
גלגול דיפלומטיה - 7 + 9 = 16
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
האורק מהנהן, כצופה את השאלה.
"אני מוכן לשלוח את היצור החשוב לי ביותר בעולם הזה איתכם" הוא מלטף את ראשו של הוורג. "אם אני משקר - דמו מותר".
 

העוג הברברי

פונדקאי ותיק
בצבא של ויני
"אנחנו לא יכולים לעשות עסקים עם מי שאנחנו לא מכירים. לכל הידוע לנו, ייתכן שגורשת על להפר עסקה כזו בדיוק במולדתך. אני רוצה לדעת על מה גורשת" שואלת אילידיה עם מבט ישיר לקושאן.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
עינו האחת של האורק מישירה מבט אל חצי האלפית, פניו הופכות לנוקשות.
היא הצליחה להוציא אותו מאיזון, לפחות לרגע.

״את יכולה לקרוא לזה… מחלוקת דתית״ עונה האורק לאחר מספר שניות, מרגיע את עצמו. ״כל אחד מהצדדים רואה את ת׳ארוק באור שונה. החצר האורקית מאמינה שהוא עדיין נמצא בהיכל הענקים, מחכה לאלוף שיגיע אליו, יחצה את הסופה האדירה במרכז. אני מאמין שת׳ארוק פוסע בינינו, או לכל הפחות - הדמות שמשמשת כנבחר שלו״ מבטו לא חושף אם הוא חושב על אישיות ספציפית או מדבר באופן כללי.

״ולא גורשתי - בחרתי לעזוב״ הוא מוסיף כלאחר יד, כאילו הדבר לא משמעותי, אף על פי שפושטת בהם התחושה שזה דווקא הדבר שהיה החשוב לו ביותר לומר.
 
Top Bottom