• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כתר רקוב - עץ משחק (מו"ד 4, 4/4)

נושא
תקצירי עלילה (א')
(ב')
(ג')
הנפשות הפועלות (א')
(ב')
(ג')
(ד')
(ה')
רגעי מפתח
עץ ההרשמה מידע על ת'נדיאן
פונדק -

קראולי מביט לרגע בשילוב של הלם וכעס בדם-הדרקון עת האסימון נופל לו.
"חתיכת ממזר חצוף, אני אלמד אותך לק-" הוא עומד להוציא את חרבו בטרם האישה מניחה על כתפו יד חזקה. חלק מהפטרונים עצמם נעמדים על רגליהם; יש שמוכנים לזנק ליציאה ולברוח על חייהם, אחרים דואגים לשלוף חרב או אלה כדי לגבות את הבוס אם משהו משתבש.
"לא פה, ולא עכשיו. וירניק לא יאפשר זאת".
"לעזאזל עם וירניק, אני לא הכלבלב שלו. הוא לא מנהל אותי!"
"הוא מנהל את כולנו. תפסיק עם ההצגה ושלח אותם לכל הרוחות, אם אתה לא אוהב את הכיוון אליו השיחה הזאת מתפתחת. ולאחר מכן, שטוף את הלשון שלך במרק חם כדי ללמד אותה לקח".

קראולי נועץ בשירו-סנשאי מבט מסוכן.
"אני חושב ששניכם צריכים לעוף מפה, ומהר" הוא בבירור רוצה לקפוץ על שניהם אך עוצר את עצמו בכוח. "לפני שזה יהפוך למכוער. אין לי מושג מה קרה לוירנ- כלומר, ללורד נורברט. סביר שהוא נחטף, כי הארץ הזאת מסוכנת ומלאה בחלאות. למזלכם, אני לא אחד מהם. אני אדם של כבוד" הוא מטה את ראשו במעט כדי להעביר את הנקודה.
"אז אני סולח ושוכח, עד הפעם הבאה. תקוו שלא תהיה אחת".
 
"טוב שיש לך חברה חכמה, קראולי. אני לא אוהב לאיים על אנשים בלי צורך, ובמיוחד לא להרוס פאבים ללא צורך" אומר שירו, מחווה קידה לעבר האישה.
הוא מתקדם לעבר היציאה, זורק מטבע זהב לברמן בדרכו: "תן לדוד קראולי את כל הבקבוק של הברנדי, פיצוי על הטרחה".
 
IN
"אני לא הולכת לוותר על ברנדי טוב" אומרת אילידיה ושותה במהירות מוגזמת את הכוס שלה, מנערת את ראשה. "בהצלחה בעבודה שלך, נראה שהיא קשוחה למדי" היא אומרת לאישה וקורצת לה, ויוצאת אחרי שירו סנשאי.

"יכולנו להשיג שם עוד מידע" אומרת אילידיה "אבל צריך להיות זהירים עם חמומי מוח אם אתה רוצה לעשות קצת יותר מלעצבן אותם, אני אומרת את זה כמומחית ללעצבן אנשים". רק אחרי רגע, נזכרת אילידיה שהיא מדברת לדם דרקון, והיא מתחרטת מבפנים על מה שהיא אמרה.
 
"כנראה שלאיים עליו באמת לא הייתה הבחירה הכי מוצלחת," מודה שירו באנחה "אבל כל הדיבורים שלו על כבוד קצת עלו לי על העצבים. והמידע שקיבלתי על קראולי לא הכזיב - הוא באמת בריון פשוט. לצערי היחסים איתו פוצצו, אבל הוא לא יהיה הראשון".
"אפשר ללכת לנהר ולפגוש את האחרים, או לנסות לרחרח אחרי קראולי. מה את אומרת?" הוא מציע.
 
IN
"האישה הייתה אינטליגנטית יותר, יכולנו להוציא ממנה משהו. אבל השאלה היא- האם אתה חושב שהוא גמגם בכוונה, או בטעות? וירניק וריינן, יכול להיות שהם אותו אדם?" שואלת אילידיה, מגרדת בראשה עם כפפותיה העבות.
 
"אני מניח שהם לא ילכו בנפרד מהפונדק, כך שנוכל לדבר עם שניהם.
יכול להיות שוירניק וריינן הם אותו אדם, אבל זה אומר שאפילו המשרתים שלו לא יודעים דבר. מצד שני, זה יכול להסביר את ההון של הלורד - סחר במידע נראה רווחי, במיוחד בזמנים קשים כאלו" אומר שירו בהרהור בזמן שהוא מלטף את סנטרו עטור הקשקשים.
 
נהר -

״מחיר? למה שאנקוב במחיר כדי להציל את לורד נורברט?״ הוא מסתובב עכשיו אליהם - פניו שזופות למדי, אם כי גוון עורו לבן. פניו חלקות מלבד פדחת זקן מקוצץ על סנטרו, ממנה יוצאים זוג פסים דקים יותר לרוחב הסנטר. עיניו חומות, באופן סתמי שכזה, אך שיערו הקצוץ והקוצני משווה לו מראה מעט יותר צעיר משלושים ומשהו שנותיו.

״לורד נורברט הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לארודר בתקופה האחרונה: שומר על השקט, שונא אותי אבל לא מנסה לרצוח אותי... יותר טוב מאישתי הרווקה, נשבע״ הוא מצמיד יד אחת לליבו. ״אבל לא שמעתי שהוא נחטף. לא יודע מאיפה הגעתם למסקנה הזאת״ וירניק מושך בכתפיו. ״ובכל זאת, דרוול ואישתו הנאווה לא היו מזיזים את הישבן בלי סיבה טובה, אז אני כנראה צריך לשקול את האפשרות שלא שמעתי על זה איכשהו״ הם מזהים רמז של דאגה בפניו, אשר נעלם במהירות בה הגיח.

״יש לנו פה מפה? משהו לכתוב עליו?״ הוא שואל את אחד השומרים.
״זאת ספינת דיג, בוס. על מה תכתוב בקולמוס?״
״רק חדשות רעות אתה נותן לי״ וירניק נאנח. ״נורברט יצא לכפר ואת׳, זה היה המסלול שלו. הלך כדי לראות אם היבול לאביב טוב מספיק כדי שיוכל לייצא אותו גמדים. יש להם עין לסחורה, אלה... מזכיר לי שראיתי אחד שמכר את הזקן שלו פעם אחרי שהתברר שהחמוצים שהביא גודלו במי ביצ- אני נגרר״ הוא מניף בידו באוויר לביטול.

״כשאתם מצילים את נורברט, תמסרו לו בבקשה שנתתי את המידע בחינם וללא אותיות קטנות בחוזה. הצלחתו היא הצלחתנו, וכל זה״ החכה זזה לפתע ווירניק מאבד ריכוז עם השניים, תופס אותה בכוח.

״טרוטה שמנה שכמוך, הנה אני בא! קדימה, קדימה״ הוא מתחיל את המשחק העדין של משיכה בחכה ומתן מרחב לדג, מוציא מעט את לשונו בעת שהוא מתרכז.
 
"אולי הוא שכר כמה שיחטפו אותו, ואז יבריחו אותו. או שאולי דרוויל ואשתו מעורבים בסיפור" שירו אומר, בוהה באוויר. הוא מתעשת לאחר רגע ומסייג את דבריו: "אבל יכול להיות שאני סתם פרנואיד ללא סיבה מוצדקת".
 
נהר-
הקטור מתחיל לחשוב, זה מידע שכבר היה להם מה שאומר שזה לא יעיל במיוחד, אבל עצם זה שמי שכולם אומרים שיש לו מידע נמצא בערפל בנושא, זה אומר שמישהו ניסה להסתיר זאת. בני הענק הם לא אפשרות, אין להם את העדינות הדרושה.
המשימה הזאת נעשית מוזרה מרגע לרגע.
״תודה לך על זמנך״ אומר הקטור ויורד מן סירת הדייגים.
 
איגנציוס, לא בטוח איך להגיב להתנהגותו המשונה של וירניק ושומריו, מרפה ומהדק את ידיו על מטהו בזמן שהקטור מדבר איתם.
כאשר הקטור פונה ללכת, איגנציוס מצטרף אליו.

השיחה המשונה גורמת לאיגנציוס לתהות האם כל המאמץ שהשקיע בלמצוא את וירניק הזה היה הגיוני. הוא מכווץ את פניו במבוכה כשהוא נזכר במשחקי הכוח שהוא ניסה לעשות בנמל, ומבטיח לעצמו להישאר רציני להבא.
 
הם נפגשים לא רחוק מאזור המזח ממנו התפצלו - אילידיה וסירו-סנשאי נעים מעט יותר בקלילות, כאילו שתו משקה או שניים, בשעה שהקטור ואינגציוס רטובים במעט לאחר שהנהר ככל הנראה השפריץ מעט בכיוונם כשהלכו במקביל אליו.
 
"שלום לכם, סר, אדוני המלומד" מברך שירו את שניהם בזמן שהוא מחווה קידה קלה לעברם.
"הצלחנו ללמוד שקראולי הוא בריון גדול, כמו שאמרו בנמל. חוץ מזה, נראה שיש מישהי ששומרת עליו שלא יעשה שטויות" הוא אומר כשהם מתקרבים. הוא מחכך את סנטרו לרגע ואז ממשיך: "בנוסף, קראולי כנראה יודע משהו על לורד ריינן. הוא אמר משהו על חטיפה למרות שלא הזכרנו כזו, והוא התבלבל בין השמות של וירניק וריינן. חברתנו שכאן," הוא מחווה לעבר אילידיה "תוהה אם יכול להיות שמדובר באותו האדם, שבעצם וירניק וריינן הם אחד. אבל העניין מאוד מוזר לי, אם זה אכן המצב".
 
"שלום גם לכם" עונה איגנציוס לברכתו של שירו.
"אני מקווה עבור המקומיים שהיא טועה, ווירניק ונורברט אינם אותו אדם - הוירניק הזה התגלה כמשונה למדי. הוא ידידותי במידה סבירה, אבל אני בספק אם הוא כשיר לשלוט במשהו. היה נראה שהוא דווקא מופתע לשמוע על החטיפה של הלורד ריינן..." איגנציוס מהרהר לרגע "מה דעתכם, האם יכול להיות שהקראולי הזה פועל מאחורי הגב של הבוס לכאורה שלו? מצאתם קצות חוט לחקור סביב המזימה של קראולי?"
 
הקטור מחזיר קידה לשירו, הוא טיפה מופתע שדם הדרקון כזה בעל נימוסים, אבל שומר זאת לעצמו.
"רבותיי וגבירתי, אני מציע שנחזור לתשאל אותו קראולי ולכל הפחות ננסה להבין האם הלורד באמת בשבי ילדיו של הענק. יש כאן יותר משנראה במבט ראשון ואנחנו צריכים לרדת לעומק הקרקעית".
 
"נראה שקראולי מעריך את הבוס שלו, אבל גם מקנא בו. הוא לא היסס להציע את עזרתו בחיפוש המידע במקום הבוס שלו.
אני מציע שנחזור לפונדק ונארוב לו או ננסה להתחקות על עקבותיו. יש כמה בריונים שנמצאים שם ויכולים לעזור לו, אבל מנסיוני עם טיפוסים מסוגם לא מדובר באיום גדול מדי, הם רק שרירים וגודל, לא יותר" עונה דם הדרקון, כאילו לא מודע לכך שהוא בגובה של יותר ממטר תשעים ורחב יותר מבני האדם הממוצעים.
 
הדרך חזרה לפונדק האיש התלוי לא ארוכה במיוחד, והבובה התלויה בחוץ מסמלת להם שהגיעו למקום הנכון. מבט מהיר דרך החלונות מגלה שקראולי והאישה שהייתה איתו עזבו את המקום, אך ניכר שהבריונים שלו נותרו שם ומתווכחים בינם לבין עצמם בקול, אף כי לא ניתן לשמוע את דבריהם מבחוץ.
 
איגנציוס מסמן לחבורה להמתין בצמוד לפונדק, ומתחיל למלמל ולהניע את ידיו - ומושך רצועות דקות של צל מן הסביבה, שעוטפות אותו ומסייעות לו להשתלב בצללים. אז הוא פותח בעדינות את דלת הפונדק ומתגנב פנימה, נצמד לצללים, ומנסה להתקרב מספיק על מנת לשמוע את הבריונים.

META
אני מטיל Chameleon's Mask, ומגלגל מאגיה במקום התגנבות: 8 + 9 = 17.
 
חזרה
Top