• הצטרפו לפורום הפונדק

    שלום וברוכים הבאים לפונדק, האתר המוביל בעברית על משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד.
    אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה / התחברות
  • בואו להנחות משחק בדרקוניקון - ההרפתקה עלינו!
    צוות המשחקים שלנו ישמח לסייע לכם להריץ הרפתקאה בכנס וגם לספק לכם הרפתקאות מוכנות ממגוון שיטות, פרטים בנושא.

כתר רקוב - עץ משחק (מו"ד 4, 4/4)

המגדל הבודד

פונדקאי ותיק
"האביר האציל יודע ענקית, אם זכרוני אינו מטעני. נוכל לייצר הרבה מאוד רעש ולהרוג כמה מהם בזמן שהוא צועק קריאות קרב בענקית יחד עם מי שיודע ענקית מבינינו. נצטרך לעמוד נגד כיוון הרוח בכדי שהווארגים לא יריחו אותנו, ולתקוף רק מרחוק, אבל בהחלט עדיף לנו לסכסך בין שני מחנות בני הענקים מאשר לתקוף את שניהם לבד" מציע שירו בזמן שהוא משחרר את אחד מהכידונים שלו מגבו.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
״כמה זמן נוכל להמשיך עם האשליה? אנחנו צריכים לאגף ולמחוץ אותם, לא להסתכן בבריחה נועזת של אחד מהם כדי להודיע לקושאן אודות מצבו של הכפר״ אומר קראנג.
״ומניין לך שלא הודיעו לו כבר?״
״אם הודיעו לו, הכל בטל בשישים. אבל יש לי תחושה שלא - אחרת למה לשמור כאן חיל גששים שעלול להתגלות אפילו על ידי נער חוואי שכבשתו אבדה לו? סיכון מיותר, וקושאן הוא לא האיש לקחת אותם לחינם״.
 

המגדל הבודד

פונדקאי ותיק
"הדבר האחרון שקושאן רוצה זה להיות מופתע מאחורה על ידי ברסוולה. אם הוא יבין שהחיילים שלה נמצאים קרוב ותוקפים את הסיורים שלו, הוא יעביר כוחות וישמור אותם כעתודה למקרה שהיא תנצל את ההתקפה שלו על הכפר כדי לחסל אותו. ככה נצטרך להתמודד עם פחות אורקים בבת אחת".
 

Redcloak

פונדקאי ותיק
במהלך השיחה עם מריטה, ההבנה כי הכפר לא באמת יוכל להגן על עצמו מכה באיגנציוס - הבעתו מתקדרת והוא מתנתק מן השיחה. מה הגבירה הייתה עושה? היא הייתה יודעת מה לעשות. למה אני לא יודע מה לעשות?

איגנציוס נותר קודר גם במסע החוצה מואת'. הוא מסתכל בצער על החיים העליזים של תושבי הכפר. הם כולם הולכים למות, נכון? אנחנו לא כשירים להתמודד עם המצב הזה. למה אנחנו קו ההגנה היחיד שלהם? התפקיד הזה דורש אנשים דגולים, לא חבורה מאולתרת של נציגים סוג ב'...

רק כאשר החבורה מגיעה אל נקודת התצפית על המחנה האורקי איגנציוס מדבר שוב עם עמיתיו "אני לא יודע מה דעתי שווה במקרה הזה, אבל אני מסכים עם קראנג. בני הענקים הוכיחו את עצמם כמוכנים ומתוחכמים מאיתנו - אני חושב שמאוחר מכדי לגבור עליהם במשחק מוחות..." הוא מהרהר לרגע ומוסיף "אז הדרך היחידה שנותרה לנו היא להשקיע את כל כוחנו באופן ישיר - לאגף ולתקוף אותם במהירות - ולקוות שזה יספיק" לבסוף הוא ממלמל "לא שזה סביר, אבל זה מה שיש לנו..."
 

amitf0123

פונדקאי ותיק
״סבורני שהדבר יהיה קשה במיוחד, הרי תראו״ הקטור מצביע על שיח שהם עברו לידו קודם, אחד שהייתה לידו מלכודת רשת פשוטה. ״אנו לא יודעים כמה הם וכתוצאה מכך לא נדע כמה אנו אמורים לעצור. בנוסף לו ואחד יברח לא נוכל לרדוף אחריו שכן האזור ממולכד והם יודעים איפה הם הניחו את המלכודים בעוד אנחנו לא.
לו ומחנה הסיירים של קושאן יושמד, הדבר לא עוצר את ברסוולה. אנו צריכים לקחת את התמונה הגדולה ולחשוב קדימה, שכן חיי אדם על הכף״.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
"החלטנו לוותר על התמונה הגדולה כשבחרנו לתעדף את המחנה הזה על לנגו" וירניק אומר בשמץ תסכול, אך מהנהן למשמע דבריו של האביר. "אני חושב שהרווח שווה את הסיכון. אם נצליח להערים עליו כהוגן, נחבל בתוכניות שלו".
"ואם ניכשל - נדון את הכפר הזה לכליון מוקדם" משיב קראנג. "ברסוולה וקושאן יבואו, ריבים או לא ריבים. הם הגיעו הנה לעשות עבודה, קר עד כמה שזה נשמע, והם ישלימו את המלאכה עד סופה. זוהי המציאות".
 

המגדל הבודד

פונדקאי ותיק
"הם יעשו את העבודה, אבל הם כבר נלחמו אחד בשני. לעורר את השנאה שיש בהם זה כלפי זה זה לא דבר מופרך. להרוג שישה סיירים לא ישנה את המצב לטובתנו. אם נצליח לגרום לבני הענקים להרוג עשרות מהמחנות השונים, זו כבר התקדמות לקראת הכרעה" אומר שירו.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
״למנוע מקושאן מלהבין כמה ואת׳ חסר הגנה הוא המהות כאן, לא שישה אורקים״ משיב קראנג. ״אם הוא יבין, יתקוף בזריזות כדי לקצור פרסים ותהילה, בטרם ברסוולה תעשה זאת בעצמה״.
 

המגדל הבודד

פונדקאי ותיק
"קושאן וברסוולה יודעים כבר שואת' חסר הגנה - ידוע שמדובר בכפר חקלאי. יכול להיות שהסיירים כאן בשביל לבדוק שברסוולה לא באזור, ולדעתי זה סביר בהרבה מלחשוב שקושאן רוצה לבדוק כמה ואת' מוגן".
 

Redcloak

פונדקאי ותיק
"טוב, אנחנו לא באמת יודעים מה בני הענקים יודעים, וגם ככה כל מה שנעשה עכשיו למען ואת' הוא כנראה מעט מדי מאוחר מדי, אז אפשר לנסות את האסטרטגיה האבודה שלכם" אומר איגנציוס בייאוש.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
"נפעל מהר, אם כך" קראנג מקבל את דין הקבוצה. "שננסה לשרוף את האוהלים בכדי להבריח אותם? כיצד נשכנעם שאכן מדובר בגוליאת'ים?"
 

amitf0123

פונדקאי ותיק
"אני אוכל לצעוק בענקית ולעשות קסמי ברק ורעם, אך אני סבור שצריך יותר מכך. אמרו לי, איגנציוס ואילידיה, האם יש ברשותכם לחש או חפץ אשר יכולים לעזור לתחבולתנו?".
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
"משהו מופרע כזה, שיעיף אותם לכל הרוחות. לירות להם איזה ברק בישבן כשהם יברחו מפה" וירניק מצחקק לעצמו.
"אני אצטרף לצעקות בענקית ואשאג בחוזקה" קראנג נותר ענייני, מתעלם מההערה של קודמו.
 

העוג הברברי

פונדקאי ותיק
בצבא של ויני
IN
אילידיה מסתכלת, שולפת את הבובה הקסומה שלה שיכולה להתקדם לבדה ונוקשת על הקריסטל כדי לזמן את הרוח שלה מתוכו. "אולי הפסקתי את הלימודים באקדמיה מוקדם, אבל יש לי כמה דברים מופרעים ומוזרים" היא אומרת, בעודה מכינה לפיד להדלקה ונותנת אותו לרוח שלה, ומתחילה לקשור לבובה הקטנה והקסומה כמה חוטים וחבלים שיאפשרו לה להפוך גם אותה למלכודת בוערת. נראה שההגדרה שלה ל'מופרע' טיפה שונה ממה שוירניק התכוון, אבל לא נראה שהיא הולכת להתעלם מזה.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
הרמת הגבה מקראנג מנוגדת לחלוטין לחיוך הממזרי שעולה על פניו של וירניק.
"בחיי, היום הזה משתפר מרגע לרגע".
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
"אז אתה הולך לצעוק כמו מטורף או שאני אתחיל ו-" וירניק לא מצליח להשלים את משפטו בטרם קראנג מתחיל לרוץ מטה.
"בשם ת'ארוק, עורו וקומו, פחדנים ארורים! תולעים חסרות עמוד שדרה, צלופחי ים לא יוצלחים!" שואג קראנג במדוברת ולאחר מכן בענקית, בועט באחד מיתדות האוהל בכדי שיקרוס על יושביו. הוא דואג לקפוץ מעלה ולעקור ענף מעץ שנתלה מטה, תוקע אותו עמוק בתוך האדמה בכדי ליצור חסם חדש לאוהל - כולא שתי דמויות מופתעות בפנים.

"צלופחי ים לא יוצ- חתיכת ממזר חצוף" וירניק מחמיץ פנים בעודו תופס מספר אבנים ויורד מטה, מתחיל לזרוק אותם ממעל ולהנחית אותם כגשם כואב על ראשיהם של היושבים האחרים באוהלים.
"ווואה! וואה!" הוא מנסה לשאוג בקול עמוק, אם כי המחזה יוצא - למרבה השעשוע - עלוב למדי.
"ככה אתם נשמעים!" קראנג אומר בענקית, "כמו חבורת עוללים קטנים! רוצו לקושאן, רוצו לשתום העין המגורש!"
"וואה!" ממשיך וירניק, מנסה להשתלב באיומיו של קראנג.
"עוללים!"
 

המגדל הבודד

פונדקאי ותיק
שירו רץ, מקפיד להישאר חבוי מעיני היושבים במחנה, ושואג בקול על יושבי המחנה, מוסיף לאנדלמוסיה.
הוא מחפש מטרה שיוכל לפגוע בה עם הכידון שבידיו, ובינתיים זורק אבנים בידו השניה לעבר המחנה.
 

Redcloak

פונדקאי ותיק
איגנציוס מתקרב אל אוהל אחר, פורס את ידיו לצדדים בעודו מדקלם מילות לחש. כאשר הלחש מגיע לשיאו, איגנציוס מעביר את ידיו לפנים בתנועת דחיפה, והדף רועם מזעזע את האוהל.

META
מטיל Thuderwave.
התקפה אזורית, פיצוץ 3.
גלגול התקפה (תבונה נגד קשיחות): 13 + 8 = 21
בפגיעה: 10 נזק רעם ודחיפה של המטרה 2 משבצות.
 

amitf0123

פונדקאי ותיק
הקטור מצייר סמלו אל מולו, חותמו של האריה. הוא מניח אותו אל מול פיו ושואג בענקית "בשם משמר-המטבעות!" הוא צועק ומתחיל לזרוק את קסמיו פנימה. ברקים שנורים אל עבר האוהלים והמחנה, מושכים יתדות ויריעות ומפילים כל מה שהם יכולים לרצפה. תוך כדי הקטור מצייר סמל נוסף, חותם של ענן הממטיר ברקים. הוא מגדיל אותו וקולות גדולים של רעם נשמעים, מטרתם להפחיד את האורקים לכדי בריחה.
META
משתמש בלהב רועם ולאסו ברק.
 
Top Bottom