• הצטרפו לפורום הפונדק

    שלום וברוכים הבאים לפונדק, האתר המוביל בעברית על משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד.
    אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה / התחברות
  • נפתחה הגשת המשחקים לדרקוניקון 2021!

    כנס המשחקים של הקיץ חוזר ב-26-27 באוגוסט, במלון דן פנורמה בתל-אביב. פתחנו כעת את הגשת המשחקים לכנס, אז בואו להריץ משחק - עמוד הגשת המשחקים לכנס

כתר רקוב - עץ משחק (מו"ד 4, 4/4)

Redcloak

פונדקאי ותיק
איגנציוס מנצל את המחנה העיסוק במחנה כדי להסיח את דעתו מהויכוח עם אילידיה, בעוד הוא אוחז בחוזקה במטה. הוא מעיף מבט בסמל הזר שמתלווה לזה של ת'ארוק, מנסה להיזכר בפרטים מהספר "שבעים ושלוש הצורות של ת'ארוק: סמליות בקרב בני הענקים". כאשר הוא מבחין בסייר שנכנס אל האוהל של ברסוולה הוא שובר את השתיקה המתוחה ואומר לאילידיה "בואי ננסה להתקרב לאוהל של המנהיגה - נראה שעומדת להתנהל שם שיחה מעניינת" ופונה אל אחד האיזורים בהם הגבעות קרובות לחומה - אחד קרוב ככל האפשר אל האוהל של ברסוולה.

META
גלגול היסטוריה על הסמל - 10 + 9 = 19
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
גבעה -

עיניה של ברסוולה נפערות לרגע בשילוב של התרשמות ומעט חשש, אך היא אוספת את עצמה במהירות.
"תנו להם טעימה".

אחד מאנשיה לוקח שק וזורק אותו קדימה, מאפשר לו להתפזר על הקרקע. מטבעות זהב נשפכים קדימה, הקול המרשרש לא פוסק שניות ארוכות עד שחצי מתכולתו של השק כבר פזורה על האדמה, נוצצת לאור החמה.
"החצי השני אחרי שהוא מגיע אלינו, יפה וקל כמו שצריך. אני לא אוהבת לחכות הרבה, וכבר סיכמנו את המחיר כששלחתם את הבחור שלכם. יש לנו מקומות אחרים לפשוט עד צאת היום, התחרות לא תחכה לאיש".

סיור (איגנציוס) -

איגנציוס מזהה את האיור - מדובר בסמלו של שבט מאיינטר, השבט החזק ביותר באי היארלים; שבטו של היארל האראדיר בכבודו ובעצמו. המטבעות בסמלם מייצגים את הזהב הרב שהם בוזזים מאחרים, זאת על אף שהגוליאת'ים ידועים גם כחוטפי עבדים, לעיתים אפילו יותר מאורקים. עם זאת, בשעה שהאורקים משתמשים בהם למשחקים פראיים, הגוליאת'ים נוטים להפוך אותם לעובדים בכפייה אשר קורסים תחת העבודה הרבה, לה בדרך כלל נדרשים עוגים חסונים.

המג זוכר רבות על האראדיר, אחד מהיארלים הדגולים והמרשימים ביותר שידעו איי וילר סטיורנה. מסופר שאין שני לו בחוזקו ובגובהו, ועל אף גילו המופלג, הוא נותר מנהיג פוליטי נבון ומעורר יראה שמאחד את הממשל הרופף של הגוליאת'ים לכדי מעצמה שיש לכבדה. בתקופתו הוכפלו הפשיטות שנשלחו לכל רחבי ת'נדיאן והוא עצמו, בימי צעירותו, הוביל רבות מהן. הוא ידוע בכך שיש לו בנים ובנות אך רק נכדות, ואם ברסוולה נושאת את סמלו - כנראה שהשמועות נכונות והיא אכן אחת מהן.

הוא מתקרב אל האוהל, נזהר שלא לעורר את חשדם של השומרים מסביב, ושומע מבפנים מילים בשפה לא מוכרת. הוא חושב שמדובר בענקית, על פי ניחוש. שני קולות - אחד נשמע אסוף ומאופק, השני פראי וכועס. שני גברים, בכך הוא בטוח... ברסוולה לא פה, או שהיא לא מדברת.
 
עריכה אחרונה:

המגדל הבודד

פונדקאי ותיק
שירו פוער מעט את פיו למראה הזהב, נותן להבעה של אושר להופיע על פניו.
"אני מקווה בשביל קושאן שיש לו רגליים זריזות וארנק מלא" הוא ממלמל בקול מלא התפעלות.
כל כך הרבה כסף שנלקח מהתושבים פה בסביבה. חייבים להיות עשרות אם לא מאות פושטים תחת הפיקוד של ברסוולה. אני לא חושב שהמשמר של הלורד בכלל יכול להתמודד עם עשירית מהם. המצב רע, רע מאוד.
 

amitf0123

פונדקאי ותיק
"העסקה השתנתה" אומר הקטור ופשוט מניד בכתפיו, הוא לא נראה מתרשם מהזהב ומהר מאוד מעביר את מבטו לשירו במטרה שירגע, ממשיך את המשחק של קר הרוח אשר מרגיע את הבריון שלו. "האורק מגיע לפה, אומר את דברו ורק אז נוכל להתקדם. מבחינתי תראי את זה כהמתקת עסקה בכך שתראי את הפרצוף המעוצבן של קושאן, או שתראי את זה כזמן טוב להחלפת מידע ידידותית. ככה לך יהיה זמן קל יותר לפשיטות העתידיות ואני לא אצטרך להגיע למצב שבו אתם פושטים על המקום שאני נמצא בו".
META
דיפלומטיה: 18+8=26.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
גבעה -

״העסקה השתנתה?״ ברסוולה מתקדמת אל הקטור, מביטה בו היישר בעיניים.
״אתה בטוח במה שאתה אומר? אם העסקה משתנה מהצד שלך, היא עלולה להשתנות גם מהצד שלי. רוצה לחשוב על זה שוב?״ אנשיה דורכים קשתות ומכינים חניתות, חרבות נשלפות באחת. עשרה אנשים סך הכל, לא כולל האישה העצומה.

״אולי כדאי לחשוב על זה שוב״ וירניק טורח לומר, אם כי הפעם נשמע שאומר זאת כעצמו, לא כלורד נורברט. החשש הרם בכל מקרה נמצא בקולו, כנה מבעבר.
 

Redcloak

פונדקאי ותיק
איגנציוס חוזר אל אילידיה ואומר "טוב, עושה רושם שברסוולה לא כאן - בטח הלכה לפגישה מול "החוטפים". באוהל שלה כמה גוליאת'ים מנהלים שיחה שנשמעת רצינית, אבל היא בענקית. איך שאני רואה את זה, יש לנו, בגדול, שלוש אפשרויות: אם את במקרה דוברת ענקית, אולי כדאי שתבואי להקשיב לשיחה לפני שהיא תיגמר. לחלופין, אפשר לנסות ליצור כאוס במחנה, אולי במטרה לתת לעבדים הזדמנות להימלט? או לבזוז את האוהל של ברסוולה? אני לא בטוח כמה זה ישים בהרכב החלקי שלנו... לבסוף, אפשר להמתין לראות מה קורה עם השיירה הזאת שמתקרבת." בעוד הוא מזכיר את השיירה, הוא מעיף מבט לכיוונה, מנסה לראות כמה היא התקדמה בזמן שחלף "אז, מה דעתך?"
 

amitf0123

פונדקאי ותיק
גבעה-
הקטור לא נרתע, מסתכל הישר אל עיניה של הגולית'ית. "העסקה השתנתה אם תרצי ואם לא. את מוזמנת לשנות גם את הצד שלך, אבל אני חייב להזהיר אותך שהבחור שלי פה עמיד וחזק יותר משאתם חושבים, בדיוק מספיק בשביל להיות מסוגל לשסף את גרונו של הלורד במקרה ואתם מתחילים לתקוף. אז בואי תעני לי עכשיו את על שאלה. את הבאת לפה את הכמות הזו של זהב רק בשביל לקבל לורד מת? לא מרגיש לי ככה" הקטור מתקדם גם הוא, לא מוכן לרדת מן הנושא. "אל תנסי אותי" הוא אומר לבסוף בענקית, שומר על כך שהוא יגיד את המילה האחרונה בעוד הוא מרים את ידו, מסמן לשירו להיות מוכן "לחסל את הלורד".
META
איום: 20+3=23.
 

המגדל הבודד

פונדקאי ותיק
שירו נדרך באחת למראה הנשקים השלופים. הוא מרים את מגינו ותופס בחרבו, שנמצאת בקרבה מסוכנת ללורד. שיניו המחודדות נחשפות כשהוא פותח את פיו באיום, ואדי כפור עולים מתוכו.

META
מכין פעולה - ברגע שברסוולה או אחד מהאנשים שלה תוקפים, אני תוקף אותם עם נשיפת דרקון.
 

העוג הברברי

פונדקאי ותיק
בצבא של ויני
IN
"הענקית שלי לא טובה מספיק, למרות שהגמדית שלי נהדרת. לצערי, כאן זה לא מועיל במיוחד" אומרת אילידיה, "מצד שני, הרוחות הקטנות שלי יכולות לנסות למוטט את האוהל וליצור מהומה, מבלי שנתקרב יותר מידי. להיפך, נוכל להתחיל לברוח לפני שאפילו האוהלים יחלו לקרוס".

"ובכול זאת, אני רוצה לעקוב אחר העגלה, היא הדבר המעניין ביותר המתקרב לפה" אומרת לבסוף אילידיה את דעתה.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
סיור -

הם מביטים בשיירה המתקרבת, אנשיה הולכים במהירות שגדלה בכל רגע. אך רגע לאחר שהגוליאת׳ים בשערי המחנה שמים לב אליהם, שני גרזני הטלה נזרקים לעברם בעוצמה - הראשון פוגע בראשו של שומר, מרסק אותו על הקרקע, והשני מפלח את בטנו של האחר, אשר נופל שותת דם. הוא מצליח להוציא בקושי קרן, נושף בה בכל העוצמה שנותרה בריאותיו הגוססות בטרם הוא נופח את נשמתו. גוליאת׳ אחד מטפס על חומת העץ הרעועה, מביט קדימה ומניח את ידיו לצידי פיו, צועק בקול רם.

״אורקים!״

הקבוצה מחוץ למחנה מתחילה לרוץ במהירות, מתקרבת אל השער. הגוליאת׳ים אצים לסגור אותו במטרה לאפשר להם זמן להתארגן, מצליחים לשלח מספר חניתות שמפילות חלק מהאורקים בדרך, בשעה שהאחרונים מתחילים בצעקות קרב. השער עומד להיסגר, עד שלפתע וורג עצום פורץ מבין הפושטים, מתנגש בעוצמה בשער והודף את הגוליאת׳ים שמאחוריו, כמעט מנתץ את המחסום לרווחה. הוא מביט אחורה לעבר שאר האורקים ומיילל בקול גדול, משלהב אותם. אילידיה ואיגנציוס מספיקים להבחין שאחת מעיניו שתומה ומצולקת; השנייה אדומה כבריכה מלאה בדם.

ההתקפה ממשיכה והכאוס מתחיל לפשוט במחנה - הם שמים לב שרצים נשלחים החוצה, ככל הנראה למחנות אחרים ואולי אף לברסוולה עצמה בכדי להתריע על המתרחש. אחרים שואגים קללות ואיומי קרב בענקית ומסתערים קדימה לעבר הוורג האימתני ושאר האורקים. מהמראה על פני שני הצדדים, לא נראה שאף צד מקרב בני הענקים מוכן לסגת מהקרב.

גבעה -

עיניה של ברסוולה מחייכות והיא מסתובבת לרגע אל אנשיה.
״שמעתם, בחורים? הם מאיימים לחתוך את הגרון של נורברט. כנראה שהם חושבים שאנחנו מתכוונים לקחת אותו לשיט רומנטי בנהר״ הצחוק המרעים מכל הכיוונים לא מותיר ספק רב באשר לרצונם של הגוליאת׳ים, וחתול הבר של האישה מתמתח בציפייה דרוכה.

״שמע מה אנחנו נעשה. אני והאנשים שלי נגלה בדיוק כמה רך הבשר מתחת לקשקשים הלבנ-״
״ברסוולה!״ פורץ סייר מבין השיחים, קוטע את האיום שלה. ״קושאן תוקף את המחנה הגדול! הוא והאורקים פושטים בכל עבר!״
״ממזר ערמומי וחסר כבוד!״ הגוליאת׳ית שואגת בכעס מטר קללות, רוקעת במקומה. ״אני אוציא לו את המעיים, לשתום העין הזקן הזה. אל המחנה, באחת! נקמה קודם, אסטרטגיה אחר כך״ אחד מאנשיה מרים את שק הזהב שהיא זרקה ממקודם וברסוולה ניגשת קדימה, להוביל את אנשיה בריצה לעבר המחנה. היא שולחת מבט אל השניים, עיניה האפורות מלאות חימה, אך היא מוותרת על איום נוסף מפאת הזמן ורצה יחד עמם במהירות, קופצת על חתול הבר שלה במהלך הריצה ורוכבת עליו באחת.

״מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים… ואולי זאת הסיבה שהם מעולם לא הצליחו לכבוש משהו מעבר לאיים הללו. צאצאיו של ת׳ארוק יודעים רק מלחמה״ וירניק מאפשר לעצמו רגע פילוסופי קל.
״ומעבר לכך, אני חושב שהדיבורים שלה על הכבוד זה שטויות. לקנות לורד? מה מכובד בזה?״ הוא מושך בכתפיו. ״לי נראה שהיא פשוט שנאה להפסיד לאורק הערמומי ההוא״.
 

המגדל הבודד

פונדקאי ותיק
"אין שום דבר מכובד בלקנות לורד, אבל בעיני בני הענקים לתלות את הראש שלו על חומות המחנה שלהם מביא תהילה. אידיוטים משוגעים" אומר שירו, שומט את ידו מניצב חרבו.
"למרות שאני חייב לומר שהיה לנו הרבה מזל עם הפשיטה של קושאן על המחנה של ברסוולה, אחרת אני לא בטוח שהיינו יכולים לעצור בעדם" הוא אומר, מביט בכיוון שאליו הגוליית'ים הלכו.
"אולי כדאי ללכת אחריהם? לאסוף מידע ולנסות לראות מי יוצא עם ידו על העליונה? קושאן לא יתקוף סתם, ובכל מקרה ההתקפה תהיה טובה לנו - שני מחנות הפושטחם יטבחו אחד בשני, מה שאומר שהם יטבחו בפחות מאנשי המשמר".
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
גבעה -

״לי זה דווקא נשמע כאילו המחנה של האורקים פנוי״ וירניק משלב את ידיו, ״אבל אולי אני סתם ערמומי מדי״.
 

המגדל הבודד

פונדקאי ותיק
"הגיוני שהוא פנוי, או שמור על ידי מעט שומרים, אבל מה נשיג ממחנה האורקים? אם נהיה באזור הקרב במחנה הגוליית'ים נוכל להיות בעמדת כוח שבה נוכל לדווח על התוצאות ואולי להכריח את אחד הצדדים להפוך לבעל חובנו, אם נתערב לטובתו בצורה כלשהי" אומר שירו, מהרהר בעודו משפשף את סנטרו.
"אבל מחנה האורקים באמת מהווה סיכון נמוך יותר מאשר מחנה הגוליית'ים".
 

amitf0123

פונדקאי ותיק
גבעה-
״איננו צריכים להרהר על ההווה, אלא על העתיד.
החרבת בסיס האורקים יכה בהם קשה, אך התגובה שלהם עלולה להיות פשיטות חוזרות בכדי להשיג חזרה משאבים. הדבר נכון גם לכוחות הגוליית׳ים.
אנו צריכים ללכת לשם ולהשקיף, הם לא יהססו מלהשתמש בכל אמצעי בלחימה זה ובזה וכל נוכל להשיג את המודיעין הטוב ביותר, בין אם זה מספר חיילים, כוחות מיוחדים או נזקים קיימים בסופו של הקרב״. הקטור אומר עם הבעה חושבת, מנסה להבין איך הם ישיגו הכי הרבה מן העניין. ״אנו צריכים ללכת לכיוון ההפוך מן איגנציוס ואילידיה ולהשיג את המידע שאין לנו. כך יהיה בידינו מידע על שני המחנות״ הוא אומר לסיום, חושב שזו הדרך הנכונה לפעול.
 

המגדל הבודד

פונדקאי ותיק
"אפשר לעשות זאת, אך קודם עלינו לבדוק לאן הם הלכו. אבל בכל מקרה אני מציע שאם נלך למחנה האורקים עלינו להיות זריזים ולא להתעכב שם יותר מדי. כך אולי נספיק להיות בשני מקומות" אומר שירו. הוא מתחיל לבחון את האדמה בניסיון למצוא את הכיוון אליו הלכו איגנציוס ואילידיה, אך ברור שהוא לא מומחה באיתור עקבות.

META
תפיסה: 20+2 = 22
 

העוג הברברי

פונדקאי ותיק
בצבא של ויני
IN
"אני מקווה שיש לך עוד מלהבות שהפגנת בקרב במטה שלך, כי עשן תהיה הדרך המהירה ביותר להתריע על מה שקורה- אלא אם יש לך קסם בולט ורבגוני יותר" אומרת אילידיה. היא בספק שהמג האש יוכל ליצור עמוד להבות בוער שיראה למרחק, אבל זה שווה את ההימור.

"אני אכנס לאוהל... ברגע שהם רק יצאו" היא אומרת, מסתכלת כטורפת על האוהל של ברסוולה. היא רצתה להיכנס אליו עוד מקודם, וזו ההזדמנות.
 

rui

The Storyteller Archmage
צוות הפורום
בצבא של ויני
גבעה -

בחינה מהירה מצד דם הדרקון מצביעה על כך שהשניים הלכו לכיוון מחנה הגוליאת'ים.

סיור -

מהאוהל של ברסוולה יוצא הגשש שנכנס מלפני כן. הוא מביט באדמה, כאילו אינו בטוח מה לעשות עכשיו, ומעיף מבט חזרה אחורה לאוהל, עטוף במחשבות. לאחר מכן הוא ממשיך הלאה משם, נע בזריזות לעבר הכניסה, אוחז בחנית ומצטרף לשאר המגנים במאמציהם. האוהל עצמו נותר ריק, וניכר שמי שבו לא יוצא החוצה.
 

העוג הברברי

פונדקאי ותיק
בצבא של ויני
IN
אילידיה בוחנת אם אחד מהמקומות המרכזיים האחרים באזור חסר שמירה. בין אם אחד מאזורי בתי המאסר, שאליהם היא מעדיפה ללכת, או אוהלו של הנפח- שעשוי למצוא עצמו נטוש גם כן. זה מהם שפנוי, הוא האחד אליו אילידיה מתקדמת ראשון.
 

Redcloak

פונדקאי ותיק
בעוד אילידיה ממשיכה להמתין לשעת כושר במחנה, איגנציוס מטפס אל ראש הגבעה הסמוכה הגבוהה ביותר, מניף את המטה ומזמן להבות באוויר, גבוהות כמיטב יכולתו, מקווה ששירו-סנשאי והקטור יבחינו באיתות שלו.

META
מטיל "פרץ חורך" כלפי מעלה (מניח שזה חוקי) - זו להבה, פרץ 1 במרחק 10 משבצות.
 
Top Bottom