1. דברים שחשובים לי במשחק: דגש על הקשר בין אודסיה לאילידיה, דגש על הקשר בין היירוזאוג לאילידיה, כן אינטרקציה עם השבועה של אבירי המעמקים (אשמח גם לכמה יצורי מעמקים באיזשהו קטע בעלילה בשביל הקטע), ולסיום על העובדה שהיא נפלה מאלפטם. קוסמים בגילה מאלפטם עשויים לזהות אותה, ואולי אפילו חלק מאצילי ארוות' היו באקדמיה כאשר היא כמעט גרמה למלחמה וגורשה בבושת פנים- הבושה הכי גדולה בחייה של אילידיה.
בגדול, תן לי בדרמה, אשמח לתת בחזרה בושות. זו לא דמות שאני רואה נלקחת ברצינות יתר על המידה, למרות שהיא בבירור לוקחת את העלילה ברצינות והיא לא דמות בדיחה.
2. בגדול, המכאניקה של ארטיפיסר מתבססת על חפצי קסם ושימושים בכוחות יומיים של חפצי קסם. במכוון בחרתי חפץ קסם פלאפי (כי מאוד נהניתי מיד מאגית במשחק הקודם ואני מרגיש שגם לאילידיה צריך להיות). זו בחירה מכוונת, אבל אני כן אשמח לגבי לשים לב לתת חפצים גם לי וגם לקבוצה עם כוחות יומיים- כי על זה כול המכאניקה.
3. אני כן אשמח לדעת את הגישה שלך לגבי יצירת חפצ"קים, כי אני לא חושב שהיה לנו משחק עד עכשיו שנגענו בזה. אני כן סבבה עם להשתמש במכאניקה, למרות שאשמח לאיזושהי אפשרות ליצור חפצים לא נפוצים עם קווסט מעניין או תירוץ עלילתי מתאים במקרה הצורך, כי יש כאלו מגניבים.
לחילופין, אם זה וטקסים נשמעים לך אספקטים שסתם יעמיסו על המשחק (אני חושב שהשתמשנו בטקס יחיד בערך בכול מוות עגום), אני כן אשמח להחליף את המאפיין הזה בספר מג כמו של התת-מקצוע של האשף מג, שנותן לי לבחור בכול כוח היתקלות-יומי 2 כוחות ולבחור בתחילת יום איזה מהם אני לומד. לא יצא לי להשתמש במכאניקה הזו עם זולצ'י, ובעוד שזה כן בעיניי חזק יותר אני לא חושב שזה מוציא אותי מאיזון בצורה מסוימת
4. לסיום, אני לא אוהב את זה שאני משתמש בסכינים למרות שפשוט כול שאר החפצים הרבה יותר גרועים או דורשים יותר מידי כישרונות. אשמח אבל לתאר את הסכינים בצורה מעניינת יותר, אולי יש בהם מגנטים, זה נראה לי רעיון מגניב, ואם יש לך רעיון אז אשמח לשמוע. כרגע חשבתי שהם חדים משני הצדדים ויש להם מגנטים, אני חושב שזה יכול לתת תיאורים יותר מגניבים מ'זורקת סכין פשוטה'.