• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כתר רקוב - עץ הרשמה (מו"ד 4, 4/4)

כרגע אני רוצה לדעת עד כמה שרי הצבא שאפתניים, כי אני חושב לשחק שליח של הנציב הלבן אל ארוות' שיתמוך במלכה, ובעזרת ההישג הזה הנציב (אולי) מקווה להחיל את סמכותו המוחלטת על הכיבושים האחרונים.
ברמה האישית אני חושב לשחק מעין סמוראי שאיבד את כבודו ומעמדו והמשימה הזו היא מה שיועיל לו להשיב את כבודו, אז אשמח לדעת אם הרעיונות מתאימים.
 
יש ויש, השאפתן ביותר שבהם הוא מאקדוג מהשושלת האדומה. אני לא בטוח למה אתה מתכוון בכיבושים האחרונים, מכיוון שהעיר המושלגת (סנואופיק) לא חלק מארוות' אלא עיר מדינה שנכבשה באופן עצמאי ע"י האימפריה. אין מלחמה בין האימפריה וארוות'.

סמוראי שאיבד את כבודו נשמע טוב (ייתכן ואפשר לציין שהוא מכאנית בדרגה 3 בשל אובדן אמונה בעצמו או משהו אחר), השאלה היא אם אתה מתכנן לשחק אותו נאמן לאימפריית הדרקון או כמישהו שנדחה ממנה ומחפש את מקומו בעולם(?)
 
אני מדבר על סנואופיק, שבה השליטה מחולקת בין מאקדוג לנציב הלבן.

הבחירה שלי אם לשחק אותו כנאמן לאימפריה או לא תלויה בנציב הלבן - עד כמה סביר שהוא יתחיל לשלוח אלופים ושליחים בכדי לקבץ לעצמו כוח? עד כמה הוא שאפתן? אם הוא לא כל כך שאפתן, אני מניח שאשחק שכיר חרב שמנסה להשיב את כבודו על ידי ביצוע משימות מחוץ לאימפריה, וכנראה אתמוך בסיעת האצילים או בריבון הברק.
 
אה, הבנתי למה אתה מתכוון - שהקרדיט שלו בארוות' יסייע לו במאבק השליטה על סנואופיק. ובכן, טאדאיוקי הוא ההפך המוחלט משאפתן... הוא מקובע מאוד בהרגליו ומנסה לשמר את הקיים. דמי דרקון מהשושלת הלבנה נחשבים לפחותים ביותר מבין השושלות באימפריה והוא לא רואה מקום לשאפתנות (לא היה אף קיסר מהשושלת הזאת כיוון שברב-קרב של הכתרת הקיסר החדש לא פעם ולא פעמיים עושים בו לינץ' ורק אז מתפנים לקרב אמיתי בין הארבעה שנותרים).

חלילה לא במטרה להגביל אותך לדרך השכיר-חרב, פשוט עניתי תשובה כנה על אופיו של טאדאיוקי.
 
אני עוד צריך לגבש את זה, אבל הרעיון הכללי שלי הוא לשחק שולייה של אודסיה.
איך שאני מדמיין את זה, היא מורה/אדונית סופר קשוחה ודורשנית, והדמות שלי תהיה האחרונה בשורה של שוליות (אולי יש כמה במקביל כרגע?), שרבים מהם נשברו תחת הלחץ.
בהתחשב בזה, העובדה שהדמות שלי נשלחה עם שאר הקבוצה - כלומר, יצאה לראשונה מזה זמן מהסביבה הישירה של אודסיה - תרגיש בתחילה עבורה כמעט כמו חופשה. אני מדמיין פרצים של "פריקת עול" שנרדפים על ידי חרדה ורגרסיה להתנהגות נוקשה (אולי גרסה מתפקדת יותר של סצנת הבריחה של רפונזל ב-tangled?), שיפסיקו כשהדמות תתבגר קצת (לאורך המשחק) ותמצא איזון.
זה קונספט שיכול לעבוד לדעתך? אם כן, אשמח לדעת עוד פרטים שיכולים להיות רלוונטיים לרקע של שולייה של אודסיה.
 
אני הולך להגיש ככול הנראה חצי אלפית ארטיפיסרית. כרגע לא סגור על סיעה אבל נוטה לאבירי המעמקים. אני כן גמיש עם העניין, אשמח לדבר עם מישהו שירצה לתאם תפקידים או משהו כזה בשביל שלא אתפוס את התפקיד, למרות ששנים כבר לא שיחקתי מנהיג אז מאוד אשמח לשחק אחד.
 
קבוצה מאוזנת כמובן תמיד עדיפה, אבל מדגיש שאין מה לחשוש מזה - במשחק הקודם שהרצתי לא היה רכז והיה בקבוצה רק סער אחד, בכל זאת הסתדרו מצויין. אם מישהו ירצה לשנות מקצוע או הגשה לחלוטין זה גם בסדר גמור, שום דבר שאתם לא אומרים מחייב עד הרגע בו תשלחו לי דמות :)

רדקלוק:

נשמע מעניין מאוד! אני חושב שאנחנו תופסים את אודסיה באותו האופן. אני ואתה בראש דומה לגבי מה היא דורשת מהכפופים לה. מבחינתי אתה יכול להחליט אם הוא השוליה הנוכחית (האחרון שלא נשבר מ"גל" של שוליות או לחילופין האחרון בשושלת שכולם נשברו לפניו) או לחילופין חלק מקבוצה רחבה של שוליות שנשלחו למקומות כאלו ואחרים בחזיתות השונות. מה שתעדיף, זורם איתך כאן.

מבחינת רקע - אודסיה לא מדברת על העבר שלה בצורה רחבה, אבל נאמר שהיא נולדה בניס פרדי (הארץ העתיקה, ביתם של האלפים) ונדבך משמעותי מהכוח המיוחד שלה מגיע ממה שלמדה שם. הייתי רוצה שתבחר אם למדת ראשית באקדמיית אלפטם ואז עברת להתמחות תחת אודסיה או שלחילופין אתה לומד תחתיה מבלי ללכת לאקדמיה בכלל - אודסיה היא מסוג המגים שלא שועים לסמכות הניהולית של האקדמיה והיא עושה מה שהיא מוצאת לנכון עם השוליות שלה, לטוב ולרע. בנוסף, חשוב מאוד לאודסיה לשמור על הכבוד של האחווה המאגית ולכן היא דואגת להטמיע בלומדים תחתיה נימוסים, התנהגות נאותה ו"שמירת פנים". אם היא ממש סמכה עליך, ייתכן ואפילו לקחה אותך לפגישות מעניינות, או ההפך. לחלוטין שלך להחליט, ותרגיש חופשי להוסיף עוד!
 
רוי - האם יש סיעות חוץ ספציפיות שבהן המלכה אנאבל תומכת? או שבכללי מדובר ב''בריתות''? וגם, בן כמה הממזר שהיא רוצה לשים על הכתר?

אז אני עוד עובד על זה. הרעיון הכללי הוא שבמשך הרבה שנים, עוד לפני נישואיה, המלכה אנאבל יצרה ידידות קרובה עם אישה שהיא ה''תופרת'' (או מקצוע תמים אחר כלשהו) שלה, אבל למעשה משמשת כרבת מרגלים מאיזשהו סוג.
הדמות היא הבת/נכדה שלה, שאמורה לרשת את המקום שלה ואט אט מבצעת בשבילה יותר ויותר משימות, ואני חושב (בהנחה שטווח הגילאים מתאים) שיכול להיות מעניין להכניס ארק שהיא גדלה לצד הממזר ויש לה רגשות רומנטיים כלפיו (בהנחה שמדובר בגילאים 14-15, לא 4-5)

מדובר במישהי עם נעליים גדולות למלא, ןהיא לא בטוחה שהיא יכולה לעשות את זה.
 
ד"ד - בדרייב כי הPDF כבד מידי.
שמתי לב שלא דיברתי ברקע על החפצק, לקחתי את bracers of mighty striking (חפץ נפוץ, דרגה 2)
לצורך העניין זה היה הצמידי שריון של קלייסון שולריאן אסף משדה הקרב בדרך לשבי. גם אם אחיו לא באמת "אהב" אותו, וליראן כן כיבד אותו והצמידים הללו הם הדרך שלו להראות את זה.
 
1) ידס:

המלכה מוכנה לקבל סיוע מכל הבא ליד, כשכמובן הבריתות הבולטות עמן היא מנהלת יחסים טובים הן דוכסות וילאס ואימפריית הדרקון בשל המיקום הקרוב שלהן. גם הגמדים מחבבים אותה באופן יחסי, אם כי הם סגורים הרבה יותר ודווקא לוקרשיוס מחזיק בקשרים טובים יותר איתם בשל העובדה שהוא מנהל את כלכלת הממלכה כעוצר. הממזר בן 14 - אנאבל התחתנה עם בנג'מין ממש בתחילת המחלה שלו, כשעוד היה בתפקוד יחסית מלא, אם כי רק שלוש שנים לאחר שהממזר נולד.

מעניין מאוד, נשמע כיוון אפשרי. אתה רואה אותה כבעלת מקצוע מסוים? (נוכל קופץ לראש אבל כמובן שלא חייב).

2) מירטוקן:

קהילת הדרואידים ככלל מתחלקת לשניים: חלקם מניס פרדי במקור וסוגדים לפנתאון הטבעי, אחרים לאלים הישנים או לחדשים. כולם נמצאים בביצת-עד. הקבוצה השנייה זוכה לייצוג הקלאסי יותר בדמות האב תאודוריאן כיוון שהם מאמינים בפנתיאון "הנכון" - עם זאת, כפי שנכתב, הוא יותר מעוניין לייצג את קידום האינטרסים של סטנמאר ובמידת מה גראוביין, אשר מאמין בהתיישבות ובעיבוד האדמה. הקבוצה הראשונה מיוצגת על ידי אבירי המעמקים, זאת בשל העובדה שהדרואידים הללו באזור הם אחד מהגורמים היחידים שמכירים את הארץ היטב ויכולים לסייע בשוטף לאבירי המעמקים בהגנה מפני פשיטות.

המשמעות היא בעצם שנוצר מצב של קבוצה אשר מנסה לעבוד בציר המקובל והרשמי יותר (משמע לפעול דרך האב תאודוריאן) וקבוצה אחרת שמתקשה להתחבר למוסדות ארוות' הרגילים וחברו לאבירי המעמקים. שתי הקבוצות מעוניינות לשמור על הסדר הטבעי של הפרא בארוות' ולא רוצים לאבד את הביצה לטובת התיישבות, אם כי מצד שני לא מעוניינים לתת לה להפוך לפראית לחלוטין בדמות פשיטות טרוגולדיטים או פראים אחרים מאיי וילר סטיורנה. זה איזון עדין.

3) לרקין:

האמונה תופסת מקום ניכר בחיי בולאק רוב ואנשי דת זוכים שם לכבוד מוחלט - אין סיכוי שאיש דת (פלאדין, כוהן וכד׳) יתגורר בשכבות התחתונות של ההר. אמצע לפחות, הכתר הגמדי מספק את זה על חשבונו. רוב הפעמים, הם נשלחים להוביל משלחות הצלה/התקפה באפלת המעמקים, לעיתים נגד הגמדים האפלים, הטרוגולדיטים או שוכני מעמקים אגרסיביים אחרים. אפשר להקביל אותם לסוג של הקומנדו של בולאק רוב. הנכבדים שבהם גם יוצאים לעיתים לשיחות הפיוס שמנסים פעם בכמה שנים עם גמדי הגבעות, ללא הצלחה יתרה. עם זאת, גם הגמדים המגורשים מכבדים במידת מה כלפי נציגי האל - הם לא יציעו לך הכנסת אורחים, אבל גם לא ירקו כשתעבור לידם.

לצד האמונה קיים כמובן השלטון - כיום יש מלכה גמדית (הנקראת אזמרדלה) שנחשבת למסורתית אך פרגמטית. עם זאת, בולאק רוב לא פועלת לרוב על פי ענייני אצולה, אלא על פי עושר ותרומה לקהילה. העשירים והמכובדים גרים למעלה, בזמן שחסרי הכל גרים בשכבות התחתונות (ואכן זה די נפוץ שכנופיות רחוב, לדוגמה, יעלימו מישהו בכך שפשוט יזרקו אותו ללבה במקום בלי מעקה או חומת מגן).

מבחינת מעמדות פשוטים, כורים ונפחים ממלאים את האזורים הללו. גם סוחרים קיימים, אם כי בכך גמדי הגבעות מצטיינים יותר.

אם יש לך שאלות נוספות תרגיש חופשי לכוון אותי.
 
חזרה
Top