• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כשיש לשחקנים רעיונות משוגעים, תזרום איתם

זה אחד מהציטוטים של ספר החוקים של Star Trek Adventures - והם מתבססים על כך שזה גם מה שקורה בסדרה, בטח במקורי אבל גם ביתר הסדרות.
להפתעתי זה גם פחות או יותר מה שקרה בסשן האחרון שלנו, כשהשחקנים עמדו על סף תבוסה בקרב - קצין הרפואה הראשי ביקש מהספינה שלהם לשגר אותם בחזרה לספינה במהירות, זאת בזכות שקודם לכן הם ניטרלו את המתקן שמנע שימוש במשגר.
אבל ההפתעה שלי הגיעה כשהם הגיעו לספינה, שם הם הצליחו לשכנע את הקפטן פשוט להשמיד את בסיס הכרייה הנטוש בו הם נלחמו - מדובר בירח לא מאויש, למעט באותם עוינים (וכמה שבויים חסרי-אונים, שהם מכחישים שהם ידעו לגביהם). הקפטן הסכים כי זה לא היה הפרה של ה Prime Directive, ואני הורדתי את הכובע על המהלך המגניב - כבר היה תכנון לכך שהם נלקחים בשבי והם צריכים להינצל משם - במקום זה, הם בחרו לבצע הפגזה מהמסלול, בסגנון כוכב המוות :)
star wars GIF by The Ringer

אז איזה דברים משוגעים השחקנים שלכם עשו לאחרונה?
 
טוב, לא הרצתי המון משחקים, אז אין לי המון דוגמאות, אבל:
הרצתי כאן משחק בפורום, שהסתיים לפני כמה זמן, ואחד השחקנים, גרגויל, ששיחק אאסימר כושף, השתמש בשרביט כדורי אש כדי להשמיד את כל כלי הנשק של משמר העיר, ולשתק אותו בעצם. זה לא הרס לי אף תוכנית, למזלי, אבל בכל זאת, שאפו.
 
וואו היו המון, אבל אני לא תמיד זוכר :)
נדמה לי שסיפרתי את זה כאן - הייתה פעם שתכננתי מלכודת סטייל אינדיאנה ג'ונס, כדור אבן עצום שמתגלגל בשיפוע במהירות, אמור לדרוס את החבורה ובסוף גם להתפוצץ.
מה שקרה בסוף, באמצעות לחשים הם כיווצו את הכדור תוך כדי תנועה לחצי מגודלו ובנוסף גם האטו אותו משמעותית, נדמה לי באמצעות טלקינזיס והכל במסגרת החוקים.
בקיצור המלכודת הפכה מקטלנית למטרד קטן, הופתעתי מאד אבל אי אפשר שלא להתרשם מהיצירתיות והתושיה :LOL:
 
טוב, זה קרה ממש לפני שבועיים. השחקנים צריכים להגן על כפר מפני שבט פראי שרוצה להשמיד אותו. הם מחליטים שהדרך הכי טובה להגן על האנשים של הכפר היא לפנות אותם מהכפר, לפתות את התוקפים להיכנס לכפר ולהעלות את הכפר באש. הבעיה היא שזה היה בדיוק מה שתכננתי שהשבט ינסה לעשות. אז בסופו של דבר, כולם שרפו את הכפר בלי שהיה אף אחד בתוכו, פגשו אחד את השני ונכנסו לקרב בזמן שהכפר בוער ברקע.
 
בסשן האחרון של משחק הים השביעי השבועי שלנו בהנחיית A Arideus1777 שיחקנו את כול הסשן על גבו של יצור ענקי הידוע בתור העיירה המהלכת (The Village That Walks) במביי, כאשר הדם שלו הפך לגלמים מפלצתיים שניסו להרוס אותנו והגוף שלו השתנה על מנת לחסל אותנו- והמטרה שלנו הייתה להגיע למרכז שלו ולהכניס אותו לתרדמת. במקום זאת, בסוף הסשן הדמות שלי (נפרו, יציר כפיים חמטי שנוצר על ידי הנסיך של חמט על מנת להגן) מצא עצמו אל מול ה'מוח' של היצור, מרכז הכוח שלו, ובמקום רק להרדים אותו או לשתק אותו השתמשתי בקסם שלי על מנת לזהות עוד על הטבע שלו. גיליתי שהוא בוחר להרוס ולהשמיד כי הוא לא מצא לעצמו דרך אחרת להתקיים, וכי הוא נוצר ללא מטרה, ופועל על פי אינסטינקטים ולא לפי רצון נורא. בתגובה, נתתי לו חתיכה מעצמי- יצור שנוצר למטרה ברורה וכול המהות שלו מרוכזת במטרה לה הוא נוצר- והענקתי לו חלק מהמטרה שלי, להגן על יצורים. בכך יצרתי קשר קבוע בינינו, שייתכן שיהיה לו משמעות בהמשך, והפכנו את המפלצת הענקית והאכזרית למשהו שמעכשיו ינסה להגן על יצורים, כמו שנפרו עושים.

היה כיף למדיי.
 
הדמויות הבינו שזה הייתה התוכנית של השבט? אם כן זה מאוד משעשע :)

בדיעבד, כן. סיטואציה מביכה לכל הצדדים. זו המקבילה של אסטרטגיית שדה קרב לשתי נשים שמגיעות לנשף עם אותה שמלה.
 
העוג הברברי העוג הברברי אני זוכר שפעם שיחקתי בהרפתקה דומה של יצור ענקי, רק שהוא היה רדום והבשר שלו שימש למאכל לכפר הקרוב... עד ליום שבו הוא החל להתעורר. אני ממש לא זכור מתי ואיפה, אבל איכשהו נזכרתי בזה.
אני מבין שזה לא היה התוכנית של המנחה, אלא אלתור שלך? זה נשמע מגניב ויצירתי מאוד, ח"ח :)
השאלה אם עכשיו הדמות שלך איכשהו שולטת בו כי היא נתנה לו חתיכה מעצמה
Dr Evil Lol GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
 
אני מבין שזה לא היה התוכנית של המנחה, אלא אלתור שלך? זה נשמע מגניב ויצירתי מאוד, ח"ח :)
כן, ייתכן שיש לי שליטה עליו, למרות שזה כבר נכנס לכמה שליטה יש לדמות שלי בעצמה. בסופו של דבר, נפרו הם היצירה של הנסיך של חמט, והנסיך של חמט קשור אליהם בקשר מוזר וישיר (ועכשיו גם למפלצת הזו, הוריי). כך או כך, המשך המשימה שלנו זה מעבר לים והיצור כבול למביי, כך שזה סתם מגניב אבל לא יימשך לזמן רב מידי מבחינת השפעה.
 
חזרה
Top