• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כוחם של אלפים - עץ משחק (PF2) [4/4]

נושא
יומן
הגמד הצעיר מחייך 'נעים להכיר, שורש-בר. דיבוקו. ראטיף' הוא מוסיף את שם המשפחה כלאחר יד. הדמיון לכמה מהאחייניות הצעירות שלו מפיג חלק מהלחץ שהוא היה שרוי בו מרגע כניסתו בשערי האקדמיה. הוא שולח אצבעות עבות ללחיצת יד 'אם אני עשיתי משהו, אני ממש מתנצל' הוא צוחק בלחץ 'לא התכוונתי, אני מבטיח.'
 
סיקיניק בוחנת את הבריכה בסקרנות, יודעת שבמקרה הצורך היא תוכל להיות מקור מזון עבורה להרבה זמן וכשהיא מאתרת צפרדע רזה במיוחד, היא מחליטה להקים מלוכדות קטנות בבריכה כדי שתוכל להכין ארוחת ערב במידה והיא תצליח לתפוס אחת ואם היא תתפוס מספיק היא תציע צפרדעים גם לתלמידים האחרים וכך אולי תרכוש חברים חדשים.

סיקיניק נהנית לסקור את המעונות ומדי פעם מטילה את הלחשון איתור קסם, היא לא מצפה שזה יגיד לה הרבה בבית סספר לקסם, אבל לא מזיק להכיר אזורים חסרי חפצים קסומים במעונות. לכן, גם כשהיא רואה את המסיכה בפעם הראשונה היא מטילה את הלחשון וכשהיא מרגישה את העיניים של היא מתרבת כדי לבחון אותה מקרוב. מיד לאחר שהיא מסיימת את הבחינה היא מחליטה לשאול את אחד מהסטודנטים האחרים על המסיכה כדי לוודא את מה שהיא חושדת בו. היא מעדיפה לשאול את איילן במידה וחזרה או את אסי במידה ולא, אך במקרה הצורך כל סטודנט אחר יספיק.

META:
טבע (צפרדעים): 6+4=10
תפיסה: 17+4=21 אוקולט: 16+6=22 ארקנה: 18+6=24 ידע אקדמיה: 4+4=8 על המסיכה.

OUT:
הסיבה הרשמית שהתזונה של השיסק מורכבת מחרקים וירקות היא כדי לנתק אותם מהגזעים האחרים, לא מתחרים איתם על משאבים או מעוניינים במסחר איתם (לפחות לפי מה שכתוב בספר). כלומר, מבחינת סיקיניק, אוכל זה חרקים וירקות, חלק יותר טעים, חלק פחות טעים (ומסיבה כלשהי היא ושאר השיסק אוכלים מנות קטנות). האוכל של כל האחרים הוא המוזר עד הלא אכיל בעיניה, והיא בסך-הכל מנסה להיות נחמדה כשהיא מציעה להכין לאחרים אוכל שהיא מחשיבה למשובח. אחרי כמה חודשים בעיר היא כנראה יודעת שאחרים אוכלים אוכל שונה, אבל גם בעיר היא גרה אצל שיסק ולכן אין לה באמת סיבה לחשוב שאנשים יגעלו מהאוכל שלה. מקווה שאני מצליח להעביר את זה בכתיבה שלי IG כמו שצריך.
 
"הו... ל-ל-לא עשית כלום, אני מצטערת, זה הכל באשמתי, אני יודעת, אני טיפשה..." שורש-בר ממלמלת, ואתה בטוח שהיא מסמיקה מתחת לפרווה שלה. לבסוף היא מצליחה להביט לך בעיניים ושולחת יד רועדת ללחוץ את שלך. תוך כדי, היא נעזרת בך בכדי לקום מהרצפה, וכשהיא נעמדת אתה שם לב שכמו נולית אמיתית היא גבוהה ממך כמעט פי שניים, אך בכל זאת שפת הגוף שלה מביעה כניעה.
"א-א-אני מתנצלת שהתרנגול שלי הפריע לך..." היא מביטה ברצפה, "יש פלישה של נמלים למעונות בתקופה האחרונה, ואני מנסה להפטר מהן..."

ככל שקאי מתקרבת, היצור נכנס לקיפאון, כמו אינסטינקט של חיה אמיתית. אבל הוא בבירור בנוי ולא חי, וקאי לא יכולה שלא לתהות איזה מין קסם יצר אותו. כך או כך, הוא לא ראה אגרסיבי.

בעוד את מחפשת קסם באזור המעונות, את שמה לב שהקסם נמצא כמעט בכל מקום באזור הקמפוס - אין לך ספק שבית הספר הוא מקום קסום במיוחד, ושאריות של לחשים שהוטלו על ידי אלפי מורים ותלמידים במהלך הדורות עדיין נמצאים באוויר. את מזהה מקורות קסם חזקים במיוחד משני מקומות - חדר המקלחות, והמסיכה המוזרה.
את בוחנת את המסיכה יותר לעומק - את מוצאת לידה חריץ קטן, שנראה בדיוק בגודל של מטבע. לאחר דקה של מחשבה, את נזכרת שהמסיכה מזכירה לך את סמלו הקדוש של נת'יס, אל הקסם והידע. בחברת השיסק, רבים עובדים אלים עתיקים מפנתיאוני המאוונגי, אך כמה יחידים בוחרים בנת'יס כאלוהות שלהם ומתפללים אליו עבור ידע. מהסיפורים ששמעת, כפי שיש ניגוד בין השחור ללבן במסכה שלו, כך גם נפשו של נת'יס חצויה בין להשמיד את העולם עם הקסם שלו לבין להציל אותו.
את מוצאת שוב את אסי שמגלגלת עיניים כשאת שואלת אותה על המסיכה. "הו, הדבר הישן הזה? סתם שטות שאיגנאסי המציא כשהוא התנסה עם טקסים בשנה הראשונה שלנו. את מכניסה מטבע והמסיכה פולטת לך עצה. רוב הפעמים הלחש לא עובד בכלל והמסיכה מחזירה טיפ מטופש, אבל מדי פעם מישהו מצליח להשיג ממנה תשובה לשיעורי הבית." אפילו כשאסי מסבירה לך, את לא יכולה להפטר מההרגשה שהמסיכה צופה בך מאחורי גבך, דבר שלא תואם להסברים שלה כלל.

OUT
אתה מעביר את זה מצויין, תודה על ההבהרה.
 
ראהאזיק מסתובב בין החדרים, הולך לחפש משהו מעניין לעשות, את הצוות שלו, או סתם אנשים חדשים להכיר. הוא הולך לחקור קצת את הבית החדש שלו, לראות אולי יש איזה מקום מעניין
 
"איגנאסי יצר את המסיכה?" סיקיניק שואלת כשהשם לא אומר לה כלום "אני לא חושבת שפגשתי אותו, את אמרת שהוא סטודנט מהשנה שלך?"

כשהשיחה מסתיימת סיקיניק הולכת לבחון את נקודת הקסם השנייה בבית, במקלחות, מקווה לגלות את מקור הקסם ולוודא שאין לו קשר כלשהו לקסם במסיכה, אך חושדת שאולי בכל זאת הם קשורים.
 
"הו, כן. את וודאי תפגשי אותו בקרוב." אסי אומרת. "הוא בחור טוב, אבל מעט, ארמממ... מסוגר בעצמו."
לאחר שאת נפרדת מאסי את ניגשת למקלחות לבדוק מה מקור הקסם השני שהרגשת - ומוצאת שם את קאי, מתעסקת בדיוק עם אותו מקור קסם.

כשסיקיניק נכנסת למקלחות, היא מגלה שם את קאי אשר מתקרבת לאט ליצור מוזר שעומד על רצפת החדר - הוא נראה כמו צפרדע, אבל נראה שגופו בנוי מפיסות בד ומגבות.
1640783440285.png
היצור נראה דרוך כשקאי מתקרבת להרים אותו, כאילו היה חיה אמיתית. אך כשקאי מתכופפת ומושיטה אליו את ידיה, הוא לפתע פותח את פיו עשוי הבד ומנסה לנשוך אותה, אך היא מספיקה במהירות להזיז את ידיה. הצפרדע המוזר מזנק ומתכונן לתקוף שוב, ובאותו זמן יצור נוסף דומה לו בצורתה של לטאה זוחל החוצה מערימה של כביסה ישנה ומסתער על קאי וסיקיניק. דיבוקו וראהאזיק שומעים את קולות הקרב המתחיל מהחדרים הסמוכים בהם הם נמצאים וממהרים להציץ אל חדר המקלחות, רואים את היצורים הקסומים המוזרים תוקפים את חברותיהן החדשות ללימודים.

META
מפה
גלגלו יוזמה. להזכירכם יוזמה בדר"כ מגולגלת עם הבחנה, אבל אם למישהו יש סקיל אחר שהוא חושב שמתאים למקרה הנוכחי ויכול לתאר את היוזמה שלו בקרב, יכולים להשתמש בו במקום.
 
דיבוקו מביט הצידה לראות אם שורש-בר באה איתו אל מקור הרעש, ומגלה שבמקום זאת היא ברחה שוב ונעלמה. אך כרגע אין לו ברירה אלא להתכונן להלחם ביצורים המוזרים הללו שיצאו מהכביסה.

META
סדר יוזמה:
- קאי 22
- סיקיניק 20
- פקעות לחש 17
- ראהאזיק 15
- דיבוקו 13

כמו תמיד, אנשים באותו בלוק יוזמה יכולים לפעול באיזה סדר שבא להם בשביל לחסוך זמן, כמובן שאם אתם רוצים לפעול בסדר מסויים דברו על זה בקבוצת אאוט. ליאור וג'וני מוזמנים להתחיל
 

קאי ממשיכה להיות דרוכה, היא מתחילה לזמזם לה מנגינות מלחמה שלצלילה התאמנה, מחפשת כוח ומוקד בעוד היא מתרכזת באחד החפצים בחדר, גורמות לו להתרקס בעוצמה לעבר הפקעות.
META
פעולה ראשנה (1/3) - משתמש בלחשון מיקוד של השראת אומץ בני ברית בטווח 60 פיט מקבלים תוסף 1 להתקפה, נזק והצלות נגד פחד.
פעולה שניה-שלישית (3/3) -קליע טלקינתי, התקפת לחש
18+7=25, מניח שפוגע
נזק- 6+4=10 נזק מוחץ סה"כ (מניח שמוחץ כי בספק שיש משהו חותך או חודר להשתמש בו בתור קליע)
 
סיקיניק נעלמת בהבזק פתאומי ומופיעה מחדש ליד הייצור דמוי הצפרדע כשהיא משחררת לעברו בעיטה אכזרית והיא לא מחכה לראות את תוצאות ההתקפה כשהיא אומר את מילות הקסם "גלאנדי קלו!" וטוענת את המכה הבאה שלה באנרגיה קסומה אותה היא משחררת לעבר הצפרדע כשהיא מנסה לפגוע בו באמצעות הקוצים על מרפקה.

META:
פעולה ראשנה (1/3) - תקיפה מימדית - לחש פוקוס -
השתגרות לH7
קוצים: 9+7+1=17
נזק: 6+1=7 חודר
פעולה שניה-שלישית (3/3) - מכת קסם (מזדמנת)
התקפה: 16+7+1-5= 19
נזק קוץ: 5+1=6 חודר
נזק לחשון (Gouging Claw): 5+3+1=9 חותך
 
קאי מרימה דלי מהרצפה בכוח המחשבה בלבד ומטיחה אותו בפקעת הצפרדע, מפילה אותה לרצפה לפני שהיא מספיקה לזנק עליה. רגע לאחר מכן סיקיניק מופיעה על יד הצפרדע וקורעת אותה לגזרים עם הקוצים שלה הטעונים באנרגיה קסומה. שבבי בד עפים באוויר ונוחתים על רצפת המקלחות.
שתי פקעות נוספות מצטרפות לקרב, מנסות באינסטינקט מוזר להגן על חבריהן. נראה שהן מסתתרות בחורים וכוכים במקלחות. אחת מהן בצורתה של צפרדע, מזנקת קפיצה גדולה לכיוון רהאזיק ונדבקת על הקיר לידו, מנסה לדקור אותו עם רגלה החדה כקוץ. השנייה, בצורתו של עגור, מסתערת על סיקיניק ומנסה לדקור אותה עם המקור שלה. הפקעת הלטאית שמה מבטה על קאי, ולפתע פותחת לרווחה את הבד סביב הצוואר שלה, חושפת עטרת צוואר מבהילה כמו של לטאה אמיתית. היא מזיזה את ראשה מצד לצד וחושפת את שיניה בניסיון להבהיל את קאי, ותוך כדי מזנקת קדימה ומנסה לתת לה ביס בקרסול.

META
פקעת-לחש לטאה:
> עטרת הלטאה: היצור הראשון שנפגע מהתקפה של הפקעת לפני תחילת תורו הבא צריך להציל הצלת רצון ד"ק 14 או להפוך למבוהל 1 (מבוהל 2 בכישלון קריטי).
> נע ל-F6
> התקפה: קצוות חדים נגד קאי. 13+7=20, בפגיעה 3 נזק חותך (+ עטרת הלטאה).

פקעת-לחש צפרדע:
>> זינוק צפרדע: הפקעת מזנקת 15 רגל קדימה וזוכה במהירות טיפוס 10 רגל עד תחילת תורה הבא.
> התקפה: קצוות חדים נגד רהאזיק. 16+7=23, בפגיעה 4 נזק חותך.

פקעת-לחש עגור:
> נע ל-H6.
> התקפה: קצוות חדים נגד סיקיניק. 4+7=11, פספוס.
> התקפה: קצוות חדים נגד סיקיניק. 18+7-5=20, בפגיעה 4 נזק חותך.

תור ראהאזיק ודיבוקו.
 
ראהאזיק נפגע מההתקפה של פקעת הלחשים, ומכין התקפה נגדית. הוא מטיל לחש, דומה ללחש שהוא השתמש בו קודם כדי להדליק את הנר, אבל יותר גדול ועוצמתי. הוא יוצר את הלהבה בכף ידו ומטיל אותה לעבר צפרדע הבד, שורף אותה. אז הוא משתמש בלחשון שלמד לאחרונה באוניברסיטה, לחשון המגן, על מנת ליצור דיסק של כוח בינו לבין הצפרדע, להיות יותר מוגן ממנה.

meta
2 פעולות
כדור להבות נגד הצפרדע. 22 נגד דרג"ש. בפגיעה 4 נזק אש, בפגיעה חמורה 8 נזק אש ו4 נזק אש מתמשך.
משאבי דמות בדף הדמות אין סיבה לרשום גם פה.
 
דיבוקו מצמיד שתי ידיים לפיו, עוצם את עיניו, וכשהן נפתחות הן מבליחות לרגע באדום. הוא פולט יללה זאבית שמהדהדת בחדר המרחץ. ריחות הסוואנה חודרים לחדר, רעשים של עלים ועשבים נעים ברוח. לרגע נדמה שהאוויר עצמו הופך לשיח ארוך עלים, ומתוך העלווה הערטילאית מזנק יצור דמוי כלב, תן אדום פרווה שנועץ את שיניו בעגור, מותיר אחריו שובל דקיק של ערפל ארגמני.
Meta
מטיל summon animal לזימון guard dog. הכלב מופיע בG6
מבצע שתי התקפות נגד העגור
התקפה ראשונה
20+6=26 (20 טבעי - קריטי!)
התקפה שניה
7+1=8 (מניח שפספוס)

נזק התקפה ראשונה: 2ק4 + 1 (מוכפל)
4+1+1=6
6*2=12
סה''כ 12 נזק דוקר
 
כשסיקיניק מבינה שהיא לא תצליח להתחמק מהמכה של העגור היא משתמשת בקוצים שלה בתקווה שגם הוא יפגע מהמכה, אך הקוצים שלה נשברים במהלך הבלימה ולא נראה שהיא תוכל להשתמש בהם בצורה כזאת פעם נוספת. "גלאנדי קלו!" סיקיניק מטילה לחשון וטוענת את הקוצים השלמים שנשארו לה באנרגיה קסומה לפני שהיא משתמשת בהם כדי לנסות ולדקור את העגור.

META:
< תגובה: קוצים דוקרניים: על העגור להציל מול רפלקסים מול 16 או לחטוף 6 נזק חודר.
> טעינה (ריכוז)- יכול להשתמש שוב במכת קסם
>> מכת קסם
התקפה: 15+7+1= 23
נזק קוץ: 6+1=7 חודר
נזק לחשון (Gouging Claw): 6+3+1=10 חותך
 
קאי מרגישה את הדקירה מהלטאה, אבל מצליחה להתעלם לחלוטין מניסיון האיום, היא ממשיכה באותו ניגון שמעניק לה כוח בעודה מטיחה עוד חפץ אקראי ביצור.
META
פעולה 1- לחשון- השראת אומץ
פעולה2-3 קליע טלקינתי, התקפת לחש
12+7=19
בפגיעה 5+4=9 נזק סה"כ.

נק"פ 13/16
 
חזרה
Top