• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כוחם של אלפים - עץ משחק (PF2) [4/4]

נושא
יומן
דיבוקו מנסה לצעוד קדימה, אבל אחת מרצועות הסנדל שלו מחליקה מתחת לרגליו וגורמת לו למעוד. הוא נופל על שתי ברכיו וצועק בכעס - אבל הצעקה הופכת לשאגה, ואז למשהו...אחר. רוח מדברית חמה נושבת בחדר, העיניים שלו מבליחות באור אדום, ובין דיבוקו לבין הפאגוואמפי הקרוב אליו מתחילה להתגבש דמות ארגמנית שנשענת על פרקי האצבעות הקדמיים שלה, ניביה הלבנים כפנינים בוהקים בחדר הקטן.
meta
כשלון במזל רע
מנצל שלוש פעולות כדי לזמן את האיידולון שלי.
 
עם צלצולי הפעמון של סיקיניק, הצחקוקים והנביחות של הפאגוואמפים הופכים לאט לאט לצווחות בהלה. הקוף הגדול שדיבוקו מזמן מולו לא עוזר לעניין, ומבהיל את הפאגוואמפים - ואולי גם את חלקכם, שכן מעולם לא ראיתם את דיבוקו מזמן את היצור הזה.
אחד הפאגוואמפים נפצע קשה מההתקפה של קאי, ומחליט שמספיק לו - בעודו מדמם הוא בורח החוצה, עובר על יד דיבוקו שנפל על הברכיים ומסתלק מהמחסן. השניים על יד ראהאזיק פחות שמים לב למתרחש, נראה שהעובדה שהוא הפך לעכביש גדול לא מבהילה אותם במיוחד והם מחליטים לשחק איתו. האחד מוציא לשון לעכביש ומסיח את דעתו עם תנועות ריקוד מוזרות לפני שדוקר אותו ישר בפנים, בעוד חברו קופץ מאחוריו ומצטרך לשריטות. שני הפאגוואמפים על המדף ממשיכים לצווח בבהלה על הפעמון של סיקיניק ולהשליך חפצים עליה ועל קאי ממקום מחבואם.

META
פאגוואמפי 3 מנצל את כל הפעולות שלו כדי לברוח מהמחסן.
פאגוואמפי 1 משתמש ב-feint נגד ראהאזיק, 19+2=21, הצלחה. להתקפה הבאה ראהאזיק flat footed נגדו.
מתקיף את ראהאזיק פעמיים: 19+8=27, פגיעה קריטית. 6 נזק. 12+4=16, פגיעה. 1 נזק.
פאגוואמפי 2 נע כדי לאגף את ראהאזיק. פוגע עם התקפה אחת וכישלון קריטי בשנייה. 1 נזק.
פאגוומפי 4,5 זורקים חפצים על סיקיניק וקאי בהתאמה, ואז לוקחים פעולת take cover. בגלל ה-frightened רק פגיעה אחת פוגעת בקאי - 4 נזק.

תור סיקיניק וקאי
 
קאי משחררת קללה עשישית, מסוג הקללות שעליהן מדיחים מבתי ספר, מסוג הקללות שאם מספיק כוח קסם, גם היו יכולת להתגשם ולדרוש נשיקה של אהבת אמת מאיזה נסיך כדי להפריך אותן.
היא מעבירה יד על הפנים שלה, משיטה שעירות מוכתמות בדם מהפנים כדי להסיר חסמים מהאויב שלה, היא מעיפה מבט מהיר בדם. זה לא פעם ראשנה שהיא מדממת, היא כבר נפצעה בעבר ונפגעה, אבל יש משהו מיוחד בפעם הזו. כאילו זו הפעם הראשנה שאם היא תיפול על הרצפה, איש לא יצעק להפסיק את הקרב ואיש לא ינסה למנוע את הסכנה.
הקרב הזה הופך להיות אמיתי בשבילה.
והיא עוד תוהה מה זה אומר לה, בעודה מזנקת לעבר אחד האויבים הבאים שלה, היא מנסה להכות בו, אבל רק אחרי זה היא מבינה שהיד שלה רועדת, ומחמיצה את המטרה.
META
קאי צועדת לF8. מאגפת את פאגוומפי 2 ומתקיפה אותו פעמיים.
8 ו7 בהתאמה בהתקפות, אז אני מניח שכל קשר בין ההתקפה לבין פאגוומפי 2 מקרי בהחלט

13/17 נק"פ
 
עריכה אחרונה:
אם משהו עובד סיקיניק לא צריכה לתקן אותו, ולכן היא ממשיכה בשלה ומנסה להפחיד את הפוגוואמפים האחרים, אבל כשהיא ממשיכה לעשות זאת היא מבינה שהפעמון מתחיל לאבד את האפקטיביות שלו ולכן היא מטילה על עצמה לחשון הגנה.

META:
איום 1: 11+2=13
איום 2: 3+2=5
מגן
 
מתוך הערפל, מגיחה דמות דמויית אנוש במעורפל - קוף זריז וארוך ניבים, שמזנק קדימה ונושך באכזריות את אחד הפאגוואמפים הרחוקים ' ומהמבט צמא הדם בעיניים שלו, לא ברור שחשוב לו להשאיר את היצור הקטן בחיים.
Meta
שתי פעולות אידולון - הסתערות החיה
1d20+5=14
5 נזק לפאגוואמפי 5 אם פגע
פעולה - מטיל לחשון מגן
 
ראהאזיק נפצע קשה מהפוגוואמפים, ומחליט שהגיע הזמן להתרפא. הוא ממלמל את מילות הלחש בשפה מוזרה, ובזמן שהקסם מרפ את עצמותיו מהחתכים של הפוגוואמפי, הוא נושך את האחד הקרוב לדלת בתקווה שהוא יבין שכדאי לו לברוח כבר לעזאזל. ואז הוא תוהה לעצמו - רגע, אם הם בורחים מהמחסן הזה הם ימשיכו לעשות צרות במקום אחר באקדמיה, לא?

Meta
שתי פעולות - ריפוי על ראהאיק. 12 נק"פ.
פעולה שלישית - נשיכה על פוגוואמפי 1. 16 נגד דרג"ש. 2 נזק הכנעה בפגיעה.
 
סיבוב ההתקפות הזה לא היה מוצלח במיוחד עבורכם - קאי מפספסת לחלוטין את הפאגוואמפי שמתחמק תחת החרב שלה, סיקיניק לא מצליחה להשפיע על היצורים עם הפעמונים, וגם הקוף האדום של דיבוקו שמזנק על המדפים לא מצליח לתפוס את הפאגוואמפי שמולו שמתגונן מאחורי החפצים. העכביש שהוא ראהאזיק מצליח לתת ביס קטן בפאגוואמפי מולו אך לא מספיק בכדי לגרום לו לחשוב שנית על הקרב, ממשיך לקפץ ממקום למקום ולהוציא לראהאזיק לשון בזמן שהוא תוקף אותו. חברו מבין שהוא במיקום רע בין קאי לעכביש ולכן מקפץ הצידה בעודו תוקף את קאי. הפאגוואמפי מול הקוף האדום צווח בבהלה כשהוא רואה את היצור ומחליט לזנק למטה מהמדף ולאגף את קאי עם חברו, בעוד הפאגוואמפי שנשאר על המדף מנצל את ההזדמנות כדי להשליח צנצנות נוספות על הקוף ואז לחזור להתחבא מאחורי הארגזים, עדיין רועד מפחד מצלצולי הפעמון של סיקיניק.

META
פאג 1:
> feint נגד ראהאזיק, 8+2=10 נגד רצון, כישלון
> התקפה נגד ראהאזיק, 2+8=10, פספוס
> התקפה נגד ראהאזיק, 18+4=22, בפגיעה 2 נזק

פאג 2:
> נע לF7
> feint נגד קאי, 3+2=5 נגד רצון, כישלון
> התקפה נגד קאי, 14+8=22, בפגיעה 3 נזק

פאג 4:
> השלכת צנצנת על הקוף האדום: 7+4=11, בפגיעה 4 נזק
> השלכת צנצנת על הקוף האדום: 18-1=17, בפגיעה 3 נזק
> משתמש בtake cover, מקבל +2 לדרג"ש עד תורו הבא

פאג 5:
> נע לF5 (מאגף את קאי, -2 לדרג"ש שלה)
> התקפה: 16+6=22, בפגיעה 1 נזק
> התקפה: 13+2=15, בפגיעה 2 נזק

תור כולכם
 
לסיקיניק נמאס לנפנף פעמונים, בייחוד כשהיא חושבת שהפאגוואמפים הפסיקו לפחד מהם, ולכן היא מעביר את הפעמונים לידה השמאלית ובידה הימנית שולפת את השוט שלה ומתקדמת מעט לכיוון קאי לפני שהיא מצליפה בשוט פעמיים, פעם אחת לעבר הפאגוואמפי בצדה הימני ופעם אחת לעבר זה שבצדה השמאלי.

META:
I: תנועה לH8 ושליפת נשק.
II: הצלפה 2 : 14+7=21 נזק: 3
III: הצלפה 5 : 5+2=7
 
קאי יורקת הצידה מעט דם מהמכה שפוגת בה, מרימה את הסיף שלה לחסום את ההתקפה השנייה.
היא נותנת לרפלקסים שלה להוביל אותה וזזה במהיורת לעמדת איגוף אחרת, מתיקפה את הפאגוומפי שנמצא לצידה במחול להבים.
META
תנועה לG9
התקפה נגד פאגוומפי 5
11 סה"כ- החמצה
התקפה שנייה
16 סה"כ,
אם פגע 11 נזק הס"כ
 
ראהאזיק חזק ולא יפול מהתקפה עלובה כמו זאת, במיוחד אחרי שהוא התרפא לפני פחות מ10 שניות. הוא מנסה להכשיל את הפוגוואמפי הקרוב אליו, אך לאחר ההטעיה הוא מחטיא במתקפה האמיתית. נו, מילא, הוא ינסה לתקוף אותו שוב, שולח אליו את הניבים שלו.

META
feint על פוגוואמפי 1 : 17 נגד תפיסה, המטרה flat footed להתקפה הבאה שלי, או עד סוף התור הבא שלי אם איכשהו זו הצלחה קריטית.
נשיכה על פוגוואמפי 1 : 1 טבעי
נשיכה על פוגוואמפי 1 : 11 נגד דרג"ש, בפגיעה 5 נזק הכנעה
 
ברגע אחד, הלהב של קאי חודר ישירות בחזה של אחד היצורים הקטנים האלה, פגיעה חלקה. רגע לאחר מכן, כל שאר הפאגוואמפים חודלים מההתקפות שלהם, מביטים בחברם המדמם בזעזוע. וברגע השלישי הם כולם מסתלקים מהמחסן בצווחות, כשהם מבינים שמה שהולך פה זה לא משחק יותר.
המחסן מתרוקן מפאגוואמפים תוך שניות ספורות, והקולות היחידים שנשארים בו הם נשימותיכם העמוקות, הנהימות החלשות של הקוף של דיבוקו, והגניחות של הפאגוואמפי הגוסס על הרצפה מול קאי - יש לו חור בחזה, ודם יוצא מפיו, אבל הוא עוד בחיים. לעת עתה.
 

הקרב נגמר, אבל לא בשביל קאי.
היא לא שומעת את הפאגוואמפים עוזבים, היא לא מבחינה שהמחסן דומם.
היא רואה רק אדום בעיניים, קצב הנשימה שלה לא סדיר, היא לא חושבת.

היא כמעט מתה היום, או לפחות הייתה קרובה למות, זה לא אימון עם נשקים כהים ומרפא צמוד, זה לא אנשים שיודעים שאם תיפול שערה אחת מראש אביה יוריד להם את הראש, אין פה את אגמאי שתקפוץ להגן עליה.
זה היה היא לבד מול אויב שלא היה מראה רחמים.

ולכן קאי עדיין עומדת מול הפאגוואמפי שהיא הפילה, ממשיכה לנעוץ את הלהב שלה בתוך הגוף שלו גם הרבה אחרי שהוא לא יהיה בן החיים,
 
"קאי, מה את עושה?!" צועק ראהאזיק, מחליף בחזרה לצורה אנושית, "הקרב כבר נגמר, הגרמלין הזה גוסס!" הוא מצליח להפריד בין השניים רק לאחר שהגרמלין כבר מת, ולא יודע מה לעשות עכשיו.
 
הרצפה של המאגאמביה שותה את הנוזל האדום הניגר מחזהו של הפאגוואמפי. הקרקע הזאת, שאמורה לקדש ידע לטובת השלום, ביתם של אלו הנשבעו להגן על החיים עצמם, שוקקת דם בפעם הראשונה מזה זמן רב. כל הנוכחים בחדר יכולים להרגיש את הצינה המצמררת של המוות, את הארץ עצמה נחנקת מהאלימות שעומדת בניגוד עניינים מוחלט לכל מה שדורות של קוסמים בנו עליה.

ובכל זאת. זה רק פאגוואמפי, לא כך? גרמלין מסכן, שכמותו חבורות הרפתקנים מנוסות יותר שוחטות בעשרות כל יום? אם הייתה זאת נמלה או מקק שהיו נמחצים במקרה במחסן הזה, בספק שאחד ממורי המאגאמביה היו מזילים דמעה. אז מה ההבדל בין חרק פשוט לגרמלין? מעבר לכך, הרי היו אלה הם שהתחילו להתקיף אתכם, לא להפך. האין המוות של היצור הזה היה רק בגדר הגנה עצמית?

עד שראהאזיק מצליח לעצור את קאי מההתקפות שלה, לא נותר להם דבר אלא לבהות בשקט לרגע בגופתו של הפאגוואמפי, אשר צובעת את הרצפה אדום. ובמוחה של המתנקשת הצעירה עולות אולי שתי שאלות. האחת, איך הרגיש ההרג הראשון שלה. והשנייה, איך היא הולכת להפטר מהגופה.
 
סיקיניק מבולבלת ממה שקרה, מי משתמשת בסיף מול גרמילינים שמשתמשים בחתיכות, בקבוקי וצנצנות זכוכית כנשק... ולהמשיך לדקור אחרי שהייצור נפל...
"למה?" קולה של סיקיניק אינו חזק מלחישה הוא לא מתחזק כשהיא שואלת את אותה שאלה גם בפעם השניהה והשלישית "למה?"
 
לוקח לקאי רגע לזהות את הקולות, להפסיק לשמוע את הלב שלה פועם ורק את הלב שלה פועם, היא שומעת בפעם הראשנה, היא שומעת הד בפעם השנייה. "הוא..." היא פולטת ברעד, דמעות מתחילות לזלוג מעינייה, מורחות את האיפור על פנייה שנעשה במלאכת אומן. "הוא..." היא פולטת שוב. "הם ניסו להרוג אותנו."
 
"למה?" סיקיניק שואלת בפעם הרביעית, עוד לפני שהיא מבינה שהיא קיבלה תשובה. לוקח לה עוד כמה שניות לעכל את התשובה שקיבלה, ורק אז היא מצליחה להתנער מעט מההלם שתפס אותה ולהשיב "עם פיסות זכוכית? אני בטוחה שנפצעתי קשה יותר מזה כשהתאמנתי עם חרבות עץ..."
 
דיבוקו מניף את ידו, והקוף מתפזר לענן של חול אדום ונעלם. הוא מביט סביב בלחץ ''אני...אה, אתם, את-'' נדמה שהוא הולך להקיא, ואז הוא נושם עמוק ומחייך לכולם חיוך לחוץ. ''הכל...הכל בסדר, אני חושב. הם יבינו, הם יבינו, אני יודע עם מי לדבר. אני יודע עם מי לדבר '' הוא חוזר על זה שוב ושוב, כמו מנטרה
 
חזרה
Top