• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כוחם של אלפים - עץ הרשמה (PF2) [0/4]

הנה הדמות בינתיים, אשמח להערות אם יש. אני קצת תקוע על איך הconstruct שלו ייראה, אבל זה לא קריטי כרגע- ואם אתקבל כבר אשבור את הראש על זה.
כמו שאמרתי, מכאנית מדובר בbeastkin human ממציא.

אם תשאל מישהו בעיר הנמל הקטנה שבsodden lands מיהו נאקיז, הם ישר ידעו לענות. "הוא גאון." הם יגידו, "ילד מחונן, מלא בפוטנציאל. אנחנו רק מקווים שהוא ילמד איך לממש אותו."

אתה מבין, הפוטנציאל שהם מדברים עליו הוא לא השכל החריף או הידיים המוכשרות שלו. נאקיז בורך כשהוא נולד, על ידי רוחות הג'ונגל. הוא מסוגל לשנות את צורתו, לאדם- לפנגולין, או לצורה היברידית ביניהם. כשהוא גדל, הוא התחבב בקלות על חיות, ממש תקשר איתן, אבל למרות ברכת הרוחות- למרות היכולות העל טבעיות שהן העניקו לו, למרות הפוטנציאל העצום שבתוכו, הוא אף פעם לא ניסה לממש אותו. לפחות לא עד עכשיו.

הברכה של נאקיז היא לא דבר שהוא אוהב. הוא אוהב דברים הגיוניים, כאלה שהוא יכול להבין- אבל בקהילה הקטנה שלהם לא היה אף אחד שיכל להסביר לו את זה, בטח לא את הרוחות- הרי הם נטשו את הסגידה להן לפני דורות, לטובת שימייה-מאגלה. לכן, הוא התחיל לחקור את העולם סביבו. הוא קרא ספרים, הוא ביצע ניסויים, ודיבר עם מטיילים וסוחרים שעברו בעיירה. הוא למד והוא בנה. בנה מכונות, קטנות בהתחלה- שצריך למתוח להן את הקפיץ. הוא המשיך ובנה מכונות גדולות יותר, ויותר, כאלה שעוזרות לקהילה לעתים, כמו מנופים שיעזרו לדייגים להעלות את השלל לחוף, או לשחרר רשתות סבוכות. אבל לא משנה כמה הוא עזר, הוא תמיד הרגיש את האכזבה שלהם ממנו.

"אתה ילד מתוק נאקיז, לא פלא שהרוחות בחרו אותך- הן בטח גם זקוקות לעזרה שלך." הם אמרו, "המכונה הזו מדהימה, נאקיז, תראה אילו דברים נהדרים אתה יכול לעשות!". הם תמיד עיקמו את האף כשהוא פתר עם מכונה את מה שהוא יכל לפתור בשינוי צורה, וגם כשהם החמיאו על המכונות שלו- הוא קרא בין השורות. מכונות, לדעתם, היו טוב ויפה. אבל ברכתם של הרוחות היא משהו מיוחד- משהו שהוא צריך לטפח, לא את השכל שלו או את כישורי הבנייה שלו, אלא את הקסם שבדמו.

אז למרות שהוא לא אוהב את הברכה הזו במיוחד, הוא למד עליה כמה שיכל. הוא חיפש ספרים על רוחות, ועל הטבע. הוא שאל אנשים- וכמובן, כשהקהילה שלו הציעה לשלוח אותו אל המאגאמביה, הוא שמח והסכים מיד. הוא אולי לא אוהב את הברכה שלו, אבל הוא רוצה ללמוד עליה- להבין אותה, והיכן יותר טוב ללמוד אותה מהאקדמיה לקסם מאגי וטבעי? אולי אם הוא יבין אותה, אולי אם הוא יבין למה הוא קיבל אותה, ואיך לטפח אותה, הקהילה שלו תהיה גאה בו.

מראה: נאקיז הוא בחור שחור צעיר, בן 19, וכמו שאר השבט שלו- גם הוא אוהב בגדים צבעוניים. הוא לובש חולצה סגולה, ועליה וסט כחול וזהוב- וגוונים אדומים מקשטים את שיערו השחור, שמעוצב כמוהאק-אפרו, עם צמות שטוחות מצדדיו. מכנסי העבודה שלו שחורות, עם כיסים רבים וחגורות, ומספר כלי עבודה תלויים מהן. הנעליים שלו גם הן בצבעי אדום וכחול, שילוב בין גווני השיער והוסט, ועיניו אפורות, ומצביעות על מוצאו.

על אף חוסר האהדה שלו לברכת הרוחות, היא עדיין חלק ממנו מאז שנולד, ונאקיז מרגיש הכי בנוח בצורת הביניים שלו, עם זנב פנגולין, קשקשי שריון זהובים על זרועותיו וידיו, ואפילו מעט על פניו. כשהוא משנה את צורתו לחלוטין, הוא הופך לפנגולין קטן- אך עיניו נותרות אפורות, וגוונים אדומים מקשטים את קשקשי ראשו.

אישיות: נאקיז ניסה כל חייו לרצות את האנשים שסביבו, חברי הקהילה שלו. זה מה שהוא- people pleaser מה שמנקרא- אבל לא משנה כמה הוא ניסה, הוא תמיד הרגיש את האכזבה של אנשים ממנו, הכשלון הזה פגע בערך העצמי שלו, והוא מחפה על זה בבטחון עצמי מוגזם, בצלילה אל פרויקטים, ובהתנהגות פלרטטנית משהו כלפי בנות המין השני.

סנאה (Sanaa) היא תלמידה חדשה, שנמצאת באותה הכיתה עם נאקיז. היא חכמה, גאונה אפילו- ונאקיז מוצא את עצמו מתחרה איתה בכל שיעור. היא כושפת מחוננת, שהוזמנה לבית הספר באופן אישי על ידי אחד המורים שזיהה את הכשרון שלה. היא לא סובלת את הפלרטטנות של נאקיז, אבל מסתקרנת מאוד מהכשרון הטכני שלו וההמצאות שלו.

ולינק לדוקס לקריאה אולי נוחה יותר, כולל תמונה של נאקיז.
 
בהתחלה הייתה מטרה. מטרה חשובה, מטרה יקומית, מטרה שיכולה לשנות את גורלו הקוסמוס.
הוא לא זוכר המון מהמטרה הזו, רק זוכר שהיא הייתה. ואז, יום אחד, היא פשוט קרסה אל מולו.

ואז היה חושך, לא אפלה שחורה כמו זו של השאול, אך לא חושך נוצץ כמו שמי הליל. זו הייתה אפלה של שינה, שינה עמוקהוארוכה. הוא המתין והמתין, מקווה שהחשכה תלך והוא יוכל לחזור למטרתו, תהיה אשר תהיה.

ואז יום אחד, יונק דבש התיישב על הכדור העגול שהוא הקונראסו. היונק הסתכל סביב, מחפש פרחים לאסוף מהם צוף. אךלפתע הרגיש רעד מתחת לרגליו ועופף משם בבהלה.
אורות כחולים הופיעו על הכדור השחור, מסתכלים סביב. ״מה היא… מטרתי?״ שאל את עצמו הקונראסו בעוד הוא סורק את הג׳ונגל הסבוך שבו הוא נמצא.
לא משנה כמה הוא ניסה לחשוב על כך, הוא לא מצליח להיזכר מה הייתה מטרתו. והדבר אומר רק דבר אחד, שהוא צריך למצוא מטרה חדשה.
הקונראסו שלח את הכוח הקוסמי שעצור בו, בצורה אינסטינקטיבית לחלוטין הוא הכניס אותה בצמחים, בענפים ובעשבים. בתהליך ארוך ואיטי, הם התחילו לנוע לכיוונו. אט אט יוצרים לו שלד עץ אשר יישמש לו גוף. גוף דק ובעל ארבעה זרועות, בעל חלק תחתון נחשי, שנראה כמו ענף אחד ארוך אך גמיש. ובזאת, הקונראסו התחיל לנוע.

כשנה הוא הסתובב בג׳ונגלים, מזדחל לו ממקום למקום, בוחן ומבין את הסביבה שהוא חי בה ומסדר את המידע אשר נמצאבראשו. הוא יודע שהוא נמצא בגולאריון והוא יודע שהיה קשור ליצורים בשם איונים, אך מתקרית לא ברורה הוא התנתקמהמערכת. הוא גילה הרבה על הג׳ונגל, על הציפורים ועל העצים, על מה קורה שיצורים חיים מתים ועל קיומם של כוחותהטבע. כוחות שהוא הרגיש אליהם זיקה מסוימת, אך לא הצליח להבין איך לגשת אליהם.
יום אחד, הוא נקרא בדרכו מול מבנה מרשים. מגדל גבוה באמצע הג׳ונגל, אך נקי וללא סבכים עליו. חלקו האחד של המגדלעשוי משיש לבן, בעוד השני עשוי משיש שחור. למרות שההיגיון אומר שאולי עדיף לו לחקור יותר, הוא בחר להתקרב, מסוקרן מה יש שם. כשהתחיל להתקרב יצאה מן המנזר דמות. אדם שחום עור, קירח ובעל בגדים פשוטים. גופו מאומן והיה ניתן להבחין בעיניו בחוכמה רבה.
הוא הציע לקונראסו לינה וזה קיבל את ההצעה.

שלוש שנים עברו מאז אותה פגישה. אב המנזר, סיוס שמו, קיבל את הקונראסו בברכה למנזרם. וכאשר זה הראה עניין רבבספרייה, הוא חינך אותו ואפילו נתן לו שם. ארקנו. הקונראסו קיבל את שמו החדש והתחיל להתאמן תחת מנזר העין הרואה. הוא השתתף בדיונים הפילוסופים שלהם, קרא את ספריהם והתאמן בסגנון הלחימה הייחודי שלהם, המשלב קסם וקרב מגע. כל אלו עזרו לארקנו למצוא את דרכו החדשה.

הוא למד שאין צורך בכך שיעניקו לך מטרה, אלא שהוא יכול לקבוע אחת כזו לעצמו. בין אם זה ללמוד יותר, לעזור לקהילה אופשוט לגלות את עצמו.

לאחר שהפך לנזיר מן המניין, יום אחד כאשר הוא טיפל בגינה, הגיע אדם זר. הוא אינו זוכר הרבה מפרטיו של האדם הזה, אך הוא זוכר שהוא שאל אותו כל מיני שאלות ולאחר שהוא ענה על כולן, הוא פשוט חייך ונתן לארקנו מכתב המלצה להתקבל למאגאביה. בזאת האיש נעלם.

ארקנו היה מבולבל מההיתקלות וחשב עליה מספר ימים, אך לבסוף סקרנותו ניצחה שוב. הוא ביקש רשות מסיוס לצאת ואבהמנזר אישר זאת. ובכך התחיל מסעו של ארקנו אל הבית ספר הקסום העתיק בגולאריון.
 
amitf0123 amitf0123
מעולה. הייתי שמח אם רק תסביר טיפה על המטרות של ארקנו ואיך אתה רואה את הדמות הזאת מתפתחת - האם יש משהו שהוא מנסה להשיג, או שהוא פשוט "זורם" עם החיים ורוצה ללמוד עליהם כמה שאפשר?
בנוסף, מזכיר שאתה יכול להוסיף דב"ש למאגאמבייה, אם זה מעניין אותך.
 
ליזי-
המטרה של ארקנו כרגע היא ללמוד. בין אם זה קסם או אם זה לנסות להבין את האיזון הקוסמי בין רגשות להיגיון. במהלך ההרפתקאות של כוחם של אלפים אני רואה אותו מוצא לעצמו מטרה, מבין יותר על מה זה אומר לחיות אולי ייפתח לסוגי קסם אחרים מהקסם המאגי(אולי כתוצאה מחלק ההרפתקאות הוא ייפנה לקסם דרואידי).
בקשר לדב"ש אני לא חושב שאני אכתוב אחד, פשוט כי אני אוהב להיחשף לדב"שים תוך כדי משחק. כן אגיד שעדיין אין לארקנו שותף לחדר במעונות(אני מניח שיש מעונות במאגאמביה), אז אפשרי שדב"ש או דמות שחקן תהיה איתו באותו החדר.
 
רקע

יש דבשי"ת בדרך ויש מצב שאני לא סגרתי את כל הפינות עם הרקע, אבל היה שבוע קצת קשה בעבודה ומקווה לעשות תיקונים בסופ"ש, לכן מעביר לך את הגרסה הזו למקרה שיש דברים שתרצה שאני אסדר/אוסיף/אשנה/אחליף.

עדיין יש לי קצת לבטים בקשר לאיזה רקע לקחת לו, אבל כרגע מה שרשום בקישור זה העדכני ביותר. יש כל מיני דברים קראנצ'ים שאני הייתי רוצה לסגר, אבל קודם נראה אם אתה מקבל אותי ואחרי זה נמרר לך את החיים...
 
amitf0123 amitf0123
באופן עקרוני ההרפתקה מניחה שאתם חיים במעונות אבל שכל אחד מקבל חדר נפרד - אבל אם תרצה שארקנו יגור עם שותפ\ה, אין לי בעיה עם זה.

גרגויל גרגויל
רקע יפה ומושקע מאוד, תודה רבה!

liorgonen3 liorgonen3
בסדר גמור. בכ"מ אחלה רקע, תודה.
לא יצא לי לקרוא את המשחק של העוג, אז אם תוכל לאמל"ק לי מי זה היורש האמיתי ומה התומכים שלו ניסו\מנסים להשיג אעריך זאת (אם זה נראה לך רלוונטי לסיפור של קאי בהמשך)
בנוסף, עוד שאלה טיפה מוזרה - יכול לעניין אותך לעשות "שינוי מגדר" לקאי ולשחק דמות נשית? פשוט כרגע כל מי שנרשם למשחק הגיש גבר, ובאופן אישי קצת יבאס אותי אם החבורה תהיה גברית לגמרי. אני שואל אותך ספציפית כי אני סומך עליך, וגם כי אני יודע שנוח לך לשחק דמויות נשיות. חשוב לי לומר שזאת לא דרישה ואפילו לא בקשה, ואני לא אתבאס או משהו כזה אם תענה לא, זאת הדמות שלך ואתה מחליט מי היא - אז תרגיש חופשי לנפנף אותי אם אתה מעדיף לשחק גבר הפעם!
 
אני מניח שלדיבוקו תהיה היכרות חולפת עם לא מעט מבני שבטו שמסתובבים באקדמיה, אולי אפילו מלמדים בה, אבל החלטתי שהדב''ש שעליו אני מתמקד דווקא לא יבוא מהמשפחה - והוא מחליף את בת השבט שתיארתי קודם.


איקנו הוא עוד תלמיד לעתיד של האקדמיה. הוא מגיע ממשפחת סוחרים עשירה, שהמגע הרב שלה עם החוץ גרם לה לפתח גישות מעט...שונות, לנושא הקסם והיצורים הקסומים שלו מאשר רוב הקוסמים של מאגאמביה. הם בין המשפחות היחידות אשר תומכות באופן םעיל וגלוי בזימון שדים - על פני השטח, למטרות מחקר בלבד, בלי אף שימושים זדוניים.

הוא פגש את דיבוקו על אם הדרך, יומיים לפני שהם הגיעו לאקדמיה - ותוך כמה רגעים, הוא זיהה (אולי בזכות יציר הסוד שלו, עכברוש שטני שלוחש באוזנו) שדיבוקו הוא יותר ממה שהוא נראה - ושיש לו הרבה מה להסתיר. דיבוקו השביע אותו שלא יספר - והוא הסכים לכרגע, אבל יכול להיות שהוא ישתמש במידע המועט שיש לו כדי לסחוט את דיבוקו בהמשך הדרך - הוא לא יודע על השד המדויק, אבל הוא רק יודע שכוח אפל ועוצמתי עוזר ל'דרואיד' הצעיר.

הוא מקניט אותו ללא הפסקה, מתגרה בו באלף דרכים קטנות - ורואה בו סוג של 'נפש תאומה', ויתכן שהוא ינסה לגרור אותו אחריו בשלב מסוים.
 
וואלה אין בעייה(אני צריך לשנות את השיר רקע שלה), קצת דרש ממני לעשות חושבים אבל קאי יכולה להיות אישה, האמת שאם כבר מעלים את זה, קצת שאלה של תיאום ציפיות על הדמות. אני אגע בזה עוד מעט בסקשן נפרד על הדבש"ית.

אמלק למשחק של עוג- מישהו שהזדהה בתור היורש לכס של כל טיאן-שיה רצה לכבוש את גוקה במטרה להשתלט עליה וכו', הביא שכירי חרב ועוד חברה שהיו נאמנים לו, הקבוצה הביסה אותו ואת הנאמנים שלו, וקצת ניקתה את גוקה. אבא של קאי היה אחד הנאמנים שלו שהיה צריך לברוח, הוא מבין שה"יורש" ההוא היה שקר, אבל עדיין קצת מאמין באופציה הזו.

דבשי"ת
אקאמאי, היא תמונת מראה של קאי. היא נולדה לאחד התומכים של אביה, ובועד קאי חצוייה בדמה בין השבטים לבין טיאן-שיה, אקאמי נודלה למשפחה טהורה.
אקאמי גדלה לצד קאי, והקשר בינהן היה חזק, חזק מאוד. ההבדל היחידי בינהם היה באידיאוליגה, בעוד שקאי משוחררת מכל הקונספט של היורש האחרון ונאמנות לטיאן-שיה, אקאמי מעט פאנטית בדבר, והחסידה הגדולה ביותר של אביה, כתוצאה מכך היא הייתה חברה בקאגה בשלב מקודם בחיים שלה, והפכה כמעט אחות לקאי.
באופן לא מפתיע, אקאמי גילתה גישה לקסם כמעט מיחד אחרי קאי, אבל בעוד קאי נשארה בביתה תקופה, אקארי נשלחה לאקדמיה בשלב מוקדם יותר, והיא כבר בשנה השנייה שלה כאשר קאי תגיע לבית הספר.
בעוד שההגעה של אקארי היא טבעית, היא נשלחה לפני קאי מסיבה ברורה, היא שם מכדי לוודא שקאי לא תסתבך, אבל גם כדי לוודא שקאי לא עושה שטויות ונשמרת להוראות שהיא קיבלה. כך שבפועל היא החברה הכי טובה של קאי, אבל מצד שני גם כלב השמירה שמשגיח עליה בפאנטיות.

היחסים בין קאי לאקאמי מסובכים, מסובכים מאוד. בעוד יש להן שנים של קשרי חברות ביחד, קאי גילתה שהיא רוצה להיות יותר מרק חברה של אקארי, והתחילה לפתח רגשות כלפיה. הדבר הזה העביר חוצץ כבד בין השניים, כי בעוד קאי מוצאת עצמה נמשכת לאקאמי, השנייה לא מרגישה בנוח עם המחשבה הזו ודחתה את קאי, כאשר בו זמנית היא מפתחת קשרים יותר מסורתיים ויותר הגיוניים שירצו את השמרנים מגוקה. כאשר היא לרוב מתייחסת לעניין הזה כאילו לא קרה, היא לא מזכירה שקאי הפגינה בפניה את הרגשות שלה, או מדבר על זה.

הדבר יצר מעין תחושת ריקנות חזקה בקאי, אשר מנסה ותנסה למצוא דרך למלא אותו, לא משנה במי מדובר.

תיאום ציפיות
מאחר והמשחק קצת יושב על הקונספט של אקדמאיה וכו', ולאור העבודה שגם בתור גבר ראיתי את קאי בתור "פרפר" אני כן אשמח להכניס להתהגות ולרקע שלה העובדה שהיא כן מחפשת דרכים להתגבר על תחושת הריקנות, בעוד שאני לא מבקש מהמשחק להפוך ל18+ או משהו, אני כן אשמח שיהיה אפשרות לבטא את זה, ולהתעסק בנושא, בכל זאת קאי היא נערה בת 18 ואני מניח שזה משהו שאמור להיות די עיקרי בחיים שלה.
פירוש הדבר שמבחינתי בדאונטיין קאי כנראה תמצא לה מישהו (או מישהי) שתמלא את החסר ותעבור הלאה אחרי שהיא תרגיש שזה לא זה.

אני מניח שזה נושא שאפשר לדבר עליו המון במידה ואכן תקבל אותי ולתאם את הצורה הטובה ביותר לעשות את הדברים האלה (אם בכלל) אבל זה כן איזה קצה חוט שאני רוצה לגעת בו בנקודה הזו כדי לבסס את ההתנהגות והאופי של קאי - היא "מלכת הכיתה" בכל מקום שהיא תגיע אליו והיא די מודעת לזה, על כל המשתמע מכך.
 
Y yds
סבבה לגמרי, אחלה דב"ש. תודה

liorgonen3 liorgonen3
אחלה, תודה רבה.
לגבי הציפיות - כמובן, זה בסדר גמור ואפילו תכננתי לעודד את השחקנים ליצור קשרים רומנטיים עם דבש"ים מהכיתה (אם הם מעוניינים בכך) אז אני שמח לשמוע שזה מעניין אותך לפתח את זה. אז בהחלט אם תהיה במשחק נדבר על הנושא יותר לעומק.
 
מעדכן: אני דוחה את הדדליין בכמה ימים, ליום חמישי ה4.11 (היומולדת שלי!) כדי לאפשר לאחד השחקנים להגיש דמות. הדמויות יבחרו במהלך הסופ"ש ונתחיל לשחק שבוע הבא. אם מישהו עוד רוצה להגיש דמות, אנא עשו זאת במהלך השבוע! תודה לכל המגישים עד כה, כל הרקעים שקיבלתי היו מצויינים ומושקעים.
 
מזל טוב מוקדם!

אגב, עברתי על השיטה וראיתי שהיא מאוד... קטנונית בהרבה דברים, עם דרישת כשרונות בשביל המון פעולות קטנות- נגיד צריך כשרון כדי לשכנע או לאיים על מספר אנשים בו זמנית, ברמה שזה מגביל קצת את המשחק לדעתי. אז אם אתקבל, אשמח מאוד אם נהיה יותר קלילים וזורמים בנושא (וכמובן אם מישהו מחליט כן לקחת כשרון כזה, שיהיה לו יתרון בפעולה).
 
ראהאזיק נולד לשבט מטפחי העצים, ששוכן ביער. בתחום השבט הזה קיים עץ ערבה קדוש עליו הם שומרים חמש מאות שנה. אורוואסה, הכהן הגדול של השבט שומר על אבן הנשמות, שהופקדה בידיו לפני 70 שנה, כשהיה כהן צעיר אך חזק. האבן היא חפץ קסם מראשית הזמן שמעצים את כוחם של שדים. שר השדים פאזוזו חמד את האבן לעצמו, ושלח את שדיו לגנוב את האבן. לפני חמישים שנה, פאזוזו שלח את אחד ממשרתיו החזקים יותר לגנוב את האבן, והכהן ירה בו חץ קדוש שהצמיד אותו לעץ, ומאז הוא ישן, צמוד לעץ, חמישים שנה. פאזוזו עדיין שולח את משרתיו לגנוב את האבן, והכהן הגדול לא יחיה לנצח, למרות הברכה שקיבל מסבתא עכבישה – מסתבר שגופו של השד הצמוד לעץ גורם למגפה באזור השבט, וגם אורוואסה מתחיל להזדקן. לכן הם שלחו את ראהאזיק, דרואיד צעיר ומוכשר, ללמוד את אמנות הקסם המאגי באקדמיה של מוואנגי, על מנת שילמד כיצד לטהר את האבן הטמאה, להציל את העץ הקדוש, ולהגן על השבט מפני המוות השקט והאיטי של המגיפה שנוצרה מהשד הישן. אולי הכהן הגדול אפילו יצליח לחיות לנצח, אבל הוא לא אופטימי בנושא.

ראהאזיק היה אנאנדי צעיר כשלמד להיות דרואיד - שלושת הוריו היו דרואידים, והוא גילה כישרון לתחום מגיל צעיר יותר משאר אחיו ומיתר חברי השבט. בילדותו לא היה צריך להיות במגע עם בני האדם עקב האזור המבודד בו הוא חי, והיא עברה עליו יחסית בנעימים. הוא למד את המקצוע באופן מקומי, ושמר על העץ הקדוש. במהלך השמירה על העץ הוא למד להבין את המהות הפנימית של הצמחים, אבל לא התקדם יותר מדי בלימודיו - בהיעדר מסגרת לימודית טובה הוא היה דרואיד מוכשר, אבל הכוח שלו היה גולמי. כאשר הגיע לבגרות, ערכו הדרואידם של השבט מועצה, ובה החליטו שצריך לשלוח מישהו לאוניברסיטה, על מנת שילמד את דרכי הקסם המאגי. ההצבעה נפלה עליו, והוא שמח לצאת לאקדמיה ולראות עולם, וגם ללמוד מאגיה - מיומנות שלא היתה בשבט שלו.

ראהאזיק הוא חכם, אבל לא כל כך חרשן, מה שעשוי בהחלט לעורר בעיות בשנה הראשונה באקדמיה של מוואנגי, כשהוא עוד לא יקלוט את החומר.

ראהאזיק חברותי למדי, אבל לא מספר לאנשים על הגזע האמיתי שלו, מכיוון שזה עלול לפגוע במצבו החברתי והלימודי (יש מורים שלא אוהבים אנאנדי בלשון המעטה)
הוא די נלהב מחברת בני גזעים אחרים, למרות שקצת קשה לו להבין את דרכי המחשבה שלהם.

ראהאזיק מגדל בחדרו עציץ של קנאביס, סתם כי הוא אוהב את השיח. אנאנדי כמעט לא מושפעים מקנאביס. העציץ ישמש כfamiliar שלו.

מראה חיצוני - בצורת האדם שלו ראהאזיק הוא אדם די גבוה וגמלוני, עם שיער ארוך הקלוע בראסטות שהוא חושב שהן מגניבות ויש כמה אנשים שמסכימים עם זה. וכמה אנשים שלא.

אגב, עברתי על השיטה וראיתי שהיא מאוד... קטנונית בהרבה דברים, עם דרישת כשרונות בשביל המון פעולות קטנות- נגיד צריך כשרון כדי לשכנע או לאיים על מספר אנשים בו זמנית, ברמה שזה מגביל קצת את המשחק לדעתי. אז אם אתקבל, אשמח מאוד אם נהיה יותר קלילים וזורמים בנושא (וכמובן אם מישהו מחליט כן לקחת כשרון כזה, שיהיה לו יתרון בפעולה).
מסכים לגמרי
 
עריכה אחרונה:
אגב, עברתי על השיטה וראיתי שהיא מאוד... קטנונית בהרבה דברים, עם דרישת כשרונות בשביל המון פעולות קטנות- נגיד צריך כשרון כדי לשכנע או לאיים על מספר אנשים בו זמנית, ברמה שזה מגביל קצת את המשחק לדעתי. אז אם אתקבל, אשמח מאוד אם נהיה יותר קלילים וזורמים בנושא (וכמובן אם מישהו מחליט כן לקחת כשרון כזה, שיהיה לו יתרון בפעולה).
הגישה שאיתה אני נכנס לשיטה הזאת היא "טוב שקיימים חוקים, אם נצטרך אותם". זה שיש חוקים מאוד נוחים לbulk זה מעולה, אבל אני לא חושב שמישהו כאן נכנס למשחק בציפייה שהוא יצטרך לשים לב לכמות הדברים שהוא סוחב. כמובן, שאם מישהו יטיל על עצמו ant haul וירצה לסחוב פסנתר או משהו, זה יהיה סבבה לגמרי ולא נתחיל לחשב מה הbulk של הפסנתר, לצורך העניין. באותה מידה פיטים של יכולות - הם נועדו בעיקר בכדי שאנשים יוכלו לבחור לעצמם שיפורים לסקילים שיש להם בלי שהם יצטרכו להקריב בשביל זה פיטים אחרים. כמו שאמרת, אם מישהו ינסה לאיים על מספר אנשים אני לא אגיד לו "אתה לא יכול, יש פיט בשביל זה", אבל אם כן יש לו את הפיט הוא יוכל לעשות את זה ביותר אפקטיביות, כי הוא בחר להתמקצא ביכולת הזאת ספציפית.
 
חזרה
Top