עריכה: הדדליין להגשת דמויות הוא ה4.11.
הקשיבו, תלמידים, כי מסיפור שכזה אפשר ללמוד משהו.
היה היה עולם, אשר נחרב על ידי אסון. עולם חשוך וקר, בו השמיים עצמם נחנקו במעטפת אפר, וחורבנה של הציוויליזציה השמיד את הידע האנושי, והמוות שרר בכל. אך אדם אחד לקח על עצמו את המשימה להחזיר את האור לעולם - האיש-הזקן ג'אטאמבה, גיבור אגדי ומיתוס לאנשי מרחבי המוואנגי.
במהלך עידן הצער, השנים שלאחר מפלת-הארץ, האיש-הזקן ג'אטאמבה ותלמידיו, עשרת לוחמי-הקסם, נדדו ברחבי מרחבי המוואנגי ומעבר להם, ולכל מקום אליו הגיעו הם הביאו תורה וידע, ואיתם - תקווה. בזכותו של ג'אטאמבה, כך מספרים, חזר הקסם אל עולם שבור שכבר הספיק לשכוח אותו. משימתו של ג'אטמאבה הושלמה, והוא עזב את עולמינו מזמן, אך אחד מן ההישגים הגדולים ביותר שלו המשיך להשפיע על העולם למשך עידנים רבים, וממשיך להשפיע עוד בימינו. ג'אטאמבה היה המקים של בית הספר לקוסמות העתיק ביותר - ואולי הטוב ביותר - בעולם. המאגאמביה.
עד עצם היום הזה, המאגאמביה שואפת להפיץ ידע ותקווה בעולם, בדיוק כפי שג'אטאמבה ועשרת לוחמי-הקסם עשו לפני שנים כה רבות. האקדמיה מלמדת שילוב של קסם מאגי וטבעי, אך מטרותיה הן מעבר לחנך קוסמים ודרואידים - היא מקווה ליצר מגנים, אשר יפעלו בשירותם של כל אנשי גולאריון.
--------------------------
אז ברוכים הבאים למשחק הפורום החדש שלי, כוחם של אלפים. המשחק מתרחש בעולם המערכה גולאריון, ואתם תשחקו תלמידים במאגאמביה, בית הספר לקסם העתיק ביותר בעולם. הד"שים ילמדו את רזי הקסם, יתקדמו בלימודיהם, ויבחרו באחד מחמשת ענפי האקדמיה. בעוד הם ממשיכים את הקריירה האקדמית שלהם, הרפתקאות יקראו לד"שים, אך הם לעולם לא יפסיקו להיות מאגאמבייאנים - קשורים באופן הדוק לרבבות אלפי התלמידים שבאו לפניהם, המתפרשים על פני שמונת אלפים שנים של היסטוריה, מורשתו של האיש-הזקן ג'אטמבה, אחד מן הקוסמים האגדיים והחזקים ביותר בתולדות גולאריון.
החלטתי לפתוח את המשחק, ודווקא ב-AP כוחם של אלפים, מכמה סיבות:
ציפיות
אז כאן נהוג לכתוב "אני מצפה מכל שחקן ל-X תגובות בשבוע", אבל מניסיוני זה לא כל כך עובד, ואין סיבה לבקש משהו כזה. הבקשה היחידה שכן יש לי מכם היא - תהיו אקטיביים. הכוונה בכך היא להיות "על" המשחק - אם יש קרב, להגיב יותר בדחיפות כדי שהוא יזרום מהר, אם אין לכם מה לעשות, לכתוב לי בווטסאפ שאפשר להריץ וכו'. מעבר לכך, בבקשה אל תתביישו ותכתבו לי אם אתם מרגישים שמשעמם לכם או שהמשחק עומד במקום או שיש משהו שמפריע לכם - בסופו של יום, זה סה"כ משחק, והמטרה של משחק זה שכל השחקנים יהנו. אני לא רוצה שלשחק משחק תפקידים יהפוך פתאום למטלה בשביל מישהו, אז כל דבר שמפריע לכם במהלך המשחק - אנא אל תהססו לפנות אלי.
דבר נוסף, המשחק הוא אומנם משחק למידה, אבל אני מצפה מהשחקנים שלי שידעו גם ללמוד בעצמם - הכוונה היא לא שתכירו כל ניואנס וחוק קטן בשיטה (גם אני לא מכיר, חלק מהעניין במשחק הוא שנלמד ביחד) אבל אני גם פותח את המשחק בהנחה שאתם לא מגיעים עם אפס ידע על איך לשחק פאת'פיינדר. כל המידע הרלוונטי נמצא ב-SRD, ככה שאפשר למצוא באינטרנט כל מה שצריכים. באותה מידה, כשאתם בונים קונספט לדמות אני בא מתוך הנחה שאתם מכירים את הבסיס של גולאריון - שוב, אין צורך להכיר לעומק כל פיסת לור בעולם, אבל אני מצפה שתדעו לומר לי מאיפה הדמות שלכם מגיעה, או באיזה אל היא מאמינה, לצורך העניין. כמובן שאני זמין לכל שאלה שיש לכם, ויותר מאשמח לענות או להציע רעיונות.
נקודה אחרונה, אך לא פחות חשובה - המשחק מתרחש במרחבי המאוונגי, אזור בגולאריון שמתבסס על גאוגרפיה ותרבויות אפריקאיות. באופן כללי, רוב הדמויות (הן שלכם והן הדב"שים) מגיעים מהמאוונגי. אצטט את פאייזו עצמם מהספר שהם כתבו על האזור ואומר שזה אזור מערכה מרגש, אבל לא אקזוטי. כשמשחקים בקמפיינים באזורי מערכה כאלה, המבוססים על תרבויות שברובן זרות לנו, קל מאוד להכנס למיינדסט של "אנחנו זרים בארץ מופלאה עם אנשים מוזרים ותרבויות משעשעות", פשוט כי הרבה מהמדיומים עליהם גדלנו בסגנון הזה לקוחים מאותה נקודת מבט. אבל חשוב לזכור שכאן, אנחנו משחקים דמויות מתוך התרבויות הללו - המוואנגי הוא ביתם, וגם אם הוא מלא בקסם ומסתורין, הוא עדיין בית. התייחסו בכבוד לביתם של אחרים, גם אם הוא קיים רק בדמיון שלנו - כי הדמיון משליך על המציאות.
יצירת דמות
אם תבחרו להגיש דמות למשחק, אשמח לקבל את הפרטים הבאים:
קראנץ' - מבחינת קראנץ', אני לא רוצה שתגישו כרגע דפ"דים - נבנה אותם אחרי שהשחקנים יבחרו, ונוודא שכולם סגורים על מה ואיך. כשאתם מגישים דמות, תבחרו לבנתיים רק קונספט (מקצוע, שושלת וכו'). כל התוכן הרשמי של פאייזו מאושר, ואפשר למצוא אותו כאן. אין הומברו (בכל זאת, גם אני רק מתחיל בשיטה!). אתם מתחילים בדרגה 1. בנוסף, זה לא יהיה בית ספר לקסם אם הדמויות לא יכולות להטיל קסמים - לכן, כולם מתחילים עם ארכיטיפ חינמי של מולטיקלאסינג או לקוסם או לדרואיד (קוסמים חייבים לבחור ארכיטיפ דרואיד, ולהפך). כלומר, אין מניעה לשחק לוחמים או נוכלים - אבל כשאתם בוחרים מקצוע, תחשבו מה יהיה מבחינתכם הכי מעניין לשחק בתור תלמידים לקסם.
פלאף - רקע לדמות, מוזמנים לכתוב כמה שיותר או פחות שאתם מרגישים לנכון. קחו בחשבון שלפי הרקע אבחר את השחקנים - לפי כמה הדמויות שלהם מתאימות למשחק. אני מניח כמה הנחות מקדימות על הדמויות שלכם:
כעת, לרקע עצמו. אני כותב כאן מס' נקודות שאני מצפה שיופיעו ברקע שלכם, מוזמנים להרחיב על כל אחת כמה שאתם מרגישים לנכון, וכמובן להוסיף את הפרטים בין לבין:
זה הכל, פחות או יותר - כמו שאני מכיר את עצמי בטוח שכחתי משהו נורא חשוב, אז תנו לי לדעת בתגובות ומקסימום אערוך. כרגע אין דדליין להגשת דמויות - נראה כמה אנשים מעוניינים לשחק, ולפי זה אקבע מועד סיום. אני רוצה לומר תודה מראש לכל מי שקורא ומתעניין ומתכנן להגיש דמות. אני מקווה שיהיה לנו משחק מהנה, ושנוכל ליצור סיפור מעניין עם שיטה קצת חדשה. בהצלחה לכולם!
זה היום לו כולכם ציפיתם בחוסר סבלנות. אתם יודעים שזהו היום המתאים - כי אתמול עוד לא הייתם מוכנים, ומחר כבר הייתם משתגעים מציפיה. הבוקר מקבל אתכם ברוח ייחודית, כאילו השמש עצמה יודעת מה עומד להתרחש. אתם יכולים להרגיש את הרוח עוברת בגופכם ונפשותיכם, את כל העולם מתרגש יחד איתכם.
היום זה היום.
המכתב הגיע. ייתכן כי הוא בתיבת הדואר של ביתכם כשאתם מתעוררים, או שהגיע עם שליח לזקני השבט שלכם, או שאולי תנשמת קסומה הביאה אותו ישירות לחלונכם. מעטפת נייר פשוטה, חותמת שעווה המסומלת בכוכב המוקף בעשרה עלים סוגרת אותה - מכתב כה פשוט, אך אתם יודעים את סוד הקסם הטמון בו. בין אם אתם קורעים את המעטפה בו ברגע, או שהלחץ משתק אתכם למשך דקות ארוכות לפני שאתם מעיזים לפתוח אותה, תוכן המכתב נפרש אל מול עיניכם באותיות מדוקדקות:
מכשפה או מג צעירים, שלומות,
ברכותינו! התקבלתם ללימודים באקדמית המאגאמביה. לאחר קבלת ההמלצה מפטרוניכם ודיונים מקיפים ביכולותיכם, נמצאתם מתאימים ללימודי הקסם, וצוות בית הספר החליט פה אחד לקבלכם לשנת הלימודים החדשה.
אתם כעת מוכנים לצעוד את צעדיכם הראשונים לקראת דרך חדשה בחייכם - דרך הלמידה, ההשכלה, והשירות לזולת. בכל אחת ואחד מכם, אנו רואים אינטליגנציה, תשוקה, ואכפתיות - הסגולות הנדרשות עבורכם בכדי לבנות על כוחם של אלפי בוגרי המאגאמביה שבאו לפניכם. אנו צועדים בדרכו של האיש-הזקן ג'אטאמבה, אשר הראה לנו כי המחיר שיש לשלם על שליטה בקסם, הוא האחריות שלנו כקוסמים להפוך את העולם לטוב יותר מאיך שמצאנו אותו.
אספו את חפציכם האישיים, והתייצבו בנאנטאמבו בעוד כשבוע ימים. דרך ארוכה ניצבת לפניכם, תלמידים, וכל צוות בית הספר יהיה גאה לצעוד אותה איתכם ביחד, ולראות אתכם הופכים לבוגרים משכילים אשר משפיעים לטובה על העולם סביבכם.
- צוות המאגאמביה
אתם מחזיקים את המכתב קרוב לליבכם. הגיע הזמן לארוז את התיק, להיפרד מהמשפחה, החברים והשבט. בכל זאת - לא הייתם רוצים לאחר לשיעור הראשון!
היום זה היום.
המכתב הגיע. ייתכן כי הוא בתיבת הדואר של ביתכם כשאתם מתעוררים, או שהגיע עם שליח לזקני השבט שלכם, או שאולי תנשמת קסומה הביאה אותו ישירות לחלונכם. מעטפת נייר פשוטה, חותמת שעווה המסומלת בכוכב המוקף בעשרה עלים סוגרת אותה - מכתב כה פשוט, אך אתם יודעים את סוד הקסם הטמון בו. בין אם אתם קורעים את המעטפה בו ברגע, או שהלחץ משתק אתכם למשך דקות ארוכות לפני שאתם מעיזים לפתוח אותה, תוכן המכתב נפרש אל מול עיניכם באותיות מדוקדקות:
מכשפה או מג צעירים, שלומות,
ברכותינו! התקבלתם ללימודים באקדמית המאגאמביה. לאחר קבלת ההמלצה מפטרוניכם ודיונים מקיפים ביכולותיכם, נמצאתם מתאימים ללימודי הקסם, וצוות בית הספר החליט פה אחד לקבלכם לשנת הלימודים החדשה.
אתם כעת מוכנים לצעוד את צעדיכם הראשונים לקראת דרך חדשה בחייכם - דרך הלמידה, ההשכלה, והשירות לזולת. בכל אחת ואחד מכם, אנו רואים אינטליגנציה, תשוקה, ואכפתיות - הסגולות הנדרשות עבורכם בכדי לבנות על כוחם של אלפי בוגרי המאגאמביה שבאו לפניכם. אנו צועדים בדרכו של האיש-הזקן ג'אטאמבה, אשר הראה לנו כי המחיר שיש לשלם על שליטה בקסם, הוא האחריות שלנו כקוסמים להפוך את העולם לטוב יותר מאיך שמצאנו אותו.
אספו את חפציכם האישיים, והתייצבו בנאנטאמבו בעוד כשבוע ימים. דרך ארוכה ניצבת לפניכם, תלמידים, וכל צוות בית הספר יהיה גאה לצעוד אותה איתכם ביחד, ולראות אתכם הופכים לבוגרים משכילים אשר משפיעים לטובה על העולם סביבכם.
- צוות המאגאמביה
אתם מחזיקים את המכתב קרוב לליבכם. הגיע הזמן לארוז את התיק, להיפרד מהמשפחה, החברים והשבט. בכל זאת - לא הייתם רוצים לאחר לשיעור הראשון!
הקשיבו, תלמידים, כי מסיפור שכזה אפשר ללמוד משהו.
היה היה עולם, אשר נחרב על ידי אסון. עולם חשוך וקר, בו השמיים עצמם נחנקו במעטפת אפר, וחורבנה של הציוויליזציה השמיד את הידע האנושי, והמוות שרר בכל. אך אדם אחד לקח על עצמו את המשימה להחזיר את האור לעולם - האיש-הזקן ג'אטאמבה, גיבור אגדי ומיתוס לאנשי מרחבי המוואנגי.
במהלך עידן הצער, השנים שלאחר מפלת-הארץ, האיש-הזקן ג'אטאמבה ותלמידיו, עשרת לוחמי-הקסם, נדדו ברחבי מרחבי המוואנגי ומעבר להם, ולכל מקום אליו הגיעו הם הביאו תורה וידע, ואיתם - תקווה. בזכותו של ג'אטאמבה, כך מספרים, חזר הקסם אל עולם שבור שכבר הספיק לשכוח אותו. משימתו של ג'אטמאבה הושלמה, והוא עזב את עולמינו מזמן, אך אחד מן ההישגים הגדולים ביותר שלו המשיך להשפיע על העולם למשך עידנים רבים, וממשיך להשפיע עוד בימינו. ג'אטאמבה היה המקים של בית הספר לקוסמות העתיק ביותר - ואולי הטוב ביותר - בעולם. המאגאמביה.
עד עצם היום הזה, המאגאמביה שואפת להפיץ ידע ותקווה בעולם, בדיוק כפי שג'אטאמבה ועשרת לוחמי-הקסם עשו לפני שנים כה רבות. האקדמיה מלמדת שילוב של קסם מאגי וטבעי, אך מטרותיה הן מעבר לחנך קוסמים ודרואידים - היא מקווה ליצר מגנים, אשר יפעלו בשירותם של כל אנשי גולאריון.
--------------------------
אז ברוכים הבאים למשחק הפורום החדש שלי, כוחם של אלפים. המשחק מתרחש בעולם המערכה גולאריון, ואתם תשחקו תלמידים במאגאמביה, בית הספר לקסם העתיק ביותר בעולם. הד"שים ילמדו את רזי הקסם, יתקדמו בלימודיהם, ויבחרו באחד מחמשת ענפי האקדמיה. בעוד הם ממשיכים את הקריירה האקדמית שלהם, הרפתקאות יקראו לד"שים, אך הם לעולם לא יפסיקו להיות מאגאמבייאנים - קשורים באופן הדוק לרבבות אלפי התלמידים שבאו לפניהם, המתפרשים על פני שמונת אלפים שנים של היסטוריה, מורשתו של האיש-הזקן ג'אטמבה, אחד מן הקוסמים האגדיים והחזקים ביותר בתולדות גולאריון.
החלטתי לפתוח את המשחק, ודווקא ב-AP כוחם של אלפים, מכמה סיבות:
- למידה של פאת'פיינדר 2 - אני - וממה שהבחנתי, עוד הרבה אנשים בפורום - מרגישים קצת תחושת מיאוס ממה' 5, הפשטות שלה מתחילה לשעמם אחרי תקופה והצורה שוויזארדס בוחרים לשחרר לה תוכן בשנים האחרונות לא תורמת לתחושת הburnout. למרות ש-PF2 כבר כמה שנים בשוק, אני חושב שלהרבה חבר'ה בפורום עוד לא יצא לנסות אותה, לכן חשבתי שיהיה נחמד ללמוד אותה ביחד ולראות איך היא עומדת ביחס למו"ד 5.
- מעניין אותי לראות איך יהיה לשחק בקמפיין מוכן בפורום - כולנו יודעים שלשחק בפורום זה לא כמו לשחק שולחנית. המשחק הקודם שהנחתי כאן, קריאת העורב, נגמר אחרי משהו כמו שלוש שנים למרות שבקושי סיימנו רבע מהקמפיין שתכננתי. הייתי רוצה לבדוק אם הרצה של קמפיין מוכן מראש יכולה לעזור לי בתור שה"ם (באופן אישי לפחות) לתכנן נכון יותר את ה-pacing של המשחק ולמנוע burnout.
- קמפיין באווירה קצת שונה - כי בואו, מי לא היה רוצה ללמוד בהוגוורטס?
ציפיות
אז כאן נהוג לכתוב "אני מצפה מכל שחקן ל-X תגובות בשבוע", אבל מניסיוני זה לא כל כך עובד, ואין סיבה לבקש משהו כזה. הבקשה היחידה שכן יש לי מכם היא - תהיו אקטיביים. הכוונה בכך היא להיות "על" המשחק - אם יש קרב, להגיב יותר בדחיפות כדי שהוא יזרום מהר, אם אין לכם מה לעשות, לכתוב לי בווטסאפ שאפשר להריץ וכו'. מעבר לכך, בבקשה אל תתביישו ותכתבו לי אם אתם מרגישים שמשעמם לכם או שהמשחק עומד במקום או שיש משהו שמפריע לכם - בסופו של יום, זה סה"כ משחק, והמטרה של משחק זה שכל השחקנים יהנו. אני לא רוצה שלשחק משחק תפקידים יהפוך פתאום למטלה בשביל מישהו, אז כל דבר שמפריע לכם במהלך המשחק - אנא אל תהססו לפנות אלי.
דבר נוסף, המשחק הוא אומנם משחק למידה, אבל אני מצפה מהשחקנים שלי שידעו גם ללמוד בעצמם - הכוונה היא לא שתכירו כל ניואנס וחוק קטן בשיטה (גם אני לא מכיר, חלק מהעניין במשחק הוא שנלמד ביחד) אבל אני גם פותח את המשחק בהנחה שאתם לא מגיעים עם אפס ידע על איך לשחק פאת'פיינדר. כל המידע הרלוונטי נמצא ב-SRD, ככה שאפשר למצוא באינטרנט כל מה שצריכים. באותה מידה, כשאתם בונים קונספט לדמות אני בא מתוך הנחה שאתם מכירים את הבסיס של גולאריון - שוב, אין צורך להכיר לעומק כל פיסת לור בעולם, אבל אני מצפה שתדעו לומר לי מאיפה הדמות שלכם מגיעה, או באיזה אל היא מאמינה, לצורך העניין. כמובן שאני זמין לכל שאלה שיש לכם, ויותר מאשמח לענות או להציע רעיונות.
נקודה אחרונה, אך לא פחות חשובה - המשחק מתרחש במרחבי המאוונגי, אזור בגולאריון שמתבסס על גאוגרפיה ותרבויות אפריקאיות. באופן כללי, רוב הדמויות (הן שלכם והן הדב"שים) מגיעים מהמאוונגי. אצטט את פאייזו עצמם מהספר שהם כתבו על האזור ואומר שזה אזור מערכה מרגש, אבל לא אקזוטי. כשמשחקים בקמפיינים באזורי מערכה כאלה, המבוססים על תרבויות שברובן זרות לנו, קל מאוד להכנס למיינדסט של "אנחנו זרים בארץ מופלאה עם אנשים מוזרים ותרבויות משעשעות", פשוט כי הרבה מהמדיומים עליהם גדלנו בסגנון הזה לקוחים מאותה נקודת מבט. אבל חשוב לזכור שכאן, אנחנו משחקים דמויות מתוך התרבויות הללו - המוואנגי הוא ביתם, וגם אם הוא מלא בקסם ומסתורין, הוא עדיין בית. התייחסו בכבוד לביתם של אחרים, גם אם הוא קיים רק בדמיון שלנו - כי הדמיון משליך על המציאות.
יצירת דמות
אם תבחרו להגיש דמות למשחק, אשמח לקבל את הפרטים הבאים:
קראנץ' - מבחינת קראנץ', אני לא רוצה שתגישו כרגע דפ"דים - נבנה אותם אחרי שהשחקנים יבחרו, ונוודא שכולם סגורים על מה ואיך. כשאתם מגישים דמות, תבחרו לבנתיים רק קונספט (מקצוע, שושלת וכו'). כל התוכן הרשמי של פאייזו מאושר, ואפשר למצוא אותו כאן. אין הומברו (בכל זאת, גם אני רק מתחיל בשיטה!). אתם מתחילים בדרגה 1. בנוסף, זה לא יהיה בית ספר לקסם אם הדמויות לא יכולות להטיל קסמים - לכן, כולם מתחילים עם ארכיטיפ חינמי של מולטיקלאסינג או לקוסם או לדרואיד (קוסמים חייבים לבחור ארכיטיפ דרואיד, ולהפך). כלומר, אין מניעה לשחק לוחמים או נוכלים - אבל כשאתם בוחרים מקצוע, תחשבו מה יהיה מבחינתכם הכי מעניין לשחק בתור תלמידים לקסם.
פלאף - רקע לדמות, מוזמנים לכתוב כמה שיותר או פחות שאתם מרגישים לנכון. קחו בחשבון שלפי הרקע אבחר את השחקנים - לפי כמה הדמויות שלהם מתאימות למשחק. אני מניח כמה הנחות מקדימות על הדמויות שלכם:
- הדמויות צעירות (גילאי 18-21) וזוהי השנה הראשונה שלהם במאגאמביה.
- לדמויות יש יכולת בסיסית בקסם מאגיה או טבע (או שניהם), בזכות ידע מוקדם או יכולת טבעית, והן רוצות לפתח את הידע שלהן.
- הדמויות רוצות ללמוד במאגאמביה, מאמינות בערכי בית הספר (או לפחות מוכנות לקבל אותם על עצמן), ותהיינה מוכנות לצאת להרפתקה עם חברותיהן.
כעת, לרקע עצמו. אני כותב כאן מס' נקודות שאני מצפה שיופיעו ברקע שלכם, מוזמנים להרחיב על כל אחת כמה שאתם מרגישים לנכון, וכמובן להוסיף את הפרטים בין לבין:
- מאיפה הדמות שלכם מגיעה? רוב התלמידים במאגאמביה מגיעים ממרחבי המאוונגי הסובבים את בית הספר - האם הגעתם מאחת הערים הגדולות, או אולי מכפר או שבט קטן מאזורי הספר, או שמא הגעתם ממקום אחר בעולם ספציפית בכדי ללמוד באקדמיה היוקרתית? איך עברו שנות הילדות והנעורים של הדמות? האם יש לה משפחה, חברים מהמקום בו נולדה?
- מה הקשר של הדמות שלכם לקסם שלה? מהיכן היכולות הקסומות שלה? מדוע רצתה הדמות ללמוד במאגאמביה?
- פטרון הדמות - בכדי להתקבל ללימודים במאגאמביה, תלמיד צריך את המלצתו של פטרון. הפטרון איננו פטרון פיננסי (למעשה, תלמידים במאגאמביה לא משלמים שכר לימוד כלשהו) - הוא אדם יחיד או גוף אשר דעתם מכובדת על ידי האקדמיה, והמלצתו בעד התלמיד נדרשת בכדי שאותו תלמיד יתקבל ללימודים. כך, בית הספר מוודא שרק תלמידים שניתן לסמוך עליהם, הטובים ביותר, מתקבלים ללימודים. פטרון יכול בוגר בית הספר או מורה נוכחי - אולי הורה, קרוב משפחה או חבר של הדמות. גם שבט או קהילה שלמה יכולים לשמש כפטרון - למשל, אם כלל השבט מצביעים להמליץ על חבר צעיר, בכדי שיוכל ללמוד לפתח את הקסם שלו עבור הגנה והדרכה רוחנים של השבט. דמויות אחרות שיכולות להוות פטרוניות הן פוליטקאיות, גיבורות מוכרות, ושאר דמויות מפתח ציבוריות באזור המאוונגי. לעיתים נדירות, מצליח תלמיד להתקבל ללימודים ללא פטרון - במקרה זה, תצטרכו לספק הסבר לאיך הדמות שלכם התקבלה ללא המלצה.
- 2-3 משפטים על אישיות הדמות - איך היא מתנהגת ליד אחרים, איך היא נוטה לפעול, מה מאפיין אותה.
- 2-3 משפטים על המראה החיצוני של הדמות.
- בונוס - אם אתם רוצים, אשמח שתוסיפו פסקה על דב"ש במאגאמביה. זה יכול להיות תלמיד, מורה, או איש צוות, הדמות שלכם יכולה להכיר אותו או לא. שלב זה אינו חובה - הוא נועד כדי להחיות את העולם ולשתף אתכם בבנייתו. אשתדל לשלב את כל הדב"שים במהלך ההרפתקה.
- הערה - רקעים משותפים עם דש"ים אחרים הם סבבה לגמרי, אפילו מומלצים.
ההיררכייה של המאגאמביה היא עתיקה ממש כמו בית הספר עצמו. תלמידים חדשים מתחילים בתור שוליות. שוליות צריכים לבצע תקופה של שירות ציבורי הנקראת "המוקדמות" לפני שהם הופכים למשגיחים. משגיחים מקבלים מסכת עץ (לרוב בצורת חיה, ובדרך כלל התלמיד בונה לעצמו את המסכה) אשר מחזיקה חלק מנשמתו של התלמיד ומשקפת את פני הנפש שלו. משגיחים אשר מראים יכולת התמקצעות עצמית מספיקה בשביל לשרת את בית הספר בצורה רחבה יותר הופכים להיות חולקי-שיח. חולקי-שיח נודדים רחוק יותר מבית הספר, מקדמים את אינטרסי האקדמיה ובו זמנית ממשיכים לקדם את לימודיהם שלהם. לאחר שאחד מראה כי הוא שולט דיו בטכניקות שהמאגאמביה מלמדת, חולק-שיח יכול להפוך לדובר-תורה. דוברי-תורה רבים הופכים למורים במאגאמביה, מרעיפים את הידע שצברו על תלמידים חדשים. בכך, כל דור חדש במאגאמביה בונה על כוחם של אלפי המורים והתלמידים אשר באו לפניהם.
אתם מגיעים למאגאמביה בתור שוליות, הידע שלכם עודנו מוגבל, אך הייעוד שלכם הוא לעלות בין השורות, והידע שתצברו יהיה אגדי.
אתם מגיעים למאגאמביה בתור שוליות, הידע שלכם עודנו מוגבל, אך הייעוד שלכם הוא לעלות בין השורות, והידע שתצברו יהיה אגדי.
מלומדי המאגאמביה מאמינים בערכים בסיסיים אשר שוכנים בליבה של הלמידה. הם מתייחסים במיוחד ליכולת הסתגלות, עבודה בצוות, דמיון מפותח, שאיפה לידע, ואצילות נפש. הפקולטות והשיעורים במאגאמביה מחולקים לחמישה ענפים, כל אחד מהם מתמקד באחד מן הערכים הללו:
משואות המפל מעריכים דמיון, החל מחלומותיהם של חוזי המאגיה הגדולים ביותר וכלה בהמצאותיהם של פותרי בעיות יצירתיים מכל הסוגים.
ענפי הברקת מדגישים רעות, תחושת הקהילתיות והחיבור למאגאמבייאנים אחרים. בנוסף, הם אחראיים על תקשורת עם גופים מחוץ לבית הספר, והם מפיצים את מסרי המאגאמביה לעולם החיצון.
סופרי הגשם מעריכים יכולת הסתגלות, הן במחשבות והן במעשים, כמו גם את הרצון להודות בטעויות וללמוד משגיאות העבר.
מגי שמש-הסערה שואפים לאומץ וטוב לב - לא רק האומץ הפיזי לעמוד ולהגן על חברים ועל בית הספר, אלא האומץ האינטלקטואלי הנדרש בכדי לראות נקודות מבט הסותרות את אלה שלנו ובכך להרחיב את הידע במקום להשאר מקובעים ברעיון יחיד.
האוזונג'אטי מבינים שידע חי דרך סיפורים העוברים דרך הדורות, וגם מושג על ידי החוויות שהאדם עובר ביום-יום.
בהמשך הקמפיין, כל דמות תבחר ענף ידע להתמקצע בו.
משואות המפל מעריכים דמיון, החל מחלומותיהם של חוזי המאגיה הגדולים ביותר וכלה בהמצאותיהם של פותרי בעיות יצירתיים מכל הסוגים.
ענפי הברקת מדגישים רעות, תחושת הקהילתיות והחיבור למאגאמבייאנים אחרים. בנוסף, הם אחראיים על תקשורת עם גופים מחוץ לבית הספר, והם מפיצים את מסרי המאגאמביה לעולם החיצון.
סופרי הגשם מעריכים יכולת הסתגלות, הן במחשבות והן במעשים, כמו גם את הרצון להודות בטעויות וללמוד משגיאות העבר.
מגי שמש-הסערה שואפים לאומץ וטוב לב - לא רק האומץ הפיזי לעמוד ולהגן על חברים ועל בית הספר, אלא האומץ האינטלקטואלי הנדרש בכדי לראות נקודות מבט הסותרות את אלה שלנו ובכך להרחיב את הידע במקום להשאר מקובעים ברעיון יחיד.
האוזונג'אטי מבינים שידע חי דרך סיפורים העוברים דרך הדורות, וגם מושג על ידי החוויות שהאדם עובר ביום-יום.
בהמשך הקמפיין, כל דמות תבחר ענף ידע להתמקצע בו.
זה הכל, פחות או יותר - כמו שאני מכיר את עצמי בטוח שכחתי משהו נורא חשוב, אז תנו לי לדעת בתגובות ומקסימום אערוך. כרגע אין דדליין להגשת דמויות - נראה כמה אנשים מעוניינים לשחק, ולפי זה אקבע מועד סיום. אני רוצה לומר תודה מראש לכל מי שקורא ומתעניין ומתכנן להגיש דמות. אני מקווה שיהיה לנו משחק מהנה, ושנוכל ליצור סיפור מעניין עם שיטה קצת חדשה. בהצלחה לכולם!
עריכה אחרונה: