• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כבשן הכפור-עץ משחק [3/4][מו"ד 5]

נושא
עולם מערכה
רעש החליל של קסרהוקסן יוצר הדים במנהרה המוארת למחצה שיוצרים סוג של הרמוניה מוזרה, אך המנגינה נקטעת במהירות כשקרהוקסן מתחיל להתשעל בכבדות.
אדריק מהסס רק לרגע לפני שוא משיך להוביל את החבורה קדימה. הוא לא רואה משהו שמצביע על כך שזאת המהרה הכונה, אך הוא סומך על מזל של הלורד לדאוג לו.
אתם ממשיכים להתקדם במנהרה וקולות עמומים בהמשך מסמנים לכם כנראה בכיון הנכון. אדריק ומארה משתעלים מעט מהאבק וממשיכים בלי יותר מדי בעיות. דורזייר קסורהקסן ורנה מתקשים קצת יותר כאשר כל נשימה עמוקה שהם לוקחים גורמת להם לשאוף אבק ולפתוח בהתקף שיעולים שמרעיד את גופם.
אתם מגיעים לבסוף לחלק מן המנהרה שהתמוטטה חלקית. קורות התמך עדיין מונעות התמוטטות מלאה אך חלק מהן נשברו או התעקמו. אתם מסוגלים לראות את המשך המנהרה, אבל אתם תצטרכו להידחק בין הסלעים והקורות או לנסות להזיז את הסלעים בצורה כזאת שלא תמוטט את התקרה על ראשיכם.
בכניסה לחלק שהתמוטט הקרובה אליכם אתם רואים אחת מהכורות על הקרקע, שכבת אבק מכסה את גופה. היא נושמת אך חסרת הכרה, נראה שהיא כמעט והספיקה לעבור את החלק הזה של המנהרה לפני שאחד מהסלעים הנופלים פגע בה.
OUT
קסרהוקסן, רנה ודורזייר- יש לכם חיסרון בבדיקות זריזות וכוח לבינתיים.

בדיקת זריזות עם מישהו רוצה לנסות להידחס דרך המנהרה.
בדיקת תבונה ואז בדיקת כוח אם אתם רוצים לנסות ולהזיז את הסלעים כדי לפנות לכם מספיק דרך לעבור. (בדיקות התבונה והכוח יכולות להיעשות על ידי אנשים נפרדים, ניתן לעזור בשתי הבדיקות.)
 
דורזייר משתעל מהאבק ומפנה את מבטו אל עבר הכורה. "כדאי שנוציא אותה מפה. המקום הזה גם ככה לא יציב, מה גם שהוא עלול להתפתח לזירת קרב, והאבק לא עוזר. אני מניח שהעבודה מוטלת על כתפי, אה?" הוא מושיט בכבדות את הלפיד לרנה, ומתחיל להרים את הכורה.
 
לאחר שמארה רואה את דורזייר מחלץ את הכורה היא מחליטה להתקדם פנימה כדי לראות מה המצב שם, לכן היא מבקשת את אחד ממקורות האור מרנה, ובמידה והיא מקבלת אותו היא מפגינה גמישות חתולית כשהיא עוברת את הקורות השבורות כשהיא מנסה להגיע לצד השני.
META:
אקרובטיקה: 14+6=20
 
"זה יפה מצידך לסחוב את הקורבנות, אבל אני מאמין שנצטרך אותך בקרוב. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתעכב על כל אחד ואחד", אדריק כורע ליד הכורה, ומציב את ידיו מול פניה. אור זך בוקע מתוך ידיו, משיב לכורה את נשימתה.
"ככה הם יוכלו לדאוג לעצמם, ולא יצטרכו אותנו", הוא מחייך לדורזייר בעודו עוזר לכורה לקום על רגליה.

META
מנצל 3 נקודות ממאגר הידיים המרפאות שלי לטובת הכורה.
(17/20)
 
אאוט: השרת של האתר שבו הדפד שלי, קרס, אז זה חצי מהזכרון.
זה באסה ממש.
אין:
קסרהוקסן משתעל ומשתנק, עיניו מתבלטות, הוא אוחז בחזהו ביד האחת, בשניה מתעקש לאחוז בחליל.
הוא מקיא מוגלה מדממת, הוא קורס על ברך אחת לפני שהוא מצליח להשתלט על השיעולים.

הוא קם מתנודד ורוטט, ריאותיו שורקות.
"בוא נתחיל לפנות סלע-*שיעול*ים אם נרצה לפנות פצועים מעומק המכ-חחחחרה, נצטרך מסלול. דרוזייר, בוא תזיז את הסלעים מש-שיעול* שם!"
מצביע.


תבונה
[dice:1pn2878]731188:0[/dice:1pn2878]
אם דרוזייר או מישהו יעזור, הוא ינגן להם השראה.
 
רנה מעבירה את הלפיד למארה וממשיכה להאיר את החדר עם הלחש שלה. היא משתעלת ונראית לא טוב, אך במיוחד כשאחיה מסתכל, מנסה להסתיר את זה. "דורזייר, אולי *אהמ אהמ* תעזור לי לפנות את הסלעים כאן?" היא מבקשת כאשר רואה שאדריק מטפל בכורה.

META
אם דורזייר רוצה לגלגל כוח, אני מציעה עזרה וGuidance
 
דורזייר מביט בידיו של אדריק, ובפצעיה של הכורה מחלימים. "מרשים. אבל לא תוכל לעשות את זה לכל הכורים, וחיים הם חיים. בזויים ככל שיהיו", הוא פונה אל רנה וקסרהוקסן, בראותו שהם מנסים לפנות את המעבר. "אני חושב שאצליח לפנות את המעבר, אבל לדעתי עדיף שתתרחקו. הסלעים עלולים ליפול עלינו, ועדיף שלפחות כמה מאיתנו יישארו לפנות את הכורים".
דורזייר פונה אל הסלעים, מתפלל בראשו לעזרה, מתפלל לכל האלים באשר הם. שריריו של דורזייר משתרגים, והוא מתנשף במאמץ, מנסה לגבור על הטבע עצמו. האבק הכבד אומנם מפריע לו במשימתו, אך הכוח הפראיי ועזרתם של קסרהוקסן ורנה מעניקים לו כוח.

Meta
1ק20 + 6 = 14
במידה והעזרה של רנה לא נחשבת(יעני, גלגול החיסרון):
1ק20 + 6 = 10
במידה ואני מוסיף את ההשראה והתמיכה:
14 + 1ק6 + 1ק4 = 22
או
10 + 1ק6 + 1ק4 = 18
 
מארה משתחלת במהירות בין קורות העץ והסלעים ומגיעה אל מעבר החלק שקרס במהירות. היא לא יכולה לשמוע מה קורה בהמשך הדרך מעבר לרעש שדורזייר גורם כשהוא מזיז את האבנים, אך חוש הריח הרגיש שלה נותן לה להבחין בהמשך המנהרה, לא יותר מפניה או שתיים בהמשך, בריח שהיא כבר פגשה מוקדם יותר במנהרה, כאשר היא עברה ליד גופת האנקג.

דורזייר בעזרת רנה וקסרהוקסן שמכוון אותם מצליחים לפנות את הסלעים במהירות בלי לפגוע יותר ביציבות המנהרה, לא מזיזים את הסלעים שתומכים בתקרה ואפילו מניחים את הסלעים שהם הזיזו כך שיספקו תמיכה נוספת.
הכורה, אישה בוגרת בעל שיער קצת שתוויה מוסתרים תחת האפר החום קמה על רגליה באיטיות בעזרתו של אדריק, עדיין מטושטשת למראה.
"מי.. מי אתם?"
 
מארה מניעה את הלפיד ימינה ושמאלה במהירות, מנסה ללכוד את תשומת ליבם של האנשים המפנים את המנהרה וכשהיא בטוחה שהיא לכדה את תשומת הלב של לפחות אחד מהם, היא מניחה את אצבעה על פיה בסימן האוניברסלי של השמירה על השקט. לאחר מכן היא מניעה את אצבעותיה בתנועת הליכה ומצביעה על המשך המנהרה.
 
'היה לך מזל, כי חבורתו של קסרהוקסן הגיעה אליך!' קסרהוקסם אומר בגאווה ואז פורץ בשיעולים שבוא בקושי רב מצליח להחניק ומדמם מאפו.
מקווה שהאפלה מסתירה את הפרט האחרון. כשהחבורה מתקדמת, הוא ממקם את עצמו במאסף.
לודא... שלא תוקפים אותם מאחור
 
דורזייר מסתיר גיחוך כשהוא שומע את שיעוליו של קסרהוקסן, ולאחר מכן פורץ בשיעולים בעצמו. "כדאי שנתחיל לזוז. יש אנשים אחרים בפנים שזקוקים לעזרה, וכל דקה שאנחנו מתעכבים פה היא דקה גורלית בשבילם". הוא מושך בכתפיו. "מלבד זאת, לא הייתי מתנגד להרוג כמה חרקים ארורים". דורזייר מוביל את החבורה מהחזית, מאמץ את עיניו בתגובה לחושך הכבד.
 
הכורה לוקחת כמה רגעים להתאושש ומתחילה להתקדם בדרך בה הגעתם לפתח המכרה.
אתם ממשיכים להתקדם ולאחר מספר רגעים אתם מתחילים לשמוע רעשים במנהרה שלפניכם, אתם שומעים משהו זוחל או נגרר על האדמה ואנחות כאב חלשות.
אתם עוברים פנייה נוספת והמנהרה שלכם נפתחת למערה, כנראה אחד מאזורי הכרייה העיקריים.
אדריק ודרוזייר שמובילים את החבורה סורקים במהירות את המערה, הם מבחינים בשלושה דמויי אדם בנקודות שונות בחדר שהחשכה והאבק לא מאפשרים לזהות מה מצבם. הם גם רואים חרק דומה לאחד שהם ראו מוקדם יותר במנהרה, וזוג חרקים מגודלים (אך פחות מהאנקג) שונים מאלה שהם ראו קודם אשר נמצאים עמוק יותר בתוך המערה.
לפני שיש להם זמן לבחון יותר את המערה או לסגת אחורה, האנקג מבחין בהם ומתחיל להשמיע רעש צרצור גבוהה ומאיים.

OUT
גלגלו יוזמה!
(לא לשכוח חיסרון למי שיש)
קישור למפת הקרב המכרה האדום (כדאי להקטין ל50 אחוז)
אתם יכולים לשנות את המיקום שלכם למרחק 2 משבצות מאיפה שמיקמתי אתכם, כל משבצת היא 1.5 מטר/5 פיט
מארה ומי שיש לו מיומנות בטבע יכול לגלגל כדי לזהות את החרקים הלא ידועים.
 
דורזייר מחייך גם הוא, כשהוא מביט בפני הסכנה. "תמיד שנאתי חרקים", הוא אומר. "אבל לפעמים צריך להתגבר על פחדים, לא?"
Meta
יוזמה(עם חיסרון)?
1ק20 + 1 = 15
או
1ק20 + 1 = 5
 
"אם יש לך משהו לדאוג ממנו, אחי היקר, זה שלא ישארו חרקים להרוג עד שתזיז את הישבן שלך." רנה אומרת בחצי חיוך, שולפת את החנית שלה, מחכה לכל תנועה לא נכונה של היצורים. בראשה היא כבר מתחילה להריץ תוכניות לכל מקרה לא צפוי שעלול לקרות בקרב.

META
חסרון מזריזות ויתרון ממגן השומר מתקזזים:
5
 
לפני שמישהו מספיק להגיב האנקג מתרומם על ארבעת רגליו האחוריות ופוער את הלסת שלו, רעש הזמזום מתחלף בצליל רטוב כשהחרק המפלצתי יורק פרץ חומצה לעבר החבורה.
מארה ואדריק מספיק רחוקים כדי להתחמק בזמן מזרם החומצה אך רנה ודורזייר נמצאים ישירות בקו והחומצה מעלה אדים כשאשר היא פוגעת בהם ובאדמה שסביבם.
אחרי הנסיון להתחמק מפרץ החומצה אתם מחזירים במהירות מבט לכיוון האנקג, רק כדי לראות אותו נעלם בחפירה לתוך האדמה.
שדרת העולם מלאה ביצורים מפלצתיים כמו אלה שאת רואה, ואת זוכרת שסיפרו לך סיפורים עליהם עוד כשהיית ילדה קטנה, אך עבר יותר מדי זמן מאז אותה תקופה פשוטה ושמחה מכדי שתזכרי מספיק כדי לזהות את היצורים שלפנייך.
OUT
קצב יוזמה-
אנקג
אדריק
מארה/קסרהוקסן
*
מפלצות לא מזוהות.
דורזייר/רנה

תור אדריק, מארה, קסהוקסן.
לצורך הנוחות אין צורך להגיב בדיוק לפי סדר היוזמה כל עוד אין תור של אויב בין תורות השחקנים, אבל סדר הפעלות עדיין לפי סדר היוזמה. (כלומר שאם לדוגמה מארה תגרום ליתרון על התקפות כנגד אחד היצורים, אדריק לא יהנה מהייתרון בסיבוב הזה)
אלה שקיבלו ערך זהה ביוזמה יפעלו בסדר לפי מי שמגיב ראשון, אלא אם תציינו אחרת בהודעה.

דורזייר, רנה-גלגלו הצלת זריזות (ד"ק 13), אתם חוטפים בכישלון בהצלה 8 נזק חומצה ובהצלחה 4 נזק חומצה.
(אני מזכיר שחיסרון בבדיקת זריזות אינה שקולה לכישלון בהצלת זריזות, או התקפות מבוססות זריזות)
 
חזרה
Top