• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כבשן הכפור-עץ משחק [3/4][מו"ד 5]

נושא
עולם מערכה
סיביל צוחקת בקול שגובל בבכי.
"כמובן שאני רוצה לחזור הביתה. אבל יש מפלצות בחוץ."
"הוא השתמש בקסם." סיביל עונה למארה.
"תמיד היה קר סביבו. והעיניים שלו האירו באור כחול. וכשנכנסו לכאן הוא לחש כל מיני מילים ואז הוא אמר לנו לסמן כל מיני נקודות ושיש שם מלכודות."
 
"אולי כדאי שהיא תישאר בחדר המוגן עד אחרי שאנחנו נבדוק מה יש במרתף." מארה מציעה לאחרים ומוסיפה בקול עוד יותר נמוך "אני תוהה למה הבחורה לא סומכת עלינו מספיק כדי לפתוח את הדלת. אנחנו לא נראים כמו אל-מתים".
 
קסרהוקסן מניע את זנבו. "אולי חלק מהאלמתים יכולים ליצור אשליות? כדאי להיות ערניים.'
הוא עובר במוחו על אחמנטים סיפוריים שאולי יעזרו במצב.
"כמובן! בהרבה פואמות, ההרמוניה ל החבורה נבחנת. לפעמים הם שולחים מתחזה, לזרוע בלבלול ותוהו בחבורה, ורק הכרות טובה סה עם שה, יכולה למנוע אסון!"
 
"לא צריך יותר מדי זמן איתך כדי להכיר אותך לעומק", מתלוצץ אדריק, מביט לראות את התגובות.
רנה בינתיים ממוקדת בדלת, כאילו שאם תביט בה מספיק זמן היא תימס מעצמה..
"את פה הרבה זמן. בטח אספקת המים והמזון שלך עומדות להיגמר, אם לא נגמרו כבר. בבקשה, פתחי את הדלת כדי שאוכל לתת לך מעט ממה שיש לי".
אדריק מהנהן, "לא באנו להזיק. להיפך, לעזור זה הדבר שאנחנו הכי טובים בו. וברגע שנסיים לרדת לשורש העניין פה, נעזור לך לצאת חזרה אל העולם החמים והנעים".

META
רנה מנסה לשכנע את סיביל לפתוח את הדלת. אדריק נותן לה יתרון לגלגול.
1ק20 + 3 = 8 16
 
עוד כמה רגעים של שקט מתוח, והדלת נפתחת שוב, והפעם מספיק בשביל שתוכלו לראות את סיביל שעומדת בפתח, עדיין מחזיקה את הדלת במגננה. ואת החדר שמאחוריה.
סיביל נראית כבת אנוש בשנות ה20-30 בחייה. יש לה שיער שחור מבולגן ופרצוף כחוש מרעב. היא עטופה מכף רגע ועד ראש בסמרטוטים ושקים קרועים. החדר שמאחוריה כמעט ריק למעט מה שנראה כמו מדורה כבויה וערימת מזון קטנה לידה. מכמות האפר שבאיזור המדורה אתם יכולים להסיק שסיביל הבעירה כל מה שהיה בחדר והיא לא יכלה להשתמש בו כמזון או כשכבת לבוש נוספת.
סיביל מסתכלת עליכם במבט חושש, גופה מתוח והיא נראית כמוכנה לסגור את הדלת בהתראה של רגע.
 
מארה מושכת בכתפיה למשמע ההערה של אדריק היא שמעה דברים גרועים יותר ולפחות יש לו את האומץ לומר את בפניה.
לאחר שהדלת נפתחת והיא מסיימת לאמוד את המצב של החדר והריח שלו מגיע לאפה הרגיש, היא לא ממתינה לראות אם רנה תעמוד במילתה כשהיא מוציאה את אחת ממנות המסע שלה ומושיטה אותה לעבר הבחורה בעודה אומרת לאחרים, "אני עדיין חושבת שהיא צריכה להישאר פה בזמן שנבדוק את המרתף."
 
קסרהוקסן מתעטף בברדס, כדי לא להרתיע, להגעיל ולהפחיד את האישה האומללה.
"..קצת יותר מידע יוכל לעזור.'
הוא מקלל את עצמו שלא חשב להיות הראשון שמציע מנת מסע.
עכשיו אין טעם להיות נדיב! הוא יראה כחקין!
 
רנה מושיטה לסיביל נאד מים מיד אחרי מארה.
"כמובן שלא, אבל היא עדיין צריכה לאכול ולשתות. סיביל, אם את יודעת מה יש במרתף אנחנו נשמח לדעת. אם אין עוד משהו שתוכלי לספר לנו, עדיף שתישארי כאן כשאנחנו נרד לבדוק את המרתף".
 
סיביל חוטפת את מנות המסע שמארה מציעה לה ואת נאד המים של רנה ומחזיקה אותם צמוד לגופה. העמידה שלה קצת פחות מתוחה.
"אני לא יודעת מה בדיוק יש במרתף, אבל שמעתי מהשוליות של הקוסם סלבומיר שהוא מנסה לגלות למה הגמדים לא מושפעים מהשינוי, ושהוא חושב שהניסויים שלו שהוא עושה במרתף יגלו לו את התשובה. הוא היה שם כמעט כל הזמן. בייחוד לקראת הסוף"
 
"מאחר והחבל עדיין קשור למיטה אני מניחה שזו לא בעיה לחזור לשם, אבל אני אצטרך מקור אור יציב." מארה עונה כשהיא מכוונת את דבריה האחרונים לעבר רנה, מאחר והיא בניגוד לקסרהוקסן לא יכולה להמשיך להטיל לחשונים כדי לשמור שהלפיד לא יכבה.
 
מארה מתקדמת ראשונה לעבר החבל שהשאירה, אך קצב ההתקדמות שלה נקבע לפי טווח האור של רנה וקסרהוקסן. כשהיא מגיעה אל החבל היא מטפסת חזרה לעליית הגג ומחכה לאדריק כדי שיוכלו להפיל את התיבה יחדיו.

עריכה:
META: כוח: 2-1=1
עריכה 2:
יתרון: 11-1=10
 
עריכה אחרונה:
אדריק ורנה מטפסים אחרי מארה. אדריק עוזר לה לדחוף את התיבה לתוך הפיר, מנצל את כל כוחו ומשקלו לשם כך. רנה מסייעת למארה מצידה השני של התיבה, מושכת אותה עד שאין לה מקום למשוך אותה לכיוון הפיר. אז היא משתמשת בחבל כדי לרדת בהמשך המדרגות, להימנע מכל נזק שעלול להיגרם מהנפילה.

META
רנה משתמשת בפעולת העזרה בשביל מארה.
לאדריק יצא 19 בבדיקת כוח.
 
לתמרן את המיטה הכבדה דרך החלק והמפותל היא לא מלאכה קלה, אבל בכוחות משותפים מארה רנה ואדריק מצליחים להביא את המיטה אל החור במדרגות, כשאדריק מחזיק את המיטה בזמן מארה ורנה מתחמקות מהדרך.
כאשר החור פנוי אדריק דוחף את המיטה מטה. שנייה לאחר מכן הרעש של העץ והקרח הנשבר מהדהדים בואת'.
מהמיקום שלכם קשה לראות מה בדיוק קרה, אבל היכן שקודם ראיתם זקיפי קרח חדים המכוונים כלפי מעלה אתם ראוים חתיכות גדולות של עץ וקרח.
 
חזרה
Top