• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כבשן הכפור-עץ משחק [3/4][מו"ד 5]

נושא
עולם מערכה
כשמארה שומעת את התגובה של רנה היא מתפנה לחקור את החדר, כשהיא מתחילה בחיפוש אחר סימונים או מלכודות על הרצפה והדלת ורק לאחר מכן היא מתפנה לשולחן, לארגזים ולמיטות לפי הסדר הזה.

META:
הבחנה: 11+4=15
חקירה: 17+1=18
 
אדריק משתמש בכוח הלורד בניסיון להרגיש את נוכחותם של כוחות שלא אמורים להלך על פני האדמה, והוא מרגיש, מעומעם מעבר לקרח תחתיו, נוכחות שכזאת. הוא מרגיש כוח נקרומנסי תחתיו, ספק יצור ספק חפץ.

מארה לא רואה סימנים על הרצפה, אבל כשהיא בוחנת את הדלת היא מזהה בקלות מלכודת מחט רעילה שמיועדת לפגוע במי שינסה לפתוח את הדלת מבחוץ. למרבה המזל היא חשופה לחלוטין מהצד הזה של החדר וניתן לפרוק אותה בקלות.

META
זה מה שמארה הספיקה לעשות עד ששאר החבורה עלתה במדרגות ונתקלה בחלק שהתמוטט.
 
מארה מספיקה לעבור ברפרוף על השולחן לפני שהיא שומעת את אדריק קורא לה.
על השולחן היא מוצאת מספר ספרים, חלקם סגורים בערימות וחלקם פתוחים. ישנה מגילת קלף אחת עליה מצוירים מעגלים משתלבים המורכבים מסימנים מוזרים ובמרכז המעגלים מונחת חתיכת מתכת.
מעבר לכך ישנם שלושה בקבוקים כהים נמוכים ועבים שמונחים בקצה אחד של השולחן ובקבוק גבוה ובהיר יותר שמונח בצד השני.
 
"חסרות פה כמה מדרגות!", נשמעת הקריאה בתשובה, "נצטרך שתחזיקי בשבילנו חבל או משהו, רציתי רק לדעת אם זה שווה את המאמץ! עכשיו כשאני יודע שאלה ספרים ותרשימים אני עדיין בספק אם זה שווה את המאמץ", הוא ממלמל לעצמו.
 
כשמארה שמועת את התשובה היא ממהרת אל הדלת ואחרי שהיא מוודאת שהמלכודת מנוטרלת היא פותחת אותה כדי שתוכל לראות על מה אדריק מדבר וכדי שיוכלו לדבר בלי לצעוק. "אני עדיין לא סיימתי לבחון את החדר, אבל אני מקווה שאולי תהיה פה מפה של המבנה עם סימוני מלכודות או הסבר על האור הכחול."
 
בעזרתה של מארה, אדריק רנה וקסרהוקסרן מצליחים לעבור את החור במדרגות ללא קושי מיוחד והם מגיעים אל החדר העליון, שם הם רואים את אותו מחזה שמארה גילתה לפני מספר דקות.
החדר מרווח ונקי מהאפר שכיסה את שאר החדרים שראיתם, הוא מרוהט בדלות, מיטה, שולחן כתיבה ושני ארגזים סגורים. אבל כל הריהוט באיכות טוב יותר מהמיטות והשולחן הגס שהיא מצאה בחדר השינה, וכולו מותאם לגודל של בן אנוש. על שולחן הכתיבה ישנם מספר ספרים, בקבוקים ומגילת קלף מכוסה בסימנים בלתי מזוהים ובמרכזה מונחת חתיכת מתכת. בניגוד למסדרונות על הרצפה אין סימנים אשר למדתם שמזהירים על מלכודות.
 
הספרים שעל השולחן נראים רובם כספרים אקדמיים שעוסקים בנושאים שונים, בלי קשר נראה לעין. קסרהוקסרן מזהה ספרים על מטלורגיה, היסטוריה, תאוריות מאגיות ונושאים שונים.
שלושה בקבוקים כהים על השולחן מדיפים ריח חומצי חזק כאשר הם נפתחים. קשה לזהות את הצבע של הנוזל בתוכם דרך הזכוכית האפלה אבל מהרעש כאשר מזיזים אותם נראה שיש אבנים או גופים קטנים אחרים בתוך הנוזל. בקבוק בהיר יותר מכיל יין.
אחד משני הארגזים נעול, השני נפתח בלי בעיה ומארה מוצאת בו בגדים. בעיקר גלימות. מאיכות טובה בהרבה משאריות הבגדים שהם מצאו למטה.

META
ג'וני ודרגוניין- גלגלו בבקשה חקירה.
ואני צריך את רשימת השפות שהדמויות שלכן יודעות.
 
META:
חקירה: 14+1=15
שפות: סחר ועוד 2 (אני מאמין שזה שמור רק בגרסאות הראשונות של הדפ"ד או בהודעות בפורום, אני אחפש את זה מחר, אבל סביר להניח שמשהו שקשור לאצולה בסולטיס והשפה הנפוצה השנייה בגלנטייס - אין לי בעיה שתחליט משהו שרירותית ותחסוך לי את החיפוש ).
 
חזרה
Top