עלה לי רעיון כללי מעניין כיצד לבנות את הוורלק מחדש. אני כנראה לא אנסה לעשות את זה בהתחשב בכך שאין לי מספיק נסיון לעשות את זה אבל בכל זאת אני רוצה לדבר על זה.
הבעיה מאחורי הוורלק היא הלחשים.
יש לך כמות קטנה של לחשים מדרגות נמוכות שיכולה להתחדש כל מנוחה קצרה ותמיד ברמה הגבוהה ביותר שלך, זה יכול להיות יתרון ברמות התחלתיות אבל ככול שעולים יותר נהיה פער ברור בינו לבין מטילי הלחשים. בשיא של הוורלק הוא יחזיק ב4 משבצות לחשים מדרג 4 לעומת מטיל לחשים אחר שמחזיק 12 לחשים מדרגה 4 ומעלה.
יש לוורלק עוד 4 לחשים חד פעמיים שהוא מקבל, אחד מדרגה 6 אחד מ7 וכן הלאה.
למטיל לחשים רגיל יש אופציות של יותר נזק באופן מהיר יותר ויקח לו זמן לרדת למצב בו הוא יטיל לחשים חלשים יותר... וזה עוד לפני שדיברנו על מאפייני מקצוע כמו נקודות כישוף או התאוששות ארקנית.
הבעיה הבאה היא "פרס הניחומים" של הוורלק, הפרץ הקמעי שהוא פשוט רובה קשת כבד עם Crossbow Expertn וגם זה אחרי שבזבזת עליו Invocations... בפשטות זה קנטריפ מאוד חזק אבל לא מספיק בשביל לסחוב את המקצוע.
המסקנה שאני הגעתי עליה היא שצריך לבנות מחדש את המקצוע מאפס עם הצעדים הבאים:
א. מחיקת יכולת הלחשים "קסם ברית". אם כמה שהרעיון נחמד הוא פשוט לא עומד במבחן, וכל זה בשביל לתת מקום ליכולות הבאות.
ב. הגדלת כמות חשיבות וכוח של Invocations, בעצם לתת למכשף הרבה יותר Invocations בכל רמה ולשלוט ברמת הכוח על ידי Invocations tree שענפים מסויימים דורשים פטרון או ברית מסוג כל שהוא, חלק מהענפים יתנו להטיל לחשים (בהתאם לרמת הכוח יתכן לא מוגבל מנוחה קצרה או ארוכה או מספר פעמים ביום) בעוד הרוב יתנו יכולות.
ג הפיכת הפטרון לחלק יותר מרכזי בדמות בצורת יכולות ופתיחת ענפים חדשים,.
ד. הפיכת הבריתות ליותר מרכזית, הם צריכות להיות חלק גדול ואולי אף הראשי בענפים שפתוחים בפני המקצוע.
הסיבה שחשבתי ללכת על צורה מאוד לא "מסורתית" במהדורה הזו היא כי בסופו של דבר הוורלק נועד להיות "הכבשה השחורה" של המשחק, ובמקום לצבוע אותה בלבן עם יכולת נחותה של הטלת לחשים מומלץ ללכת על גישה אחרת לחלוטין בשביל לתת לו יחוד.
הבעיה מאחורי הוורלק היא הלחשים.
יש לך כמות קטנה של לחשים מדרגות נמוכות שיכולה להתחדש כל מנוחה קצרה ותמיד ברמה הגבוהה ביותר שלך, זה יכול להיות יתרון ברמות התחלתיות אבל ככול שעולים יותר נהיה פער ברור בינו לבין מטילי הלחשים. בשיא של הוורלק הוא יחזיק ב4 משבצות לחשים מדרג 4 לעומת מטיל לחשים אחר שמחזיק 12 לחשים מדרגה 4 ומעלה.
יש לוורלק עוד 4 לחשים חד פעמיים שהוא מקבל, אחד מדרגה 6 אחד מ7 וכן הלאה.
למטיל לחשים רגיל יש אופציות של יותר נזק באופן מהיר יותר ויקח לו זמן לרדת למצב בו הוא יטיל לחשים חלשים יותר... וזה עוד לפני שדיברנו על מאפייני מקצוע כמו נקודות כישוף או התאוששות ארקנית.
הבעיה הבאה היא "פרס הניחומים" של הוורלק, הפרץ הקמעי שהוא פשוט רובה קשת כבד עם Crossbow Expertn וגם זה אחרי שבזבזת עליו Invocations... בפשטות זה קנטריפ מאוד חזק אבל לא מספיק בשביל לסחוב את המקצוע.
המסקנה שאני הגעתי עליה היא שצריך לבנות מחדש את המקצוע מאפס עם הצעדים הבאים:
א. מחיקת יכולת הלחשים "קסם ברית". אם כמה שהרעיון נחמד הוא פשוט לא עומד במבחן, וכל זה בשביל לתת מקום ליכולות הבאות.
ב. הגדלת כמות חשיבות וכוח של Invocations, בעצם לתת למכשף הרבה יותר Invocations בכל רמה ולשלוט ברמת הכוח על ידי Invocations tree שענפים מסויימים דורשים פטרון או ברית מסוג כל שהוא, חלק מהענפים יתנו להטיל לחשים (בהתאם לרמת הכוח יתכן לא מוגבל מנוחה קצרה או ארוכה או מספר פעמים ביום) בעוד הרוב יתנו יכולות.
ג הפיכת הפטרון לחלק יותר מרכזי בדמות בצורת יכולות ופתיחת ענפים חדשים,.
ד. הפיכת הבריתות ליותר מרכזית, הם צריכות להיות חלק גדול ואולי אף הראשי בענפים שפתוחים בפני המקצוע.
הסיבה שחשבתי ללכת על צורה מאוד לא "מסורתית" במהדורה הזו היא כי בסופו של דבר הוורלק נועד להיות "הכבשה השחורה" של המשחק, ובמקום לצבוע אותה בלבן עם יכולת נחותה של הטלת לחשים מומלץ ללכת על גישה אחרת לחלוטין בשביל לתת לו יחוד.