התחלנו את המיני-קמפיין שלנו ב Traveller, שנפתח בסשן אפס - רק שבשיטה הזו, סשן אפס זה למעשה יצירת דמות באמצעות בחירות וגלגול דמות.
אם נכשלים בגלגול קוביות, אז מקבלים הרבה פחות דבר ומעבר לכך, אם מצליחים יותר קל להצליח בהמשך.
זה די הרגיש לי כמו Blast from the Past, שהגורל והסיפור של הדמות שלך הן לא במרכז והן לא בשליטה שלך, אלא אתה נתון לחסדי הקוביות ובמה שהן יכריעו - בייחוד שגם בחרנו לגלגל את התכונות ולהציב אותן לפי הסדר שגלגלנו. ככה למעשה אי אפשר לבחור אם הדמות חלשה או חזקה - מה שיוצא, עם זה ממשיכים.
אצלי אישית הגלגולים היו די מחורבנים, לפחות בהתחלה, ככה שהדמות שלי יותר חלשה מהאחרות. זה ממש מרגיש מוזר כי היום במשחקים מודרניים לרוב הדגש הוא על איזון, גם אם לא מכאני אז לפחות ברמת ההשפעה על המשחק. כאן זה לא ככה.
אני לא יודע אם אהבתי את זה או לא, זה היה כיף - אבל מוזר ולפעמים זה קצת היה מעקצץ, בסגנון של לשחק במשהו מיושן ותחושה שהיום עושים את זה הרבה יותר טוב.
מצד שני, זה יוצר דברים כמו קריירות מגניבות וארועים שקורים לדמות שלך ומפתחים אותה, מבלי שאתה באמת צריך להשקיע - הדמות שלי למשל היא דיפלומטית, שאיבדה ממעמדה בגלל שהפסידה בדו-קרב, אז היה צליחה להתגבר על הקשיים ולפרוש לבסוף מהשירות הדיפלומטי עם יאכטה מהירה - אותה היא ניצלה לקריירה שנייה בתור סוחרת-חופשית, שם המזל האיר לה פנים.
מעניין איך יהיה בהמשך, ומסקרן לדעת כמה עדיין משתמשים ביצירת דמות אקראית...
אם נכשלים בגלגול קוביות, אז מקבלים הרבה פחות דבר ומעבר לכך, אם מצליחים יותר קל להצליח בהמשך.
זה די הרגיש לי כמו Blast from the Past, שהגורל והסיפור של הדמות שלך הן לא במרכז והן לא בשליטה שלך, אלא אתה נתון לחסדי הקוביות ובמה שהן יכריעו - בייחוד שגם בחרנו לגלגל את התכונות ולהציב אותן לפי הסדר שגלגלנו. ככה למעשה אי אפשר לבחור אם הדמות חלשה או חזקה - מה שיוצא, עם זה ממשיכים.
אצלי אישית הגלגולים היו די מחורבנים, לפחות בהתחלה, ככה שהדמות שלי יותר חלשה מהאחרות. זה ממש מרגיש מוזר כי היום במשחקים מודרניים לרוב הדגש הוא על איזון, גם אם לא מכאני אז לפחות ברמת ההשפעה על המשחק. כאן זה לא ככה.
אני לא יודע אם אהבתי את זה או לא, זה היה כיף - אבל מוזר ולפעמים זה קצת היה מעקצץ, בסגנון של לשחק במשהו מיושן ותחושה שהיום עושים את זה הרבה יותר טוב.
מצד שני, זה יוצר דברים כמו קריירות מגניבות וארועים שקורים לדמות שלך ומפתחים אותה, מבלי שאתה באמת צריך להשקיע - הדמות שלי למשל היא דיפלומטית, שאיבדה ממעמדה בגלל שהפסידה בדו-קרב, אז היה צליחה להתגבר על הקשיים ולפרוש לבסוף מהשירות הדיפלומטי עם יאכטה מהירה - אותה היא ניצלה לקריירה שנייה בתור סוחרת-חופשית, שם המזל האיר לה פנים.
מעניין איך יהיה בהמשך, ומסקרן לדעת כמה עדיין משתמשים ביצירת דמות אקראית...