• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טבח על האוריין אקספרס - עץ משחק [מו"ד 5, 3/3]

(הספוילר לא עובד)
לוקשייר רק מבקש את השם של הנער ומעניק לו כרטיס ביקור. "כן. גם אני... קורבן של ראנדום. בוא לכתובת הזאת, בהזדמנות. אני ... אעזור לך." הוא אומר, מניח יד על כתיפו. "יש דרך אחרת" לוחש

לאחר מכן מצטרף אל האחרים
 
הנער מהנהן, ולוקשייר נע לעבר הקטר, מצטרף לשאמאן ולראת' שהולך בעקבותיו. השלושה נכנסים לחדר עם שתי הגופות, שמתחיל להיעשות צפוף במידה לא נוחכה כשאלימאריי נשענת על המשקוף בזרועות שלובות, מביטה בכולם.
''טוב, נראה לי שהיעד מכאן ברור. אנחנו מסיחים את דעתם, מושכים אותם לקרב, ואז מוצאים את הנקרומנסרים שלהם ושורפים אותם. מהמעט שהצלחנו לגלות, האלמתים הם כוח התקיפה המרכזי שלהם - יש להם כמה שהסתובבו והרבה במצב קפוא כשהגענו. אבל אם נצליח לרכז אותם במקום אחד...הם יהפכו לבטן הרכה של השודדים האילו'' ניצוצות כסופים מסתחררים בעיניה, והננסית שלצידה מצחקקת תוך שהיא קומצת את ידה הנתונה בכפפת מתכת לאגרוף.
 
ראת' נכנס אל הקרון הראשון, בוחן את סביבתו. "אין ניצולים מאחור, נראה שמישהו פוצץ את החיבור בין הקרוניות וגרר את שאר הרכבת. הקרון מפוחם כולו, ולא רק בגלל הפיצוץ המדובר." הוא מדווח, "הבחור הזה טוען שהוא לא מצליח לגרש את הרוחות ששם. אולי זה אומר לכם משהו." הוא מחווה עם תנועה עדינה של חרבו על בן המחצית שמלפניו, חבר בלהבה הכסופה- בוגד ברוחות.
לאחר מכן, הוא מביט בג'יילה, מחכה לתקציר משלה. הוא לא בטוח על מה השיחה העכשווית.
 
ג'יילה כרגע עם הגב מופנה לראת'. היא מצמידה את מכשיר התקשורת לפיה ולוחשת פנימה, ואז מעבירה אותו לאוזניה לצורך קבלת התגובה. היא מהנהנת בתקיףות, ואז מנתקת את המערכת ופונה אליכם.
בחיוך עייף, היא סוקרת את העומדים בקטר הקטן והצפוף ''השגתי קשר עם הגבירה שער ברזל, ועם אבא שלי. מאחר שמצאנו את האיזור של האספקה הנעלמת, הולכים לשלוח אלינו עד מחר תגבורת וקרונות חדשים שישאו את האספקה, אבל המשימה שלנו עוד לא נגמרה.''

היא קומצת את אגרופה ומתמקדת לרגע באנשי הלהבה הכסופה ''אם הם הצליחו לגרור את הקרונות אל תוך היער, כנראה יש להם שריר - או קסם, מספיק עוצמתיים בשביל זה. לא משהו שחיילי משמר רגילים יוכלו להתמודד איתו. תוסיפו לזה את העובדה שיש להם כמה אנשים של הנשר האפור, ואת השבוי שלנו...בקיצור, יש כמה וכמה אינדיבידואלים שנצטרך לטפל בהם לפני שהחיילים יגיעו, עם מינימום סיכון לחיים אזרחיים.''

היא לוקחת צעד קדימה, כמעט מועדת על הגופה השכובה על הרצפה, ואז מתייצבת ומצביעה מעבר לחלון, אל היער שבתוכו נמצא מחנה השודדים.

''אני מציעה שנעשה כך. המהנדסים שלנו יכולים לייצר פולס חד פעמי שישתק את האלמתים. ננצל אותו בשביל לצאת משדה הכוח ולשלוח את הרכבת לכיוון ווליאר במהירות האפשרית. משם, יהיו לנו כמה שעות עד הזריחה. ננצל אותן כדי לחסל כמה שיותר מטרות ולגלות כמה שיותר פרטים על מחנה השודדים עצמו, ואם יגלו אותנו ניעלם אל היער ונמשוך זמן עד שהתגבורת תגיע.''
 
"אנחנו לא לוחמי גרילה, למה שנלחם בהם?" ראת' מטה את ראשו הצידה בעוד דאש מתקרב אליו, מפנה את מבטו אל עבר השאמאן של הלהבה הקדושה, כמעט ומצמיד את ראשו אליו כדי לוודא שהוא לא יעלם.
"אנחנו לא צריכים לחסל מטרות. אנחנו כאן כדי למצוא את האספקה ולהחזיר אותה לעיר. ואיך אנחנו אמורים לעשות את זה בלי הרכבת עצמה?"
 
''את האספקה אנחנו לא מסוגלים לאסוף לבד, המטרה של המשימה שלנו הייתה לאבטח את הרכבת ולוודא שכמה שיותר ממנה מגיע בשלום לעיר. אבל כמות כזו של קרונות שהלכו...אנחנו צריכים להוריד את השודדים האילו ומהר. אין לנו את היכולת לגרור חזרה את האספקה תחת אש, לא בלי התגבורת. ואם אנחנו כבר כאן ומחכים להם...אפשר לעמוד במארב, אבל כל חייל שלא נהרוג עכשיו זה חייל שירה עלינו אחר כך.''
 
ג'יילה מקמטת את מצחה בהרהור, אבל צחוק בלתי מאמין נשמע מכיוונה של אלימאריי ''אה...לא. אנחנו נלחמים באנשים של האלמתים, אם נזמן עוד הם פשוט יצטרפו אליהם ללחימה. אנחנו בהחלט מספיק בשביל להיכנס בבודדים. נתחלק לצוותים קטנים ונתקוף אותם מתוך היער, אנחנו לא צריכים לחלל גופות בשביל להצליח במשימה הזו.''
 
"ומה עם נמשוך אותם לפה?" שואל ניקולא ומסתכל על המערכת שליטה של הרכבת. "אנחנו יכולים להוריד את המגן ולהגתנב החוצה יחד עם האחרים, אני בטח יכול להפוך את המנוע הזה לפצצה קטנה. עד שהם יכנסו פנימה אנחנו נברח, ואז המנוע יתפוצץ ויחסל חלק מהם, את החלק שישארו נחסל ביותר קלות או שפשוט ננצל את הרעש כדי לברוח ולהתכונן יותר טוב למצב."
 
"אל תמהר להשמיד משאבים שאינם שלך" מירו אומר.
"אנחנו יכולים להעלות את המגן חזרה אחרי שנעזוב ולהשאיר את האנשים כאן מוגנים. הרכבת יכולה לשמש כבסיס לסגת אליו אם המצב עם השודדים יחמיר ולשלוח לכאן את השבויים שלהם, אם נצליח לחלץ אותם."
 
"אנחנו יוצאים לאסוף מידע ולראות אם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות. להציל את האספקה האנשים שהיו בשאר הקרונות.
אם אתה מרגיש שמילאת את חובתך כשרצחת את החליפאי אתה יכול להישאר מוגן בתוך הרכבת."
 
"אנחנו צריכים לדעת איפה האספקה שהם גנבו." ראת' אומר, חושב. "הדרך הפשוטה ביותר היא לקחת אחד מהם כשבוי, אחד שיודע איפה היא. כנראה הקצין המפקד שלהם. אנחנו לא צריכים להלחם בהם, רק ללכוד את המנהיג המקומי."
 
לוקשייר נותר שקט. מתוח. חושב.
שדה קרב בסדר גודל כזה.. היה מחוץ לנסיון שלו. הוא עדיין היה מעורער לפחות מעט, ממותו של אויבו המושבע ומי שבערך הפך אותו למי שהוא.
"אני מניח שכשנהיה בשטח, נוכל למצוא רמזים להיכן הם נמצאים, ונוכל לפתח את התוכנית ברמה הטקטית. אבל אני מאמין שלחברינו היקר ראת' יש את הכיוון הנכון."
 
חזרה
Top