• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טבח על האוריין אקספרס - עץ משחק [מו"ד 5, 3/3]

"אני מניח שלהשיג זוג ידיים חדש זה לא משימה מוסבכת בשבילו." אומר ניקולא, "אני חושב שהגיע הזמן להכיר בעובדה שמישהו בכנסייה הזו עובד נגדנו, יש פה יותר מידי מאמינים שלה וקסמי מוות שגורמים ליותר מידי בעיות." הוא מוסיף, "שלא לדבר על העובדה שקבוצה גדולה שלהם עשתה לנו מארב בדרך לכאן, כך שגם מישהו ידע שאנחנו באים. כמעט נוח מידי." הוא אומר בקול.
 
"שלהבת הכסף? איני סומך עליהם כלל ועיקר ידידי." לוקשייר מתנשף, מנסה להתגבר על תחושת האבל המשולבת בהקלה המוזרהשנפלו עליו כשראנדום מת.
אין לו זמן לשקוע ולהתעמק בכך.
"הם בריונים פונדמנטלסטים חסרי סנטימנטים. והם גם ישמחו למצוא תירוץ לזרוק אותי עם שאר האשפה כאן." מחווה על הגופות.

"אני מציע שנזדרז קדימה. נעקוב אחרי שאר הרכבת,לפני ששלהבת הכסף יגיעו ויהרסו את הכול כרגיל"
 
עריכה אחרונה:
"האם אספתם מהחומר שנמס לצורך בדיקה?" מירו שואל את מחושל הקרב. "או האם הצלחתם לבדוק האם זוג הידיים היו עשויות מבשר ונמסו כתוצאה מתהליך חיצוני כולשהו, או שהן רק נראו כמו ידיים ותהליך ההמסה היה טבעי לחומר מהן הם היו מוכנות?"
 
הננסית עם הכפפה מזנקת למעלה ושולחת חיוך רחב לעבר מירו ''הי, זרנת'ה כאן! הוא לא אסף שום דבר, אבל אני ניסיתי - קשה לזהות שזה היה פעם ידיים, אבל...אתה יודע, זה מה שיש. לא ממש הצלחתי לזהות פרטים, נקרומנסיה היא לא התחום שלי'' אפה המחודד מתעקם בגועל, והיא שולפת מכיסה כדור זכוכית, מהסוג שמשמש להכלת יסודנים בזילאגרו. הכדור מלא עד לחציו בנוזל אפרפר וסמיך, מלא גבשושיות משונות.
 
"טוב, ככל שנדע יותר על היריב, ככה טוב יותר. אבל כרגע אני ממליץ סריקה של הרכבת, צריך לבדוק איזה אנשים עדיין חיים בשאר הקרונות, אם האספקה שהרכבת הועמסה בה עדיין פה, ואם הקטר פעיל, או יכול לחזור לפעולה. יהיה עצוב אם נאבד אנשים רק כדי לגלות שיכולנו לצאת הרבה קודם, וכל עוד המגן פעיל, אין לנו לחץ זמן משמעותי"
 
ראת' מהנהן, אבל לפני שהוא מסתובב בחזרה אל הקרון הוא מביט בלוקשייר. "אם נרצה להתקדם לבד, נצטרך אישור של ג'יילה. היא המפקדת של המשימה הזו. אני לא בטוח שנוכל להשאיר את החבורה החדשה מאחור. גם אם אתה לא אוהב אותם, תצטרך להסתדר איתם. יש כאן שני צדדים- וכרגע, הם בצד שלנו."
 
"אנחנו מניחים שכל מי שיכול להיות נגדנו ברכבת מנוטרל או מת." אומר ניקולא, "אין לנו סיבה אמיתית להניח את זה עדיין, בשלב הזה אנחנו עדיין אמורים לחשוד בכולם." הוא אומר ומעסה מעט את הראש שלו בתסכול.
 
מירו מהנהן בהערכה לזרנת'ה, לוקח את כדור הזכוכית ומתחיל להוציא מתיקו את כלי העבודה שלו אותם הוא כניס רק לפני מספר רגעים כשהוא סיים לבדוק את גופת האלמת.
"מירו" הוא מציג את עצמו לננסית. "שמח לראות שיש כאן מישהיא שמעריכה את החשיבות של לקיחת דגימות לבדיקה."
 
אלימאריי סופקת את כפות ידיה ''טוב, אני שמחה שסייעתם לטפל בבלגן הזה. עכשיו, אנחנו צריכים לתכנן תכנית בשביל להיכנס בשודדים - וזה לא יהיה קל. ממה שראינו, לשודדים היה צבא של יצורים נקרומנטיים שסייע להם לדחוף את הרכבת מהפסים ברגעים הספורים אחרי הפיצוץ. נצטרך למצוא דרך לטפל בהם, ובשודדים עצמם, לפני שכולם כאן ירעבו למוות או יקפאו.''

בן המחצית עם מטה הלהבה הכסופה מהנהן ''ואם כבר מדברים על הפיצוץ, אני הולך לבדוק שהחברים שלנו לא משמידים את הראיות שטרפין רצה לבדוק.''

אלימאריי מהנהנת ואז פונה אליכם ''יש שאלות?"

אתם שומעים קול אוושה כאשר בן המחצית בגלימות השאמאן נכנס פנימה ''שלום לכם, שמי הוא לארס. נחמד לראות שהצוות שלי לא לבד במאבק הזה.'' הוא מחליק קדימה בצעד קל ונעצר לצידו של ראת', כורע ברך באפר ומעביר את אצבעותיו על המשקעים של איזור הפיצוץ, אוסף חלק מהאבקה ומריח אותה בעדינות.''
 
"אני חושב שאני יכול לטפל באלמתים." אומר ניקולא, "כבר מצאתי דרך לבודד את הכוח הנקרוטי מלפעול, אני יכול על הנייר להשתמש במערכת הקשר של הרכבת כדי לייצר פעמיה נגד כוח נקרוטי, אבל זה ישאיר אותנו בלי מערכת תקשורת."
 
"התקפה ישירה בכל מקרה לא תועיל לנו, אפילו בלי האל מתים, עם החיסרון המספרי שלנו הם ירו בנו כמו ברווזים, אנחנו צריכים לצאת אחרי ניצול של הסחת דעת, הפעימה האנטי נקרוטית תהווה אחת טובה, אז אנחנו נצטרך לצאת החוצה בשקט יחסי, ולנטרל את השודדים כשהם מפוזרים לקבוצות קטנות בגלל הכאוס של הפעימה"
 
"טוב, שלב ראשון יהיה לבדוק האם המערכת תקשורת בכלל עובדות ואולי לנסות ליייצר קשר עם העיר." הוא מסתובב ופונה לשומר הפלדה שלו. "שמור" הוא מצביע על הגופה של טרנדיר. "עדיף שמשהו ישגיח שזה לא קם לחיים." הוא מסביר במשיכת כתפיים ומנסה לחפש את מערכת התקשורת של הרכבת
 
ראת' בוחן את בן המחצית האחר, עבר זמן מה מאז שהוא היה לבד עם טאלנטלי אחר. הוא לא בטוח מה הוא מרגיש בנוגע לזה.
"נטשת את הרוחות, אני מבין?" ראת' שואל ישירות, לא מדלג מסביב לנושא, כשהוא מביט במטהו של השאמאן.
"
 
ניקולא מגיע לדלת של הקטר, ומוצא אותה חסומה ונעולה. נראה שמישהו סגר אותה מבפנים. זרנת'ה מצטרפת אליו, ומביטה בסקרנות בשדה הטבח שמקיף אותם.

לוקשייר ניגש לג'יילה והיא פונה אליו במבט סקרני ועייף ''כן, רצית לדבר?". אלימאריי מתערבת שוב פעם בשיחה, טופחת על כתפו ביד חזקה ''אז...לוקי, טוב לראות שאנחנו באותו הצד, כולנו ביחד נגד התכסיסנים והרמאים...כמו שצריך להיות.''


האלפית עם הסימיטר המעוקל מביטה בטרביס במה שעל פני השטח ''כיבדת את הקדמונים בקרב הזה...טרביס. אחינו בדרום ישמחו לשמוע על המעשה, אני חושבת.''

עם הרגיעה בקרב, מירו מרגיש את הינשוף שלו שוב פעם, עף מעל הרכבת וחוזר לגיחות מעל מחנה השודדים. מה הפקודה הבאה שלו אליו?

בן המחצית מטה את ראשו הצידה בסקרנות ''שאלה מעניינת שאתה מציב. מי עדיף - נוטש הרוחות ששמר על השבט, או נוטש השבט ששמר על הרוחות?" הוא פוסע אט אט סביב ראת', מעביר עיניים על הנשק המלוכלך, בגדי הלחימה הבלויים ''שנינו עזבנו את השבט. לפחות אני יכול לומר שעזבתי למען מטרה נעלה יותר מעצמי. לשם מה אתה יצאת? כדי להעמיד פנים שאתה אדם, ולהילחם כאילו אתה אחד כזה?"
 
ניקולא מסתובב לאחור ושורק שוב, הוא יחליף את עין שמאל בשמירה לכמה דקות. כלב המתכת מזדקף בעוד ניקולא מצביע על הדלת. "שבור." הוא אומר ונותן לטפרים של החיה לשבור את המתכת.
ניקולא בנתיים שומר שהגופה של טרנדיר לא תזוז יותר מידי.
META
ריטוש מחוזק כוח של יציר המשמר. 10 בהתקפה.
בפיגעה 9 נזק כוח.
 
ג'יילה מסמנת לאלימאריי להתרחק ולוחשת ללוקשייר ''אני יכולה לשלוח אותך החוצה כעיקרון, אבל יש את שדה הכוח. השודדים ירו בנו אם נצא החוצה...'' היא מהרהרת לרגע ''נצטרך למצוא דרך למשוך את האש שלהם בזמן שתצאו.''


עין שמאל שובר דרך הדלת של הקטר. על ההגאים, שמוט איש שלבוש בחליפה תכולה עם חד הקרן של אוריין בין השכמות. הסמל מוכתם בדם ומשוסע ממספר רב של פצעי דקירה וחתכים, שזלגו מגבו אל זרועותיו ואל לוח הבקרה של רכבת הברק. חלק מהבקרים מתחת לאצבעותיו חרוכים, וניתן לראות חלק מהכבלים הארכנו מגיים מתחתיהם.
ומזווית העין, ניתן להבחין בגופה נוספת - אדם במדי חייל קרנאת'י, פגיון ארוך ומוכתם שמוט בין אצבעותיו,. והוא שוכב מכווץ כשפניו לכודות בעווית נצחית של כאב,. הוא מקופל מתחת לצד החלון של הנהג שפונה אל היער.

האלפית מעניקה לטרביס חיוך קריר ''כל ילדי ואלנאר הם בני העתיקים, טרביס. או ששכחת את זה? בין כה ובין כה, שמך הולך לפניך בתור המושיע של עשוקי ווליאר.'' היא מסיימת בקידה של כבוד, ואז מתרוממת - מצפה לתשובתו.
 
חזרה
Top