• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טבח על האוריין אקספרס - עץ משחק [מו"ד 5, 3/3]

שלוש החבטות של הברבית מחמיצות לחלוטין את ניקולא. הוא מושך את האקדח שלו, מטעין מתחת למטח ההתקפות קליע אחר. שחור. אחד הקליעים שמצא עם האקדח המוזר ההוא, הוא יורה את הקליע לעבר הפינה של החדר, זה ניטז מהקיר ונע מעט לעבר החלון, קולע את שולף השרביטים ואלימאריי בתוך חשיכת מוות.
META
פעולה רגילה משתמש באקדח בשביל להטיל Hunger Of Hadar. שניהם עיוורים, בתחילת תורם הם יספגו 2ק6 נזק קור. בסוף תורם הם צריכים להציל זריזות בד"ק 15 או שהם סופגים גם 2ק6 נזק חומצה. האיזור החשוך נחשב כתוואי שטח קשה.
פעולת בונוס- מורה לעין שמאל לתקוף. (מטעמי נוחות, ההתקפה מתרחשת לפני שהחשיכה נוצרת כדי לא לקבל חיסרון)
שיסוף מועצם בכוח
12+5=17. בפגיעה
6 נזק כוח.
נקפי"ם.

ניקולא
32/45
עין שמאל
21/36
 
"במהלך המשימה נתקלנו בתוצאות של שימוש לא מוכר באנרגיות נקרומנסיות. כך שהתאוריה שלך סבירה." מירו אומר במחשבה, כפפת השריון שלו נוגעת בקצה התחתון של קסדתו בדומה לדרך בה הוא הבריש את זקנו במחשבה כאשר היה לו אחד.
"אני מוכן להצטרף אל הניסוי שלך אך אני אצטרך לדעת את פרטי הניסוי לפני שנתחיל. בנוסף לכך ייתכן שהפעלת החומר תביא לנסיון השתלטות על השריון שלי או עלי על ידי גורם חיצוני. אם יש לך יכולות שיכולות למנוע מצב שכזה רצוי שתכיני אותם.
במקרה של השתלטות אני ממליץ שתתרחקי במהירות. השריון שלי לא יהיה יציב לאורך זמן עם מישהו שלא יודע כיצד לתפעל אותו."
מירו מדבר בצורה עניינית, כאילו הוא מדבר על תוצאות אפשריות למחקר ולא לאיום על חייו.
 
יראווי מחייך ''כן, למען האמת הקבוצה שלי יצאה מוקדם הבוקר לחקור מחוץ לעיר, באיזור הקרונות שהתפרקו, לחפש שאריות ממחנה השודדים...זרנת'ה נשארה פה לשמור.'' הוא מניח יד ארוכת אצבעות על כתפיה של הננסית
''אני מעריך את הדאגה שלך...אם תרצה להיכנס פנימה, לשבת לכוס תה? חלק מהחשדות הובילו אותנו לכיוונים מדאיגים, שאולי תוכל לסייע בלפתור אותם.'' העיניים בוהקות לעבר הפייטן המזדקן ''חשדות שקשורים לשניים מחבריך לקבוצה.''

שיניו המועצמות של עין שמאל מפריעות לאלימאריי בצורה משמעותית, כך נראה. היא פונה לאחור וחובטת בעיוורון לכל עבר, ההתקפות שלה מתרסקות בדממה על ההגנה הקשיחה שלו. היא דוחפת את עצמה מעל גופו של ניקולא, מותירה את מחושל המשמר שלו מאחור, והוא מרגיש שהנשיכות של עין שמאל הותירו חלק לא קטן מהדם שלה על הקרקע - המתקפה המשולבת של עין-שמאל והחשכה הנקרומנטית שמקיפים את החדר עשו את שלהם.

רגע לאחר מכן, מתוך החשכה, פרץ נוסף של קליעים מהבהבים נורה בשקט מחריש אוזניים לעבר ניקולא
Meta
אלימאריי תוקפת את עין שמאל שלוש פעמים
התקפה ראשונה -. 22
נזק - 4 + 2 + 4=10
התקפה שניה - 24
נזק - 1+2+4=7
התקפה שלישית - 19
נזק - 5+2+4=11
סה''כ 28 נזק מוחץ לעין שמאל

קליעי קסם על ניקולא, סה''כ 11 נזק (אלא אם הוא מטיל מגן וכו')

חוץ מהשומר, שג'יילה חולפת על פניו בדרכה החוצה ברגעים אלה ממש, לוקשייר לא מבחין בעובדים נוספים. הוא כן מבחין במה שנראה כמו איזור שאליו נגררו כמה ארגזים כדי לשמש כספסלים מאולתרים, עם שאריות אוכל טריות למדי - מלפני כמה דקות. יכול להיות מאוד שג'יילה הורתה לעובדים להתפנות כדי שתוכלו לחקור את המקום בדיסקרטיות.

ושם, בין הארגזים, בזמן שרעש המעלית של ג'יילה עולה למעלה, נדמה לו שהוא רואה זוג נעליים מבצבץ - כאילו מישהו שוכב, או אולי נפל, ליד המקום שבו הם אכלו.

ואלנסיס נראית מופתעת מהתגובה של מירו ''אני...ואוו, אוקיי. אז זה לא סיפור מסובך מדי...יש לי טקס פשוט שממצה את החומר הנקרומנטי החוצה ממך - הקטע המסובך יהיה לעשות את זה בצורה שבה אני אוכל לעשות את זה בלי לפגוע בשאר השריון שלך'' היא בולעת רוק ''הוא נראה לי די חשוב.''

שמש הצהריים זוחלת לאיטה מעל החצר הקטנה, והשלג על ענפי העץ העירום מתחיל לתסוס כשהיא מתכוננת ללחש, ומביטה במירו בציפיה לאישור שלו.
 
עין שמאל נופל מפורק אחרי רצף המכות, ניקולא יצטרך לתקן את החייה הזו אחר כך, אבל כרגע יש לו דברים אחרים לעשות.
הוא נושם עמוק לרגע, זה שימוש שהוא לא חשב שהוא יעשה בכלי הזה, אבל זה אחד המקרים שחשיבה מחוץ לקופסה תהיה יעילה, הוא נוקש במגפיים שלו ונעלם, רק כדי להופיע באותו מקום בו הוא היה קודם. אבל הרגע הקצר הזה שבו הוא נעלם מן העולם היה מה שהוא צריך בשביל להיפטר מהאחיזה של הברברית.
הוא ממהר לקום ונע, מקווה שמתוך החשיכה אילומארי לא תספיק להגיע אליו, הוא יזוז כדי לצבור ממנה מרחק לפני שהוא ירה לעברה, החשיכה לא הולכת לסייע לה אחרי התקפה פרועה שכזו
META
כאמור, עין שמאל על 0 נק"פ.
בתורי משתמש בפעולת בונוס בשביל להשתגר, אני משתגר למשבצת בה אני נמצא (אני חייב להשתגר למשבצת שהייתי בה במהלך התור שלי, אני מניח שהמשבצת בה התחלתי את התור זה נחשב, כמו כן המשבצת "פנוייה" ברגע שאני משתגר ולכן אני יכול על הנייר לעשות את זה. -כתוצאה מכך, כבר לא אחוז.
קם בחצי מהמירות שלי. נע 3 משבצות ב15 פיט שנשאר, ושני התקפות על אוחז אלימארי
התקפות (בלי חיסרון כי למרות שאני לא רואה אותה היא עם אחרי התקפה פרועה)
19+8= 27. בפגעיה 6 נזק חודר ועוד 2 נזק נקרוטי
17+8=25 בפגעיה 15 נזק חודר ועוד 7 נזק נקרוטי

עין שמאל על 0 נק"פ
ניקולא על 32/45
 
מירו מהנהן. ונוגע בכתפה של ואלנסיס "נסי שלא להרוג אותי" הוא אומר ביובש.
הוא מעניק מעט אנרגיה לואלנסיס ובאותו זמן הוא מפעיל את הגנות השריון שלו, למקרה שההחלטה לבטוח בה הייתה שגויה.
META
guidance על ואלנסיס, בדקה הקרובה (או עד שמירו מאבד ריכוז) היא יכולה להוסיף 1ק4 לבדיקות יכולת.
sanctuary על עצמו, אם מישהו מנסה לתקוף אותו/להטיל עליו לחש מזיק הוא צריך להציל הצלת חוכמה ד"ק 15 או להיכשל. את הלחש הזה הוא מטיל רגע לפני שהיא מתחילה את הטקס
 
לוקשייר לוקח דגימות מהאוכל. מחפש בהם שרידים לאותו חומר נקרומטי.
(תפיסה: 5+8=13(
הוא פונה להסתכל בנעליים, אוחז במקל ההליכה שלו בכוננות. נוגע ברגל עם המקל לבחון את התגובה ומנסה לראות למי שייכות הנעליים
 
רחרוח זהיר מאשר את החשד של לוקשייר - המזון שלהם בא במגע עם אותה תמיסה אפלה ומסתורית. כשהוא מקיף את הארגזים, הוא מגלה שהנעליים מחוברות לאדם שלם ששוכב על הקרקע. האיש לבוש בבגדי מרפא חומים, כלי הדם האפרפרים שלו בולטים מעל עורו - וחור של קליע פעור בצווארו. הוא אוחז בידו במכשיר אבחון רפואי כלשהו, שהעדשה הגבישית שלו התנפצה. הדם היבש מעיד על כך שהוא שכב שם זמן מה - גם הדם שסביב הפצע, וגם הדם שעל מצחו - דם שבעזרתו נכתב, באותיות מגושמות שצוירו באצבע
''תסתכל מאחוריך''.


ואלנסיס מהנהנת בהכרת תודה, ומתחילה בהטלת הלחש. ברגע שהשורה הראשונה של ההשבעות מסתיימת, מירו חש את העולם מתערפל סביבו, בעוד תודעתו נכנסת למקום אחר - המקום בו קסם, גוף, ונשמה מתחברים. אותו מרחב תודעתי שלו אליו הוא נכנס כאשר הוא מחשל את החפצים שלו, או מגלה את הקסם הנסתר בעולם סביבו, מגשר על המרחק בין הטבעי לעל טבעי. מישור ערפילי ומתמשך לכל עבר, במרחק ניצבת המעבדה ההרוסה של בית קאנית'.

אבל הפעם, הוא לא לבד. במרחק מה ממנו, עומדת דמות - שנראית כאילו היא עשויה מצל נוזלי. הצל מתאדה בגלים כלפי מעלה, ונוטף על הקרקע בלי הפוגה, אבל הדמות שומרת על צורתה האנושית במעורפל. ולמרות המחסור הבולט שלה בתווי פנים, מירו יכול לדעת שהיא מנסה להראות זועפת
''מי אתה'', קול הרפאים נשמע ''מה אתה עושה כאן? איך הגעת לכאן?"

יאראווי מחייך ''מצוין לשמוע, פשוט מצוין...אז תשמע, זה הסיפור בגדול. ה'חבר' שלך, ניקולא, הרים מאחד החשודים הראשיים במבצע איזשהו מכתב, ואז הרג את החשוד הזה. עכשיו, הוא טוען שהוא עושה את זה בפקודת הצבא...'' הוא מגשש בכיסו ומוציא משם פתק מקומט ''אבל הילדים שלי הרימו את פיסת המידע הזו מהאוהל של השודדים, בגיחה שלהם דרך המחנה. הפתק הזה כולל רשימה של בכירים בצבא, שעל חלקם כבר מצאנו ראיות חותכות שהם מושחתים ועובדים עם הנשר האפור - ואדון לבלאנק היקר גם נמצא ברשימה הזו.''
''מרגיש לי שמה שהיה פה זו לא משימה צבאית, אלא יותר נסיון להעלים ראיות. ראיות שאנחנו נשמח לקבל.''

היריות המדויקות של ניקולא מתיזות דם בדממה, ונראה שאלימאריי על סף התעלפות, עד כמה שאפשר לראות בצללים העמומים. החשכה הנקרומנטית מפלחת את עורה והיא נופלת בדממה. צ'ור מופיע מתוך הצללים, חובט בכוח בראשו של שולף השרביטים עם אלה כבדה - אבל זה מניף לחש מגן מהיר, אוחז בידה השמוטה של אלימאריי, ושניהם נעלמים בפיצוץ אילם שמטיח את צ'ור ואת ניקולא לאחור, מרסקים את הרצפה במקום בו עמדו לרסיסים.
Meta
אלימאריי נופלת. שולף השרביטים מטיל על שניהם thunder step. שניקולא יגלגל הצלת חוסן, בכישלון הוא חוטף 10 נזק רעם, בהצלחה חצי מזה.
יצאנו מיוזמה.
 
לוקשייר קובע לעצמו שהפעם יתעקש לעצור את חלוקת האספקה ואם יהיה צורך, יפרסם זאת לעיתונות. מגיפת הרעלה תעורר עודמיותר בהלה מהפחד מפניה. אם הוא יציל אפילו נשמה אחת, כמה מהומות שוות את זה.


הוא כורע בעוד הוא בוחן את גופת המרפא. עשרות אפשרויות סבירות יותר ופחות דוהרות בראשו.
כתובת הדם מסלקת בגסות את רובן.
צמרמורת קרה עוברת כברק בשדרתו. אבל הוא לוקח נשימה עמוקה, כאילו הוא מעשן מקטרת מרגיעה.
לו... האיש הזה... היה מרוצה בו מת, הוא כנראה כנראה היה מת.
ראנדום.
הוא קם מסתובב לאט בהבעה זועפת. "תאטרלי שלא לצורך. כרגיל"
 
מירו מסתכל בידו, בודק את הצורה שבה התודעה שלו מתבטאת במקום בו הם נמצאים.
"התשובה לכך תלויה כיצד תגדיר "כאן". מנקודת המבט שלי אתה הגורם החיצוני."
 
''צעד אחד מאחורי, כמו תמיד, לוקשייר.'' קול צרוד בוקע מהכיוון שאליו לוקשייר בדיוק הפנה את גבו, והוא רואה את שפתיו של המרפא המת נעות באיטיות, בזמן שהגופה מושכת את עצמה לעמידה.
''אני חייב להודות שהתרשמתי. לא חשבתי שתצליחו להביס את הציפור הקטנה שלי במחנה השודדים...אז אני אעשה איתך עסקה.''

הגופה מזדקפת ונשענת על ארגז, דם יבש מתפורר מהפצע הפעור בראשה, וחיוך מעוות ואל-טבעי עולה על שפתיה
''מידע תמורת מידע. ספר לי איך הבסתם את האלמתים במחנה, ואני אספר לך בתמורה סוד משלי.''

איש הצללים מטה את ראשו הצידה לרגע, ואז פוסע לכיוונו של מירו ''אני...אני כאן, כבר הרבה זמן. זה...זה לא האפור. זה מה שלפני האפור אבל גם מה שאחריו, זה המקום באמצע.'' הצל מרים יד לראשו לרגע ''הכל מבולבל...וול קראה לי, היא הביאה אותנו אל הדם השחור, לקחנו אותו, אבל...'' הקול שלו רועד לרגע ''עכשיו לך יש אותו. זה לא בסדר. החליפאי הבטיח שהדם השחור ישאר אצלנו. למה יש לך דם שחור?"

יאראווי מהנהן ''כן, אכן. הרשימה לא כללה רק את שמו של ניקולא, אלא גם שמות נוספים...בין השאר, לוקשייר. הבלש שעבדת איתו. אני לא יודע עד כמה אתה עוקב אחרי העולם המשטרתי בעיר.'' הכהן מתופף בעצבנות על שולחן העץ, טבעות הכסף שלו מנצנצות באור אחר הצהריים ''אבל נראה לי שלוקשייר גם ניצל את המשימה הזו כדי לסגור חשבונות...'' המילים שלו גוועות בפיו והוא מרצין, מצמיד טבעת אחת לאוזנו, ואז פונה לטרביס.

''לחשי האזהרה שלי הופעלו. מישהו בעיר הזו מפעיל טקסים נקרומנטיים, בכנסיה של וול. טקסים מהסוג שנפגשתם בו בחוץ. יכול להיות שהתעלומה הזו תיפתר בקרוב יותר משחשבנו.'' הוא שולח חיוך קודר לעבר טרביס ''אז, מה אתה אומר? נשים את העבר בצד, לטובת דברים...גדולים יותר?"

ניקולא מטפס למעלה לחדרו, ורואה שלחש הדממה תקף גם שם. מי שזה לא יהיה שהטיל את הלחש, הןא הטיל אותו כנראה באיזור המפגש בין שתי הקומות כך שהוא ישפיע על שתיהן. הוא רואה את החור ברצפה שדרכו ירה, את השריטות שעין שמאל עשה על הרצפה בדרכו למטה.
ובתוך ארון הבגדים הצר בחלק הרחוק של החדר, מבעד לחריץ זעיר, הוא מבחין בנצנוץ של מתכת. מישהו, או משהו, מתחבא שם בפנים.
 
תובנה: 13+6=19
טרביס מהרהר לרגע, בוחן את שפת הגוף של האיש, מנסה להבין אם הוא משקר או מנסה להטעות אותו "סלח לי, אבל אני צריך לבדוק את הדברים האלו בעצמי, המידע שאמרת מטריד אותי, ואני מעוניין לנסות לבדוק חלק מזה בעצמי לפני שאני אעזור לך, אבל אם אתה צודק אני מסכים שזו בעיה גדולה"
 
ניקולא כבר היה אומר משהו מחוכם אם לא היה הילת דממה בחדר, אז הוא יטפל במפלצת בארון שלו בגישה מעט אחרת, הוא מנצל את הרגע הזה בו הוא מבחין באורב והאורב לא מבחין בו כדי להפעיל את הקסם שלו, בשנייה אחת גופו משתנה, נעשה גבוהה יותר, עמיד יותר, הוא הופך לתוקפת שלו. מנצל את הדממה כדי לייצר שקר מוצלח.
META
מטיל אלטר סלף וגורם לעצמי להיראות כמו אלימאריי. אחרי זה נכנס לחדר בביטחון
 
לוקשייר מצטמרר, אבל שומר על הבעה קרה. מנסה להזכיר לעצמו שראנדום הוא חליפאי שגאה במה שהוא- ויתכן שהוא העלה את חילוף הצורה לרמה חדשה איכשהו.
האפשרות האחרת... היא שהוא רוח נוקמת שנכנסה איכשהו כדיבוק? או שהוא מעלה באוב והוא שולט בגופה מרחוק?
אלו אפשרויות פחות סבירות... והרבה יותר מטרידןת.
לוקשייר מנסה לזהות אם הוא נושם
"למזלי, אין לי הבנה מלאה של הנושא. מכשיר צבאי כלשהו ששלח פעימה" אומר לוקשייר.
קשה לו להאמין שזה משהו שראנדום לא יגלה אם מספיק חקירה.
'אבל אני חושש אתה נותן לעצמך קרדיט רב מהדרוש. ציפור "שלך"?" הוא מחייך בלעג.
"אתה לכל היותר שכיר חרב שלהם. שזאת עוד נקודה- אני מופתע שמצאת את עצמך כשכיר של עוד ארגון. אז בסופו של יום הכסף קנה גם אותך?'
מתגרה בו ומנסה לסחוט עוד מידע כך.
 
איש הצללים מהלך סביבו ובוחן אותו באיטיות, שולח אצבעות ואז מתרחק ''אני...אני לא בטוח. אני חושב...'' לפתע הוא משתנק, ומירו רואה שעורק של צללים נמתח מתוך הגב שלו, ונמשך הרחק מהם, לאורך המישור האינסופי, עד שהוא נעלם מהעין.
''הדם השחור שייך לוול, הוא צריך לחזור אליה. אני...אני צריך לקחת אותו ממך, זו הדרך היחידה.'' הוא שולח יד רועדת קדימה ומתחיל להתקדם לעבר מירו בצעדים כושלים, העורק הפועם של הצללים שבוקע מגבו גורם לערפל השחור לבקוע ולהתאדות ממנו בקצב כפול מקודם.
הגופה המהלכת מטה את ראשה הצידה באופן שמאפשר ללוקשייר לשמוע את החוליות חורקות ונסדקות ''סתם פעימה קסומה? זה בהחלט מעניין. אני כמובן, לא חוקר של האמנויות המיסטיות, אבל משום מה אני חושב שיש ברשותכם משהו שאפשר לכם ליצור את הפעימה הזו, משהו שלא שייך לכם.''

ניקולא צועד לחדר, והוא כמעט יכול לראות את הדמות המתוחה של האיש בארון הבגדים נרגעת, את הכתפיים שלו מתרופפות. מבט זריז מגלה לו שאכן חיטטו בחפצים שלו והתעסקו איתם, ונדמה לו שהוא רואה כמה ניצוצות כסופים בפינות החדר.

יאראווי מזעיף פנים ''כמה חבל שאנחנו לא יכולים לשתף פעולה בזמנים הקשים האילו''. הוא חולף על פני טרביס בצעד מהיר ומותיר אותו מאחור. משהו בהתנהגות שלו רומז לטרביס שהאיש מאמין במה שהוא אומר, לפחות חלקית. הסכנה היא אמיתית. מצד שני, ברור לו מאוד שהאיש מנסה למשוך את תשומת ליבו מהנושא, לעכב אותו עד שמשהו מסוים יקרה.
 
ניקולא עומד בשקט לרגע, ואז נע לצאת מהחדר. הוא יסגור אחריו את הדלת וישתמש בכלים שלו כדי לתקוע את המנעול. הוא יהפוך את החדר שלו לכלא. לאחר שהוא יסיים הוא יעצור לרגע וישתמש בלחש כדי לגדל טפרים. על כל מקרה.
META
כלי גנב (תבונה)
19+10=29/
משתמש בפעולה רגילה כדי לשנות את הצורה מצורת חיקוי לנשקים טבעיים.
 
חזרה
Top