• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טבח על האוריין אקספרס - עץ משחק [מו"ד 5, 3/3]

השודדים מוותרים על מאבק בטווח קרוב ובמקום זאת מתחילים לסגת לעמדות ירי, ממטירים קליעים וחיצים שרובם מחטיאים באפלה המוארת בהבזקים מסנוורים.

Meta
התקפות נגד טרביס
16 - 7 נזק
17 - 4 נזק
התקפות נגד ראת'
14 - 9 נזק
18 - 4 נזק
התקפות נגד ניקולא
13 - 4 נזק
18 - 7 נזק
תור לוקשייר ואז ראת'
 
ראת' חומק מאחד החצים, ותוקף את מנהיג השודדים פעם נוספת, נותן לדאש לנשוך אותו בעצמו. "תקח את האזרחים מפה בזמן שאנחנו מעסיקים אותו!" הוא קורא ללוקשייר, מתמקד באויב שמולו.
META
פעולת בונוס- סימן הצייד על מנהיג השודדים.
פעולה רגילה- התקפה, 14 לפגיעה, 9 נזק חותך.

דאש לוקח התקפה מתואמת כתגובה- 9 לפגיעה, פספוס.
 
במהומה, יריות ותוהו לוקשייר מזדקף ואוחז במקל ההליכה שלן כשרביט מארשל.
"ערב טוב גבירותיי ורבותיי.' כוא אומר בקול חזק אך שליו. צקרין בטחון.
"הצוות שלי ברגעים אחו, פועל לחפות על הנסיגה שלכם למקום בטוח. השמעו להוראות בצורה מסודרת, כדי לצקסם את סיכויי ההצלחה." הוא מצביע.
"זיחלו בכיוון הזה, כשתהיו רחוקים מספחק, אאשר לכם לרוץ! קדימה! גצרץ גבירותי ורבותיי!"

----

גלגול שכנוע ביתרון
2

11+)שרראה בארדית, יצא 5) 16
 
מפקד השודדים מביט סביב בטינה, ומאגרף את ידיו. עצמות וגידים רקובים מתחילים לטפס מהקרקע, להתלכד סביב גופו ועל כתפיו, עד שזוג כנפיים צומח מגבו. הוא נסוג לאחור ופורש את הכנפיים, מתחיל לעלות אל מעבר לצמרות העצים
השבויים, בהוראתו של לוקשייר, מתחילים לזחול במהירות האפשרית מתחת לרכבות, אל המקום היחיד שנדמה שאין בו שודדים חמושים.
Meta
המפקד מגדל כנפיים כפעולת בונוס, כפעולה הוא נסוג, מנצל את כל התנועה כדי לעלות מעל לצמרות (30 רגל), העצים מספקים לו מחסה חלקי

תור דאש, טרביס, ניקולא.
 
לא נראה שניקולא מתייחס יותר מידי לזה שמנהיג השודדים הצמיח כנפיים או שהוא מנסה להסתתר בעצים, נהפוכו, זה הופך אותו למטרה קלה הרבה יותר. הוא שורק בזמן שהוא יורה פעמיים קדימה, מנסה לפגוע באויב שלו בדיוק של צלף בעוד עין שמאל חוצה את השדה הקרב בחזרה לאדון שלה, מזנקת על השומר הקרוב אליו.
META
2 יריות על מנהיג השודדים
14+8=22, בפגיעה 8+5=13 נזק
20 טבעי (יאי) - 8+2+5=15 נזק.

פעולת בונוס מורה לעין שמאל לתקוף את השומר בI20 (האחד ההמום).
(מניח שיש יתרון נגד אויב המום)
התקפה-
20 טבעי בגלגול הראשון, שש בגלגול השני. - 7+3+3=13 נזק כוח
 
שני קליעים פוגעים בטרביס, משאירים שריטות לא נעימות על הרגל והבטן. כשנראה שטרביס מוסח לרגע בגלל השריטות, השומרים באיזור האוהל נראים שוב מעוניינים לחזור ולהלחם
טרביס שולף את השרביט שלו לידו, ובהנפה אחת אתכסה איזור מלא בשודדים בחמור דביק, שנבדק לרצפה ולאוהל, אוחז בשודדים ומונע מהם לזוז, ואז ממלמל משהו, בעיקר לעצמו, כשאחת מהשריטות שספג מהירי של השודדים נסגרת
איבדתי ריכוז על תבנית היפנוטית, מטיל קורים על הריבוע J16 עד G19 השודדים שם צריכים להציל זריזות 15 או להדבק לקורים, מטיל מילת מרפא על עצמו ומרפא 5 נק"פ
 
עריכה אחרונה:
דאש, מבחין שהאויב הראשי שלו עלה אל מחוץ לטווח הטלפיים שלו, מזנק לאחור ומסתער על האחד שנותר. מנסה להפיל אותו, אבל השודד מהיר יותר משהוא ציפה.
META
דאש נע לאחור לC16, וראת' חוטף התקפה מזדמנת.
דאש מסתער קדימה לC20, ותוקף את השודד עם התקפת טופר: 8, פספוס.
 
השודד שתוקף את ראת' הנסוג מחטיא אותו, בזמן שסוכני הלהבה הכסופה ממשיכים לשגר מטח אחר מטח
מפקד השודדים ממשיך להמריא מעלה-מעלה, הקליעים קורעים חלקים גדולים מגופו שמתעופפים לכל עבר.
חלק מדמו השחור של האלמת ניתז לעבר ניקולא, צורב אותו באנרגיית מוות חורכת, בזמן שהוא מקרטע את דרכו השמימה, פצוע קשות אבל עדיין עומד.
השודדים השתחררו מההשפעה ההיפנוטית של טרביס, והם רואים שניקולא הוא זה שמחורר את המנהיג שלהם מלמטה. הם ממהרים לסגת לאחור, לשלוף את כלי נשקם, ומתחילים לירות - אבל רק קליע אחד מהמטח פוגע בו, אם כי הוא נכנס בכתפו ופוגע בו קשות.
Meta
השודד מחטיא את ראת' בהתקפה מזדמנת
ניקולא נכשל בהצלת חוסן בד''ק 15, חוטף 27 נזק נקרוטי בכשלון
התקפות טווח על ניקולא - רק 20 טבעי פוגע, סה''כ 13 נזק.
שלושה מהשודדים המושפעים מהקור לא נלכדים בתוכו.
תור מירו.
 
רואה את ניקולא נופל לרצפה אחרי שהכדור פוגע בו, מירו רץ לעבר ניקולא .
תוך כדי התנועה הוא שולח את יד ימין לכתף שמאל שלו והשריון באותה נקודה מתפרק, חושף את החלק העליון של זרוע שנראית כמעט שלדית.
הוא כורע ליד ניקולא ומצמיד את השריון לנקודה בה הקליע פגע, והשריון נע ומתלבש על האיזור. מאיר חלושות כשהוא מרפא את הבשר הפגוע תחתיו.
META
תנועה ליד ניקולא
לחש Cure Wounds לסך של 9 נקודות ריפוי.
 
החשיבה המהירה של מירו מחזירה את האוויר לגופו הפצוע של ניקולא, בזמן שהקליעים והחרבות שורקים מכל עבר. רגע לאחר שהשריון מתחיל להאיר, מירו חש ביד מגששת אוחזת ברגלו. הוא פונה כדי להביט בעיניו החיוורות והמבוהלות של אותו אדם שהוא חיפש במחנה השודדים בעזרת הינשוף שלו. הספק שלו מביט בו כלא מאמין "אתה...אתה כאן? זלא יאמן..." ואז הבהלה הופכת בן רגע לחרדה "זו מלכודת. אתם חייבים לצאת מכאן עכשיו."
eta
התקפה אחת על ראת' - 15. 5 נזק אם פגע
שאר ההתקפות מפספסות אתכם
תור לוקשייר
 
בקרב בסדר גודל כזה, לוקשייר מרגיש כמו דג מחוץ למים. כל כך הרבה תנועה וג6רמים...
והנה פתאום ניקולא נפל. ואז קם...
הוא רואה שהשבויים הגיעו לבטחון יחסי ומנתח את האיום המרכזי.

מכל התנועה מעילו צתנופף, הוא אוחז בכובעו בעיניים מצוצמות מאבחן את איש הכת המעוף. הואנע בהחלטיות, תופס זוית על נקודה מסוימת בכנף שלהערכתו תשתק אותו מכאב לרגע.
הוא שולף את האקדח, מוסיף את ידו השניה ליציבות- ומשחרר יריה מדויקת כמיטב חישוביו.הלואי וידיו יציבות מספיק. שהרוח לא תסיט את קליע החימר. שהשודד לא יזיז את הכנף ברגע האחרון.
---

מטא-
התקפת פתע+ מהלך קרב התקלה.
)יתרון בעקבות יכולת התת מקצוע)
12+6=18
12+6=18

בהנחה שפגיעה.
)3ק6, 2ק6 בגלל ההתקפת פתע ועוד 1ק6 בגלל המהלך קרב)
אז לסיכום 1ק10

ק10 יצא 8
3 ק 6 יצא 1,4,6=11

סך הכול 19

גלגןל כוח כנגד 14

בכשלון הוא נופל
 
הקליע של לוקשייר משמיע קול קריעה מחליא כשהוא חותך דרך הגידים המונפשים שמחזיקים את הכנף שלמה, ולרגע קט המפקד מאבד איזון. ברגע הזה הוא צונח כמו אבן, ונוחת שרוע על הקרקע בחבטה מרסקת עצמות, פצוע קשה.
 
ראת' מתמקד באויב שמולו, הוא יודע שדאש יסתער בקרוב על המנהיג שמאחוריהם-ועל כן, הוא מנסה למנוע ממי שמולו לתקוף אחר כך, ולפנות מקום לשבויים.
META
ראת' תוקף את האויב בD21- סה"כ 25 לפגיעה, 8 נזק חותך.
דאש מבצע התקפה מתואמת נגד D21- נשיכה- 15 לפגיעה, 12 נזק חודר.
 
מפקד השודדים הנואש זוחל קדימה, מדמם בכבדות דם שחור וסמיך על הקרקע המושלגת והמוכתמת. הוא דופק את אגרופו בקרקע, ובן רגע עשרות ידיים שלדיות בוקעות ממנה, מפלחות את גופם של אילו שעומדים בקרבתו.
Meta
לוקשייר, מירו, דאש, ראת', ושלושה שבויים מגלגלים הצלת כוח בד''ק 15. בכשלון סופגים 20 נזק נקרוטי ולא יכולים לבצע תגובות עד תורם הבא, בהצלחה הם סופגים 10 נזק ולא סובלים מהשפעות נוספות.


תור דאש ניקולא טרביס
 
ניקולא הפסיק לנשום לרגע, ואז הוא חזר לנשום. בן אדם אחר היה מרגיש מופתע מזה, אבל ניקולא כבר היה שם, אם הוא היה מקבל מטבע זהב על כל פעם שהוא היה עם רגל בצד השני הוא היה יכול לקנות לעצמו כרטיס רכבת רחוק מכאן. הוא מורגל בלרקוד עם המוות, זה לא הפעם הראשנה שלו ולא הפעם האחרונה שלו.
הוא קם והולך באיתיות קלה לעבר המנהיג השורע על הקרקע. "בפעם הבאה תכוון לראש." הוא אומר ויורה בו פעמיים מטווח אפסי. שורק ליציר המשמר שלו להצטרף למלאכה.
META

נק"פ -9/36.
מנצל חצי תנועה כדי לקום.
מנצל את שארית התנועה כדי להגיע לF22. יורה פעמיים במנהיג השודדים. בגלל שאני ב5 פיט ממנו אין לי חיסרון להתקפות טווח נגדו, אלא יתרון.
התקפה
16+8=24
8 נזק
התקפה שנייה
19+8=27
9 נזק.
פעולת בונוס, מורה לעין שמאל לתקוף את המנהיג. הוא נע לE20 ומתקיף את המנהיג
18+5=23
8 נזק כוח
 
הקליעים, בשילוב עם נשיכותיו האכזריות של עין-שמאל, גורמות למנהיג השודדים לדמום על מקומו, מרותק לרצפה בניבי מתכת אכזריים. בכל ההמולה, לא נראה שמישהו מהשודדים שם לב - אבל מרגיש לכם שאיום מרכזי חוסל, גם אם במחיר חייהם של שלושה מהשבויים ששופדו במקום על ידי ידי השלד שלו.
 
דאש צווח כשהשלד משפד אותו, דמו ניתז על הקרקע כשהוא נופל, וראת' מתגלגל הצידה. זו לא הפעם הראשונה בה דאש נופל בקרב, וראת' יודע שזו גם לא תהיה הפעם האחרונה, אבל הוא גם יודע שכאב המוות הוא אמיתי, וליבו כואב על הדינוזאור שנאלץ לסבול אותו פעם אחר פעם.
META
8 בהצלה לדאש, הוא סופג 20 נזק ונופל.
 
"השגנו את המטרות שלנו, אנחנו צריכים לסגת ולקחת את השבויים, לוקשייר קום" טרביס מניף שוב את השרביט שלו, כשעוד גוש של קורים חוסם עוד שודדים וטרביס נסוג

מטיל מילת מרפא, לוקשייר מחזיר 6 נק"פ, מטיל שוב קורים מהשרביט על ריבוע I19 עד L22, זז לO21 (הולך מסביב כדי להמנע מהתקפות מזדמנות)
 
כל שודד שיכול ללכת מתחיל לסגת, חלקם באיטיות וחלקם בורחים כל עוד נפשם בם. הם עדיין חמושים והם נעים לעומק היער, אבל מלבד שלושת המתים ששוכבים תחת הקרונות, נראה שהמשימה שלכם הושלמה. מפקד השודדים שרוע על הרצפה, מדמם לאיטו את הנוזל השחור. אחד השבויים, ננס מזוקן ומבוהל, זוחל עד למקום שבו מירו עומד, נעמד לאט, ומתחיל ללחוש באוזנו. מבעד לעצים, קרניים ראשונות של שמש מתחילות לזרוח על השלג המוכתם וזרוע הגופות.
ניצחתם.
מה אתם עושים עכשיו?
 
טרביס רץ אל השאר, שולף את ערכת הריפוי שלו כשהוא רוכן ליד דאש, מטפל בפציעות שספג, לאחר כמה רגעים הוא קם כשהוא מבין שהוא לא יכול להציל את דאש, "אני מצטער" הוא אומר לראת', ופונה לשאר "טוב, אני מניח שאין לנו דרך יעילה להחזיר את הקרונות האלו בחזרה למסילה כרגע, אבל אנחנו יכולים להחזיר בבטחה את השבויים. אם אתם רוצים שודדים לתחקור אז תהנו" הוא מצביע הכיוון הכללי של הקורים והשודדים הישנים "ואני חושב שכדאי שנציץ באוהל , אולי יש שם משהו ששווה לקיחה."

עם הכישרון מרפא, אני מחזיר לדאש 3+4+ק"פ של דאש נק"פ (או לפחות הייתי אמור אם הוא לא היה מת)
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top