• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טבח על האוריין אקספרס - עץ משחק [מו"ד 5, 3/3]

לוקשייר מזעיף פניו רק לרגע.
"נפלא. נחזה בשילוב הנפלא בין ממון לדת." הוא מפליק מטבע כסף לנער. "רב תודות לך נערי."
האם יכול להיות שמעגל לפידי הכסף אלה שאיתגרו אותו? אבל הם לא חושבים במונחים של "משחק".
מעט מאוד תשובות ברורות, ועוד שאלות שנפתחות.
לכל הפחות זה לא יהיה קל מדי
 
"תודה רבה לך, ג'ספר. יכול להיות שכרגע תציל את חייהם של המונים" טרביס מהנהן בכבוד אל לוקשייר. בעודו ממשיך אל הקרון, הוא תוהה לעצמו על מה שג'ספר אמר. אין לו נטייה להעביר את המסרים שלו ביחידות, והוא בלי ספק לא היה מסתיר ממנו מידע. אז סביר להניח שהוא פלט מה ששמע ממישהו אחר. אבל שהוא חושב על כנסיות, עולה לו בראש רק כנסיית לאראווי, אם כי הוא לא מבין למה היא תרצה לעצור את הרכבת.

בדיקת תבונה
[dice:y9d]738000:0[/dice:y9d]
 
לאחר מחשבה קלה, טרביס נזכר בשמועות ששמע על כך שהתא של הלהבה הכסופה בראשותו של אדם בשם טורפן, החלו לעבוד לאחרונה עם הכוהן של אראוויי
אתם ממשיכים לצעוד אל מחוץ לתחנה. המבטים נעשים יותר חשדניים, אבל איש לא עוצר בעדכם בעוד אתם מתקדמים אל הקרונית שמעבר למחסום.
ליידי שער חול הצעירה דומה מאוד לאביה, אבל במקום שבו האב הוא קודר ומחושב, על שפתיה משוח חיוך ציני קבוע. היא מסירה בפניכם את הכובע לרגע קט, ונשארת ישובה. בתנועת יד רחבה היא מסמנת לכם לעלות לחלק האחורי של הקרונית.

''ברוכים הבאים לקרונית הנפלאה שממלכת קרנאת' סיפקה לנו בעבור המסע הזה. אני אסייע לכם להיכנס לרכבת ולטפל באיום שהמצא שם. אני נוהגת'' היא מצביעה על לוח המתכת הפשוט בצד שלה, שעליו יש חמש ידיות וכפתור גדול מעוטר בחד הקרן של בית אוריין.
''ואתם יושבים מאחור'' היא מחווה בתיאטרליות, מבלי להתסובב, אל מעבר למחיצת הברזל הנמוכה שמפרידה את הנהג מהנוסעים. שם הרצפה מרופדת בעור קשיח ומשופשף.

היא מתמתחת במושב ומתייצבת, ואתם רואים שהיא עוטה שריון שמשולב מחלקי מתכת ועצם. היא מניחה ידיים על ההגאים, ומחכה שתעלו. לאחר שכולם מסתדרים בנוחות, היא מזיזה שתי ידיות, ובקולות טרטור אתם רואים מאחוריכם את פלאי הטכנולוגיה האברונית - פחות או יותר.


לאילו מכם שיצא להם לראות ספינת שחקים ליראנדרית, מדובר במחזה דומה ומרשים הרבה פחות. סביב המנוע דל הקרונית מתפרזת טבעת קלושה של אור כחלחל, שפולטת זמזום קל. ברגע שהנהגת לוחצת על הכפתור המעוצב, הזמזום נעשה כמעט בלתי נסבל מרוב מהירות העליה והירידה בצליל, והקרונית מתחילה להאיץ.

המסע שלכם, שש שעות עד שתגיעו למקום התאונה, מתחיל. הנהגת לא נראית כמו טיפוס דברן במיוחד. אבל יתכן שלכם יהיו שאלות, מחשבות, תכניות, לפני שהרגע עצמו יגיע. וכמובן, גם אם אתם החיילים הכי מנוסים שיש, כל אדם שמביט בחשכה שמעבר לתקבות, תמיד ישאל את עצמו את אותה שאלה - מה מסתכל עלי מהעבר השני?
Meta
זה זמן לדבר עם הנהגת, אחד עם השני, לתכנן טקטיקה, מה שאתם רוצים.

בנוסף, גלגלו הבחנה.
 
מירו מתיישב באחת מפינות הקרונית ומוציא ספר, רגע לאחר מכן הספר מתחיל להאיר כך שהוא מסוגל לקרוא למרות החושך שיורד.
כמה דקות לתוך הנסיעה הוא נוקש באצבעותיו וינשוף לבן מופיע על זרועו לפני שהוא פורש כנספיים ועף מעלה, מקיף את הקרונית הנוסעת.

"אין צורך להחזיר את כל האוכל במשלוח אחד." מירו עונה לטרביס בלי להרים את ראשו.
"הקפטן אמר שלעיר יש מספיק אספקה לשבועיים. כאשר נגלה את מקור הבעיה ונפתור אותה יהיה ניתן להביא עובדים אשר יתקנו את הרכבת אם הדבר התנאים יאפשרו זאת או ישתמשו בקרוניות דומות כדי להעביר את האספקה במספר משלוחים."
META
משתמש בMagical Tinkering כדי לגרום לספר להאיר באור בהיר בטווח של 1.5 מטר ועוד 1.5 מטר באור עמום.
מזמן את יציר הסוד שלי שכרגע בצורת ינשוף ושולח אותו לעוף מעלה. פעם במספר דקות מירו בוחר להשתמש בחושים של הינשוף לכמה רגעים כדי לסרוק את הסביבה.
הבחנה-18
 
ניקולא מתיישב לו באחד הכיסאות, הוא שולף מתוך התיק שלו את ערכת הקליגרפיה שלו, ומתחיל לציין את האיורעים שהתרחשו היום, לא נראה שזה נועד למעקב או לאיזה הקשר חשוב, יותר על מנת להעביר את הזמן ולשפר את הכישורים שלו.
הוא מביט מעט מהחלון, מסתכל על החוץ בעוד כלב הפלדה שלו תופס את מקום הישיבה לצידו.
META
15 סה"כ באבחנה.

תפיסה של "עין שמאל" (שומר הפלדה)
23 סה"כ.
 
לוקשייר בהבעה חתומה, בוחן את הרכב. גם אם זה לא קשור ישירות לחקירה, תמיד יש מה ללמוד.
ראנדום.. לראנדום היה גישה למכונות, ובתור ראנדום גם ללוקשייר היה. אבל נראה שכרגע אין סיבה לענות את עצמו.
אבל הוא מחפש פרט,כל מה שעלול לקפוץ לו לעין.
הוא עובר וחוקר את הפנקס שקיבל מהקפטן,מעתיק לפנקס אחר, מסכם מה שנראה לו רלבנטי.

אם יש זמן לאחר מכן הוא ינסה לפתוח בשיחה עם הנהגת, לתהות על קנקנה וללמוד על התנהלות הרכבת

-----

מטה:
תפיסה [dice:5p]738028:0[/dice:5p]

חקירה? [dice:5p]738028:1[/dice:5p]
)בעיקר לפנקס)
 
ראת' מתקדם אל הרכב, מתעלם מהילד שפנה אל טרביס בעוד דאש עוקב אחריו ומתעכב מעט מאחור, מרחרח את הילד לפני שראת' שורק עם אצבעותיו ורגל הטופר רץ אל המשאית, מצטנף באחד הצדדים, אבל משאיר עין פקוחה. ראת' יושב על גבו, מנסה לתפוס כמה שפחות מקום באחורי הרכב הצפוף. הוא בוחן את האנשים שיצאו איתו למסע, ומחייך חיוך קל מתחת לזקנו.

"אתם יודעים, הפעם האחרונה שבה הייתי בקופסת סרדינים כמו זו? 94', קצת לפני האבל. אני, ועוד עשרה ח'ברה היינו צריכים להצטופף בתא האחורי של רכב כמו זה כשעברנו בשטח של סיירי, איפה שיש היום את ארצות האבל. היינו חלק מתגבורת אלפית מואלינר לאחד הקרבות בדארגון, אבל אם היינו נתפסים- החיילים הסייריאנים היו מחסלים את כולנו לפני שהיינו יכולים לעזור לבני הברית שלנו. הסווינו את עצמנו כשיירת סחר, מתפללים שאף אחד לא יעצור אותנו ויזיז את הארגזים תחתם התחבאנו." הוא משתתק לרגע, מביט בתקרת הרכב בדממה לפני שהוא חוזר להמשיך את סיפורו.
"היינו מרחק של כמה שעות מהגבול כשהם תפסו אותנו. לא ציפינו לפלוגה שלמה של גששים בני פרא!" הוא צוחק, "נאלצנו להלחם על החיים שלנו כשברחנו אל מבצר קרן-הגורגון, בסוף- הם אלו שהיו צריכים להעניק לנו תגבורת." בן המחצית מחייך חיוך עצוב, "נקווה שלא נמצא את עצמנו במצב כזה, הא? שאלה שלכודים ברכבת יצטרכו לעזור למי שבא להציל אותם."
META
ראת' משתמש בכשרון "מנהיג מעורר השראה", ונותן לכולם חוץ מלכלב הברזל של ניקולא ולליידי 6 נק"פ זמני.

בדיקות הבחנה-
ראת': 13
דאש: 11
 
עינו של ניקולא נתקלת בלוקשייר העובר על הפנקס. ניקולא מניח את המחברת שלו ומתקדם לעבר החליפאי. "תרצה שאני גם אסתכל על זה?" הוא שואל בנימוס מעט מאולץ, ברור שהוא מנסה לעבוד בצוות אפילו שהוא לא רגיל לדבר, "אני די טוב בלקרוא בין השורות."
 
הליידי הצעירה מטה אוסן לאחור כאשר ראת' מספר את הסיפור, מקשיבה בחצי אוזן ומהנהנת ''שמעתי את הסיפור ההז מווארשר. אתה חבר שלו, נכון?"
בינתיים, לוקשייר עובר על הפנקס. יש שם רשימה של נהגים, מכונאים, ולוחות זמנים - נראה שהכל מסתדר עם הסיפור שהתקבל מהקפטן. לוקשייר מזהה כמה מהשמות, אבל שום דבר לא קופץ לו לעין באופן מיוחד.

דעתו של ניקולא מוסחת לרגע מהכתיבה שלו כאשר עין שמאל נוהם לרגע, מחווה בחוטמו לכיוון החלון הקדמי ביותר בתא שלכם בקרונית. לוקשייר מספיק להרים את מבטו כדי לראות לאן הכלב מכוון.

במקום בו היער נגמר והמישור מתחיל, בולטת בקושי מול השלג עטוי הצללים, צועדת קבוצה של יצורים דמויי אנוש. עטויים בגלימות בצבע לא מזוהה, החבורה הולכת לאיטה, מתרחקת מקו העצים, וחברי התהלוכה הקטנה הזו הולכים בצפיפות רבה, פניהם מוסתרים בברדסים.
הם צועדים היישר לכיוון המסילה.
 
לוקשייר קצת מתוח, הוא גם לא רגיל לעבוד בצוות, וגם פרונאיד כלפי כל אחד כחליפאי בפוטנציאל, ואולי ראנדום עצמו
אבל הוא מחליט לא לתת לפחד לשדוד ממנו את ההזדמנות לעבודת צוות- היתרון שעשוי לתת לו סוף סו ללכןד את ראנדום.
ובכל מקרה, הגרוע ביותר שיוכל לעשות יהיה לבלבל אותו.
'יהיה לי לכבוד, הפקח." הוא אומר לאחר שתיקה של כמה רגעים,מציע לו לשבת לצידו.

הוא מבחין ביצורים. "אה. התרחשות. בוא ניערך לכך"
 
ניקואלא מחזיר את הפנקס ללוקשייר,"אני אבדוק את זה כשנסיים, אני שונא לקרוא כשיורים עלי." הוא אומר ומצביע על עין הזכוכית שלו, "זה גורם לי לצאת מזה בשן ועין." הוא מלמל ושולף את האקדח שלו.
"אני לא יודע מה איתכם." הוא אומר בקול, "אבל אני מעדיף להיות זה שיורה ראשון וגם יורה אחרון." הוא מביט באחרים, "בואו נראה אם יש לנו דרך להקיף אותם ולהגיע אליהם מאחור."
 
"אני אנסה לאסוף עוד נתונים. השגיחו על הגוף שלי בזמן שאני אנסה לתת מבט קרוב יותר במי שמתקרב אלינו."
מירו עוצם את עיניו ושולח את חושיו אל הינשוף המכאני שעף מעליהם ושולח אותו לעוף מעל הדמויות המתקרבות.
האנשים שבקרון לא רואים שינוי במירו, שנשאר יושב עם גבו אל הקיר.
META
21 לאבחנה עבור הינשוף (יש לו ייתרון לבדיקות שקשורות בריח/ראייה אבל בגלגול השני יצא לי נמוך יותר.
10 להסתתרות, אם השמיים החשיכו מספיק כדי לספק לו מחסה בפני יצורים בלי ראיית חושך.
 
"נראה שהם בדרך לחסום אותה." ראת' אומר, "וזו תהיה בעיה אם הם יחסמו את הדרך שלנו חזרה. אני בעד לכל הפחות לדבר איתם, להבין מה הקטע שלהם. אולי יש להם מידע על הרכבת. במקרה הכי גרוע- נגרום להם לברוח."
 
חזרה
Top