• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טבח על האוריין אקספרס - עץ משחק [מו"ד 5, 3/3]

למראה המסיכה, דאש מרים את ראשו ונוהם, אבל ראת' מניח את ידו על צווארו. "תרגע דאש, תרגע." הוא אומר, מגלגל עיניים למראה הבשר המזויף. "תתעלם מהבשר. כבר עבדו עלינו ככה בעבר, בקראגוור, זוכר?" ראת' משפשף את צווארו של הרפטור מעט לפני שהוא נרגע וחוזר להניח את ראשו על האדמה.
"זו נראית כמו מסיכה טלנטית. גולגולת פסטית', אני מנחש. ואני ממליץ לך להחזיר אותה לאיפה שמצאת אותה, אתה לא טלנטי, אין לך זכות לגעת בה." בן המחצית אומר בתקיפות.
 
"כן, אני לא נראה טלנטי, נכון?" אומר צ'אנק, מחייך. "אבל, תגיד לי. אם אבי ואחי היו טלנטים, וגודלתי תחת התרבות הטלנטית, זה לא הופך אותי לטלנטי?" הוא מחזיר את המסיכה לאמתחתו, מושך בכתפיו. "ככה או ככה, אין צורך באישור שלך כדי להוכיח לי את המוצא שלי".
הוא פונה אל שאר החדר, לראשונה סוקר אותם במבטו. עיניו מביטות לרגעים ארוכים יותר ביצורי המתכת, אבל חולפות גם עליהם במהרה. "מה מעקב אותם? עדיף לצאת כמה שיותר מוקדם, אם המצב גרוע כמו שהיא אומרת. הרוצחים הללו לא מחכים לאף אחד, בזה אני בטוח".
 
כאילו בתגובה להתייחסותו של ניקולא לצבא, קפטן שער-חול יותא מהחדר ועומד מולכם, ידיים משולבות מאחורי גבו. הדלת נסגרת מאחוריו באוושה חרישית, והוא מעביר את מבטו עליכם באיטיות.
''אז...אתם המתנדבים שלנו.'' הוא מחייך באופן שמבהיר שזו לא פעולה שהוא נוהג לבצע
''ניקולא, לוקשייר, שמעתי רבות על שניכם. ראת', וורדר לא מפסיק לדבר איתך. טרביס, אני שמח לראות אתה עוד פעיל בימים אילו.'' עיניו מתמקדות על מירו וצ'אנק ''ואני לא מאמין שהיה לי העונג להכיר אתכם לפני כן''.

הוא מניד בראשו ''לא משנה, עכשיו לא הזמן להכרויות. בכל מקרה, הסיטואציה היא כזו: הרכבת נעצרה במרחק משוער של כיום רכיבה מהעיר - מרחק שהיא הייתב אמורה לחצות תוך שעה. על פי נוהל סטנדרטי, הרכבת נכנסה למצב נעילה מלאה. במקרה הטוב, היא נותרה על הפסים. במקרה היא ירדה מהם.''
הוא מפרק מכתפו סיכה קטנה עם סמל של שער מלבני וזהוב עליה
''בין כה ובין כה, המשימה שלכם זהה - הגיעו לרכבת, נטרלו את האיום, העבירו את האספקה והאנשים בבטחה לווליאר. בכדי לעשות זאת, תצטרכו סיכה כמו זו - אין לי אישור לתת אותה לאדם אחר, אבל הבת שלי תתלווה אליכם למשימה, ותפתח את הנעילה עם הסיכה התואמת''. הוא לוקח נשימה עמוקה ומתמקד בטרביס ולוקשייר כשהוא אומר את המילים הבאות

''עלי להדגיש שהאספקה עולה בחשיבותה על האנשים - עד כמה שחיי אדם יקרי ערך לנו, אנחנו זקוקים לאספקה באופן נואש. קחו את זה בחשבון.''

הוא מחווה בידו כלפי הקומה מתחתיכם, אל התחנה עצמה ''בתחנה ממתין לכם רכב מסילה שיקח אתכם עד לאיזור המשוער של העצירה. מאחר שהוא לא נעול וממוגן הוא לא יכול לנוע באותה מהירות. הרכב הזה יכול לנוע קדימה ואחורה על המסילה, והוא ישמש אתכם לנשיאת אספקה ונוסעים חזרה לווליאר.''

הוא צונח באחד הכסאות, משלב אצבעות, ונראה שעייפות נופלת עליו ''לבסוף, ישנו עניין הזמן. האספקה של ווליאר היא לא נצחית -נוכל להדק את החגורה לשבוע או שבועיים - אחרי זה, אנשים יתחילו למות ברחובות. יש לכם מרחב תמרון, במיוחד בהתחשב בעובדה שהרכבת המרוסקת היא רק במרחק של שש שעות ברכב הנשיאה שלכם. אבל גרגירי החול יאזלו לבסוף מהשעון. ואני מעדיף למנוע מהמוות לשלוח את ידו לעיר הזו, במידת האפשר"
הוא מדגיש את דבריו בנגיעה בתג אחר על המדים שלו - סמל קטן וצבוע של כנסיית הדם של וול.

''ביתי תפגוש אתכם למטה עם הרכב. יש שאלות?"
 
"תפקוד זו מילה נדיבה. אבל יש לי שתי שאלות, האם הבת שלך... מאומנת בצורה כלשהי להתמודד עם הסכנות? או שאתה רוצה שבין השאר נשמור עליה? ושנית, אני לא מכיר לעומק את מערכת הרכבות באיזור, מהו סדר הגדול של נזק שצריך לגרום כדי לעשות משהו כזה, בין אם למסילה או לרכבת?"
 
הוא מהנהן, חיוך קטן עולה בשנית על פניו, למשמע שאלתו הראשונה של טרביס ''אני מעריך את הדאגה, אבל היא לא נצרכת. הבת שלי אומנה במבצרי העצמות שעל הגבול עם קאיירי - היא יכולה לדאוג לעצמה. אם כי, כמו בכל משימה חשובה, עבודת צוות ושמירה על הגב של חבריכם למשימה היא הכרחית''
לאחר מכן גבותיו מצטופפות שוב ''זו...חלק מהבעיה. אנחנו לא יודעים. המסילה נבחנה ונמצאה עמידה בפני חומר נפץ מאגי של בית קאנית', מכונות מלחמה הובגובליניות, ואפילו הלהבות העזות ביותר של פושטים משממות השדים במערב. אם הרכבת נעצרה, זה אומר שמשהו קרה שאילץ אותה לעצור - אולי מפלצת או מארב מספיק עוצמתיים. בנוסף, על פי הפרוטוקול, במקרה של פלישה חזקה מספיד לרכבת, מחוייבת נעילה מיידית כדי למנוע מהפולשים להגיע לאיזור מאוכלס.''
 
עיניו של הקפטן מתמקדות בראת' ''בהנחה שאף קרון לא נותר, אמורים להיות שמונה קרונות - קרון נהג מקדימה, שני קרונות משא מאחורה, והשאר לנוסעים. אני חושש שאלא אם משהו מוזר באמת התרחש על המסילה, כננראה שיהיה בעייתי להפריד את הקרונות הללו השאר''

בתגובה לשאלתו של מירו הוא עוצר לרגע, מתופף על סנטרו, ואז מושך בכתפיו ''טכנית, זה לא ממש תחום השיפוט שלי, אז אני לא בטוח. כעיקרון, מדובר בחלק המישורי יחסית של קרנאת', מרחק כמה וכמה מיילים מהגבול עם טאלנטה. בנוסף לכל יצור שאולי יבוא משם, שוכני יערות הם גם משהו פוטנציאלי שתתקלו בו...חלקם נהנים לשוטט בזמן החורף, כשכל אנשי הערים מתחבאים בבתים. בנוסף לכך, שודדים, עריקים, מהגרים וצליינים עשויים להסתובב באיזור.
 
צ'אנק מרים את עיניו בהפתעה, כשהוא שומע את דבריו של הקפטן. "בוודאי ברור לך שחלקנו באנו כי קרובים וידידים שלנו נמצאים ברכבת. אתה באמת מצפה מאיתנו באמת ותמים לחשוב על האספקה של הרכבת לפניהם?"
הוא מניף את ידיו, במעין תסכול. "ובכלל, איך אתה מצפה מאיתנו להעביר קרון שלם של אספקה מאיפה שזה לא יהיה ועד לווליאר, תוך שבועיים? שלא לדבר על העובדה שאיננו יודעים בכלל היכן הקרונות נמצאים עכשיו".
 
"כן." עונה ניקולא לשאלה של צ'אנק, "הצבא אכן מצפה ממכם לעשות תיעדוף ולבחור את המשימה על פני דברים אישיים, בעיקר כי אנשים רבים ימותו אם נבזבז זמן בלמצוא קרובים אבדוים על הקרבת, במקום להחזיר את האספקה לעיר." הוא מציין, "ואני מניח שאני אוכל לנסות לתקן את הקרון אם הוא שבק חיים, זו תמיד אופציה."
 
לוקשייר הביט בצ'אנק מבט ארוך.
על פני השטח, נראה שעברו כעבריין היה משובת נעוריםותו לא. אבל... האם זה ראנדום?
הוא מחייך מעט לדברנותו הידידותית של הזוטון והדינוזאור, הוא כמובן לא יכול לבטוח לחלוטין באף אחד כל עוד חליפאים קיימים.
כל עוד ראנדום קיים.
הוא יעדיף אנשים על ציוד, אבל הוא לא רואה סיבה להכריז על כך. אין בכך שקר, פשוט המנעות מדיון מיותר, הוא רק מוסיף במעין עמדת ביניים:"ובכן, טוב שיש לנו נציג של טובת הכלל כנגד נציג של טובת הפרט, יתכן שכקבוצה לא נצטרך לבחור."
ולבסוף פונה לשאול. "מי אחראי לקרון? מי הנהג? מי היה אחראי לרציף שממנו יצא הקרון?" הוא מוציא פנקס
====

מטה:

אם זה בסדר, מגלגל insight על צ'אנק (מסבב השיחה הקודם) כאינווקיזטיב, יש לו יכולת "עין להטעיות" אז הוא מתייחס לגלגול של 7 ומטה בתור 8
[dice:1un5jh0]737895:0[/dice:1un5jh0]

ואחרי זה על הקפטן אם אפשר
[dice:1un5jh0]737895:1[/dice:1un5jh0]
 
צ'אנק מביט בניקולא, מצמצם עיניו, שמתחילות לזהור באור זוהר אף יותר, כמעט ומסנוורות את ניקולא. "אני לא יודע מה איתך, חבר, אבל אני התנדבתי למשימה הזו". הוא מצביע על המדים של ניקולא. "לא תראה אותי לובש כאלה, בכל מקרה".

לוקשייר
לוקשייר לא קולט בעיות במראה של צ'אנק. נראה שצ'אנק הוא בדיוק מי שהוא מראה:חצי אורק פשוט, אלא אם מחשיבים את היותו מסומן סייבריס. דבר אחד שכן תופס את עינו של לוקשייר, הוא שהאור שקורן מעיניו של צ'אנק זהה במידה חשודה לפרץ הקרינה שהתפרץ ממנו בעת הקרב עם חצי האורק השני. לוקשייר גם לא זוכר שצ'אנק היה מסומן סייבריס אז. נראה שזה משהו שהתבטא מאוחר יותר.
למרות היותו של צ'אנק לוחם מיומן, נראה שהוא זנח זה מכבר את דרכי הפשע הרגילות. ניתן לזהות בתנוחת גופו, במבטו, מן אלטרואיזם - רצון להגן על אחרים, גם אם במידה פחותה מלוקשייר עצמו. במחשבה נוספת, היציבה שלו, תנוחת העמידה חסרת המנוח שלו. הם נותנים ללוקשייר תחושה שהעבריינות לא היו למטרות רווח - הם היו תעסוקה.

meta
תרמית = 1ק20 - 1 = 5
 
טרביס שותק, הוא בוודאי לא עומד לשבת בצד ולתת לאנשים האלו למות, אבל זו לא העת לוויכוחים, זו העת למעשים. ומה שהלורד לא יודע בלי ספק לא יזיק לו. "אני אוכל לנהוג בקרון הזה, זה לא נשמע מאוד מסובך ויש לי קצת היכרות עם כלי רכב כאלו"
 
הקפטן מהנהן בחיוך מרוצה לכיוון טרביס ''מצוין, זה יתן לכם נהג אקסטרה במקרה שהבת שלי תהיה עסוקה במשהו אחר.'' הוא נעמד ''בהנחה שאין לכם עוד שאלות, אני צריך לחזור למבצר שלי במהירות האפשרית - כשעזבתי אותם הם התכוננו לחסום תנועה של בוזזים מהמערב, הייתי רוצה להיות שם לפני שהקרב יגמר.''

בדרכו החוצה הוא מוציא מכיסו פנקס קטן ומשליך אותו לעבר לוקשייר ''אילו הנתונים הטכניים על כניסת ויציאת רכבות שקיבלתי מהליידי, לצורך אבטחה ותמרון שלהן בהנחה שהמבצע יכשל. מעבר לזה, אני לא יודע.''
Out
לוקשייר
הקפטן לא מרוצה. לוקשייר רואה את המתיחות בשרירי הלחיים שלו, את המבטים הזועפים שהוא נועץ בחלל האוויר, את הדרך שבה הוא מאלץ את עצמו לתקשר בצורה ידידותית. משהו לא מתנהל לשביעות רצונו של הלורד, ובבירור זה מפריע לו.
 
"רב תודות." אומר לוקשייר, מרפרף בעיניו על דפי הפנקס. הוא עוד מעט יקרא יותר בעיון, אבל הןא בודק אם יש פרטים שקופצים לעין.
"כן, אדון טראביס." הוא מהנהן, מעיף מבט אחרון בחדר, דואג שמא פספס פרט חשוב. "נראה שהזמן איננו לצידנו, אז תהיה ברכה בזריזות"
"
 
הוא מהנהן ויוצא מהחדר, מצביע לכיוון דלת שנראה שמובילה החוצה. בבחינה בקרוב, נראה שזו מעלית מכאנית עם דלת שארוגה מרשת של מתכת כסופה וצפופה.
אתם יורדים ויוצאים אל התחנה עצמה. מעט אנדים מסתובבים שם - בשעה הזו בדרך כלל התחנה הייתה מפוצצת, אבל השמועות הגיעו - וכולם יודעים שהרכבת לא עומדת להגיע בזמן הקרוב. ישר מעבר לשערי הכניסה שסוגרים על המסילה, ממתינה קרונית קטנה שעליה יש סמל קשתי וזהוב.אתם רואים אישה צעירה, רחוקה מכדי שתוכלו להבחין בפרטיה, יושבת במושב הקדמי של הקרונית ומתעסקת עם משהו בלוח ההגאים.

השלג צונח ברכות על המישורים שמצידי המסילה, והמלמולים השקטים של האנשים שמביטים בכם יורדים מהתחנה הגבוהה הם תערובת של סקרנות ופחד.

נער צעיר לבוש בבגדים מלוכלכים נדחק על פניכם, וניגש לטרביס, תוך שהוא מעניק הרהור קצר ללוקשייר. ''הם בדרך. הכסופים. שתי הכנסיות, שני הבוסים רוצים להיכנס לעסק של הרכבת. מדברים על דיבור שהיה להם עם הבוס הגדול של שארן והאחד שבגבול של האבל הגדול. משהו רציני הולך שם, אז תיזהרו''
 
חזרה
Top