• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

טבח על האוריין אקספרס - עץ הרשמה [מו"ד 5, 6/6], נסגר - תודה לנרשמים!

yds אמר/ה:
דבר ראשון, בני השבטים שלו (טאלנטאלים אחרים בכללי גם טוב) - האם הוא פגש כמה? האם כמה מהם יצאו איתו? מה הייתה התגובה בשבט כשהוא עזב, ואילו אנשים הוא השאיר מאחוריו - אם הוא השאיר אנשים מאחוריו, מה החדשות האחרונות שהוא שמע עליהם?
הוא בהחלט פגש מספר בני מחצית טאלנטאלים אחרים במלחמה, אבל אף אחד מהם לא יצא איתו. הוא היחיד שיצא מהשבט שלו, בעוד השאר החליטו להגן- הוא היחיד שהחליט גם להצטרף לקרב. השבט לא עצר אותו, אבל הם לא אהבו את זה. הם היו מעדיפים שהוא יישאר- יגן על הבית- מאשר שילך להלחם בארצות זרות. עבר הרבה זמן מאז, והוא לא שמע עליהם הרבה דברים- החדשות שהוא שמע על הבית תמיד היו ערבוב של חדשות על מספר שבטים, על אלה שהצטרפו למאמץ המלחמתי כנווטים וגששים, על אלו שחוסלו, אף פעם לא יכולת להיות בטוח על איזה שבט מדובר, אם בכלל מדובר בשבט אחד. רוב האנשים לא מבחינים בהבדלים בין השבטים אחרי הכל, אלא מחלקים את בני המחצית לטאלנטלים ולבני בתי הדרקון.

בשוחות ובמחנות הצבאיים, ראת' מצא את עצמו הרבה פעמים קרוב לבני מחצית טאלנטלים אחרים, הם דיברו, החליפו חוויות, העלו זכרונות מהמישורים וכך הלאה. הם תמיד הסתדרו, אולי אפילו היו קרובים יותר מכל שאר החיילים- לכל הפחות, הם היו בין היחידים שהבינו את המשמעות של הרוחות ויכלו לשמוע אותן. חלק מבני המחצית שראת' הכיר בשוחות הללו הגיעו בסופו של דבר לבית בורומאר. חלקם אף הפכו לרגלי-הטופר המפורסמות של השבט. אבל אלו היו בני המחצית שהרגישו נוח בעיר- ראת'? ראת' תמיד הרגיש מעט קלאוסטרופובי. העיר הגדולה של שארן לא הייתה בשבילו, היא גדולה מדי, עמוסה מדי, רועשת מדי. ראת' אולי יותר "מתורבת" מבני המחצית שנותרו במישורים, אבל הוא לא עירוני. הוא עדיין אדם של מרחבים פתוחים, וכלל לא מרגיש נוח במטרופולין סואן כמו שארן.

yds אמר/ה:
לבסוף - איך קשר חזק עם הרוחות בא לידי ביטוי בהתנהגות שלו ובחיי היום יום?
הקשר החזק של ראת' עם הרוחות מלווה את בן המחצית בכל הדברים שהוא עושה- מלברך את הרוחות בבוקר, להודות להן לפני תחילת הארוחה ולהתייעץ איתן במקרה הצורך. הוא מאמין שהרוחות של חבריו שנספו במלחמה האחרונה נמצאות לצידו ועוזרות לו, ממשיכות להלחם דרכו, ועל כן מתייחס לרוחות יותר כאל חברות מאשר כישויות אדירות ונערצות.
 
שודדים זה לא טבעי. לא רואה בעזרה להם התנגשות באמונה שלו. הוא יכול לא להתלהב מהעזרה שלהם, אבל הוא לא ינסה למנוע מאחרים ואולי יעזור בעצמו. תלוי סיטואציה.
בנוגע למול כולם אני בכלל לא בטוח שזה נכון לסיטואציה הזאת (ולכל סיטואציה אחרת), זה תלוי בדמויות האחרות ואני לא קראתי את הדפ"דים האחרים... אבל אני כן יכול לומר שבמשחקים נורמליים יש דמויות עם נטיות שונות, ובסיטואציה הזאת לא הייתי נותן יותר מ-50% מהדמויות שהיו מסכנות את עצמן כדי לעזור ללא רווח אישי לדמות...

קח למשל את העבודה עבור המרשלים, זו עבודה שעוזרת לאחרים ובכלל לא מתנגשת באמונה שלו, כי המרשלים רודפים אחרי אנשים..
 
טוב, בסדר גמור, תודה רבה לעונים- הוגשו הרבה דמויות נפלאות - בהחלט יהיה לי על מה לחשוב במהלך החג :)
אני אשלח כאן שאלה אחרונה משותפת לכולם, שאני אשמח אם תענו עליה לפני יום ראשון בערב, בנוסף לכל שאלה אחרת שעוד לא עניתם עליה - הערות, הארות, טענות ומענות וכו' - זה הזמן להוסיף אותן.

השאלה היא כזו
אתם התנדבתם, נבחרתם, או בחרתם להגיע למשימה הזו. ג'יילה שער ברזל ממתינה לכם בחדר העבודה שלה - גולת מתכת גדולה שממוקמת באבן הראשה של שער הברזל שעל שמו נקראת המשפחה שלה - תחנת הרכבת נמצאת מתחת לשער הזה, ומתוכה יוצאת המסילה שמובילה אל ערפילי הלילה הקרירים, אל השלג הנושר בעדינות על פני המישור הקרנאת'י, ואל הלא נודע.
אי שם, בתוך הצללים, ממתין משהו - משהו מספיק חזק כדי לעצור את אחת הרכבות המאובטחות ביותר בכל קובייר, ולנתק את כל אמצעי התקשורת שלה.
הסכנה לא זרה לכם, לכולכם יצא להיאבק, להיפצע, ולעיתים אפילו להרוג. אבל כמו שהאמרה הישנה אומרת - "אתה צריך לדייק בכל יריה שאתה יורה - להם תספיק רק אחת".

מה עובר בראשיכם כשאתם עומדים שם, סוקרים את העיר הנפרשת מאחוריכם ואת המישורים המתפרשים לפניכם, ממתינים לפקודה שתשלח אתכם למסע אל הנודע - מסע שיתכן שממנו לא תחזרו?


חג שמח ושבת שלום לכולם - בחירת שחקנים תהיה בראשון בערב
בהצלחה לכולם!
 
YDS
זו לא אשמתך, אתה לא פה כי אתה עשית טעות, אבל אתה זה שתתקן אותה. לא אתה התחלת בזה, אבל איכשהו העולם הזה גרם לכך שאחרים תלויים בפעילות שלך, אתה יכול להסתובב עכשיו ולמצוא את עצמך מש"ק לגויסטקיה באיזה מחנה שכוח אל שאף אחד לא יזוכר, או שאתה יכול לעשות פעם אחת בחיים שלך מה שצריך, ולדאוג לאחרים. העולם נגדך, האלים נגדך, והגורל נגדך.
אז תרים להם אצבע משולשת אחת גדולה. ותעשה את זה.
 
yds
לטרביס לא נשאר המון זמן בחיים, הוא לא מפחד שלא יחזור מהמשימה הזאת, אכפת לו רק מדבר אחד: להחזיר את האוכל הזה למי שזקוק לו. אם הוא ימות, וזה סביר בהחלט, הצוואה שלו אצל הלן תדאג שבית התמחוי יעבור לבעלות של פלה ועוד כמה מהעובדים הנאמנים שלו. לא, טרביס לא חושש לגבי מותו, אם הוא ימות הוא ידע שעשה זאת בנסיון להביא את האוכל לעיר, ובמצפון כמעט נקי.
אבל יש דבר אחד עליו הוא חושש, אותם "חברי צוות" שיבואו איתו. הוא ינסה למנוע מכמה שיותר מיתות, משני צדדי הקרב. אבל הוא חושש שמי שיתחברו איתו יהיו שכירי חרב צמאי דם, ברברים שרוצים רק לגרום למוות או מי יודע מה. הוא מעולם לא התיימר להיות אדון על המוות ולמנוע מכל אדם למות. אבל הוא מתלבט האם מותם של אחדים שווה את חייהם של הרבה יותר.

OUT
רק רוצה לציין, יכול להיות שאולי יהיו לחשים שאני אתאר בצורה קצת שונה מהרגיל. טרביס לא יתחיל להעליב אנשים בהטלה של וישס מוקרי, הוא יגרום להם להוריד את הנשק ולחשוב מחדש על בחירות החיים שלהם. פשוט לא רוצה להביא את זה בהפתעה במשחק (אם אני אתקבל כמובן)
 
yds
מירו מהדק את הגלימה סביבו. יותר מהרגל מאשר צורך ומסתכל בשלג דרך מסכת השריון שלו.
זאת הסחת דעת, עוד מכשול שמופיע לו בדרך. דרך שנראה כמורכבת ממכשולים ולא מובילה לשום מקום.
אבל הוא יתגבר על על המכשול הזה בדיוק כפי שהוא התגבל על כל המכשולים הקודמים וימשיך קדימה. הוא שרד את כל מה שהעולם השליך עליו והוא ימשיך לשרוד. יום אחרי יום. צעד אחרי צעד. רהוא רק צריך להמשיך לנוע והוא יהיה בסדר.
המילים האחרונות נשמעות יותר ריקות ופחות משכנעות בכל פעם שמירו חוזר עליהן בראשו.
 
yds
שרה פורצ'יין מביטה במישורים מולה, שואפת לריאותיה את האוויר הקריר. היא חשה את הדגדוג הזה בגופה, ההתרגשות מהרפתקה חדשה אל הלא נודע, האנדרנלין המצטבר בכל הגוף המחכה להתפרץ. לג'יימס היא תמיד הייתה אומרת שזאת חוויה חזקה יותר מאורגזמה.
ובכל זאת משהו מרצד בראשה, מעיק כמו זבוב. יש לה תחושת בטן שהפעם משהו יהיה שונה. היא לא בלאזאר יותר, אין לה כאן ספינה להשיט או את הפונדק של מילי הזקנה לברוח אליו אם היא תפצע. רק מכונות מוזרות ואנשים מוזרים עוד יותר. אולי הפעם היא לקחה על עצמה עבודה גדולה מידי? אולי עדיף שהיא תמשיך לירות באנשים שהיא יודעת מי הם ואיפה הם נמצאים? האם זאת תהיה העלילה האחרונה של מיס פורצ'יין?
היא לוקחת נשימה עמוקה ועוצמת עיניה. לא, זה ממש לא הסוף. מיס פורצ'יין מתכננת לחיות לנצח. וזאת רק ההתחלה.
 
השינוי
כאן יש אי הבנה קטנה, הקעקוע הוא לא הסיבה שהוא נטש בשביל ערכים אחרים, הוא פשוט הכיוון עליו הוא החליט לפנות כדי למצוא ערכים חדשים, ומכיוון שאני מרגיש קצת ספרותי כרגע, סליחה אם אני חופר (אגב זה משנה קצת את הרגע בו הוא מבל את הסימן אבל זה נראה לי טוב יותר כך):

רייק התנשף בעודו מחזיק את היד של אחותו, תלוי מהצוק כאשר מספר גופות של מתלמדים אחרים של אימו כבר נמצאים בתחתית, היד של היירה, זו שאחזה בצוק נפצעה ודיממה תחת המשקל המשותף של התאומים. רייק הביט בה במבט עייף, המבט שהיה על פניו של אוריינק לפני שהרפה מהצוק בוויתור וצנח למטה.
"אתה לא מת כאן רייק!" היירה נהמה בשיניים חשוקות "אנחנו הבטחנו אחד לשני שנגיע לפסגה של נשיכת הכפור! תעמוד בהבטחה שלך!" רייק חשק שיניים בולע את העייפות ומושיט יד לעבר הצוק...

רייק והיירה ישבו זה לצד זה, רגליהם משתשלות מהצוק שעליו טיפסו לפני כל כך הרבה שנים, רייק לגם מבקבוק ועיוות את פניו, הנוזל המריר שרף במורד גרונו וחימם אותו מבפנים, הוא העביר את הבקבוק להיירה שלקחה לגימה ארוכה ונאנחה בסיפוק "היירה..." רייק אמר, פניו סמוקות הודות למשקע החריף "כן?" "למה אנחנו מטפסים לפסגה?" "כדי להגיע למעלה כמובן" היירה חייכה, לא מבינה את השאלה, רייק הניד את ראשו בחיוך שיכור קלות כאשר והביט באחותו, היא לא נתנה לו ליפול לפני כל כך הרבה שנים, המעט שהוא יכול לעשות זה לדאוג שהיא לא תיפול...

"אני לא מופתעת שאתה כאן" היירה אמרה, מביטה באחיה יושב על שפת הצוק מביט מטה, "למה אתה לובש את החולצה הזו? אתה צריך להיות גאה!" היא חייכה מתיישבת לימינו, רייק נאנח ןפשט את חולצתו, חושף את חצי הזאב, היירה חייכה והניכה את ידה עליו בחבוק כתף, מאז שהם השיגו את הקעקוע היא החלה ללבוש סדרת בדים מורכבת שחשפה את הזאב על גבה, וכאשר הם ישבו כך הוא היה שלם.
רייק הביט בה "היירה למה אנחנו מטפסים לפסגה?" הם לא היו נערים שיכורים הפעם אבל... "כדי להגיע למעלה כמובן" היא אמרה, הפעם בתשובה אמיתית רייק הניד את ראשו והביט בה "ומה תעשי כשתגיע למעלה?" כשאנחנו נגיע למעלה אנחנו נלמד לטפס על האוויר רייק" היא אמרה, רייק פתחת את פיו לומר משהו ואז עצר, מביט באש בעיניים של אחותו ובחיוך הבטוח שלה, היא יודעת מה הנטיב שלה... הוא הרים את ידו וחיבק את כתפה של אחותו.
הזאב היה נראה אמתי באור הירח כאשר שתי התאומים יושבים כתף אל כתף, מסמל שהם ביחד שלם אחד.

רייק טיפס אל הצוק, הוא לא טיפס עליו מאז אותו של המבחן, אבל הוא היה חייב להגיע לאותה נקודה... ואכן זה היה שם, טביעת יד שחורה במקום בו אחותו נשתה את שניהם באותו יום... רייק הביט בטביעת היד הקטנה והניח את ידו עליה, קווים ירוקים יצאו מידו וניתקו את פיסת האבן מהצוק הישר לתוך ידו, הוא הביט בטביעת היד שהחזיק ובמעלה הצוק, מחר הם יאתגרו את קירקה, מחר הם יכבשו את הפסגה, מחר הם יתחילו לטפס על האוויר. מחר... מחר היירה תחיה את החלום... החלום שלה
"אני... אני לא רוצה להגיע לפסגה" רייק אמר את מה שהוא קבר כבר שנים, אחותו היא זו שטיפסה כל השנים האילו והיא עדיין החזיקה את ידו... עד עכשיו.
הוא הרפה מהצוק, נופל למטה. הילד שהוא היה בעבר היה הופך לעיסה מדממת אבל הוא נחת בבטחה כאשר בכמה מילים כופף את האוויר לרצונו, הוא הביט באבן הנושאת את טביעת היד של אחותו וההכניס אותה לכיסו, על כף ידו היה סימן חדש ומורכב, הוא שמע על הסימנים האילו בעבר, סימן דרקון...

הוא רץ משם במעטה הלילה, משאיר מאחוריו את נשיכת הכפור שלימדה אותו את כל מה הוא יודע. משאיר מאחוריו את הצוק עליו הוא לא יטפס שוב לעולם. משאיר מאחוריו את אחותו שלעולם לא תסלח לו.
 
השאלה האחרונה
רייק עומד שם בתחילת המסילה, מביט באבנים המוליכות הנמשכות מעבר לאופק, לתוך האפלה.
אני צריך לחשוש, אני מתמודד אם משהו לא ידוע, משהוא שאני כנראה מעולם לא ראיתי ולא נתקלתי בו.
אני צריך לפחוד, אני כאן לבד, בלי היירה, ללא החצי השני שלי, אני כאן כחצי זאב.
אני צריך להיות משותק מאימה, זו משימה שכנראה מסוכנת יותר מכול מה שעברתי בנשיכת הכפור, משימה שכנראה תהרוג אותי.

השרירים של רייק רועדים בצפייה, גופו מטוח כמו קפיץ, ידיו נעות בעצבנות.
הוא מחייך
אני רוצה לטפס על הצוק הזה
 
ראת' מקשיב לדיווחה של ג'יילה שער-ברזל, אוזנו קשובה לתדרוך שלפני המשימה, אבל מוחו נודד למראה המישורים המתפרשים מולו, מישורי טאלנטה. האם הוא באמת החשיב אותם לביתו? האם הוא יכול לקרוא להם כך שוב? הוא לא בטוח. הזכרונות שלו משם מעטים, 15 שנה של אי-נוחות מואפלות בידי שלושה עשורים של מוות, בוץ, שוחות ומדורות.
לצידו, דאש משמיע קול נקישה, כאילו כדי להבהיר לליידי ג'יילה שהוא מקשיב לה. ראת' מחייך מתחת לזקנו, המחשבה שייתכן והוא לא יחזור מהמשימה לא מפריעה לו, היא מקוננת תמיד במוחו והוא כבר למד להתעלם ממנה. במקרה הגרוע מכל, הוא יצטרף אל רוחות חבריו- ואם זהו גורלו, הוא מקבל אותו בברכה.
 
yds

לוקשייר האנסט מטיב את מגבעתו על ראשו, מהדק את ידיו החיוורות כרימות קבר על גולת מקל ההליכה שלו.
עיניו הריקות המתוחמות במעין כתם דיו רואות מעבר למישורים ולמבוכי העיר הסבוכה.
משחק. כל זה עבורך הוא משחק ארור חושב בזעם קר
אתה יצור נאלח כמוני... ואתה אוהב את זה. חשב לוקשייר בגועל
הוא מאגרף את ידו שמחווירה עוד יותר
הפעם אנחית שחמט
 
YDS
יש שם מישהו חזק בחוץ שפגע בבית אוריין ובחפים מפשע רבים - הן אלו שהיו ברכבת והן אלו שייפגעו מחוסר האספקה. זו הזדמנות מושלמת להוכיח לבכירים שאני יותר מעוד דיפלומט בשירותו אלא אדם רב כישורים שראוי להפוך ליד ימינו של הברון. אני אכוון היטב ואפגע במטרה - אני לא אחמיץ את היריה הזו כי מי יודע מתי תהיה אחת נוספת.
 
מורט מביט אל עבר המישורים כשהוא שקוע במחשבות 'אני לא מאמין שהכריחו אותי לעזוב את הפטריות שלי בשביל זה. מתי הם יעזבו אותי בשקט? אולי אם אני אחזור כגיבור שהציל את הרכבת... אני צריך פטריות...' מורט מתמתח מעט ונוגע בהילה שלו כשתחושת הרקב מרגיעה אותו לפני שעולה בו מחשבה נוספת 'אני מקווה שזה לא הסימן הבא לסוף העולם...'
 
טוב, אז הגיע הרגע לבחור (לפני קצת פחות מיום) ומצאתי את עצמי תקוע. כל כך הרבה דמויות מעולות, ולא מעט פעמים הייתי ממש תקוע על חוט השערה.

ובכל זאת, עד כמה שהייתי רוצה, אני לא יכול להריץ משחק ליותר מעשרה שחקנים - אז נאלצתי לקבל כמה החלטות קשות, בעיקר בהתבסס על התאמה להרפתקה המתוכננת, לא בגלל מגרעת או בעיה של שחקן או דמות כאלו או אחרים.

אז בלי הקדמות נוספות, השחקנים שנבחרו למשחק הם:

Nextorl - משחק את ראת' בן המחצית
גרגויל - משחק את טרביס, חצי האלף
Liorgonen3 - משחק את ניקולא בן האנוש
Arkadius - משחק את צ'אנק חצי האורק
מרתוס - משחק את מירו, בן האנוש
Dragonian - משחק את לוקשייר, החליפאי


תודה רבה לכל הנרשמים! כל מי שלא נכנס, תדעו שיש לכם מקום כשחקני ספסל אם אתם מעוניינים בכך.

עריכה - השחקנים שהתקבלו, נא לשלוח לי בפרטי מספר טלפון כדי שאוכל לצרף אתכם לקבוצת ווצאפ. עץ משחק יפתח ברגע שתיסגר העבודה המכאנית למי שצריך.
 
חזרה
Top