• הצטרפו לפורום הפונדק

    שלום וברוכים הבאים לפונדק, האתר המוביל בעברית על משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד.
    אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה / התחברות
  • נפתחה הגשת המשחקים לדרקוניקון 2021!

    כנס המשחקים של הקיץ חוזר ב-26-27 באוגוסט, במלון דן פנורמה בתל-אביב. פתחנו כעת את הגשת המשחקים לכנס, אז בואו להריץ משחק - עמוד הגשת המשחקים לכנס

חוקים בסיסיים ליצירת נתוני יריבים ומפלצות (עדכון 23.3.21 באתר)

Envinyatar

פונדקאי ותיק
צוות הפורום
העדכון החדש באתר של מלסטרה, מסביר את כללי הבסיס ליצירת יריבים - גם בני-אדם/דמויי אדם וגם מפלצות, על-ידי שליט המבוך, וכולל מספר דוגמאות של נתונים ליריבים טיפוסיים.
עדכון המשך שנוגע לרמות קושי של יצורים ואיזון המשחק, יעלה בתקווה בשבועות הקרובים.

 

Larkin

פונדקאי ותיק
עדכון מצויין. אני חושב שכדאי לציין שיש הרבה נתונים של חיות בקטע שמדבר על מיקצוע הפארזוג שאפשר גם להשתמש בהם.
הבנתי שיש מקצועות שלא פתוחים ממש לדמויות שחקן כמו קסמי צל ודברים כאלו אבל איפה יהיו נתונים בשביל דב"שים כאלו? והם סגורים לגמרי או שחלקם יכולים להתאים לקמפיין יותר אפל או אפילו עם דמויות רעות יחסית?
לא ממש הבנתי מהפרק על הקרב אם אמורים לשחק על מפה או שלא ונראה שיש כאן כמה מפלצות אם מרחקים די מובחנים ליכולות שלהן...

נ.ב אם מפרסמים מפלצת למלסטרה, לפרסם אותה כאן או במשחקי תפקידים כללי? :)
 

Envinyatar

פונדקאי ותיק
צוות הפורום
תודה על התגובה :)

צודק לגבי החיות של הפארזורג. אולי באמת אכניס הערה.
נתונים לדב"שים ממקצועות אפלים שלא פתוחים לדמויות שחקן אכניס כנראה בהמשך - בין אם בהרפתקאות מוכנות או הרחבות.
(סגורים - באופן מוחלט כרגע, בהמשך בהחלט יתכן שיפתחו אופציות חדשות גם לדמויות שחקן).

לגבי מפה או לא - טרם התייחסתי לזה.
נראה לי שחל כאן הכלל הרגיל - בקרב פשוט שמתחיל פנים אל פנים או בטווח קצר, בלי הרבה משתתפים ויכולת תמרון, אפשר לוותר על מפה. בקרבות מסובכים יותר, עם יותר מפלצות, דמויות ותנועות - אולי מפה תועיל.

לגבי מקום הפרסום - אני בסדר גמור עם שתי האופציות, רק אם אתה מפרסם במשחקי תפקידים כללי, תן לי התראה/תזכורת בפרטי כדי שלא אחמיץ את זה :)
 

פלדריק

פונדקאי ותיק
עדכון מעניין, בשעה טובה התחום הארון שטקם הגענו אליו. נראה שככלל יצירת אויבים במלסטרה היא יחסית פלואידית ולא מבוססת על נתונים מדוייקים כמו ברוב המחשקים האחרים בז'אנר שלה.

אולי שווה אם כך לאמץ גישה מגניבה שיש במשחק ואנור, של דף פשוט יחסית שמאפשר לבסס בגדול את סוגי היצורים, רמות הנזק ונכוחותש להם על פי שאלות פשוטות ורעיונות מגניבים. כמובן שמלסטרה שיטה כבדה ומורכבת יותר מואנור אבל אולי זה יותר יתאים לכיוון שאתה מנסה להציג בערך הזה.

לעיונך:

 

Envinyatar

פונדקאי ותיק
צוות הפורום
תודה על התגובה :)
בוחן את הדפים של ואנור, אם כי הם מזכירים לי יותר מדריך לבניה של מפלצת לאוגדן מפלצות, אולי אקבל משם השראה.
אגב, בניית מפלצות במלסטרה תהיה קצת פחות פלואידית אחרי העדכון הבא, שרובו כבר מוכן אצלי במחשב.
 
Top Bottom