פלדה ואליריאנית!
אני מופתע שאני המעריץ הראשון של משחקי הכס שצץ כאן.
באופן תיאורטי, גם שריון יכול להיעשות מפלדה ואליריאנית (אם תתיך מספיק חרבות), וכמובן, ככל שהשריון יהיה יותר קל (במדד של קל-בינוני-כבד) יהי יותר קל להכין אותו מפלדה ואליריאנית.
השפעה מכנית - כנראה ניידות מוגברת לעומת אחרים שמשתמשים בשריון (למשל, בונוס למהירות או שאין מחסר אף פעם ואין כוח נדרש).
השפעה סיפורית - הלובש עשיר מאוד, אולי אפילו ברמה עולמית, ויכול להשקיע בשריון שהוא בעיקרו סמל סטטוס.
אפשר לקחת רק אחת מההשפעות בלי השנייה.
קרח!
באזורים ספציפיים בעולמות מערכה ספציפיים זה הופך להיות רלבנטי במיוחד (לא אמרתי כלום על משחקי הכס), אבל למעשה בכל מקום קר מתחת ל0 (אפילו אם מעל פני האדמה זה לא תהיה הטמפ', אפשר במעמקי האדמה) או שיש בו קסם קירור, זה יכול לעבוד: נשקים מקרח משויף שגורמים חתכים עמוקים, מדממים וקפואים.
השפעה מכנית - נזק חותך, אולי תוספת נזק דימום או תוספת נזק כפור. מומלץ שהאוחז יהיה עמיד / חסין לכפור בעצמו.
השפעה סיפורית - אקזוטיות.
אפשר לקחת רק אחת מההשפעות בלי השנייה.
אש!
זה ממש לא קשור למשחקי הכס הפעם!
אם יש לך בעולם המערכה אש שיכולה להבעיר כל חומר, האויב יכול להבעיר את החרב שלו לפני הקרב למען האפקט (בכלל לא דיברתי על כוהן אדום בשם ת'ורוס ממיר).
השפעה מכנית - תוספת נזק אש.
השפעה סיפורית - אפקט של מגניבות / אקזוטיות.
אפשר להשתמש רק באחת ההשפעות ולא בשניהם.
אולי בהמשך אכתוב לך פה עוד כמה. תציע לנקסטורל להפוך את זה לדרקונים ונתונים, ויהיה לך ערימה בלתי נגמרת. תכל'ס נושא די טוב (תבדוק לפני זה שזה לא היה כבר, אם זה היה כבר תוכל לקחת רעיונות מההגשות. תוכל למצוא את דרקונים ונתונים בעץ בפורום משחקי תפקידים כללי, תמיד למעלה למעלה).