• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 חובש קרבי - נתיב ללוחם [מהדורה 5]

כן כן הכוהן כנראה יחזיר אותך מסף מוות עם כוח אלוהי ועוד יקרא לאל שלו לדאוג לך לביטוח שיניים על הדרך.
אבל תאמין לי שכשאתה חסר הכרה בתוך פה של דרקון, אתה תעדיף אותי שם.


החובש הקרבי
החובש הקרבי הוא לוחם שעובד קצת אחרת, הוא עדיין לובש שיריון טוב ונלחם עם כלי נשק בשדה הקרב, אבל המומחיות האמיתית שלו היא להיות שם כשהמצב רע, הוא גוש בשר שיודע לספוג הרבה נזק, ועל הדרך לוודא שהאחרים חוזרים להילחם, הוא מסוגל להפיח מחדש רוח לחימה בבני הברית שלו, להחזיר אותם להילחם כשהמצב גרוע, והטובים ביותר מסוגלים גם להחזיר אנשים מהצד השני.
וכל זה בלי טיפת קסם.

עזרה ראשנה - בדרגה 3 אתה מקבל הכשרה במיונמות מרפא, במידה וכבר יש לך הכשרה במיומנות אתה מקבל התמחות בה, כמו כן בזמן מנוחה קצרה בני ברית סביבך המנצלים ק"פ כדי להתרפא יכולים לרפא נק"פ נוסף השווה לתוסף ההכשרה שלך.

עד החתונה זה יעבור בנוסף, בדרגה 3 החובש הקרבי מתחיל בעסק האמיתי שלו, לוודא שהמצב"ה לא תהפוך למצבה, כפעולת בונוס בתורו יכול החובש לנצל את משב הרוח המרענן שלו בשביל לרפא בן ברית סמוך באותו ערך נק"פ, החובש גם מקבל שימוש נוסף במשב רוח מרענן בכל מנוחה קצרה.

חובש! - בדרגה 7 החובש הקרבי לומד כבר איך לאלתר בזמן קרב, הוא מסוגל לטפל לגרום לבני ברית לחדש כוחות בפרק זמן קצר יותר מאשר היו צרייכם באופן רגיל, כפעולה רגילה יכול החובש לטפל בבן ברית - בן הברית מרפא נק"פ כאילו ניצל ק"פ אחת +הדרגה של הלוחם. בנוסף החובש מקבל שימוש נוסף למאגר -משב הרוח המרענן שלו.

אני יכול גם וגם בדרגה 10 החובש כבר מסוגל לחבוש מישהו ביד אחת בעודו מכה בחרב ביד השנייה ובדרך כלל גם לא להתבלבל בינהם. הוא מסוגל להמיר את אחת ההתקפות שיש לו בסיבוב ביכולת "חובש!" מדרגה 7, הוא יכול להמיר 2 התקפות על מנת שהיכולת גם תרפא את "המצב" (מורעל, עיוור וכו') או דרגת תשישות מבן הברית הסמוך.

אתה לא נופל לי כאן בדרגה 15 החובש הקרבי כבר מוכן להציל בני ברית ממלתעות התמותה, כשבן ברית של החובש יורד מתחת ל0 נק"פ, החובש יכול לוותר על התגובה שלו על מנת לנוע את המהירות שלו לבן הברית ולהשתמש ב"עד החתונה זה יעבור" או "חובש!" לבחירתו. בזמן התנועה הזו החובש לא מעורר התקפה מזדמנת.
ניתן להשתמש ביכולת זו אחת למנוחה ארוכה.

להתרחק! בדרגה 18 החובש הוא מומחה, הוא מסוגל להציל את החיים שלך גם אם החיים שלך כבר בצד השני, ולא רק זה, הוא ידאג שתחזור כשאתה מלא מרץ ועוצמה.
כפועלה רגילה החובש יכול להחזיר בן ברית לחיים כל עוד הגופה שלו שלמה, בן הברית חוזר עם מלוא הנק"פ ומקבל עוד חצי מהנק"פ שלו בתור נק"פ זמני.
ניתן להשתמש ביכולת הזו אחת למנוחה ארוכה.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

בכללי עוד ניסיון שלי להפוך מקצוע שאמור לעשות X ולגרום לו לעשות Y, הקונספט פה הולך סביב הרעיון שעד כמה שריפוי בקסם הוא הרבה יותר יעיל ופשוט, לפעמים צריך לעבוד עם מה שיש, התוצאה זה לוחם שמצד אחד עדיין די חזק (עם כל היכולות הרגילות של לוחם) ומקבל תוספת של תמיכה בקבוצה ביכולת ריפוי שאני חושב שהם לא רעות בכלל.

מניח שמעבר לקבוצה שפשוט אף אחד לא רוצה לשחק בה מטיל לחשים מרפא, הוא גם מתאים להרבה מצבים בהם לא אמור להיות מטיל לחשים מרפא, תמיד היה מוזר לי שבעולם פנטזיה תמיד יש איזה כוהן/דוראיד/מאגר שיקויי ריפוי בכל צבא גם אם זה לא הגינוי, החובש פה בשביל כל אלה שאין להם קסם זמין, או בשביל עולמות בהם קסם הוא מצרך הרבה יותר נדיר.

כדי לגרום לריפוי להרגיש הרבה יותר אמיתי, הוספתי את זה שהיכולת העיקרית שלו לרפא דורשת קצת משאבים מהדמות שמתרפאת, נתקלתי בהרבה אנשים שבכלל לא זכרו שדמות יכולה לנצל ק"פ כדי לרפא את עצמה בין מנוחות קצרות, אז לצורך העניין חשבתי שאם זה מאגר שגם ככה בקושי יש בו שימוש, אז לפחות ננצל אותו בשביל לחזק אותו טיפה

אני טיפה לא בטוח ברמת האיזון של היכולת האחרונה, מצד אחד זה החייאה די חזקה וחינמית, מצד שני אני מניח שהסיכוי להשתמש בה באופן תדיר הוא די נמוך, וקצת מרגיש לי כמו היכולת האחרונה של המתנקש- שהיא עקרונית ממש חזקה, אבל כמעט בלתי אפשרי להשתמש בה סתם ככה.
 
מניסיון זה די חשוב, איפשהו עולם המו"ד השתלב עם עולם הRPG הממחושב בקטע של תמיד צריך מרפא. אני בתור שה"מ נורא התקשתי עם קבוצה שלא היה לה מרפא, ובתור שחקן נורא התקשתי עם קבוצה בלי מרפא. זה אפשרי, אבל חוסך הרבה כאב ראש.
 
אהבתי מאוד, תמיד הציק לי שאין רפואה אמיתית בעולם של ממד.
באשר לאיזון של "להתרחק!" תזכור שבדרגה הזו כוהן ביחוד כוהן ריפוי זורק לחשי ריפוי מכאן ועד הודעה חדשה ויורק בפרצוף של המוות על בסיס קבוע, אז נראה לי שאתה אמור להיות בסדר.
 
כן לא,
כי כוהן שרוצה לרפא בדרך כלל צריך רכיב לחש של כמה מאות מ"ז במקרה הטוב. והוא מסוגל לעשות עוד דברים.

הבעייה האמיתית שלי זה לא "האם זה חזק מידי" אלא "האם זה נפוץ מספיק כדי שישתמשו בזה", בסופו של דבר אני יכול לעשות יכולת ממש מגניבה אבל אם לא יהיה בה שימוש אף פעם אז היא מאבדת את הפואנטה. וזה החשש שלי.
 
בדרגה 18 אתה כבר פחות מודאג מהכסף בדרך כלל.

ובקשר לנפיצות, זה ממש תלוי בסגנון המשחק בשחקנים ובשה"ם, אם יש לשחקנים גישה קלה לריפוי או שה"ם "רך" הסבירות שזה ישומש לא גבוהה מדי, לעומת זאת במשחק בו המשאבים מוגבלים יותר והשה"ם נוקשה יותר זה עשוי להיות משומש פעם בכל שתי פגישות.
 
אהבתי את הרעיון ואת הקונספט וגם את השמות של היכולות.
במשחק רגיל של חמש אם יש מרפא אחר בחבורה זה מרגיש קצת יתיר, אבל אם אין מרפא אחר או בעיקר בעולם בלי קסם זה ממש תוספת מבורכת.
 
די אהבתי את החובש הקרבי. עם זאת, אם כלי העבודה העיקרי שלו הוא לחשי חיזוק למיניהם, למה הוא נקרא "חובש קרבי"? לא ראיתי התייחסות ליכולות פיסיות כמו קיבוע עצמות, ניקוז דם או חבישת פצעים.
 
lonewolf אמר/ה:
נורא אהבתי. הכוח ברמה 18 מרגיש קצת חזק, אולי אפשר להגביל את הכוח הזה לעד שלושה סיבובים? כלומר, שאם הדמות מעולפת ארבעה סיבובים, החובש לא יכול לעזור.
אני מניח שאפשר להגביל את היכולת של דרגה 18 לגופה שלא עברה עליה מנוחה קצרה, אין פה כוונה שהחובש יסתובב בעולם ויחזיר לחיים גופות בנות שנתיים...

הלדין אמר/ה:
למה הוא נקרא "חובש קרבי"? לא ראיתי התייחסות ליכולות פיסיות כמו קיבוע עצמות, ניקוז דם או חבישת פצעים.
כל הרעיון ביכולת של דרגה 7 הוא חבישת פצעים,קיבוע עצמות או ניקוז דם, נראה לי שיכולת אחת עם שם חמוד יותר רלבנטית מלכתוב לו איזה 6 יכולות שונות בשביל לבטא כל טיפול רפואי תואם. בסופו של דבר הוא מרפא אותך, השארתי את התיאור ריק כדי שמי שמרפא יבחר כבר איך לעשות את זה.

בקשר ללמה חובש קרבי- בריק היכולות מקצוע שלו אכן לא קרביות, אבל תזכור שהוא לבוש על לוחם, מקצוע שתוקף יותר פעמים מכל מקצוע אחר, שולט בכל הנשקים, לובש שיריון מוצלח ועוד כמה יכולות של לוחם, זה שהוא יודע לרפא לא אומר שהוא חסר תועלת בלחימה בקרב. אז הוא קרבי לכל דבר, והוא חובש.
 
חמוד ביותר. יש וויבים מסוימים של מקצוע המצביא ממו"ד 4. :)
שים לב שיש כמה שגיאות כתיב בולטות, למשל "עזרה ראשנה". שווה לעבור בקריאה שנייה על הטקסט.
liorgonen3 אמר/ה:
חובש! - בדרגה 7 החובש הקרבי לומד כבר איך לאלתר בזמן קרב, הוא מסוגל לטפל לגרום לבני ברית לחדש כוחות בפרק זמן קצר יותר מאשר היו צרייכם באופן רגיל, כפעולה רגילה יכול החובש לטפל בבן ברית -
ללא הגבלה? אין מספר שימושים, או ניצול של ק"פ "על אמת"?
liorgonen3 אמר/ה:
אני יכול גם וגם בדרגה 10 החובש כבר מסוגל לחבוש מישהו ביד אחת בעודו מכה בחרב ביד השנייה ובדרך כלל גם לא להתבלבל בינהם. הוא מסוגל להמיר את אחת ההתקפות שיש לו בסיבוב ביכולת "חובש!" מדרגה 7, הוא יכול להמיר 2 התקפות על מנת שהיכולת גם תרפא את "המצב" (מורעל, עיוור וכו') או דרגת תשישות מבן הברית הסמוך.
היכולת לרפא במקום התקפה זה אחלה. היכולת לרפא "מצב" זה קצת יותר שבור. יש מצבים שאמורים להיות רציניים (הלום, משותק, מאובן). פלאדין מסוגל לרפא רק מחלות ורעלים, וגם אז מדובר רק במחלה או רעל אחד על כל שימוש ביכולת הנחת הידיים.
ריפוי של דרגות תשישות זה יותר רציני, כי דרגות תשישות הן עסק שיותר קל לצבור אבל גם הרבה יותר קשה להסיר. אם החובר הקרבי מבטל תשישות לפי-רצון, פשוט נעמיד אותו ביחד עם חבורה של ברברים מנתיב המשתולל ואין להם בעיה להשתולל תמיד.
liorgonen3 אמר/ה:
אתה לא נופל לי כאן בדרגה 15 החובש הקרבי כבר מוכן להציל בני ברית ממלתעות התמותה, כשבן ברית של החובש יורד מתחת ל0 נק"פ, החובש יכול לוותר על התגובה שלו
אני מניח שהוא לא "מוותר על התגובה שלו" אלא למעשה משתמש בתגובה שלו. הוא יכול, כתגובה, לנוע ולרפא.
liorgonen3 אמר/ה:
אני לא חושב שיש בעיה עם לוחם שמחייה אדם אחת ליום, בטח ובטח בדרגה הזו. אבל מאחר שאין הגבלה על הזמן שהיצור מת, נשמע שהוא כן יכול להכנס לקבר פרעוני ולהחזיר מומיה לחיים. נראה לי שעדיף להגביל את ההחייאה לגופה שמתה לא יותר מ-X זמן (נניח דקה, או עשר דקות).
 
בקשר לדרגה 7- התכוונתי לרשום שבן הברית מנצל ק"פ 1 בשביל זה. אני אתקן.

בקשר לדרגה 10, זה לא כתוב במפורשת ויותר משתמע (אתקן) אבל זה על חשבון הק"פ שמבוזבז לריפוי. מאמין שזה יותר מאוזן.

דרגה 15- כן, טעות בניסוח. יתוקן.

דרגה 18 - כן אני אתקן את זה ל "מת לא יאוחר מהקרב האחרון/לא עברה מנוחה קצרה מאז המוות" או משהו בסגנון
 
אהבתי

liorgonen3 אמר/ה:
לא בטוח שהייתי מבזבז פעולה בשביל לרפא קב"פ אחד, למה שלא שהדמות לא תרפא קב"פ עד חצי מדרגתה?
liorgonen3 אמר/ה:
אתה לא נופל לי כאן
למה לא מעורר התקפות מזדמנות? רוצה לעזור - שיסתכן.
liorgonen3 אמר/ה:
להתרחק! בדרגה 18 החובש הוא מומחה, הוא מסוגל להציל את החיים שלך גם אם החיים שלך כבר בצד השני, ולא רק זה, הוא ידאג שתחזור כשאתה מלא מרץ ועוצמה.
כפועלה רגילה החובש יכול להחזיר בן ברית לחיים כל עוד הגופה שלו שלמה, בן הברית חוזר עם מלוא הנק"פ ומקבל עוד חצי מהנק"פ שלו בתור נק"פ זמני.
הנק"פ הזמני ממש מוגזם לדעתי
 
SandChicken אמר/ה:
לא בטוח שהייתי מבזבז פעולה בשביל לרפא קב"פ אחד, למה שלא שהדמות לא תרפא קב"פ עד חצי מדרגתה?
כדי לא לשבור את זה, בדרגה 7 זה עוד סביל כי זה ריפוי אחד בסיבוב/ריופי ושימוש בפעולת בונוס בשביל לרפא עוד קצת, הריפוי הרגיל הוא כבר +7 אז זה לא כזה מעט. בדרגה 10 אתה כבר עם היכולת של לרפא במקום לתקוף ואז זה בתאוריה מסוגל לרפא פעמיים של ק"פ +10.. זה מגיע למספרים גדולים מידי לדעתי אם היית יכול פשוט לרפא כמות גדולה יותר של ק"פ.

SandChicken אמר/ה:
למה לא מעורר התקפות מזדמנות? רוצה לעזור - שיסתכן.
כדי לתמרץ את המרפא לעשות את זה. חוץ מזה מרגיש לי שזה מתאים לאופי של חובש שהוא יודע לרוץ לעזור לחברים שלו ולדעת להוריד את הראש לפני שמורידים לו את הראש. מה גם שהבחור שלנו הוא לוחם אז סביר להניח שהוא בקפאפ עם אויבים, וכל מטיל לחשים בדרגה שלו כבר מסוגל לרפא את בן הברית מרחוק ומבלי לספוג מזדמנת. אז נראה לי מתאים

SandChicken אמר/ה:
הנק"פ הזמני ממש מוגזם לדעתי
זה יכולת של דרגה 18. יצורים בדרגה הזו עושים לך יותר מ30 נזק בסיבוב בדרך כלל.
האמת שאני שוקל לתת לחוזר לחיים יכולת לקבל התנגדות לכל סוגי הנזק הלא קסומים במקום הנק"פ הזמני. זה יכול קאפסטון של הנתיב והיא צריכה להיות יעילה ומגניבה.
 
אהבתי את הרעיון והביצוע די נחמד.

דבר ראשון נראה לי שחסר טווח לחלק מהפעולות של החובש (מניח שזה מגע לכולן, אבל...).
liorgonen3 אמר/ה:
אני יכול גם וגם
להפוך את הריפוי לאחת ההתקפות זה קצת שבור לדעתי אם מביאים בחשבון לחימה בשני כלי נשק, לחש מהירות (Haste), או כל מיני כישרונות שנותנים התקפה כפעולת בונוס. ז"א בדרגה 10 לוחם יוכל אולי להשתמש ביכולת הזאת 4 פעמים ולרפא 40 נק"פ בנוסף ל-4 ק"פ. בדרגה 11 זה כבר 5 ו-55 נק"פ. בנוסף הוא גם לא מוגבל פה לדמות אחת ואם מביאים בחשבון שאפשר לזוז בין התקפות.


liorgonen3 אמר/ה:
כשבן ברית של החובש יורד מתחת ל0 נק"פ,
שגיאת כתיב. נק"פ שלילי במו"ד 5?

liorgonen3 אמר/ה:
כהערה, מעבר להערות שנכתבו מקודם, אני לא חושב שהיכולת הזאת שימושית בתוך הקרב. כדי להרוג דמות (ולא לגרום לה לאבד הכרה), צריך מזל וזמן, בערך שלושה סיבובים אחרי שהיא הגיעה ל-0 נק"פ אם לא יותר. אם דמות אחת הספיקה להיהרג שלושה סיבובים אח"כ הקרב לרוב כבר נגמר... (חוץ מזה כאן אפשר להשתמש ביכולת גם וגם 5 פעמים עם לחש מהירות ולרפא 90 נק"פ ו-5 ק"פ).
 
אני הבנתי שהחובש הקרבי יכול להמיר רק אחת מההתקפות שלו כדי לחבוש את חברו, ונראה לי שכאשר הדמות הפצועה מנצלת קב"פ כדי להתרפא זה לא ממש שובר. אגב, לחש מהירות כפי שהוא מנוסח לא יתן לו עוד אפשרות להשתמש בריפוי.
 
ג'וני אמר/ה:
להפוך את הריפוי לאחת ההתקפות זה קצת שבור לדעתי אם מביאים בחשבון לחימה בשני כלי נשק,
זה כבר להיכנס לנסיוח, אבל הכוונה להתקפה שהוא מקבל מהפעולה הרגילה שלו ותחת הextra attack, כאילו לא בהתקפה שאתה מקבל כפעולת בונוס מלחימה בשני כלי נשק (היא לא נחשבת לאחת ההתקפות שיש לך בסיבוב). מניח שהאצה או היכולת של הלוחם של פעולה נוספת כן נכנסות פנימה, אבל הראשנה דורשת שיהיה האצה (לחש ריכוז, משמע שהוא לא באמת מחזיק הרבה זמן) והשנייה היא פעם-פעמיים במנוחה ארוכה. אז אני לא חושב שזה מגיע לזה. ותראה, ק"פ זה לא משאב אינסופי, בסופו של דבר אתה יכול לרפא הרבה בטווח קצר או מעט בטווח ארוך, לפעמים זה שיקול שצריך לקחת. ואני חושב שזה מתאזן ביחס למטילי לחשים.

בקשר ל"להתרחק" - אולי שוקל להעביר את זה לאיבוד הכרה, אני מניח שפעם ביום להחזיר דמות מ0 לנק"פ מלא זה חזק מספיק בשביל יכולת גג, בעיקר כשהיא קיימת אצל מקצועות אחרים בדרגות נמוכות יותר (שכחתי בדיוק אצל מי אבל אני זוכר שקיימת לכמה מקצעות לחזור לנק"פ מלא/חצי נק"פ פעם במנוחה ארוכה)


SandChicken אמר/ה:
אני הבנתי שהחובש הקרבי יכול להמיר רק אחת מההתקפות שלו כדי לחבוש את חברו, ונראה לי שכאשר הדמות הפצועה מנצלת קב"פ כדי להתרפא זה לא ממש שובר.
זו אפשרות לא רעה לאזן את זה, צריך לראות אם זה ריפוי "פרקטי" כי אם מצליחים לגרום לך בסיבוב יותר נזק מאשר אתה מסוגל לרפא אז זה קצת מגביל, לצורך העניין בדרה 10 כשאתה הלוחם העיקרי בקבוצה אז אתה מרפא את הנוכל/סייר בק8+ 10 נק"פ. זה לא הרבה מידי בדרגה 10. זה לא מעט, אבל לדעתי בדרגה 10 18 נק"פ זה נזק שיכול לרדת מהר בחזרה.
 
כתבת שהוא מתרפא רק בקב"פ אחד וזו בדיוק הסיבה שאני מציע שניתן להתרפא ביותר מקב"פ אחד, פשוט הדמות הפצועה צריכה לנצל את הקב"פ. אם אתה מתכוון לעצם ההגבלה של המרת התקפות לחבישה - מעבר לאיזון, זה רק נראה לי הגיוני מבחינת מה שקורה בפועל במשחק: קל לי לדמיין לוחם מכה 3 פעמים בסיבוב, קשה לי לדמיין אותו רץ לחבר, חובש אותו, מכה באורק ואז מחליק לחבוש חבר נוסף.
בנוגע להאצה - כפי שכתבתי בעריכה בדיוק עכשיו: הלחש מגביל את הפעולות שהדמות המואצת יכולה לבצע וכתוב באופן מפורש שתחת "התקפה" ניתן להשתמש רק בהתקפה בנשק.
 
הערה שהיא לחלוטין דעה אישית- אני לא אוהב שימוש במונחים מהעולם האמיתי בפלאף של מקצוע, זה ממש לדעתי מוריד ממנו. מילים כמו "מצב"ה" או "ביטוח שיניים" כשכתובות בפלאף של מקצוע שנועד למבוכים ודרקונים ממש לדעתי פוגעות בו. אבל זו רק דעתי הסובייקטיבית לחלוטין.

למרות שהיכולות "חובש" ו"עד החתונה זה יעבור" שתיהן ממלאות תפקידים שונים וביחד יוצרות חיבור מאוד חזק לריפוי, אני מרגיש שהן עולות אחת על השנייה ובעצם ממלאות את אותה המטרה ולא מוסיפות שום דבר מיוחד לנתיב. אז יש לו יכולת ריפוי... ואז עוד יכולת ריפוי... הייתי שם שם יכולת שאינה ריפוי ויכולה להיות יותר מעניינת. בדמות של תמיכה/Support יש הרבה יותר מסך הכול ריפויים.

אני לחלוטין לא מבין מהו התירוץ הפלאפי לקיומה של היכולת "להתרחק!"
מה נותן ללוחם את היכולת להעלות את המתים לחיים?
ואני חושב שעצם העובדה שאין לה בכלל הגבלה על מה היא מסוגלת לעשות גם הופך אותה למשעממת. אם זה היה תוך סיבוב מרגע המוות היא הייתה הופכת את זה להתלבטות טקטית בשביל הלוחם או משהו כזה, אבל כרגע זה פשוט החייאה נוחה למדי וחזקה במיוחד.
 
העוג הברברי אמר/ה:
למרות שהיכולות "חובש" ו"עד החתונה זה יעבור" שתיהן ממלאות תפקידים שונים וביחד יוצרות חיבור מאוד חזק לריפוי, אני מרגיש שהן עולות אחת על השנייה ובעצם ממלאות את אותה המטרה ולא מוסיפות שום דבר מיוחד לנתיב. אז יש לו יכולת ריפוי... ואז עוד יכולת ריפוי... הייתי שם שם יכולת שאינה ריפוי ויכולה להיות יותר מעניינת. בדמות של תמיכה/Support יש הרבה יותר מסך הכול ריפויים.
בעיקרון זה היה בשביל כלכלת פעולות, שים לב שיכולת אחת היא ריפוי מהיר כפעולת בונוס והשני הוא ריפוי קצת יותר חזק בתור פעולה רגילה, קצת כמו שיש מילת מרפא וריפוי פצעים כשני לחשים שונים. זה ברמת העיקרון היה ההבדל.

העוג הברברי אמר/ה:
אני לחלוטין לא מבין מהו התירוץ הפלאפי לקיומה של היכולת "להתרחק!"....
בעיקרון התמונה שהייתה לי בראש זה לרוץ לבצע החייאה (פיזית) במישהו שעכשיו מת, כמו שרשמתי קודם זה היה בעיות ניסוח שהביאו את זה למצב שהוא מסוגל להחיות עכשיו דרקון שמת לפני 5000 שנה. כשבפועל הכוונה הייתה לרוץ להחזיר מישהו לקרב ברגע שהוא מת, אבל בגלל שזה 5 וקצת יותר קשה למות פה, וגם בגלל שזה צריך להיות משהו פיזי ומהיר, אז אני יותר יותר חושב שזה צריך להיות יכולה של פעם במנוחה ארוכה של להחזיר בן ברית שאיבד הכרה בחזרה לנק"פ מלא +נק"פ זמני. כשהפלאפ אמור להיות דימיון קרוב לזריקת אנדרלניין. אני עוד חושב בדיוק למה לכוון את זה, אבל אני חושב שזה פשוט יהיה שיפור של היכולת מדרגה 15.
 
חזרה
Top