• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ משחק (מו"ד 5) 4/4 - נסגר

שתי ההתקפות של קאליון משאירות שסעים בגוף של הצל, הם לא מתעכים כמו האחרים ולא נעלמים. הצל משמיע יללה חנוקה בעוד המבעדה מתחילה להתמלא בעשן סמיך. מקשה על הראייה
META
2 ההתקפות פגעו.
ביוזמה 20 פעולת מעורה- המעבדה של מיקלאוש מתמלאת בענן ערפל, כל המפה נחשבת heavily obscured.

תור דו
 
דו' נפגע משתי ההתקפות עליו אולם נראה כי הוא מחליט להמשיך להתעלם מהבובות ולהתמקד בצל. הוא מכוון את פטישו האפוף באש קדושה למקום האחרון ממנו הוא שמע את הצל מיילל, פוגע במטרתו בפרץ של להבות אשר נדבקות לצל
Meta
בדיקות ריכוז על Searing Smite:
גלגול ראשון: 20+2=22, הצלחה
גלגול שני: 9+2=11, הצלחה
גלגול התקפה על הצל עם חיסרון:
18+5=23
18+5=23
בפגיעה: 4+3=7 מוחץ ועוד 2 אש. בהנחה והצל נפגע ולא חסין להשפעה, אז בתחילת כל תור עד לסיום הלחש (בעוד 8 סיבובים) עליו לגלגל חוסן כנגד ד"ק 13 או לחטוף ק6 נזק אש, הצלחה מסיימת את הלחש.
 
הפטיש של דו מבעיר חלק מהגלימה של הצל, משאיר חרך של אש לאורך גופו בעודו צווח בקול לא אנושי.
בו בזמן, הבובות ממשיכיות להכות בכם, נראה שבעוד אתם לא רואים אותן- הן רואות אתכם.
META

התקפה נגד דו'
בשר ועצם- 19 בהתקפה, 7 נזק בפגיעה
בשר ועצם- 17 בהתקפה - 4 נזק

התקפה נגד ג'ול
17 בהתקפה, 7 נזק

התקפה נגד קאליון
22 בהתקפה 6 נזק.


תור ג'ול ואנור
 
ג'ול נפגעת מאחת הבובות בגבה, מתנשפת בכאב. "הגיע הזמן למות, תואבה." היא לוחשת בקול נמוך מוזר בעוד עיניה זוהרות סגול, ומנחיתה מכה מדוייקת על הצל של מיקולאש.

META
התקפה נגד מיקולאש: 15+6=21
נזק: 8 חותך + 5 נקרוטי
נקפ 17/24
 
עריכה אחרונה:
העשן שממלא את המעבדה בבת אחת מקשה על אנור לכוון את ההתקפה שלו על מיקולאש. החץ שכבר טעון בקשתו זורח, אך האור שמופץ ממנו לא יכול להתמודד ולו במעט עם הערפל הכבד שבחדר. בלית ברירה אנור משחרר את המיתר, מקווה לפגוע במיקולאש ולא באחד מחבריו.

Meta
תוקף את הנקודה האחרונה בה הצל של מיקולאש עמד
התקפה: 8+7=15 (אחרי חיסרון)
נזק בפגיעה: 5 חודר + 4 קורן (6 קורן אם הוא אל-מת).
 
ג'ול לא רואה את המטרה שלה, אבל היא מרגישה כיצד הלהב שלה טועם דם קר ושחור כאשר הוא חודר עמוק לתוך הצל, פוצע אותו.
החץ של אנור לאומת זאת, נעלם בערפל, לא ברור לאן הוא הגיע. אבל הוא לא פגע במטרה שלו.

META
תור קאליון
עדיין יש ערפל
 
קאליון מחמיץ את ההתקפה שלו, בדיוק כדי לראות כיצד הערפל מתפזר והמעבדה חוזרת להיות דוממה כמו קודם. בדיוק כדי להבחין בצל מרים את הנר שהוא אוחז בידו ומכוון אותה מולו, בדיוק בזמן כדי לשמוע את קול הנשפיה, בדיוק בזמן כדי להבחין בפרץ האש הנורה לעברו, לעברו ולעברו ג'ול ודו.
META
ניצות חלומות
ג'ול, קאליון ודו' צריכים להציל זריזות בד"ק 14 או לספוג 13 נזק אש. בהצלחה הם סופגים 6.

הבובות שבטווח נכשלות בצהלה שלהן ונהרסות.

תור דו'
 
Meta
זריזות: 13+1=14, הצלחה
In
דו' נפגע מהלהבות ועל אף שהוא עוד עומד, ניכר כי זה בקושי רב. לא ברור לחלוטין מה מהלהבות שאופפות אותו הן מההתקפה של הצל ומה מהכוחות שלו עצמו. "אתה מעז לפגוע בי עם אש? האש היא הנשק שלו, וברצונו היא גם תרפא." הוא אומר לצל וממשיך למלמל משהו לא ברור. נראה שהלהבות שפגעו בדו' ועוד דבקות בו נשאבות אל כנפיו הבוערות ומתאחדות איתן לפני שהן עוטפות את גופו ובוהקות באור קדוש. כשהאור דועך, ניתן לראות כי רבות מפציעותיו נעלמו.
Meta
מטיל ריפוי פצעים בדרג 2: 3+7+3=13 ריפוי, עומד על 18 נק"פ
 
ג'ול חוטפת ישירות את פרץ האש, גופה נחרך בעוד היא מלחששת בעצבנות, מביטה בשנאה במיקולש. "זאת הייתה הטעות האחרונה שלך, צל." הקול העמוק היוצא מגרונה אומר, והיא ממשיכה לשסף אותו בהתקפות חסרות רחמים.
היא חותכת, וחותכת, וחותכת. כמעט כמו ריקוד אכזרי מלא בזעם היא מורידה ומורידה את החרב שלה על הצל, חותכת חתיכות מהיצור עד שלבסוף הוא מתפזר לגמרי ונעלם.

META
התקפה נגד מיקולאש 15+6=21
בפגיעה 12 נזק חותך + 6 נזק נקרוטי
נקפ 4/24
 
עריכה אחרונה:
ובאבחת חרב אחת אחרונה, הצל מתמוגג.
הלהב של ג'ול שוטה ממנו כל אור, או ליותר דיוק כל חושך, היצור הזה, אותו צל של אדם או צל של חלום נעלם לחלוטין, ומשאיר אתכם לרגע בודד בתוך ערפילי המעבדה, רגע אחד שנמשך לנצח.
הערפילים מכסים אתכם, אתם מתחילים לשמוע קולות, פעומונים, כרכרות, צעקות של מוכרים. משהו לא בסדר. משהו לא ברו...

חלום, חלום הוא אמת שעוד לא נבדתה.
סיוט הוא פחד שלא התממש
שינה היא קללה שעד לא הוסרה.



הגבירה הלבנה יושבת על הכסא שלה, תקתוק של שעון מהדהד בחדר, חרבה נחה על הרצפה לידה. מבטה מסתכל לעבר הדבר שאותו אתם לא רואים.
שיערה, לבן וצחור פזור לאחור, ועינייה מכוונת קדימה, אל עבר זה אשר מתקדם אליה.


היא מטופפת באצבעות שלה, מתאימה עצמה לקצב של תקתוק השעון, מגדל השעון נשמע לאורך כל הסיוט, מקיץ את הערים מערנותם, מפריד בין דמיון למציאות, בין חלום לשיחכה.
אלה אשר מתים בחלומות מתעוררים כאשר הם לא זוכרים דבר.
והגבירה הלבנה זוכרת הכל.
"סמאל" היא אומרת לבסוף.
"כמה עוד אחכה סמאל?" היא שואלת. "היא בדרך אלי סמאל, מהחלום הזה היא לא תתעורר." היא מנידה את ראשה קלות עד כמעט שזה לא נראה. "הדם חייב לזרום, עצרתם אותו למשך זמן רב מידי, וכעת... הירח החיוור מתעורר." היא לא קמה מכסאה, אלה ממשיכה להביט לעבר זה אשר לא שם. "יותר ויותר חולמים, והעיר הזו, בה דם ושיכר נוצרים זה לצד זה, והראשון משכר יותר מהשני.. כמה אתה חושב שתוכל להסתתר מאחורי חומות פחם ומגדלי מתכת? אתה תחזור אלינו סמאל. אתה ויתר חבריך, שיחקתם זמן רב מידי במשחק לא לכם, וכעת... הם משלמים את המחיר" היא ממשיכה לדבר לריק.

"אוי סמאל." היא אומרת, "בן השחר, אתה לא עשית דבר שלא עשו לפניך. אתה לא שינת דבר. אין חדש תחת הירח, והכל הבל הבלים."
"אני מחכה סמאל." היא אומרת שוב. "אל תבחן את הסבלנות שלי. אש היא לא הדבר הנורא ביותר שיכול לכסות אותנו."

היא לא נושמת דבר, והשעון ממשיך לתקתק מאחוריה, המחוגים שלו לא מצביעים על ספרות או מילים, איש לא מבין מה מהות הסמלים האלה. איש לא יודע להסביר מדוע סמל האגם וסמל הירח כל כך קרובים אחד לשני, ומדוע השעון מעולם לא מראה חצות.
אולי זה כי הזמן לא זז פה.
או שכמו כל דבר אחר
הוא חולם בהקיץ.

והגברת הלבנה מסתכלת לעברכם לרגע, מבעד לערפל, מבעד לקירות, מבעד למקום שבו אתם לא נמצאים. "עורו".


ובאחת הקולות מתחזקים.
והאור חודר דרך טריסי החלון.
ואתם מתעוררים, במיטות שלכם.
בחדרים השקטים שלכם.
באחזוה של ניקולאס.

ואתם זוכרים הכל.
 
דו' קם וניכר בבירור כי החלום הטריד אותו. הוא לא יודע למה, אבל מרגיש לו שהוא נתקל בשם סמאל בעבר - אולי באחד החזיונות שלו מרזיאל, אולי בשבריר סיפור אשר הוא שמע מהוריו. הוא מנסה להיזכר, אולם לא מצליח להיזכר בכלום. הוא מושך בכתפיו, מניח שייתכן וזה נשמע לו מוכר כי זה מתחרז עם רזיאל. הוא מנצל את זה שהוא לבד כדי להתפלל לרזיאל ולדווח על מצב העניינים לפני שהוא הולך לפגוש את האחרים. סתם מסקרנות, הוא מנסה לפתוח את הכנפיים מהחלום ומופתע קצת כשהן נפתחות בלהבה כמו בחלום. לאחר שהוא מנסה לעוף מעט (ונכנס בחפץ או שניים), הוא כורע ברך עם הכנפיים מצדדיו, ועוצם את עיניו. "אדון, המצב נהיה מוזר יותר ויותר, ונראה כי להבותיך נדרשות יותר מאי פעם. אינני יודע מי היא הגבירה בלבן, או מי הוא סמאל אליו היא התייחסה בחלום, אולם ניכר כי היא מזלזלת בכוחותיך. אשמח לקבל את הדרכתך בעניין כשיש לך רגע של קשב אליי, אבל בינתיים אין בכוונתי להסתבך עם הברון. " הוא אומר וממתין מספר דקות לראות אם יש מענה.
Meta
בדיקת דת: 4-1=3
 
פעם נוספת, ג'ול מתעוררת בבהלה במיטה שלה, ומיד מושיטה יד לחפש את החרב שלה לצידה, נרגעת רק כשכף ידה מוצאת את המאחז. "מה לעזאזל קרה, זארקאן?" היא שואלת את דודה שבתוך החרב. "האם גם אתה ראית משהו מכל זה, או שאני פשוט מתחילה לאבד את זה?"
 
כשקאליון מתעורר לוקח לו שנייה או שתיים להבין איפה הוא נמצא ומנסה לאתר סימנים כלשההם שהוא חולם או משהו כי הוא זוכר שהאחוזה הזו נשרפה, וכמה רגעים נוספים כדי לבדוק אם נשארו עליו סימנים ופציעות מהקרב. כשהוא מוודא שהכל תקין הוא נע לכיוון החדרים של האחרים במחשבה לחזור מהר לפקולטה לרפואה ולבדוק את החדר של מיקולאש או שאולי לאסם של זלדה במחשבה שאולי באחד מהמקומות האלו הוא יוכל לברר מה לעז*** קורה כאן.
 
לא צריך להיות חכם במיוחד כדי להבין שמשהו משונה ביותר התרחש כרגע. לצערו של אנור, כרגע הוא לא יודע שום דבר נוסף.
בעצם, הוא יודע דבר אחד - זה קשור, איכשהו, לחלומות. ייתכן שכל מה שעברו מאז התעוררו באסם לא התרחש? שהכל היה בראשם? אנור מתרכז, מנסה להשתמש ביכולות החדשות שלו, להרגיש את ממלכת המתים. אולי זה יישפוך מעט אור על החשיכה שעוטפת את מחשבתו.
 
שילוב של היעדר מענה, עם תחושת כאב ראש וכאב בטן קל, גורמים לדו להניח שהוא יכול להמתין עוד זמן רב בחדר, אבל רזיאל לא שש לענות לו. בשלב הזה דו תוהה לעצמו אם הוא צריך לקרוא מעט יותר טקסטים דתיים בחייו, שכן מעבר לחוסר הידע שלו על אותו סמאל, הוא גם לא בטוח שהוא מנסה לתקשר עם רזיאל בדרך הנכונה. באופן מובהק נראה לו שיש צורך במעט יותר אש כדי לתקשר עם המלאך, כנראה. אולי, סביר להניח.

"על מה את מדברת ילדה?" שואל הלהב את ג'ול "בשמונה השעות האחרונת את ישנת ונחרת כמו שסב-סבך ישן בארון שלו." הוא מגיב בעקיצה לא ברורה.

אחרי כמה דקות של ניסיונת להתרכז, אנור מתחיל לחשוש שהוא לא בטוח כיצד לבצע את מה שהוא רוצה לעשות. היכולת שלו עוד בוסרית מעט והוא עדיין לא בטוח מה מקומו החדש בין החיים למתים. האמת הפשוטה היא שהוא מבין כרגע כמה מעט הוא יודע על הכוח החדש שלו, וכמה מעט הוא יודע על מה מתרחש כאן

קאליון מוצא את שלושת חברי הקבוצה שלו בחדרים שלהם, נראה שכל אחד מהם עסוק בפעילות בוקר כזו או אחרת מכדי להבחין בו באותו הרגע, לפחות ברגע הכניסה לחדר.
 
"אם זאת סוג של בדיחה חולנית, זארקהאן, אני נשבעת..." ג'ול עונה, אך זארקהאן יכול בבירור להרגיש את החשש בראשה.

"משום מה אני מוכנה לנחש שהיה לך את אותו החלום כמוני, קאליון." ג'ול מרימה את ראשה מהחרב שלה כשהוא נכנס לחדר שלה. "אם זה בכלל היה חלום..."
 
"אני רוצה ללכת לפקולטה לרפואה כדי לבדוק אם נשארו סימנים ורמזים בחדר של מיקולאש, ואני מעדיף לצאת עכשיו לפני שלמישהו יהיה שם זמן להזיז שם דברים..." קאליון עונה, בטוח שג'ול תדע על מה הוא מדבר.
 
דו' מקבל את השתיקה בהבנה - אולם אין בכוונתו להצית את האחוזה עד שהסתבר שהיא לא באמת עלתה בלהבות רק בשביל סיכוי קל לקצת יחס. הוא מניח שאם היה משהו חשוב מספיק שהוא עומד לעשות ורזיאל לא רוצה, רזיאל כבר היה צועק עליו בחזיון שהוא לא בסדר.
"אני מקווה שנוכל לקבל שם קצת תשובות, בעיקר לגבי מה בדיוק קרה שם. בנוסף, כולנו מסכימים שמי שלא היתה זאת שדיברה בסוף היא התייחסה לגאווה שדי בוודאות עכשיו בדרך לסיוט?" דו' שואל.
 
חזרה
Top