• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ משחק (מו"ד 5) 4/4 - נסגר

אתם עושים דרכם למבנה מערכת העיתון, בניין דו קומתי שקומתו הראשנה היא בכלל בית קפה מדשדש, רעש מכבשי דפוס נשמע כאשר אתם צועדים פנימה, רעידות מתחת לרגליים שלכם מבהירים שכנראה המכבשים עצמם מצויים מתחת לקרקע בקומת מרתף כזו או אחרת.
"ברוכים הבאים לקפה שחור." אומר דראוגר מעבר לדלפק, "מה תרצו להזמין?" הוא שואל בחוסר סבלנות מעורב בתחושת רגש, יש סיכוי שאתם הלוקוחות הראשנים שלו זה זמן רב.
 
"שיחה עם העורך של העיתון," קאליון אומר כשהוא מצביע לעבר הקומה למעלה, "יש לנו מידע נוסף וכמה שאלות בקשר לאחת הכתבות שהתפרסמו בעיתון היום." קאליון מסביר את הדרישה כדי שהעורך יסכים להיפגש איתם, "ובזמן שאנחנו מחכים, אשמח להזמין קפה שחור לארבעתנו."
 
הגמד האפור מתחיל לעבוד, "זה יעלה לכם 2 דינירם." הוא אומר בעודו ניגש לאחת המכונות וטוחן פולי קפה. "העורך הוא השותף שלי, אני מניח שהוא כרגע נמצא למטה ועובד על ההדפסה של מחר, באיזה עניין אתם רוצים לפגוש אותו?"
 
"לפני כמה ימים הוא פרסם כתבה על מישהו שאנחנו מחפשים." ג'ול אומרת, מקפידה ללבוש את ברדס גלימתה מעל ראשה בכדי שאם מישהו מהתוקפים שלהם יסתובב באזור הוא לא יזהה אותה. "אנחנו רוצים לדסכס איתו על הפרטים."
 
"מכיר את הקול הקטן הזה בראש שלך שאומר לך לשתוק לפעמים?" הוא שואל, "לבחור אין אותו, הוא יכול לשאול ערפד למה הוא חיוור או נכה מתי הוא איבד את הגפיים שלו" הוא מסיים להכין את הקפה. "לעיתים זה גורם לכך שאנשים מנסים להכות אותו או גרוע מכך."
 
אתם יורדים מטה בגרם מדרגות צדדי, שמוביל אתכם לחדר מכבשים גדול. רעש מרחיש אוזניים של מכבשי ברזל המכים אחד אחרי השני מהדהד בחדר, כמעט כאילו מישהו מפוצץ כאן חומר נפץ אחד לכמה רגעים, יקח לכם קצת זמן להתרגל לרעש.
איפשהו באזור חדר ההדפסה ישנו שולחן עץ גדול שמעליו רוכן בן אנוש, מרחוק נראה שהוא יושן על שולחן העבודה שלו, למרות שקשה לכם להאמין שמישהו מסוגל לישון ברעש הזה.
 
דו' לא חושב יותר מדי - אם לא שומעים אותו, צריך להגביר את עוצמת הקול. הוא ממלמל משהו שלא נשמע מעל הרעש לפני שעיניו מבזיקות לשבריר שניה וניתן לרגע לראות את דוגמת כנפיו שניצתות מאחורי. "סליחה, האם אתה העורך של העיתון?" הוא צועק שוב, אולם הפעם קולו רועם בעוצמה אדירה, עוצמה של נביא זעם שנותן תוכחה לעמו.
Meta
משתמש בThaumaturgy כדי להגביר את עוצמת הקול של דו' פי 3
 
בן האנוש מתעורר מהעוצמה. הוא מביט בכם במבט שמשלב בהלה, הפתעה איבה וקצת סקרנות. הוא מסמל עם אחת האצבעות על האוזניים שלו, חושף שני פקקים שכנראה נועדו לאפשר לו לשמוור על שפיות ברעש הזה. הוא מצביע לכיוון מעלה, מציע שתחזרו יחד איתו לבית הקפה.
 
חזרה
Top