• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ משחק (מו"ד 5) 4/4 - נסגר

קאליון לא רוצה להתחייב לעזור בחקירות, כי הוא יודע ששום כמות של דם משונה לא תעזור אם הברון יחליט שהוא לא עשה מספיק כדי לחפש את הבת שלו, אבל אם הוא יכול לקבל מידע שיעזור לו בהמשך.. "בוודאי יש לך תאוריות או כיוונים בקשר לדם הזה?" קאליון חוקר.
 
דו' מזהה את ההיסוס של קאליון. "אני מאמין שהחקירה הזו קשורה לעניין השני שעלינו לעסוק בו. לא יודע מה איתך, אבל אני זוכר בחלומות שלי מלפני החזרה דברים אשר נתקלנו בהם לפני שיצאנו לחיפושים בעיר. אין דבר כזה צירופי מקרים - אפילו לא בעולמנו הקודר. " הוא אומר לקאליון.
 
"אני חושבת שצריך למצוא את המקור ואת המיקום ממנו הדם מופץ." היא מציעה, "החיפוש הקצר שערכתי העלה שמדובר בעיקר באזור של הטבעות החיצוניות, אבל שווה לבדוק גם בעולמות הנשפים של הטבעות הפנימיות, אולי יש איזה ערפד או שתים שלא רוצים להודות במחסור שלהם במזומנים ומעדיפים לנצל דם זול יותר."
 
"אני לא מי שצריך לשכנע שזו הדרך הנכונה ואני באמת מקווה שהוא יסכים איתך, כד להישאר בצד הבטוח אני עדיין אתאמץ לדבר עם קליגרף..." קאליון עונה לדו' ונראה הרבה יותר נינוח להמשיך להתעסק בכיוון החקירה החדש.
לאחר שהוא שומע את תשובתה של זלדה לשאלתו, קאליון מסתכל לעבר ג'ול, כי אם מישהו מהם יודע משהו על הטבעות הפנימיות ואיך לברר עוד מידע זו כנראה תהיה היא.
 
"אני... יכולה לנסות לדבר עם האנשים המתאימים. לארגן לנו פגישה." ג'ול אומרת בשקט, עדיין לא מפוקסת לגמרי. "אבל אנחנו נצטרך לפעול בדיסקרטיות - לא רק שמי ששלח את החבר'ה האלה ששרפו אותנו למוות כנראה עדיין מסתובב בעיר, אני גם מניחה שאין לנו יותר את ההגנה של ניקולאס להסתמך עליה."
 
"האמת, שלמצוא לכם פטרון נוסף בעיר יכול להיות חכם." אומרת זלדה, "אני מניחה שכדאי לציין שעדיין לא גילנו מי שלח את האנשים לשרוף את האחוזה של ניקלואס ולהרוג אתכם, אבל אולי יהיה יעיל למצוא אותו ולעצור אותו גם."
 
"אני די בטוח שאלו אותם אנשים שמפיצים את הדם. ג'ול שאלה שאלות והותקפה, אני נחלצתי לעזרתה ושומרי הראש של הבחור ניסו לתפוס אותנו. לא יפתיע אותי אם זו אותה קבוצה שניסתה לחסל אותנו בלילה. אם נמצא אם מפיצי הדם, נוכל לטפל כנראה באיום עלינו." דו' אומר.
 
קאליון שוקל לרגע את המצב לפני שהוא מחליט שכדאי לשאול את הקוסמת, "את מעורה בחדשות האחרונות מהטבעות החיצוניות?" כשהוא מבין שזה לא מספיק ברור הוא מרחיב "אם אני אתן לך רשימה של עשרה שמות של סוחרים בדם את תוכלי לומר לי מי מהם עוד בחיים?" קאליון מתייחס לרשימת הסוחרים שאנור לקח מהמחקר של הפרופסור המת.
 
קאליון מסתכל לעבר אנור, שהרשימה אצלו, כדי לראות אם הוא מחליט לשתף עם הקוסמת את הרשימה וכדי לתת לו את הזמן לחשוב הוא אומר, "אם את לא בטוחה, לשיירה שלי יש קשרי מסחר כאן ואנחנו יכולים לנצל אותם כדי לברר מידע על השמות ברשימה, אבל זה יעלה לנו. מישהו אחר מכיר דרך פשוטה יותר לברר?"
 
לאחר חיפוש של מספר שניות אנור מוצא את הרשימה. הוא מושיט אותה לכיוון בת בריתם החדשה, לא לפני שהוא מעיף בה מבט חטוף. "לצערי, אין לי קשרים או השפעה בעיר." הוא מחכה כמה שניות, נותן לקוסמת לעבור על השמות. "מזהה משהו?"
 
זלדה בודקת את השמות ועוברת עליהם מס' פעמים, "לא, אני לא חושבת שאני מזהה." היא מניחה את הרשימה ופונה להביא עיתון שמונח לא רחוק מהשולחן שלה, "אבל יש פה איזה כתבה על סוחר נעדר מזה כמה ימים." היא עוברת עליה ומהנהנת, "השם שלו תואם לאחד השמות ברשימה." היא אומרת ומעבירה לכם את העיתון. "אולי שווה לייצור קשר עם המקור של הכתבה."
 
קאליון לוקח את העיתון מידה של זלדה וקורא את הכתבה, תוך שהוא בודק מי כתב אותה ואם כתובה על העיתון כתובת המוציא לאור שלו, וכשהוא מסיים הוא מעביר אותו הלאה.
"מתי אמרת שניקולאס חוזר?" קאליון שואלת את קוסמת מזג האוויר, בעיקר כדי שיוכל לשאול אותו אם הוא מצא את הקליגרף.
 
"אז אני מניח שיש לנו את שאר היום לברר קצת פרטים נוספים על הדם. מניח שכדאי שנתפצל לשתי קבוצות שאחת תחפש מידע במעגל הפנימי והשנייה במעגל החיצוני." קאליון אומר בתגובה לדבריה של זלדה ומשתדל לעבור על קצות החוט שיש להם בכל אחד מהמקומות, אבל כשמבטו חוזר אל העיתון, שבו הוא לא מצא את פרטי הכתב או המקור, הוא שואל את זלדה על ההצעה שלה, "את מכירה דרך למצוא את המקור של הכתבה?"
 
"אני לא חושב שרצוי שג'ול ואני נראה את הפנים שלנו בטבעות החיצוניות זמן כל כך קצר אחרי איך שנגמר הביקור הקודם שלנו. עדיף שננסה להסתיר את זה ששרדנו כמה שיותר זמן - ואני בספק שהבריונים שם ידעו איך אתם נראים. " דו' אומר
 
חזרה
Top