• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ משחק (מו"ד 5) 4/4 - נסגר

"טוב, אין זמן לאלגנטיות." דו' אומר ומוציא את פטיש המלחמה שלו וניתן לראות את שפתיו ממלמלות בשקט. לא ברור בדיוק מה קורה, אולם הוא מכה במהירות על אנושית בקורה פעמיים במטרה לפצח אותה כך שהאחרים יוכלו לעבור.
Meta
מנצל שימוש בZeal כדי לתקוף את הקורה פעמיים:
התקפה ראשונה: 16+4=20
נזק בפגיעה: 6+2=8 מוחץ
התקפה שניה: 10+4=14
בפגיעה: 3+2=5
 
קאליון ממהר בכיוון המדרגות בטוח שזו הדרך המהירה ביותר החוצה, אך הוא מקפיד להביט לאחור ולצדדים בכוונה לוודא שהם לא משאירים אף אחד מאחור בין אם אחד מהקבוצה או אחד המשרתים שנקלע לצרה.
 
המסדרון חסר החלונות לא מציג פתח בריחה מעבר לגרם המדרגות, שבמהלך הירדיה בו אתם מרגישים כיצד העשן מסמא אתכם, אתם שומעים צעקה חלושה ואז קול נפץ, וגל חום מקבל את פניכם, גורם גם לחזקים מבינכם להסיט מבט לרגע.

הלהבות התשפטו כמעט לחלוטין בקומת הכנסיה, אתם מריחים ריח של בשר חרוך וממשיכם לשמוע רעשי ניפוץ, אם הזיכרון שלכם לא מטעה אתכם, אתם קרובים לדלת החוצה, רק צריכים לחצות עוד מסדרון אחד ולהגיע לחדר הכניסה לאחוזה, הבעייה שהחום והלהבות נמצאים בכל מקום, אש שורפת את השטחים, הקירות מכוסים להבות, ועשן מחניק "מקשט" את התקרה, אתם תוכלו פשוט לרוץ קדימה דרך הלהבות, אבל זה יהיה מסוכן.
 
"אני לא רואה ברירה חוץ מלרוץ דרך הלהבות. אני אתן לכל אחד שעובר ברכה שתסייע במעבר ואעבור בעצמי אחרון." דו' אומר לאחרים ומחווה לעבר הלהבות. במקביל, הוא מנסה לבחון אותן כדי לזהות את הנתיב הטוב ביותר לעבור.
Meta
בדיקת Perception: 2+3=5
בנוסף, מטיל Guidance על האחרים בזה אחר זה לפני שכל אחד עובר.
 
אנור מישיר מבט לתוך האש. זה לא מסלול קל, בטח שלא עם כל העשן שהוא שאף. אם הוא יקרוס באמצע הדרך הוא רק יקשה על הקבוצה. ומצד שני, בכל שנייה של התמהמהות המצב מחמיר, והאש לא הולכת לכבות באורח פלא. זה הזמן לאזור אומץ, להקשיח את הלב, ולרוץ אל תוך הלהבות. אנור מגניב עוד מבט קטן לאחרים, מוודא שהם איתו, ומסתער לכיוון היציאה.

meta
תבונה עם חיסרון בשביל לזהות מסלול בטוח כמה שאפשר- 6+2=8
חוסן עם guidance בשביל לרוץ דרך האש (מנצל insparation בשביל לבטל את החיסרון)- 12+1+3=16
 
קאליון בוחן את המסדרון בחשדנות מסוימת, מנסה לאתר נתיב, מכשולים, חלון רחוק מהלהבות ואת מקור הצעקה ששמע במהלך הירידה במדרגות.

כשהוא לא מאתר דבר יוצא דופן קאליון בוחן לרגע את שלושת חבריו כדי לראות אם הם צריכים עזרה לעבור את הלהבות וכשהוא משוכנע שלא, הוא חוצה אותן בעצמו.

META:
הבחנה 5+4=9 מניח שכלום.
חוסן?: 12+4=16 (בלי ההנחייה מדו', אז יש עזרה).
 

ואתם רצים לתוך האש, מעניין.
אני סקרן לדעת מה עובר לכם בראש, מה הדבר שגורם לכם להניח שהדבר החכם ביותר לעשות הוא לרוץ לתוך להבהות ולקוות לטוב.
אני מניח שאם וכאשר ניפגש, זה יהיה הדבר הראשון שאשאל אתכם, עד אז... אני אשאיר את זה בצריך עיון.

הלהבות הרותחות אמורות להפיל הרבה אנשים, אבל איכשהו אתם מציליחים לחדור את הלהבות בקלילות ורוץ דרכם, אפילו לא עוצרים פעם אחת לתהות עד כמה חם לכם והאם זה היה רעיון טוב, איכשהו זה עבד.
לא שאתם שומעים משהו מבעד לקולות הניפוץ של העץ נכנע לשריפה, ולא שאתם מסוגלים לגלות משהו תוך כדי הריצה שלכם, החום מציק לכם, לחלקכם יותר מלאחרים, אבל אתם מצליחים לצאת לתוך רחבת הכניסה, מכאן הדרך החוצה היא רק לעבור בדל....

רחבת הכנסיה הענקית בוערת, חלקים מהתקרה חוסמים את המעבר לעבר שער הברזל הגדול שמוביל לגיננה, מרחוק אתם מצליחים לראות שגם החצר בוערת, אבל בבירור מדובר רק בשטחים הירוקים, אם תצליחו לצאת מהמבנה, תצאו מכלל סכנה.

כל מה שעומד בדרכם הוא מבנה בוער,
והאנשים ששורפים אותו.

4 דמוית נמצאות במרכז החדר, בסמכיות כמעט מטרידה לשולחן האוכל הבוער, הם כולם לובשים בנדנות אדומות מסביב לפנים שלהם, שלושה מהם אוחזים בלפידים ומה שנראה כמו גרזנים כבדים וישנים, הרביעי מחזיק ברובה גדול וארוך, נראה כמו דגם די מיושן יחסית לשימוש הצבאי.

הבחור עם הרובה שללא ספק מתפקד כבוס שלהם, מצביע עליכם ונובח פקודה שאתם לא בדיוק מצליחים לשמוע מבעד ללהבות, ושלשת המבעירים פונים אליכים, משהו בהבאת הפנים שלהם מבהיר שאין להם כוונות טובות.

META
גלגלו יוזמה

מפה
 
ההיגיון הבסיסי אומר שכדאי להוריד דבר ראשון את המפקד - מותו עשוי לגרום לאחרים לברוח, והנשק שלו קטלני יותר משל האחרים. לצערו של אנור, אחד המבעירים עומד בדיוק בדרך. הוא ייאלץ לטפל בו קודם. הוא משחרר את החץ שטען בקשתו, מקווה שכמות העשן ששאף עד כה לא תפריע לו בירי מספיק על מנת שיחטיא.

Meta
יורה במבעיר 1 עם חיסרון: 3+5=8
מניח שהחטיא, נזק למקרה שלא: 2+3=5
 
חזרה
Top