• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ משחק (מו"ד 5) 4/4 - נסגר

"זה לא בסמכות שלי לאשר הוצאת ספרים. אתם הצלחתם להיכנס לפה, אני בטוח שתצליחו להכניס קאליגרף." הוא מסביר. "או שתנסו לבקש מהדיקאן אישור, אבל תצטרכו שמישהו ישיג לכם פגישה איתו."

ממבט החוצה ג'ול מבחינה בשלושה בריונים נמצאים מחוץ לבית, נראה שהם מחכים לראות מה קורה, אין זכר לבחור שהיא הקסימה.
ריח הדם בחדר קצת מציק לה.
 
"אני מניח שאם נחכה יותר מדי מישהו מהם יחליט להיכנס. אני מציע שננסה לקחת דוגמאות מהסחורה, נסתיר את הגופה או משהו ונעוף. אני יכול אולי לנסות לייצר הסחת דעת, אבל אחרי שהם כבר נחשפו לזה קודם אני ספק שזה יעבוד שוב." דו' אומר לג'ול לאחר שהוא מצטרף אליה בחלון.
 
החיפוש של דו' לא מוצא משהו מיוחד, הארגזים מלאים בבבוקי דם, נראה שמדובר במנה שמספיקה ליום שלם בשביל ערפד ממוצע.
מבחוץ האנשים ממתחילים להתאסף ליד הדלת

לא נראה שהערה מציקה לספרן, כנראה שהוא שומע דברים גרועים יותר בכל יום.
 
"מאחר ולא בא לי להילחם בכל אלה ושנינו בתיפקוד מלא - אני מציע שנקפוץ מהחלון בשניה שהם יתחילו להיכנס דרך הדלת ויעלו במדרגות. הגובה לא נורא מכדי שנוכל לשרוד את הנפילה גם אם ניפול לא משהו. אפשר לחסום את הדלת כדי לייצר את האשליה שאנחנו מסתגרים פה בזמן שנברח. "דו' מציע לג'ול
 
אתם חוסמים את הכניסה בעוד הבריונים מתחילים לנסות לפרוץ את דלת הכניסה מלמטה, ברור לכם שקפיצה מהחלון היא אפשרות, אבל לא בטוחה לחלוטין.
META
אם אתם מחליטים לקפוץ גלגל אקרוטבקיה או הצלת זריזות. מוזמנים להטיל באף לפני כן אם יש לכם
 
קאליון מתחיל לחזור עם הספר חזרה לתוך הספרייה כשהוא מפטיר לעבר הספרן "צריך להחזיר את הספר למקום." כשהוא יוצא מטווח הראייה של הספרן הוא אומר לאנור את האפשרויות שהוא רואה ומתכוון לפעול לפיהן אלא אם אנור יתנגד, "מאחר והבנתי שיש הגנה כלשהי על הוצאת ספרים ע"י אנשים שלא מורשים לכך אני רואה שתי אפשרויות. לנסות לשחד את אחד הסטודנטים שמורשים להוציא ספרים להוציא אותו עבורנו, אבל אם לא יעבור אחד כזה נלך על האפשרות השנייה, להחביא את הספר באחד המדפים ולנסות למצוא אותו מחר."
 
ג'ול מנגבת את הזיעה ממצחה, לוקחת מעט מומנטום בעודה עומדת לקפוץ מהחלון, ואז נעצרת לרגע וחושבת. "תודה, אבל אתה יודע מה, יקירי, שמור את הלחש הזה לעצמך." היא אומרת ושולפת את הציפורניים שלה שנהייות ארוכות כטפרים, נועצת אותן בקיר מחוץ לחלון ומתחילה לטפס למטה בזריזות וביעילות.

META
נזכרתי שלדאמפירים יש טיפוס עכביש משום מה, אז אני משתמש בזה
 
"שוחד זו אופציה לא רעה. עדיפה על פני לחכות למחר, אני חושב. אין משהו שנוכל לעשות כדי להבריח את הספר מחר שאי אפשר היום." אנור חושב לכמה שניות. "בסופו של דבר, אנחנו לא צריכים את הספר עצמו - רק חלק מההערות, מספיק כדי שהקליגרף יוכל לזהות מי הכותב. אולי נוכל לתלוש כמה דפים עם הערות ולהבריח אותם החוצה. מצד שני, אין לנו ערובה שנצליח להוציא אותם, ודפים קרועים עלולים לעורר אצל הקליגרף חשד."
 
בזריזות ובמהירות אתם מצליחים לבצע את החילוף, שניכם קופצים בקלילות מהחלון ונוחתים ברחוב בדיוק בזמן שהביריונים נכנסים לתוך הבית.
לאן תמשיכו מפה?

זו שעה יחסית מאוחרת וכבר אין הרבה סטודנטים, אבל אתם מזהים אלפית עירונית אחת שעושה פעמיה על מחוץ לספריה, נראה שהיא תהיה ההזדמנות הטובה ביותר שלכם.
 
קאליון מתקרב אל האלפית בחיוך ופונה אליה בניסיון להרשימה "שלום, קוראים לי קאליון קורומאיטה, בנו של מהאטרו קורומאיטה, מגן שיירת האלפים האפלים ונציגו של הלורד ניקולאס מהסינטדל, ואני מעוניין לסגור עמך עסקה קטנה."
כשקאליון משתמש בתארים שהוא יכול לטעון להם הוא בוחן את האלפית בניסיון לזהות אם אחד מהם משפיע עליה יותר מהאחרים.
 
חזרה
Top