• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ משחק (מו"ד 5) 4/4 - נסגר

"אם את בטוחה שזה מה שאת רוצה," קאליון מתחיל לחשוב שהם מיצו את מה שהם יכולים להרוויח מהחקירה הזאת ושהסיכון להיתפס בחדר עם הגופה עולה עם כל שנייה חולפת והוא יודע איך שומרים חושבים.. לכן, הוא מראה את הנכונות לוותר, אבל לא יכול שלא לנסות פעם נוספת, "מצער יהיה לשמוע שזה קשור לסיבה שהא מת, בייחוד אם החזקת המידע תגרום גם לך להפוך למטרה."
 
לפני שהם עוזבים, ג'ול עוברת אצל הבחור שאחראי על האספקה של השיירה, משאירה לו כמה מטבעות ולוקחת איתה בקבוק של דם זול. היא לא בדיוק שומרת אותו לאירוע חגיגי ובמקום זאת פותחת אותו ישר אחרי שהיא ודו' עוזבים ומתחילה לגמוע אותו. בטבעות הפנימיות כנראה היו עוצרים אותה על שתייה בפומבי. מזל שהם לא בטבעות הפנימיות.
"אחריך, צ'יף." ג'ול אומרת לדו', מבהירה שאין לה תוכניות נוספות כאן.
 
"אין לי ממש רעיון לאן נמשיך מכאן היום - הדרך לפה לקחה מספיק זמן כדי שרק לחזור לטבעות הפנימיות ייקח עד הערב. אפשר אולי לבקר את הסוחר שאבי הזכיר כדי לנסות לפענח מאיפה מגיע הדם החדש, אבל מי יודע אם הוא עוד יהיה זמין עד שנגיע לשם." דו' אומר לג'ול ומתחיל ללכת לכיוון התחנה.
 
במבט לאחור, אני מעט סקרן לדעת מה היה בפגישה ההיא בקרון, יכול להיות שהסיפור היה משתנה אם הייתי נוכח בה, אבל כעת שניכם יוצאים לחלק הבא של יום העבודה הזה, ועוד בחיפוש אחר סוחר דם.
החזרה לתחנת הרכבת לא מרגשת במיוחד, אתם זקוקים לקחת את אחד הקווים של הטבעת השביעית על מנת להגיע למקום בו מר דו' סיפר לכם על הסוחר, אחרת למה אתם באים לכאן בכלל?

הרכבת עדיין עמוסה באותה צורה בה הייתה עמוסה קודם, הכייסים בדיוק סיימו משמרת וחבורת כייסים אחרים עוברת תדרוך על ידי הרב כייס המקומי. והגמד חמור הסבר יושב על הספסל היחידי בתחנה במבט בוחן, מעשן סיגר בידו שאתם לא בטוחים מעין הגיע קודם לכן. למזלכם, אתם לא מבלים זמן רב בתחנה בעוד נשמע קולו של הגובלין שמעדכן שהרכבת שאיחרה לתחנה לפני שעה מגיעה כרגע לרציף, מה שמקנה לכם את ההבנה הנהדרת שלא תצטרכו לחכות כאן עד שהרכבת שלכם תסיים לאחר, הספקתם להגיע לזמן האיחור של הרכבת הקודמת.
חצי שעה נסיעה לא נוחה מאוחרת יותר מורידה אתכם בנקודת ההורדה של הרכבת, לקרוא למקום תחנה יהיה שקול ללקורא לגובולין דמות שחקן, מישהו בטח חשב שזה יהיה רעיון טוב מתישהו ומהיר להתחרט על זה בצורה כזו או אחרת.
נקודות הרודה משתמשות ברכבות קטנות יותר וזולות יותר שנוסעות במעגל סביב הטבעת. המסילות שלהן קטנות יותר והן לא מתחרות ברכבות הרצינות או בתחנות הרכבת הפנימיות יותר. מדובר פשוט מה שהייתם מגדירים כפיסת רחוב מוגבעת יותר עם שלט שמורה לך להסתכל לשני הצדדים אחרי שאתה נדרס על ידי הרכבת. הקובולד שרשם את השלט חשב שזה נכון, הבחור שתלה אותו חשב שזה מצחיק.

אתם מגיעים לאיזור עירוני קטן, הרבה מבני דירות ומחסנים קטנים, ילדים קטנים רצים יחיפים ברחבות, פועלי מהאימרפיוס נעים בין המשמרות שלהם, ואנשים חסרי מעש יושבעים בצידי הרחוב ומסתכלים עליכם. אתם מראה חריג באיזור הזה, שבו מי שמגיע אמור להיות עני נואש או נואש מכדי להיות עני, לשמות רחוב וכתובת אין פה באמת משמעות, וההוראות של מר דו' מסוגלות להביא אתכם עד לפה, אבל אתם נמצאים ברחוב עם לפחות עשרה בתים שלבטח מחולקים לכמות גדולה של דירות, אתם תצטרכו להתאמץ כדי למצוא את הסוחר שאתם מחפשים.
 
"כל פעם מחדש אני נדהם מכמה מובטלים יש בסינטדל. ההצעה שלי היא העמדת פני אצילה ומשרת או שומר ראש, אני אחפש את המידע, בזמן שאת תעמדי ברקע עד הרגע הנכון להידחף לשיחה - עם קצת מזל ניפול על מישהו שמשעמם לו מספיק כדי לדבר תמורת כמה פרוטות." דו' שואל את ג'ול בעודו בוחן את הסביבה בזהירות, מחפש סימנים ליעדם.
Meta
בדיקת Perception: 17+3=20
 
אנור בוהה בחוקרת הולכת מהחדר. אולי כדאי לשאול אותה עוד משהו? אין לו כיוון מחשבה בראש. הוא פונה אל קאליון. "אני רוצה לקחת מבחנה כזו לפני שנמשיך הלאה. ואולי להעיף מבט במחקר של הבחור המסכן."
 
"כרצונך, אבל לא הייתי רוצה להתעכב פה יותר מדי זמן." קאליון עונה לאנור בפשטות, עוזר לו איפה שהוא יכול, מקפיד לא לעמוד בדרכו ומשגיח שאף אחד לא הולך לתפוס אותם בחדר כשהוא אינו יכול לעזור.
 
אם דו' מצפה לראות שלט ענק שציין כי המקום מוכר דם בזול, הוא לא רואה אחד, אבל הוא רואה קבוצה של אנשים חמושים קלות יושבים לצד אחת הכניסות לבתים, ברגע שדו' מסתכל עליהם פרק זמן ארוך מספיק. אחד מהם קם ומביט בדרו במבט מאיים, משהו בסגנון של "מה אתה מסכל ולמה אתה פה" רק בלי להוציא מילה מהפה.

שניכם נמצאים בתוך המשרד של הבר מינן, הציור בדם עדיין על הרצפה, ומבחנות עם הדם שהבחור חקר נמצאות במגירה שלו, אבל מעבר לזה יש הררי ניירות קלסרים ומדפים במשרד, חלקם אפילו לא מתויקיים עם כותרת. אם תרצו למצוא פה משהו, תצטרכו לחפש. בין אם זה עכשיו או אחר כך.
 
קאליון שוקל לרגע את המצב בראשו, מצד אחד הסיכון העולה ומצד שני המידע שהוא לא בטוח כמה הוא שווה.. ואומר בקול: "אני חושב שהבהרתי את עמדתי בעניין, אבל אם אתה חושב שהחיפוש שווה את הסיכון אני אעזור."

META:
כדי לחסוך קצת זמן פעולת עזרה בחיפוש אם צריך.
 
דו' מתבונן חזרה בחמוש במבט של "אני אסתובב איפה שבא לי" לפני שהוא ניגש אליו. "אני אגש ישר ולעניין - גבירתי שם שמעה מאציל כזה או אחר שניתן להשיג כאן דם איכותי. היא מעוניינת לפגוש את הסוחר לצורך משא ומתן. יש לכם מושג על מה מדובר?" הוא שואל אותו, בעודו מחווה לכיוון ג'ול. לא ברור ממש מה, אבל משהו בשפת הגוף שלו רומז כי כרגיל גחמות האצילים גוררות את המעמד הנמוך ברחבי הסינטדל.
Meta
בדיקת בלאף: 12+3=15
 
"כמה מאכזב." ג'ול אומרת בטון הכי מתנשא שיש לה, עם המבטא הכי סינטדלי שהיא מצליחה לעשות. "כשהבוס שלך ישמע שסירבת להכניס את הדוכסית לבית צ'יימברלין בכבודה ובעצמה לפגישה, יהיה לך מזל אם הוא רק יחליט לפטר אותך."

META
בלאף\איום: 13+5=18
 
"הבוס שלי אמר לי לא להכניס אף אחד שאני לא מכיר, הוא לא אמר כלום על דוכסית או נסיכה או ברונית, עכשיו עופו מפה." הוא אומר בזעף, החברים שלו שולחים ידיים לעבר האלות שלהם על מנת להוסיף אלמנט מאיים
 
"אתה בטוח שזה המצב?" העיניים של ג'ול זוהרות מעט, קסם מופיע על קצות האצבעות שלה, שינויים קטנים שקשה להבחין בהם. "אתה יודע מי אני, הלא כן, יקירי? אני בטוחה שהבוס היה רוצה שתחרוג מהחוק הזה עבורי..."

META
מטיל charm person, הצלת חוכמה ד"ק 13
 
ג'ול מרגישה כיצד הקסם שלה חודר מבעד להגנות של הבחור, הוא מביט בה במבט מתסוכל לרגע, נראה שהוא מנסה להחליט מה לעשות. "אני כן חושב שאני מזהה אותך," הוא אומר, "אבל אני לא מכיר את הבחור השני." הוא מוסיף. "את יכולה להיכנס, אבל מבלי שהבוס יגיד שהוא יכול להיכנס, הוא צריך להישאר בחוץ."
 
חזרה
Top