• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ משחק (מו"ד 5) 4/4 - נסגר

"קשה לי להאמין שהמספרים יהיו מוחבאים כאן. שלושה מספרים הם לא משהו שקשה מדי לזכור." אנור מרים את היומן בעדינות. "הייתי מציע שמישהו ינסה לפרוץ אותו, אבל הוא בבירור קסום. זה יכול להיות מסוכן." הוא משחק ביומן בידיו, מנסה לסקור את הקסם שגלום בו. "ואולי זה בכלל לא יומן. אם זה היה יומן היא בטח הייתה לוקחת אותו איתה."

meta
בדיקת מאגיה על היומן- 19+4=23
 
"קאליון קורומאיטה, מהשיירה של מהאטרו." הדרו מציג את עצמו בתגובה להיכרות של ג'ול בזמן שהוא מתקדם לתוך החדרון הקטן ופותח את הארונית, הוא לא באמת מצפה שיהיה שם משהו, אבל מאחר והחדרון הוא מבוי סתום יפריע לו להשאיר את הארונית ללא בדיקה.
"יומן קסום עם קוד בעל שלוש ספרות ושלושה פמוטים קסומים עם נרות שלא כבים, אולי יש קשר." קאליון מציע לחלל האוויר כשהוא שומע את האחרים מתמקדים בקוד של היומן.
 
כשדו' יקרא את הסיפור הוא ירגיש תחושה לא ברורה של דז'ה-וו. אני מניח שהוא כרגע תוהה אם יצא לו כבר לקרוא את הסיפור הזה פעם או שהוא סתם כבר נתקל ביצירות מהסוג הזה. זה סיפור על איזה ילד שהפך לאביר בשם האלים ואז התאהב באיזו נסיכת פיות כלשהי ולבסוף מת מוות הירואי בקרב גדול. נראה שרוב הסיפור מגיע מנקודת המבט של האביר ועד כמה היה קשה לו להתמודד עם הקונפליקט שבין האמונה שלו לבין הלב שלו והשבועות שלו. הסיפור משעמם אותו די במהירות.
 
"אה, מהסיפורים האלה. טוב, כנראה גאווה רומנטיקנית בסתר או משהו. אני לעולם לא אבין פנאטים דתיים - בין אם כהנים של האימפריוס או כל מיני משוגעים אחרים." דו' מפטיר בקול נגעל בעודו מנסה להבין אם יש סיבה עמוקה לכך שגאווה סימנה את הסיפור. לאחר מכן הוא מניח את הספר על השולחן, הולך אל המדרגות ומתחיל לעלות לקומה השניה
 
הקומה השנייה של החדר די עמוסה, היא קטנה יותר ומסתיימת במעקה שניתן להשקיף ממנו על הקומה הראשנה של החדר.
לצד המדרגות יש ארון שירות קטן שנראה שבנוי לתוך הקיר, ולצידו ספרייה גדולה עמוסת ספרים.
בצד השני של החדר יש עוד ספרייה, שצמודה למיטה גדולה ומבוגלנת לחלוטין, נראה שמישהו ישן בה ואיש עדיין לא הספיק לסדר אותה. למעשה יש איזו תחושת חמימות לא ברורה בחדר, כאילו החדר היה מאוכלס עד לפני כמה רגעים.
שולחן אוכל שהיה ערוך לשנים נמצא לא רחוק מהמדרגות, הצלחות שבו מלוכלכות אבל לא הסכו"ם או הכלים האחרים.
לצד השולחן ישנה ערימת בגדים זרוקה על הרצפה, היא נראית מעורבת יחסית ועשויה משלל בגדים.
לבסוף יש שידת לילה לצד המיטה.
 
"יש פה מישהו? אני חבר שלא מתכוון להרע לאיש - רק רוצה לדעת מה קורה כאן. אני סוג של יכול להבין למה אתם לא רוצים לשתף פעולה עם התוכנית של ההורים - אבל לפחות צאו לדבר איתי." דו' קורא בקול ברחבי החדר. לאחר מספר שניות של המתנה, הוא מתקדם ארון השירות ופותח אותו.
Meta
גלגול Deception: 14+3=17
 
אם לחדר יש תכונית ארוכה לענות לד'ו, הוא לא עושה את זה. הוא כבר נפל בפח הזה פעם. הוא לא יפול בפח הזה שוב.
כך או כך, ארון השירות מכיל את הדברים שכל בית כיסא צריך להכיל בתקופה הזו למעט חיבור לביוב. סיר לילה שדו' בטוח שהוקסם על מנת שלא יצחין ותמיד יהיה נקיא, מס' חומרי ניקוי. וחור שאמור להיות פיר אשפה.
 
אנור עוקב אחרי דוט'בקוס לקומה השנייה וניגש לדבר הראשון שמושך את תשומת ליבו- שולחן האוכל. "הצלחות מלוכלכות, אבל הכלים נקיים. די משונה." הוא בוחן את השולחן והפרטים שעליו מקרוב, מנסה למצוא קצה חוט.
 
קאליון רואה את הדברים שהוא היה מצפה לראות בנוחיות, הארון מכיל בעיקר ציוד לניקוי וכמה סחבות, נראה שבניגוד לציפיות לא כל דבר בחדר הזה מנקה את עצמו, כנראה שגם לקסם של הברון יש גבולות.

אנור מעיף מבט, אבל ללא בדיקה מדודקת הוא לא ידע בדיוק מה לזהות.
META
ד"ר, מוזמזן לגלגל כל מיומנות שמרגישה לך רלבנטית
 
קאליון די בטוח שאף אחד לא עשה שימוש בשולחן בקומה התחתונה, לפחות לא בזמן האחרון. ניסיון לכבות את אחד הנרות גולם לו להדילק מחדש ללא קול וללא חום. על שלוש מהכיסאות יש קצת יותר אבק מאשר הרביעי.

בנתיים אנור לא מבחין במשהו מיוחד באיזור השולחן העליון. בעוד חיפוש של דו' גורם לו להאמין שיש משהו שנמצע במיטה, ככל הנראה עטוף במצאים והסדינים שמכסים אותה. הוא לא בטוח מה כרגע.
 
לקאליון נראה קצת מוזר שיש אבק בחדרה של גאווה מאחר וזה אומר שלא ניקו את הכיסאות לאורך זמן והוא די בטוח שלכל מי שחי כאן יש משרתים. לכן הוא לוקח סחבה מהארון בחדר השירותים ומשליך אותה בעדינות על הכיסא הנקי יותר כדי לראות אם יקרה משהו לפני שהוא אוחז בו ומנקה את הכיסא בחיפוש אחר סימנים שהאבק מסתיר.
 
כשקאליון מבין שניקיון הכיסאות לא יקדם אותם בחקירה הוא מחזיר את הסמרטוט למקומו ועולה לקומה השנייה שם הוא אומר לאחרים "מעניין מה זה אומר על גאווה אם על השולחן והכיסאות שלה הצטבר אבק ולה ולמשרתיה לא נראה שאכפת."
לאחר שהוא סוקר במבט מהיר את הקומה השנייה קאליון מחליט לבדוק את המיטה דבר ראשון, קודם כל אם יש משהו מעניין על השידה לידה ולאחר מכן אם דו' צריך עזרה במה שהוא מצא על המיטה.
 
עריכה אחרונה:
דו וקאליון מוצאים יחד כי מתחת לסדינים של המיטה ישנה חרב. הנשק הקר זרוק מתחת לכמות סדינים וכריות שלא הייתה מביישת אצילים בכל סיאן. שניהם די בטוחים שהסימנים על החרב מתאימים לת'טמור. היא נראית יחסית חדשה או לפחות במצב מאוד טוב. אין עליה דם או כל סימון שהשתמשו בה למשהו.
 
חזרה
Top