• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ויהי חושך- עץ הרשמה [מו"ד 5] 0/4

תשחק מה שמרגיש לך נכון, תכתוב את הרקע שמרגיש לך נכון, ותהנה.

בקשר לנשק, לצה"ל יש גישה לFN MAG 58, מכונת ירייה כבדה שיכולה להגיע לקצב אש של 1200 כדורים לדקה.
אם זאת הוא לא זורק אותו על כל חייל שמסיים טירונות, ומביא לו M16 ארוך רובה עם קצתב אש מקסימאלי של 900 כדורים לדקה.
זה שיש במחסנים כלי נשק מסוג מסויים, לא אומר שזורקים אותו על כל בן אדם שסיים הכשרה לפני עשר דקות, או לצורך העניין לחייל זוטר יחיסת (קריא, כל דמות דרגה 1). זה שליחידות העלית של שנבירה יש כבר מכונות ירייה ואקחי טוף לא אומר שהשומרים בכניסה לעיר או החיילים הפשוטים מקבלים אותם, והם מקבלים נשק חם פשוט יותר, גם כדי למנוע מצב שבו קבוצת חיילים חדשה תחליט לעשות זאבים 2.0 והפעם יהיה לה כמות אש שיכולה להביס כל צבא אחר בסיאן. כמו שצבא לא יזרוק את מלאי החברות +5 שלו על כל החיילים, הוא גם לא זורק את הנשק החם שלו על כל החיילים, אני מאוד מצטער שזה מבאס אותך, אבל ככה זה עובד.

אגב, בקשר לתיאור העולם, יש פלאפ, ויש קראנץ', הם לא צריכים להתאים אחד לשני נון סטופ, וכשיש צבא שלם שיכול להשתמש בנשק חם שדורש אימון קצר, שהדבר הכי קרוב להיות מקביל עליו זה להיות קשת ממש טוב (ניסת פעם לירות בקשת?) אז הוא כן מגמד צבאות אחרים, בעיקר כשמאחריו כן יש את יחדיות העלית שישתמשו בנשק משנה שדה קרב, אגב אם ממש מעניין אותך לדעת למה אני מגדיר את החקוים האלה ככה, היא כדי שא' לא יהיה מצב שיש שחקן שרוצה לעשות רק נזק ויכנס למשחק עם נשק חם פסיכי בעוד השחקנים האחרים שמעדפים משחק דמות עמוק ופלאפ יחליט לשחק חברה עם חרבות או גרזנים או אפילו קשתות כי זה מתאים לרקע שלהם יותר. וב' כדי למנוע מצב שבו כל השחקנים יהיו חברוה של trigger happy שלוקחים נשק חם רק בשביל הנזק. אז הגבלתי את זה בהתאם לחוקים של המשחק, כי אתה יודע בסופו של דבר יש חוקים רשמיים וראוי להשתמש בהם לפני שממצאים חוקים אם אין צורך בכך, וראיתי שזה עובד ככה . (אגב בוא נזרוק את הטענה שנשק חם כזה פחות יעיל מקשת רגילה מחוץ לדיון, אקדח עושה ק10 נזק והוא חד ידני, אז אתה יכול להשתמש ב2 אקדחים או באקדח ומגן בעוד קשת היא דו ידנית ועושה את אותה כמות נזק. ורובה מוסקט שהוא דו ידני עושה ק12 נזק בטווח, שזה שקול ללזרוק על האויב שלך גרזן אדיר כל סיבוב. אומנם קשת מגמדת אותם בטווח שיש לה, אבל זה משחק שבו הדברים אמורים להיות מאוזניים ואם משהו חזק יותר בצד אחד, הוא חלש יותר בצד השני). אני שוב מבין שזה ממש מאכזב אותך שנשק חם לא עושה 1ק20 נזק בדרגה אחת, ואתה מוזמן להריץ משחק שבו כולם מתחילים עם fn-fal שעושה 5ק12 בדרגה 1. בטוח שמי שירשם לשם יהנה מזה אם זה מה שמעניין אותו. אבל במשחק הזה החוקים עובדים ככה, וכן, למרות שהתיאור טוען שהנשק החם של שנבירה הוא משנה שדה קרב, וכן למרות שהוא לגמרי משנה שדה קרב, לשחקנים לא יהיה גישה לנשק כזה עד לשלב שבו זה יהיה מאוזן בקבוצה שלמישהו יהיה נשק כזה.

לבסוף, ואני אומר את זה בכל הכבוד, אני חושב שאם כל מה שמעניין אותך במשחק זה להיות מי שעושה הכי הרבה נזק, וכל מה שרלבנטי לך זה לעשות נזק טהור נון סטופ, אז אני לא חושב שאתה מתאים למה שאני מחפש בשחקנים במשחק הזה, אני יותר ממליץ לך לעשות חושבים אם מה שמעניין אותך זה המשחק או להיות זה שעושה הכי הרבה נזק במשחק, ואני אציין שאם התשובה היא "מה שהכי חשוב לי זה להיות הכי חזק שאפשר בדרגה 1", אז אני אציע לך שלא להשקיע מאמצים בלכתוב רקע מסודר כי זה יהיה בזבוז זמן וכוח בשבילך.
 
אני חושב שחלק גדול מהשאלות האלה הן שאלות הבהרה, ושיהיה יותר פשוט לענות עליהן בתגובה מאשר לערוך את הסיפור רקע.

בתור התחלה, אושרג'אד - לא, הוא לא בן 2000 שנה (כנראה). עד כמה שידוע לוורגות' הוא בגיל 54, והוא פשוט יודע הרבה על ההיסטוריה והמסורת האורקית. כשהוא אומר "אנחנו" הוא מתכוון כגזע, לא באופן אישי. כמובן שאתה המנחה ואם תחליט שאתה רוצה לשלב אותו בסיפור בתור אורק בן אלמוות, זו זכותך.
דבר שני, אני לא חושב שוורגות' עדיין חצה גבול בין הברונויות חוץ מכשהוא היה תינוק. הוא גדל בברונות סרגנדיה, ושם הוא גם תפקד כשודד. גם כשהוא הסתנן לשולאמנאס,הוא נשאר באותה הברונות. הוא תכנן בסופו של דבר לחצות את הגבול בין הברונויות, אבל הוא קיבל את ההזמנה לפני שהייתה לו הזדמנות. בנוגע לאיך שהוא עשה את זה בתור תינוק, התשובה היא שאני, גם כשחקן וגם כדמות, לא יודע. כל מה שקשור ללידה של וורגות' מסתורי מאוד, ואף אחד לא באמת יודע מה הלך שם. שוב, אם תרצה לחבר את זה להרפתקה אתה מוזמן, אם לא אז לא.

בנוגע ליתר, אני אערוך את הדפ"ד עכשיו.
 
בכללי אתה יכול לענות לשאלות המנחות שלי בתגובה נוספת במקום בעריכה של הד"ד/רקע, מה שכן אם אתה עושה עריכה רק תעדכן אותי כדי שאדע ללכת לקרוא את השיוניים (יהיה גם נחמד אם תעשה את השיוני בפונט אחר/מודגש/בעמוד נפרד כדי שאני אדע לוודא מה חדש ומה לא)

בכל מקרה השאלות עלו קצת מאיך שהבנתי את הרקע וחשבתי שהדמות שלך חצתה כבר ברוניות מעבר להזמנה, אם לא הבנתי נכון אז הכל סבבה.
אני אקרא את התוספות שתעשה ואעדכן אם יהיה לי שאלות נוספות/הערות
 
1. אני כן מבין את הראש אבל הקסבלייד כן נשמע לי מתאים לדמות הזאת. נכון שבעיקרון הפלאף של ההקסבלייד אמור להיות נשק תבוני אבל אני כן אוהב את הרעיון שהקשר של ג'ול לפטרון שלה הוא דרך החרב, כלומר שהחרב היא סוג של הרחבה של הנשמה של ג'ול שמחוברת אליה ובשל כך מחברת אותה אל הפטרון. טיפה מקביל לפורד מקריטיקל רול אם אתה מכיר. אם ממש תעדיף \ זה יסתדר יותר טוב עם שאר הקבוצה אין לי בעיה לשנות לפטרון שד אבל בניתי את הדמות עם האקסבלייד בראש.

2. הייתי אומר שג'ול כנראה משתדלת ככל שהיא יכולה לעשות כמה שפחות קסם בפומבי. בעיקרון איך שאני מדמיין את זה, ככל שהיא עושה יותר קסם (או בכללי נותנת לזארקאן להשתלט עליה יותר) ההשפעה השדית יותר ניכרת עליה, הייתי שמח שזה גם יתבטא בצורה קראנצ'ית איכשהו אבל אני מניח שנדבר על זה אם אכנס למשחק בכלל, אופן פלאפי הייתי אומר שהעור והשיער שלה מתחילים להלבין לגמרי והעיניים שלה נהיות בוערות ככל שהשד מתפרץ יותר ויותר, לכן כשהיא משתמשת בקסם הדבר הזה ניכר במיוחד. אם מישהו רואה אותה עוברת שינוי כזה היא כנראה תתרץ את זה על ידי הגשמת קסם, אולי כיוון שאבא שלה הוא אחד מהערפדים המקוריים שהברון יצר היא יכולה לתרץ שזה כוח ערפדי קסום שקיים בשושלת שלה, והיא כנראה לא מסתובבת יותר מדי בחברת אנשים עם מספיק ידע בנושא כדי לגלות את האמת עליה.

3. בעיקרון אחרי שהיא ברחה ג'ול הסתובבה ברחובות, חיפשה כל דבר שיספר לה תעסוקה בזמן שהיא חושבת מה לעשות עם עצמה. זארקאן לא פעם ניסה לפתות אותה לחזור הביתה ולהשתלט על האחוזה מידי אביה, אבל מן הסתם שזה פחות מעניין אותה, היא עזבה את חיי האצולה לטובת חיפוש ריגושים. זה כמובן אומר שיש לה הרבה מכרים בטבעות החיצוניות, בין אם חברים או מאהבים או אנשים שהיא הסתכסכה איתם. אם זה חשוב לרקע אני בכיף אמציא כמה דבש"ים שהיא מכירה, אין לי בעיה גם שאתה תמציא. לא הייתי אומר שיש אנשים באצולה שהיא שמרה איתם על קשר במיוחד, היא ניסתה עד כה להתחמק מהאצולה כמה שיותר, מה גם שמעולם לא היו שם אנשים שהיה לה איתם קשר מיוחד באמת.
באשר למה היא עשתה במהלך הזמן הזה, היא רצתה בעיקר לחוות את העולם - בין אם זה אומר להצטרף לכנופיות קטנות, או לעשות עבודות מזדמנות בפונדקים ולעזוב כשמתחיל לשעמם לה, או אפילו סתם לישון ברחוב בקור כשאין ברירה אחרת. אולי אפילו תקופה מסויימת היא בלתה בשממות מחוץ לעיר (בהנחה שזה הגיוני לצאת מהעיר ככה) ואימנה את הכוחות שלה בציד מפלצות. כמו שאמרתי היא בעיקר חיפשה ריגושים, בין אם זה לשתות בבר גרוע אם חברים, להכנס לקטטות או להכנס למיטה של מישהו. חוץ מזה היא בילתה זמן רב בלילות באימונים עם זארקאן, בבניית הקשר איתו. בשלב הזה היא עוד לא בטוחה מה היא רוצה לעשות עם השד, היא רק יודעת ש(באופן אירוני) הוא היחיד שהיא יכולה לסמוך עליו באופן שלם, גם כי אין לה ברירה, וגם בגלל כל הדברים שהם עברו ביחד. באשר להאם אבא שלה רוצה את החרב חזרה - יכול מאוד להיות, אני משאיר את ההחלטות בנוגע לאיך זה יתבטא במהלך המשחק לך, כרגע ג'ול לא שמעה מאבא שלה שום דבר בשנתיים האחרונות.
 
1. למען הסר ספק אני לא אומר שלא תשחק הקסבלייד, אני אומר שאני חושב שאפשר לחפש פה פלאפ מגניב יותר מ"שד שכלוא בחרב", לא שזה דבר רע, אני סתם מציע כיוונים לאוויר כדי להפוך את זה למעניין, יכול להיות שג'ול בכלל לא ידועת מה יש בחרב ולמה זה נותן לה כוח או יכול להיות שזה אחד הדברים האחרים שהצתעי, שד/שטן בפנים זה לגמרי סבבה. סתם כיוונים שאני מציע

2.אוקי, סבבה.

3.אני חושב שדמוית שהיא מכירה זה תמיד נחמד, אם תתקבל לא יהיה לי בעייה להמציא כאלה לתוך העולם, אבל אני תמיד חושב שדרך דבש"ים ברקע אתה מגלה יותר על הדמות. אבל אם אין לך כוח לזה זה לא חובה.

עד כמה ג'ול נשארה "אצילה" בנפש שלה? אני יודע שהחינוך שלה לא בדיוק נתפס טוב אבל עכשיו שהיא קצת יותר בוגרת, האם היא זרקה את כל החינוך שלה לעזזאל או שבמהלך 18 השנה שלה בבית היא כן "קלטה" אותו? האם היא שומרת על עצמה נקייה ביום יום או שהיא רואה עצמה כ"פשוטה" ויכול להרשות לעצמה להסתובב מלוכלכת או בלי מקלחת הגונה? אני שואל בעצם על האופי שלה ביחס למי שהיא הייתה בעבר, 18 שנה בחיים שבה היא יחסית הייתה אצילה הם לא משהו שקשה לזרוק לזבל, אז האם דברים כמו מראה חיצוני ויחס של החברה חשובים לה, או שהיא זרקה הכל לעזזאל?
במידה והיא זרקה הכל לעזזאל, כיצד זה משפיע עליה? אני מניח שהיא לא תשב לאכול בסעודה עם 18 סטים של סכו"ם כמו בעבר, אבל האם דברים כמו הגינה אישית וכבוד חשובים לה? או שהיא הפכה ללא יותר טובה מפרחחית אשפתות מהטבעת השביעית?
 
סיימתי את הרקע והוא יצא שונה לחלוטין ממה שתכננתי בהתחלה
הרקע מחולק לשתי חלקים חלק סיפורי שפחות או יותר מתחיל את החיים האמתיים של הדמות וחלק כללי.

הערות: החלק הסיפורי יצא מעט דרמטי... אני מקווה שזה בסדר.
בנוסף הרקע הכללי די רזה ומתרכז יותר באבא שלו, הסיבה לכך היא שעד העזיבה שלו הוא חיי חיים די סטטים והוא הוגדר בעיקר לפי איך שאביו ראה אותו, בעצם הוא עד עכשיו היה חלק מהסיפור של אבא שלו וכעט הוא מתחיל את הסיפור שלו.
בנוסף אני וליזי צריכים לשבת ולבדוק מתי הדמויות שלהם נפגשו במידה ושנינו נתקבל
 
היי, קיוויתי כבר לשלוח רקע מסודר בשלב הזה אבל בימים האחרונים אני נתקע ולא מצליח ממש לכתוב. במקום זה אני אשלח את הקונספט בשביל שנוכל להתקדם ואני אוסיף רקע מפורט בהמשך.

אנור הוא בן אדם שנולד למעמד הכי נחות של עבדים באימפריוס. הוא גדל לחיים של עבדות, ואיבד לאורך השנים אנשים שיקרים לו. בגלל סיבה שעדיין לא החלטתי עליה (אשמח לעזרתך כאן) הוא הצליח להשתחרר ולעזוב את המעמד שלו כעבד. מאז שהוא יצא לחופשי, רק מטרה אחת עמדה לנגד עיניו- נקמה. הוא מבין שהאחראי למצב שלו הוא הפרעה בן האלמוות, והוא מקדיש את החיים שלו במטרה להרוג אותו. הוא גם מבין את פערי הכוחות, אבל זה לא מעניין אותו- הוא ייעשה הכל בשביל להביס את הפרעה.

כמו שאתה רואה, יש בסיפור שלו כמה חורים שצריך עוד למלא, אבל זה הבסיס. הדברים הכי חשובים בדמות הם זה שהוא נולד כעבד באימפריוס וזה שהמטרה שלו היא להרוג את הפרעה. חוץ משני אלה אפשר לשנות כמעט הכל.
בנוגע לאופי שלו, חשוב לי להבהיר שלמרות שהוא נחוש מאוד להרוג את הפרעה הוא בשום אופן לא דמות רעה או משהו כזה, והוא יסכן את חייו בשביל לעזור לחפים מפשע שסובלים. הוא רואה את העולם בצורה די דיכוטומית. מבחינת נטייה הוא כנראה טוב-ניטרלי. אם אתקבל למשחק אני מתכנן שהארק של הדמות שלו יהיה שהוא יילמד שיש דברים הרבה יותר חשובים מהנקמה שלו ושהעולם לא מחולק לטובים ורעים.

מכאניקה- כרגע אני מכוון לבנות את אנור כBlood Hunter ממסדר שוחטי הרוחות- אני חושב שזה יהיה ממש מגניב לבנות אותו כדמות שמתמקצעת בלחימה באל-מתים בגלל שהמטרה שלו היא להרוג את הפרעה. כמובן שאם תאשר אני אגבה את זה בסיפור רקע. באופן כללי, כרגע יש בסיפור שלו חור גדול במקום שבו אמור להיות מקצוע (שאמלא ברגע שהמקצוע יוחלט סופית). אם לא תאשר צייד דם הוא יכול להיות גם לוחם/ סייר/ ברברי/ כל דבר אחר פחות או יותר. מבחינת גזע הוא יהיה בן אדם (כנראה לא וריאנט).
 
תראה, הבעייה הקריטית ביותר עם הרקע של הדמות היא שאני לא מרגיש שאני לומד מהרקע הזה משהו על הדמות, מהרקע הכללי (שבערך 70% ממנו בכלל מדבר על אבא של הדמות) אני עוד לומד משהו על בורד, אבל הרקע הסיפורי דורש ממני ממש לשאוב בכוח מידע על הדמות, וגם משם אני לא מרגיש שאני מבין הרבה עליה בכלל.
אני אשמח אם תסדר מעט את הרקע הכללי בצורה שמסבירה יותר על בורד מאשר על אבא שלו, ולהסביר לעומק על הדמות. הרקע הסיפורי יכול היה להיות כמה שורות או 2 פסקאות ש"יכניסו לאווירה" אבל זה לא יכול ה"בשר" של הרקע, אתה רוצה שאני אקרא את הרקע שלך פעם-פעמיים ואבין את הקונספט, ולא עכשיו שאני אנסה להבין מהרקע הסיפורי מה עיקר ומה טפל בעצמי.

טוב בתור התחלה הצייד דם נכנס פנימה, אני כן אציין ששמעתי עליו שהוא לא מקצוע ואו אבל בכללי אין לי בעייה איתו. אני כן אציין שאני לא מתכנן שהמשחק יתמקד רק בלחימה באל מתים 24/7 ולכן מציע מראש לא לבנות דמות מפוקסת על דבר אחד ספציפי.

לעניין.
השאלה הראשנה היא מה היו החיים של אנור בתור עבד, אני מבין שהוא איבד קרובים בזמן הזה, אבל איך? ואיך זה השפיע עליו? איך נראתה הילדות שלו ואיך נראתה המשפחה שלו? האם כל הזכרונות שלו רעים או שיש לו גם זכורונת טובים?

עכשיו יש 2 אפשריות לאיך הצלחת להשתחרר, הסיבה היותר קלילה היא שהוא פשוט נשלח לעבוד בברונות אחרת ו"קנה" את החופש שלו מהברון החדש שלו, זה יסביר איך הוא יצא אבל יגרור הסבר לאיזה פרויקט הוא נשלח לעבוד בו ולמה וכו'.
הסיבה הטיפה יותר מורכבת יכולה להיות שהוא פשוט ברח, או שהוא הצליח איכשהו לתפס בסולם המעמדות, או שהוא מצא איזה מקור כוח שנתן לו לשרוד, יש הרבה אפשריות, יכול להיות שהוא נשלח להיות העבד האישי של מישהו חשוב ושם הוא חי תקופה עד שההזמנה הגיעה. אולי יש מסדר של ציידי דם באימרפיוס והוא מסתתר אצלם? יש כל מיני מקומות לכוון את זה, השאלה מה נראה לך מתאים.

עכשיו לשנוא את הברון זה משהו לגיטימי, אני כן חושב שזה שוב מעלה שאלה של מקור הכוח של הדמות, אני מסוגל לראות מישהו שמכון מחר למכור את הנשמה שלו לרזיאל בשביל להסות לנקום בברון, או שאפילו מוצא שריד קדוש ומשיג ממנו כוח, למעשה גם פאלדין עם שבועת נקמה יכול לעבוד, אני מודה שאני לא זוכר את הפלאפ של צייד דם כרגע בעל פה, אבל אני מניח שזה משהו שאתה אמור ללמוד ולמצוא מי שיאמן אותך, זה לא משהו בלתי אפשרי, אבל זה ידרוש הסבר ברקע.

זה מה שיש לי בעיקרון מבחנית שאלות מנחות כרגע, החלק של האופי ולאן אתה רוצה שהוא ילך נשמעים סבבה, המטרה של לרצות להרוג את הברון היא מטרה שאפשר לעבוד איתה, אבל אני חושב שהשאלה שחשוב שתשאל זה איך אתה מבצע את זה, כלומר אם אתה עבד חסר כל, ויש לך נקמה שאתה רוצה לעשות, כיצד אתה רוצה לממש אותה? כי כרגע הדמות נשמעת לי כמו מישהו שיחפש כוח חיצוני שיעזור לו להיות חזק יותר, אז מדוע הדמות לא פונה לרזיאל לצורך העניין? (שואל בתור כיוון, לא בתור שאלה שצריך עליה תשובה)? באם היא מחפשת לעשות את זה בעצמה, אני חושב שגם להכניס כיצד היא מחפשת את הכוח להיות מסוגלת להביס את הפרעה יכול להיות כיוון מעניין לחקור.
 
1. שמע, אישית אני כן מעדיף את הפלאף של "זאת הייתה החרב של השד ועכשיו הוא כלוא בתוכה", מרגיש לי שלנסות לדחוף עוד פלאף לתוך העניין זה סתם overkill שלא באמת תורם לרקע. שוב אני מבין מה הנקודת מחשבה שלך אבל אישית אני אוהב את הפטרון כמו שהוא - החרב היא רק האינסטרומנט שדרכה זארקאן נותן את הכוח שלו לג'ול, היחסים ביניהם בתור שתי נשמות שתקועות באותו גוף זה עיקר העניין.

3. ~היא לא מתקלחת לא כי היא ילדת אשפתות, אלא כי מים זורמים שורפים ערפדים~
סתם, הייתי אומר שהיא בהחלט עדיין אצילה בנפש שלה, עד כמה שהיא אולי לא תרצה להודות בזה (ואולי חלק מהדברים היא אפילו לא עושה באופן מודע אלא פשוט מתוך הרגל). לגמרי חשוב לה היגיינה ולהתלבש טוב, היא כן תתנשא מעל פשוטי עם אם הם יעצבנו אותה והיא עדיין מדברת במבטא של בני אצולה (שאגב אם ערפדים לא מדברים במבטא ויקטוריאני אני פורש מהמשחק). אבל מצד שני היא לא בהכרח מפחדת ללכלך את הידיים, היא כן רגילה לזה עוד מילדות. היא פשוט גם יודעת לשטוף את הידיים אחר כך.

אה ושכחתי בקשר לדבשים - אין לי בעיה להוסיף, פשוט לא מצליח לחשוב על אנשים מעניינים of the top of my hat. אכתוב אולי רשימה של כמה חבר'ה ואוסיף כשיהיה לי קצת זמן
 
עריכה אחרונה:
אני מבין מה אתה אומר, ואני לא רק רוצה לעשות נזק טהור, פשוט רוצה להיות חזק. לגבי זה שיש נשק חם בעוצמות גבוהות רק ליחידות עילית - זה בדיוק הייתה השאלה שלי על הסיכוי, כי שאלתי מה הסיכוי שנשק כזה יתגלגל אלי... כשענית שאין נשק כזה, זה בלבל אותי עם מה שכתוב בעץ בניית עולם. עכשיו לגבי דמות: אני רוצה לשחק אשף בן אנוש, אכתוב לך רקע בימים הקרובים.
 
אי מוסיף פה את היחסים של גרינדל עם האנשים החשובים בחיים שלו(בעיקר אימו והמורה שלו).
ליאור
לאונארה- אימו ואביו של גרינדל נשאו בעת שהותם באקדמייה לכישוף אך אביו שהיה אמור להפוך לאחד ממכשפי מזג האויר הורעל על ידי מתחרה לא ידוע. לאחר מכן לאונארה העדיפה להיתרחק כמה שיותר משולאמנס והפכה למנהיגת עיירה על הגבול עם שנבריה ששם היא יכלה לגדל את בנה היחיד בבטחה.
לאונארה גדלה את בנה בחום רב ויש שיואמרו שביותר מידי קרבה. הביטחון הרב של גרינדל שהוא הולך להפוך לשוליה אמנם לא היה רק באשמתה אך הוא היה רגיל לקבל את מה שהוא רןצה ולא הכיר את ההרגשה של כישלון בעיקר בגלל החינוך שלו.
כיום גרינדל עדיין אוהב ומעריך מאוד את אימו אבל הוא החל להתרחק ממנה בעיקר בגלל התחושהה שלו שאיכזב אותה לאחר הכישלון שלו. הוא לא סיפר לה על האימונים שלו כדרואיד ופוחד מאוד מהיום שבו היא תגלה את זה ותבין שהוא לא רק כישלון בקסם אלא גם לא יכול אפילו לבצע את העבודה שלו בנגרייה כמו שצריך.
אוזים-גרינדל לא יודע מהיכן אוזים הגיע אך הוא מכיר אותו כבר שנתיים ולמד לכבד אותו בזמן הזה. הוא הצליח לשכנע את אוזים שילמד אותו אך הוא לעולם לא סיפר לו שהמשאלה האמיתית שלו היתה ללמוד כישוף ולא "מתכוני פטריות". למרות זאת גרינדל למד במשך הזמן להעריך יותר את התורה הדרואידית והרגשות שלו כלפיה וכלפי הכישוף כבר לא פשוטים כמו פעם.

בעיירה שבה הוא גדל הוא מעולם לא התחבר עם יותר מדי אנשים ולמרות שהיו לו כמה ידידים לא היו לו חברים קרובים והוא בעיקר נשמר לעצמו. לעומת זאת סוחרים נודדים שעברו בעיירה חלקם אף מברונויות אחרות תמיד הענינו את גרינדל והוא אהב לשמוע איתם על מקומות רחוקים ועל דוכסויות אחרות.

לוטן-גרינדל לא היה החניך הראשון של המורה שלו, והוא שמע אותו מדבר פעמים רבות על החניך הקודם ואף התבלבל בינהם כמה פעמים. גרינדל לא יודע מי זה היה ואפילו לא מאיזה גזע אבל עכשיו כשהוא נוסע לשנבריה הוא נחוש לנסות למצוא אותו כטובה לאוזים שהשקיע כל כך הרבה זמן בללמד אותו.
 
עד כמה המעמדות באימפריוס ''נזילים''? האם עבד יכול תאורטית לטפס בסולם המעמדות?
בעניין נוסף, האם יכול להיות תאורטית בן אדם שהוא כהן של הפרעה, או שזו משרה ששמורה אך ורק לבני הדרקון?
מבחינת העבדים, במיוחד עכשיו כשסוחרים בהם עם ממלכות אחרות, האם כל הסחר הוא ממלכתי או שיש גם בעלי עבדים/סוחרים שמנהלים סחר פרטי בעבדים?
 
larkin - סבבה, אין לי הערות נוספות כרגע

נאוטי - אני אקרא את התוספות ואעדכן

עבד לא באמת יכול לטפס בסולם הדרגות, הוא יכול להפוך להיות עבד של מישהו חשוב, אבל עבד ישאר עבד כל החיים שלו. כל הסחר של העבדים מתנהל ברמה המדינית, אין באמת בעלות פרטית על העבדים

בקשר לכהונה, על הנייר בן אנוש יכול להיות כוהן, אבל הוא יהיה כנראה עוזר כהונה של כוהן חשוב יותר (דם דרקון) ובחיים לא יצליח לתפס בסולם דרגות הכהונה כל עוד הוא בן אנוש, מכאנית זה כנראה יגיד שאם לא תצליח להפוך לדם דרקון איכשהו (באופן "אמיתי") אתה לא תוכל לעבור דרגה מסוימות בתור כוהן (פשוט הפרעה לא יתן לך את הכוח הנוסף)
 
סבבה. באופן יותר ספציפי, הקונספט שלי הוא בן אנוש שהתחיל בתור סוג של עבד או משהו, והנחישות/אכזריות שלו והנאמנות לסדר של הפרעה מצאו חן בעיני איזה בעל עבדים חשוב, שהעלה אותו ברמות ומייעד אותו בסוף להפוך לסגן/נוגש/נציג שלו בסינטדל.

זה עובד?
 
פחות, זה לא שעכשיו שולחים אותך להיות מנהל משמרת במקום אחר או משהו בסגנון, תחשוב על זה ככה - עבד פשוט כנראה יבנה דברים/יעבוד בשדות כל הזמן, עבד חשוב כנראה יהיה משרת של איזה אציל דרקון/כוהן וינקה לו את הבית/יכין אוכל וכו', זה לא שעכשיו הולכים להפוך עבד לסמנכ"ל כספים של מישהו.
 
נאוטי- קראתי, אין לי הערות מיוחדות.

כל מי שהגיש רקע וכו'- יותר ממומזנים לעבות אותו אם יש לכם השראה לדבשי"ם/אירועים חשובים/דמוית מפתח בעבר של הדמות וכו'. לא חובה, אבל יוסיף. מבקש שאם מישהו כן עושה את זה רק לעדכן אותי (ואם אתם מעדכנים את הרקע שנשלח דרך דוקס או משהו להדגיש את הטקסט החדש/לשנות את הצבע או משהו)

לכל מי שרוצה להגיש רקע/חושב עדיין על קונספט, אני מזכיר שבשבוע הבא יהיה הדדלין (לא רואה צורך בלדחות אותו), התוכנית היא לפרסם מי התקבל במוצאי שבת הבא. ממליץ לכל מי שרוצה עדיין להגיש רקע/מתלבט על קונספט לרשום פה ולנצל את הזמן בשביל התייעצות, במקום לחכות לרגע האחרון.
 
טוב, כיוון מחשבה נוסף שעלה לי. הילדה של איזשהו שריף-גיבור מלחמה, איש שממות, שהיה אינסטרומנטלי לניצחון של צבאות הסינטדל נגד ברון הצללים.
הבחור קיבל מלא תארי כבוד, כסף, וכו'
אבל הוא אף פעם לא הגיע לסינטדל, לא משנה כמה מפתה הייתה ההצעה. אמרו עליו שהוא מסור לעבודה, שהוא לא מוכן לעזוב את האנשים שלו.

האמת היא שרוב הזמן הוא היה מרוח שיכור על הספה היוקרתית שבזבז עליה את התקציבים. תחת השליטה שלו, אט אט המצב התדרדר - והיה מתדרדר יותר, אם הוא לא היה משלם לכנופיות מס חודשי מהתקציבים שלו. הגזרה הייתה שקטה, והמצב היה טוב לכולם - אז אף אחד לא התעניין, אף אחד לא הרים גבה. הכוח והעושר השחיתו את האדם שהיה אמור לפקח על הכל, ואיש לא ידע דבר.
לפני מעט מאוד זמן, הוא הלך לעולמו. מותיר אחריו בת שבעוד שבועות או חודשים ספורים, תגיע לגיל בגרות ותירש את התפקיד של אביה, ותצטרך לנווט בין הכנופיות שהיא שואפת להיפטר מהן, הרצון לצאת מהצל של אבא שלה ולתקן את הנזק שהוא גרם.
בינתיים הסגן שלו לוקח על עצמו את העניינים, עד שהיא תגיע לגיל המתאים לקחת שליטה. והיא קיבלה הזמנה - כנראה לכבוד העובדה שהיא הבת של אביה.

הקונספט עובד?
 
חזרה
Top