תשחק מה שמרגיש לך נכון, תכתוב את הרקע שמרגיש לך נכון, ותהנה.
בקשר לנשק, לצה"ל יש גישה לFN MAG 58, מכונת ירייה כבדה שיכולה להגיע לקצב אש של 1200 כדורים לדקה.
אם זאת הוא לא זורק אותו על כל חייל שמסיים טירונות, ומביא לו M16 ארוך רובה עם קצתב אש מקסימאלי של 900 כדורים לדקה.
זה שיש במחסנים כלי נשק מסוג מסויים, לא אומר שזורקים אותו על כל בן אדם שסיים הכשרה לפני עשר דקות, או לצורך העניין לחייל זוטר יחיסת (קריא, כל דמות דרגה 1). זה שליחידות העלית של שנבירה יש כבר מכונות ירייה ואקחי טוף לא אומר שהשומרים בכניסה לעיר או החיילים הפשוטים מקבלים אותם, והם מקבלים נשק חם פשוט יותר, גם כדי למנוע מצב שבו קבוצת חיילים חדשה תחליט לעשות זאבים 2.0 והפעם יהיה לה כמות אש שיכולה להביס כל צבא אחר בסיאן. כמו שצבא לא יזרוק את מלאי החברות +5 שלו על כל החיילים, הוא גם לא זורק את הנשק החם שלו על כל החיילים, אני מאוד מצטער שזה מבאס אותך, אבל ככה זה עובד.
אגב, בקשר לתיאור העולם, יש פלאפ, ויש קראנץ', הם לא צריכים להתאים אחד לשני נון סטופ, וכשיש צבא שלם שיכול להשתמש בנשק חם שדורש אימון קצר, שהדבר הכי קרוב להיות מקביל עליו זה להיות קשת ממש טוב (ניסת פעם לירות בקשת?) אז הוא כן מגמד צבאות אחרים, בעיקר כשמאחריו כן יש את יחדיות העלית שישתמשו בנשק משנה שדה קרב, אגב אם ממש מעניין אותך לדעת למה אני מגדיר את החקוים האלה ככה, היא כדי שא' לא יהיה מצב שיש שחקן שרוצה לעשות רק נזק ויכנס למשחק עם נשק חם פסיכי בעוד השחקנים האחרים שמעדפים משחק דמות עמוק ופלאפ יחליט לשחק חברה עם חרבות או גרזנים או אפילו קשתות כי זה מתאים לרקע שלהם יותר. וב' כדי למנוע מצב שבו כל השחקנים יהיו חברוה של trigger happy שלוקחים נשק חם רק בשביל הנזק. אז הגבלתי את זה בהתאם לחוקים של המשחק, כי אתה יודע בסופו של דבר יש חוקים רשמיים וראוי להשתמש בהם לפני שממצאים חוקים אם אין צורך בכך, וראיתי שזה עובד ככה . (אגב בוא נזרוק את הטענה שנשק חם כזה פחות יעיל מקשת רגילה מחוץ לדיון, אקדח עושה ק10 נזק והוא חד ידני, אז אתה יכול להשתמש ב2 אקדחים או באקדח ומגן בעוד קשת היא דו ידנית ועושה את אותה כמות נזק. ורובה מוסקט שהוא דו ידני עושה ק12 נזק בטווח, שזה שקול ללזרוק על האויב שלך גרזן אדיר כל סיבוב. אומנם קשת מגמדת אותם בטווח שיש לה, אבל זה משחק שבו הדברים אמורים להיות מאוזניים ואם משהו חזק יותר בצד אחד, הוא חלש יותר בצד השני). אני שוב מבין שזה ממש מאכזב אותך שנשק חם לא עושה 1ק20 נזק בדרגה אחת, ואתה מוזמן להריץ משחק שבו כולם מתחילים עם fn-fal שעושה 5ק12 בדרגה 1. בטוח שמי שירשם לשם יהנה מזה אם זה מה שמעניין אותו. אבל במשחק הזה החוקים עובדים ככה, וכן, למרות שהתיאור טוען שהנשק החם של שנבירה הוא משנה שדה קרב, וכן למרות שהוא לגמרי משנה שדה קרב, לשחקנים לא יהיה גישה לנשק כזה עד לשלב שבו זה יהיה מאוזן בקבוצה שלמישהו יהיה נשק כזה.
לבסוף, ואני אומר את זה בכל הכבוד, אני חושב שאם כל מה שמעניין אותך במשחק זה להיות מי שעושה הכי הרבה נזק, וכל מה שרלבנטי לך זה לעשות נזק טהור נון סטופ, אז אני לא חושב שאתה מתאים למה שאני מחפש בשחקנים במשחק הזה, אני יותר ממליץ לך לעשות חושבים אם מה שמעניין אותך זה המשחק או להיות זה שעושה הכי הרבה נזק במשחק, ואני אציין שאם התשובה היא "מה שהכי חשוב לי זה להיות הכי חזק שאפשר בדרגה 1", אז אני אציע לך שלא להשקיע מאמצים בלכתוב רקע מסודר כי זה יהיה בזבוז זמן וכוח בשבילך.
בקשר לנשק, לצה"ל יש גישה לFN MAG 58, מכונת ירייה כבדה שיכולה להגיע לקצב אש של 1200 כדורים לדקה.
אם זאת הוא לא זורק אותו על כל חייל שמסיים טירונות, ומביא לו M16 ארוך רובה עם קצתב אש מקסימאלי של 900 כדורים לדקה.
זה שיש במחסנים כלי נשק מסוג מסויים, לא אומר שזורקים אותו על כל בן אדם שסיים הכשרה לפני עשר דקות, או לצורך העניין לחייל זוטר יחיסת (קריא, כל דמות דרגה 1). זה שליחידות העלית של שנבירה יש כבר מכונות ירייה ואקחי טוף לא אומר שהשומרים בכניסה לעיר או החיילים הפשוטים מקבלים אותם, והם מקבלים נשק חם פשוט יותר, גם כדי למנוע מצב שבו קבוצת חיילים חדשה תחליט לעשות זאבים 2.0 והפעם יהיה לה כמות אש שיכולה להביס כל צבא אחר בסיאן. כמו שצבא לא יזרוק את מלאי החברות +5 שלו על כל החיילים, הוא גם לא זורק את הנשק החם שלו על כל החיילים, אני מאוד מצטער שזה מבאס אותך, אבל ככה זה עובד.
אגב, בקשר לתיאור העולם, יש פלאפ, ויש קראנץ', הם לא צריכים להתאים אחד לשני נון סטופ, וכשיש צבא שלם שיכול להשתמש בנשק חם שדורש אימון קצר, שהדבר הכי קרוב להיות מקביל עליו זה להיות קשת ממש טוב (ניסת פעם לירות בקשת?) אז הוא כן מגמד צבאות אחרים, בעיקר כשמאחריו כן יש את יחדיות העלית שישתמשו בנשק משנה שדה קרב, אגב אם ממש מעניין אותך לדעת למה אני מגדיר את החקוים האלה ככה, היא כדי שא' לא יהיה מצב שיש שחקן שרוצה לעשות רק נזק ויכנס למשחק עם נשק חם פסיכי בעוד השחקנים האחרים שמעדפים משחק דמות עמוק ופלאפ יחליט לשחק חברה עם חרבות או גרזנים או אפילו קשתות כי זה מתאים לרקע שלהם יותר. וב' כדי למנוע מצב שבו כל השחקנים יהיו חברוה של trigger happy שלוקחים נשק חם רק בשביל הנזק. אז הגבלתי את זה בהתאם לחוקים של המשחק, כי אתה יודע בסופו של דבר יש חוקים רשמיים וראוי להשתמש בהם לפני שממצאים חוקים אם אין צורך בכך, וראיתי שזה עובד ככה . (אגב בוא נזרוק את הטענה שנשק חם כזה פחות יעיל מקשת רגילה מחוץ לדיון, אקדח עושה ק10 נזק והוא חד ידני, אז אתה יכול להשתמש ב2 אקדחים או באקדח ומגן בעוד קשת היא דו ידנית ועושה את אותה כמות נזק. ורובה מוסקט שהוא דו ידני עושה ק12 נזק בטווח, שזה שקול ללזרוק על האויב שלך גרזן אדיר כל סיבוב. אומנם קשת מגמדת אותם בטווח שיש לה, אבל זה משחק שבו הדברים אמורים להיות מאוזניים ואם משהו חזק יותר בצד אחד, הוא חלש יותר בצד השני). אני שוב מבין שזה ממש מאכזב אותך שנשק חם לא עושה 1ק20 נזק בדרגה אחת, ואתה מוזמן להריץ משחק שבו כולם מתחילים עם fn-fal שעושה 5ק12 בדרגה 1. בטוח שמי שירשם לשם יהנה מזה אם זה מה שמעניין אותו. אבל במשחק הזה החוקים עובדים ככה, וכן, למרות שהתיאור טוען שהנשק החם של שנבירה הוא משנה שדה קרב, וכן למרות שהוא לגמרי משנה שדה קרב, לשחקנים לא יהיה גישה לנשק כזה עד לשלב שבו זה יהיה מאוזן בקבוצה שלמישהו יהיה נשק כזה.
לבסוף, ואני אומר את זה בכל הכבוד, אני חושב שאם כל מה שמעניין אותך במשחק זה להיות מי שעושה הכי הרבה נזק, וכל מה שרלבנטי לך זה לעשות נזק טהור נון סטופ, אז אני לא חושב שאתה מתאים למה שאני מחפש בשחקנים במשחק הזה, אני יותר ממליץ לך לעשות חושבים אם מה שמעניין אותך זה המשחק או להיות זה שעושה הכי הרבה נזק במשחק, ואני אציין שאם התשובה היא "מה שהכי חשוב לי זה להיות הכי חזק שאפשר בדרגה 1", אז אני אציע לך שלא להשקיע מאמצים בלכתוב רקע מסודר כי זה יהיה בזבוז זמן וכוח בשבילך.