• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ווקפו- מחשבות על הסדרה והמשחק

מה אתם חושבים על הסדרה [תכלס סתם בא לי לעשות סקר]

  • סדרה טובה מאוד

    הצבעות: 0 0.0%
  • סדרה טובה

    הצבעות: 0 0.0%
  • סדרה בסדר

    הצבעות: 0 0.0%
  • סדרה גרוע

    הצבעות: 0 0.0%

  • סה"כ מצביעים
    8
לאחרונה סיימתי [בפעם הרביעית] את הסדרה של ווקפו, ויש לי כמה מחשבות על זה.
משחק תפקידים: מעניין אותי אם יש משחק תפקידים של ווקפו, יש הרבה משחקי תפקידים שמבוססים על סדרות והסדרה הזו ממש זועקת למשחק תפקידים.
מבוסס על משחק מחשב שמבוסס על עוד משחק מחשב: הכותרת לא מדויקת אבל מצחיקה, הסדרה מבוססת על משחק מחשב וקצת על משחק מחשב אחר שמבוסס עליו, על המשחקים מבוסס משחק הלוח הזה: KrosMaster Arena, משחק מיניאטורות של אנימה ופנטזיה, ואם יש לזה משחק לוח אז למה שלא יהיה לזה משחק תפקידים.
קצת על העולם: העולם הוא עולם שמרגיש מאוד כמו עולם פנטזיה בסגנון אנימה [כמו שלא קריטי הגדירו אנימה בפרק "חישול מערכה- בישופ לוקח את המלך [או "הנחיל"]"- זה פנטזיה עם מאפיינים של מד"ב], עם סט גזעים חדש לגמרי, הגזעים מקוריים [חוץ מהקרא שהם תכלס אלפים עם שם אחר] ומגניבים כמו לדוגמה הקסלורים שנראים כמו רובו-מומיות ושולטים בזמן.
קצת על הסדרה: הסדרה עוקבת אחר יוגו שהוא ילד אליטרופ [גזע שצריך לראות את כול הסדרה כדי להבין מה הוא] שיום אחד מגלה שיש לו כוחות על, הוא יוצא לחפש את המשפחה האמיתית שלו וספוילר בסוף הוא מוצא אותם בפרק 15 ומגלה שאח שלו הוא דרקון, בהמשך הוא מציל את העולם כמה וכמה פעמים [ומסכן אותו כמה וכמה פעמים] ומגלה עוד עליו ועל האליטרופים.
בפעמים הקודמות שראיתי את הסדרה לא הבנתי את הסוף אבל בפעם האחרונה הבנתי: התוכנית של אורופו היה לפוצץ את אינגולריום ובתוכו את האלים ואז להפוך את חצאי האלים שלו לאלים, ליידי אקו שיגרה את הגיבורים ואת חצאי האלים לאינגולריום ואז אם אורופו יפוצץ את אינגולריום לא אהיו אלים בכלל ולכן הוא פוצץ את ההיפרפאמפ במימד האחווה במקום זאת וכך הוא וליידי אקו התפוצצו.
אנימה צרפתית: זו סדרת אנימה 100% לכול דבר מלבד העובדה שהיא צרפתית, אז אני מגדיר אותה כאנימה צרפתית.
זה בנטפליקס למי שלא יודע
 
עריכה אחרונה:
ואם יש לזה משחק לוח אז למה שלא אהיה לזה משחק מחשב.
אני מניח שזה בגלל שאתה בן אדם. או שלא?...

ובנימה רצינית יותר, ראיתי את זה לאיזהפרק או שניים כשאח שלי ראה. זה ממש לא פנטזיה רגילה. זה, לדעתי, פשוט... סדרת כאילו-פנטזיה שיותר מנסה לחכות את ''הנסיך הדרקון'', שגם לא הייתה משהו.
 
הנסיך הדרקון בסדר. אז אכתוב ככה:
זו, לדעתי, סדרה בינונית-מינוס, ו''הנסיך הדרקון'' תיקנה את רוב הטעויות שלהם. אחת היא ניסיון להתרחק מהגנרי...
וכתבת ''אהיה'' במקום ''יהיה''.
 
חזרה
Top