פורומים
הודעות חדשות
חיפוש בפורומים
מה חדש
הודעות חדשות
פוסטי פרופיל חדשים
משתמשים
משתמשים רשומים
מי מחובר
אתר הפונדק
הפונדק הוצאה לאור
כנס דרקוניקון
התחברות
הרשמה
מה חדש
חיפוש
חיפוש
חיפוש בכותרת ההודעה בלבד
מחבר/ת ההודעה:
הודעות חדשות
חיפוש בפורומים
תפריט
התחברות
הרשמה
התקן את האפליקציה
התקנה
הצטרפו לפורום הפונדק
שלום וברוכים הבאים לפונדק, האתר המוביל בעברית על משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד.
אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!
הרשמה
/
התחברות
פורומים
משחקי תפקידים
משחקים מקוונים ורשומות
השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!
JavaScript חסום. בשביל חווית גלישה טובה יותר, יש לאשר את JavaScript בדפדפן שלך.
את/ה משתמש/ת בדפדפן ישן, וייתכן שהוא לא יציג את האתר הזה או אתרים אחרים כראוי.
כדאי לך לשדרג או להשתמש ב
דפדפן אחר
.
תגובה לנושא
תוכן ההודעה
<blockquote data-quote="Nextorl" data-source="post: 716301" data-attributes="member: 7534"><p>וזהו. לאחר שנתיים (פחות חודש), המשחק הסתיים. בהתחלה, הוא נועד כלא יותר מפילר. למלא את החסר בזמן שמשחק אחר בהפסקה. אז יצרתי הרפתקה קצרה, בתקופת זמן שעדיין לא יצא לי לחקור בעולם. תקופה שבהחלט צריכה גיבורים, אבל גם תקופה מלאת תקווה. ולאט לאט, המשחק הפך ליותר מזה. קודם, הוא המשיך גם לאחר ההרפתקה הראשונה. אחר כך, הוא הפך לאפי יותר, לבקשתכם. הוא לא היה מושלם, אבל הוא היה מהנה. </p><p></p><p>במקור, היה ארק נוסף שתוכנן. בין ארק אי הדרקון לארק של פלזנר. התכנון היה לחזור אל ביתה של קאלי, להתמקד קצת בלייסטרבארם ובמה שהיא מסמלת, בנבואה, ובפארימה. ברגע האחרון, החלטתי לרדת מזה. המשחק כבר היה ארוך מספיק, ופחדתי שארק נוסף היה מורח אותו יותר מדי. לקחתי את הדברים שרציתי ממנו ודחפתי אותם בכוח לתוך הקרב הסופי. זה פגע קצת בחרבות ובפארימה, הפך אותן ליותר שטוחות מהרצוי, ולמרות שזה מעציב אותי קצת, הייתי עושה את זה שוב.</p><p></p><p>התכנון של הקרב הסופי היה די פשוט. המטרה שלכם הייתה לחכות שהצללים יזומנו ואז להביס אותם ולהעיף אותם מהעולם הזה. על כן, לא הייתם צריכים להלחם בסארין ובפארימה. והם לא היו נלחמים בכם אם לא הייתם מזמנים צבא, או מתקרבים כל כך. בשלב השני, חיפשתי משהו מאתגר, אבל גם פשוט שיאפשר לי לשחק סביבו. החלטתי על קטע קלאסי- הצללים מקושרים לשני גופים, ככה שאם גוף אחד נופל אבל השני עדיין עומד, הצללים יישארו ברובד הארצי ופשוט יחזרו לגוף שנפל בתחילת תורו. אם הייתם מחסלים את שני הגופים באותו הסיבוב, לפני שאחד מספיק לקום, הייתם מנצחים. והייתם מאוד קרובים לזה פעם אחת- אם דאי-קי היה תוקף ולא מרפא באחד התורות שלו, היה לכם סיכוי די גבוה לנצח.</p><p>גם בקבוצת האאוט הזכרתם את זה כאפשרות 3 פעמים כשדנתם על איך לנצח את הקרב, אבל כל פעם זנחתם את זה בלי להשקיע באפשרות הזו אפילו דקה של מחשבה. אני מניח שהיא פשוט הייתה פשוטה מדי. בכל מקרה, כבר כשהחלטתי על ה"פתרון" הזה ידעתי שהוא לא הפתרון היחידי. והפתרון העקיף שמצאתם בהחלט יצר סיום נהדר- אם כי המחיר שלו היה כבד הרבה. </p><p></p><p>אז אנשים, היה כיף לשחק איתכם. היה כיף לעקוב אחרי המסע של הנזירים הכה דומים, ועם זאת כה שונים. היה כיף לראות את פיתוח הדמות של מונרו, אם כי הייתי מעדיף אם הוא היה מגיע מוקדם יותר בתגובה לאתגרים שאני הצגתי ולא כחלק מ"מונרולוג". היה כיף לחקור את המצב הנפשי של קאלי ואת האמונה שלה.</p><p></p><p>המשחק הזה איפשר לי לחקור יותר את העולם שלי. לסיים עלילה שהתחילה בקמפיין אחר, לפני ארבע שנים, ולעולם לא הגיעה לסיומה. עכשיו, אני מתכוון לכתוב את העולם מחדש. אבל אל תחשבו שזה אומר שהדמויות שלכם לא השפיעו עליו- רק בזכות הקמפיין הזה אני יכול לשפר את העולם יותר. וזה רק בזכותכם, ובזכות הדמויות שלכם.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nextorl, post: 716301, member: 7534"] וזהו. לאחר שנתיים (פחות חודש), המשחק הסתיים. בהתחלה, הוא נועד כלא יותר מפילר. למלא את החסר בזמן שמשחק אחר בהפסקה. אז יצרתי הרפתקה קצרה, בתקופת זמן שעדיין לא יצא לי לחקור בעולם. תקופה שבהחלט צריכה גיבורים, אבל גם תקופה מלאת תקווה. ולאט לאט, המשחק הפך ליותר מזה. קודם, הוא המשיך גם לאחר ההרפתקה הראשונה. אחר כך, הוא הפך לאפי יותר, לבקשתכם. הוא לא היה מושלם, אבל הוא היה מהנה. במקור, היה ארק נוסף שתוכנן. בין ארק אי הדרקון לארק של פלזנר. התכנון היה לחזור אל ביתה של קאלי, להתמקד קצת בלייסטרבארם ובמה שהיא מסמלת, בנבואה, ובפארימה. ברגע האחרון, החלטתי לרדת מזה. המשחק כבר היה ארוך מספיק, ופחדתי שארק נוסף היה מורח אותו יותר מדי. לקחתי את הדברים שרציתי ממנו ודחפתי אותם בכוח לתוך הקרב הסופי. זה פגע קצת בחרבות ובפארימה, הפך אותן ליותר שטוחות מהרצוי, ולמרות שזה מעציב אותי קצת, הייתי עושה את זה שוב. התכנון של הקרב הסופי היה די פשוט. המטרה שלכם הייתה לחכות שהצללים יזומנו ואז להביס אותם ולהעיף אותם מהעולם הזה. על כן, לא הייתם צריכים להלחם בסארין ובפארימה. והם לא היו נלחמים בכם אם לא הייתם מזמנים צבא, או מתקרבים כל כך. בשלב השני, חיפשתי משהו מאתגר, אבל גם פשוט שיאפשר לי לשחק סביבו. החלטתי על קטע קלאסי- הצללים מקושרים לשני גופים, ככה שאם גוף אחד נופל אבל השני עדיין עומד, הצללים יישארו ברובד הארצי ופשוט יחזרו לגוף שנפל בתחילת תורו. אם הייתם מחסלים את שני הגופים באותו הסיבוב, לפני שאחד מספיק לקום, הייתם מנצחים. והייתם מאוד קרובים לזה פעם אחת- אם דאי-קי היה תוקף ולא מרפא באחד התורות שלו, היה לכם סיכוי די גבוה לנצח. גם בקבוצת האאוט הזכרתם את זה כאפשרות 3 פעמים כשדנתם על איך לנצח את הקרב, אבל כל פעם זנחתם את זה בלי להשקיע באפשרות הזו אפילו דקה של מחשבה. אני מניח שהיא פשוט הייתה פשוטה מדי. בכל מקרה, כבר כשהחלטתי על ה"פתרון" הזה ידעתי שהוא לא הפתרון היחידי. והפתרון העקיף שמצאתם בהחלט יצר סיום נהדר- אם כי המחיר שלו היה כבד הרבה. אז אנשים, היה כיף לשחק איתכם. היה כיף לעקוב אחרי המסע של הנזירים הכה דומים, ועם זאת כה שונים. היה כיף לראות את פיתוח הדמות של מונרו, אם כי הייתי מעדיף אם הוא היה מגיע מוקדם יותר בתגובה לאתגרים שאני הצגתי ולא כחלק מ"מונרולוג". היה כיף לחקור את המצב הנפשי של קאלי ואת האמונה שלה. המשחק הזה איפשר לי לחקור יותר את העולם שלי. לסיים עלילה שהתחילה בקמפיין אחר, לפני ארבע שנים, ולעולם לא הגיעה לסיומה. עכשיו, אני מתכוון לכתוב את העולם מחדש. אבל אל תחשבו שזה אומר שהדמויות שלכם לא השפיעו עליו- רק בזכות הקמפיין הזה אני יכול לשפר את העולם יותר. וזה רק בזכותכם, ובזכות הדמויות שלכם. [/QUOTE]
הוספת ציטוטים...
אימות
מהי בירת ישראל
שליחת תגובה
פורומים
משחקי תפקידים
משחקים מקוונים ורשומות
השחר מפציע- עץ משחק [מו"ד 5] (4\4)- תם ונשלם!
חדש בפורום:
* יש אפליקציה מגניבה לפורום הפונדק, הורידו עכשיו לטלפון ולמחשב שלכם.
* חברים בצבא של ויני? הוסיפו תמונה לפרופיל שלכם :)
פרטים בקישור
אתר זה משתמש בעוגיות על מנת ליצור חווית משתמש מותאמת אישית ולהשאיר אותך מחובר/ת במידה ונרשמת.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש שלנו בעוגיות.
אישור
ראו עוד...
Top
Bottom