• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

השאגאט ה"מלכותי" של לורד טולביס

Larkin

פונדקאי ותיק
כאשר לורד טולביס הצליח להשיג ביצי שאג'לוט מביצות אורג'אקה אצילים רבים (ובעיקר אחיו ארמל) התפעלו וקינאו מאוד. במהרה החיות התרבו והפכו לעדר משגשג שמביא לשולחנו של הלורד בשר וביצים משובחות ואקזוטיות.
בכל אופן, אחת החיות היתה שונה מעט כבר מרגע בקיעתה מהביצה. שאג'לוט זה היה גדול יותר מאחיו ותוקפני ביותר. במהרה הוא הפך לראש הלהקה ולורד טולביס התחיל לאלף אותו באופן אישי. הוא נתן לו להילחם בקרבות כלבים ובזכות התבונה הגבוהה שלו (יחסית לשאג'לוט) הוא הצליח ללמד אותו לציית למספר פקודות פשוטות.
לורד טולביס מרבה להיתפאר בשאג'לוט שלו בפני אצילים אחרים ומכנה אותו "שאגאט מלכותי", מה שלמרות שבבירור אינו נכון גורם שוב ושוב ללורד אראמל לחשוק שיניים בקינאה.
לא ברור מדוע שאג'לוט זה שונה משאר אחיו. יתכן שהביצה שלו הושפעה מקסם אפל כלשהו לפני שהיא עברה לבעלותו של לורד טולביס אך יתכן שזוהי רק מוטציה טיבעית, אחת מרבות, שנפוצות לאחר ההיתנפצות. למרות זאת האחראי על העדר מטעם הלורד חושש שהחיה נגועה במחלה פטרייתית כלשהי, מה שיסביר את הריח המשונה שמקיף אותה ואת העיוותים והכתמים המוזרים שמכסים את עורה ונוצותיה.

שילוב במערכה
  • לורד אראמל פשוט לא יכול לסבול את העובדה שאחיו מצליח יותר ממנו ומוכן לתת הרבה כדי לנצח אותו. הוא אמנם לא מסוגל לגנוב את העדר בשלמותו אך לשלוח חבורת הרפתקנים לגנוב את הפרט המשובח ביותר זו אפשרות סבירה בהחלט...
  • המחלה הפיטרייתית אשר מנגעת את החיה מתחילה להיתפשט אל שאר השאג'לוט שבעדר ומכניסה אותם לטירוף רצחני. הם נהיים מסוכנים יותר ויותר אך לורד טולביס לא להוט במיוחד לחסל את העדר היקר שלו למרות האסון המתקרב.

שאג'לוט מנהיג להקה
השאג'לוט הגדול והמאיים ביותר בעדר של לורד טולביס.
נק"פ 48, דרפ"ג 8, דרג"ש 7, יוזמה +2
שתי הדיפות בדירוג 5 עם הזנב.
דירוגי הצלה: פיזי 15, זריזות 17, מנטלי 9 (יותר נבון מהשאג'לוט הממוצע).
התקפה בסיסית: נשיכה, נזק 1ק12 +5

התקפות מיוחדות:
זינוק( השהיה 1): התקפה ב-2+ לפגיעה ו-150% לנזק. אם פגע ב-14 ומעלה, היריב חייב לגלגל 3ק10 מול כוח (או 3ק12 אם השאג'לוט פגע ב-18 ומעלה), או שהוא מתמוטט לאחור ומאבד את תורו הבא.


הילת צחנה: השאג'לוט מסוגל לשחרר סביבו ריח מצחין שגורר 1- לכל הגלגולים של דמויות סמוכות אליו.
טקטיקה: ישתמש בזינוק בכל פעם שמתאפשר לו ושאר הזמן ינשוך, ינסה לאגף דמויות עם חברי עדר אחרים אם הם נוכחים.
מורל: רגיל (של בעל חיים) אך עם 2+ לכל הגלגולים בשל השיגעון שלו.
 
נשמע מעניין מאד. יריב כזה יהיה בהחלט מאתגר עבור חבורה ברמה נמוכה יחסית (בוודאי אם יגיע ביחד עם יצורים אחרים וחלשים יותר).
וכן, אני בהחלט רואה את הטפשות והאטימות של טולביס מובילה למצב שבלילה אחד האחוזה שלו מותקפת בידי יצורים נגועים מהעדר שלו; ואולי גם בידי השפעות אחרות של הפטריות שהם מביאים - למשל, משיכה של חרקים ענקיים מהמנהרות העתיקות מתחת לאחוזה.

הכל כאשר החבורה צריכה להציל את התחת המיובל וכפוי הטובה של הוד מעלתו... ואז להתחרט על זה.

נ.ב: כאשר התחלתי לקרוא חשבתי בהתחלה שמדובר פשוט בביצה של שאגאט טורף 'רגיל' שהוברחה לאחוזה ביחד עם ביצי השאגלוט- עד שהגעתי לנגעים הפטרייתיים, כמובן.
 
כן, נראה לי מתאים שלורד טולביס לא באמת יבין את ההבדל שבין שאג'לוט לשאגאט אמיתי ויגזים כשהוא מתפאר בחיות שלו.
נ.ב- שכחתי לכתוב, בעיקרון הוא בנוי כיריב מאתגר לדרגה 4.
 
חזרה
Top