בהתעלמות מההומר שאני לא אוהב במיוחד, אבל זה עניין של טעם. הנה כמה נקודות שמפריעות לי
חוסר איזון בקושי האתגרים, ההרפתקנים שלך נחלמים בדרקון ירוק בוגר, מלאך כוכב ונאלפשני (שבו הם נלחמים בגיהנום, מקום שבו אתה אמור למצוא שטנים, נאלפשני הוא שד) (ד"א של 12, 14 ו16 בהתאמה) ומצד שני נלחמים בגלי עכור ופשיטת גובלינים (ד"א 5 וכנראה נמוך אלא אם כן הם נלחמים נגד 30 בהתאמה), אם הקרב שלהם נגד מלאך כוכב מסוכם ב"ניצחתם ואתם ממשיכים" הם יכולים לפוצץ במכות כל ענק גבעות מסכן לפני שהוא יצליח להרים את האבן שלו.
טיפוס על צוק של 80 מטר כשהם מתקדמים בקצב של 1ק8 או 1ק2+10, יקח במקרה הכי טוב (בלי כישלונות בכלל) 14 גלגולי קוביה לשחקן, וזה בגלגולים מושלמים, זו היתקלות שקבוצה תיתקע עליה שעה וחצי אם אין להם דרך יעילה
כמעט כל נשק מתעלם לחלוטין מהמכאניקה של פאת'פיינדר, ואני באמת ממליץ לך לנסח את ההרפתקה הזו מחדש בחופשיטה/ עם איזון של הציוד המוזר ושל המפלצות
עכשיו ההרפתקה הזו היא במלוא מובן המילה הסללה, יש קוסם עוצמתי (בלי נתונים) שאחראי שהדמויות לא יסטו סנטימטר מהדרך, ואם אני הייתי חלק מהקבוצה הזו הייתי משכנע אתום לחנוק את הקוסם הזה בשנתו.
ולבסוף, ההרפתקה הזו מרגישה כאילו מישהו עירבב בצורה קצת מאולצת כל מיני דברים שהם חשבו שהם מגניבים ויצר משהו שלא באמת התערבב טוב
אני לא אומר שההרפתקה הזו חסרת כל שימוש, אבל היא צריכה הרבה מאוד שיפוץ