• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 הרפתקת מבוכים ודרקונים - אבני החן שבארץ לאיבוד

מצטער להיות מניאק, אבל לפעמים זה מתבקש.
אין הרבה סיטואציות שבהן מתבקש להיות מניאק. וזו בהחלט לא אחת מהן.

אז. האמת שגם אני לא בטוח אם זה הטרלה או לא. לצורך העניין, אני אניח שלא. אם כן, אז לפחות תוכל לצחוק קצת על חשבוני. :)

אז. אני מנחש שתכננת שהאווירה תהיה קומית. זה לגיטימי. הרפתקאות מגוחכות זה ז'אנר מאוד נחמד למי שנהנה ממנו. זה טוב, ואם זה מצחיק אותך ואת החברים שלך, השגת את המטרה. אני אישית לא מצאתי את ההומור מצחיק, אבל כל אחד וטעמו.
ההרפתקה אכן נראית מוסללת מאוד. "כל דרך שההרפתקנים יבחרו תוביל לג'לי עכור" זה משפט שאני בחיים לא רוצה לכתוב בהרפתקה שלי. אני אבהיר שהמונח "הסללה" בהקשר הזה משמעו הכתבת מהלכי הדמויות באופן שלא משאיר להן אפשרויות בחירה גדולות, וכובל אותן למסלול אחד. זה בתכלס פשוט סיפור שההרפתקנים שומעים בכיכובן. שוב, יש אנשים שנהנים מזה, אבל אני חושב שהרוב המוחלט מעדיפים להימנע מלהגזים עם זה.
בהצלחה בהמשך, ותמשיך לכתוב. אם אתה רוצה להשתפר בכתיבת הרפתקאות, אני ממליץ לך לחפש פה בפונדק. הרבה אנשים העלו לכאן עצות כתיבה, רעיונות והרפתקאות לקחת מהן השראה.
 
אממ... בניגוד חד למפקד האלמוני, לדעתי ההרפתקאה חמודה מאוד. היא אמנם כתובה בצורה מעט (בלשון המעטה) הומוריסטית, אבל גם זה טוב ויפה, ובעיקר עניין של סגנון. יש סיכוי טוב שאריץ אותה, אבל עם הרבה שינויים משלי.
בסך הכל שאפו על ההשקעה, אני אישית מחבב מאוד טבלאות הסתברות למיניהם, ושלך טובה למדי.
אני בהחלט רואה קבוצה שמחבבת משחקים הומוריסטים (ואולי קצת בהקצנה..) שתהנה ממש מההרפתקאה על כל פרטיה, וזו תהיה ההרפתקאה המושלמת בשבילם.
 
תקשיבו כולם, דבר ראשון תודה על הביקורות (במיוחד של דיוגנס). דבר שני, את ההרפתקה הזאתי כתבתי שהייתי צעיר (בערך בן 9-10) וזאתי היתה ההרפתקה הראשונה שלי. זה גם הפעם הראשונה שאני מעלה משהו לפונדק, ולכן ציפיתי לתגובות קצת יותר טובות ;). גם, כשהייתי צעיר לא הכרתי טוב הרפתקאות D&D.
 
בהתעלמות מההומר שאני לא אוהב במיוחד, אבל זה עניין של טעם. הנה כמה נקודות שמפריעות לי
חוסר איזון בקושי האתגרים, ההרפתקנים שלך נחלמים בדרקון ירוק בוגר, מלאך כוכב ונאלפשני (שבו הם נלחמים בגיהנום, מקום שבו אתה אמור למצוא שטנים, נאלפשני הוא שד) (ד"א של 12, 14 ו16 בהתאמה) ומצד שני נלחמים בגלי עכור ופשיטת גובלינים (ד"א 5 וכנראה נמוך אלא אם כן הם נלחמים נגד 30 בהתאמה), אם הקרב שלהם נגד מלאך כוכב מסוכם ב"ניצחתם ואתם ממשיכים" הם יכולים לפוצץ במכות כל ענק גבעות מסכן לפני שהוא יצליח להרים את האבן שלו.
טיפוס על צוק של 80 מטר כשהם מתקדמים בקצב של 1ק8 או 1ק2+10, יקח במקרה הכי טוב (בלי כישלונות בכלל) 14 גלגולי קוביה לשחקן, וזה בגלגולים מושלמים, זו היתקלות שקבוצה תיתקע עליה שעה וחצי אם אין להם דרך יעילה
כמעט כל נשק מתעלם לחלוטין מהמכאניקה של פאת'פיינדר, ואני באמת ממליץ לך לנסח את ההרפתקה הזו מחדש בחופשיטה/ עם איזון של הציוד המוזר ושל המפלצות
עכשיו ההרפתקה הזו היא במלוא מובן המילה הסללה, יש קוסם עוצמתי (בלי נתונים) שאחראי שהדמויות לא יסטו סנטימטר מהדרך, ואם אני הייתי חלק מהקבוצה הזו הייתי משכנע אתום לחנוק את הקוסם הזה בשנתו.
ולבסוף, ההרפתקה הזו מרגישה כאילו מישהו עירבב בצורה קצת מאולצת כל מיני דברים שהם חשבו שהם מגניבים ויצר משהו שלא באמת התערבב טוב

אני לא אומר שההרפתקה הזו חסרת כל שימוש, אבל היא צריכה הרבה מאוד שיפוץ
 
אגב, לגבי השילוב של שמות של מפלצות עם ד"א גבוה ונמוך - זו לא בעיה רצינית. יש בספר מפלצות מדריך פשוט איך לשנות ד"א של מפלצת בפחות מ3 דקות. את יכול להלחם בג'לי עכור עתיק, שאכל את רוב בני מינו וכעת הוא עצום ובד"א 19, או להלחם במלאך חמה חלש במיוחד בד"א 4. מומלץ להסתכל.
 
חזרה
Top