1-3 בכללי) כשאתה כותב הרפתקה מוכנה במטרה לפרסם אותה לאנשים אחרים, היא צריכה להיות ברורה לקורא בהנחה שהוא לא חלק מקבוצת הבית שלך, אתה כותב פה הרבה הנחות שאתה חושב עליהן כמובן מאליו, אם אתה כותב שהשיטה היא פאת'פיינדר אני מניח שהשיטה היא פאת'פיינדר, כל תוספת שאתה יוצר, חשוב לכתוב.
1) אני לא מומחה גדול ביצירת מפלצות, אני בלי ספק יכול לנסות לעבוד על משהו כזה בזמני הפנוי, אבל זה יקח לי זמן
2) אש אלכימאים היא לא חפץ קסום, הוא חפץ אלכימי ולכן לא דורש דרגת מטיל להכנה, אלא בדיקת אלכימיה, את סוג הנזק ניתן להתאים מאוד בקלות, ואם אתה רוצה שחפץ יהיה קסום, זה גם לא התאמה מאוד מסובכת, בסוף הפרק על חפצים קסומים יש כמה עמודים על יצירה של חפצים קסומים משלך.
3) לא חובה, זה יכול להיות מגניב באופן כללי, תוכן חדש זה דבר מבורך תמיד, ההערה שלי היתה ההנחה שלך שאני מכיר את מה שאתה יצרת
4) זיהוי מניע היא הבדיקה שהיא תגובה חתרנית, אם מישהו מנסה לשקר לך או לגרום לך להאמין שהמצב הוא לא כמו שהוא התגובה היא בדיקת זיהוי מניע (בהנחה
שהשחקן רוצה) אם אתה מאמין שימור החומצה הוא שחקן אומן, ושנסיון החטיפה הזה בנוי בצורה מושלמת כך שהפעולה נראית כמו חטיפה של ממש (וכנראה תכלול כמה תופעות צבעוניות יותר כמו עילוף יצור החומצה או אלימות כללית כלפיו) אז דירוג קושי 30 יתאים. אחרת דירוג הקושי יהיה כנראה נמוך יותר.
אני מסכים איתך, חוקי נק"נ וכמה חוקים אחרים הם לא מאוד נוחים, אבל זו לא סיבה להמציא את הגלגל מחדש, זה מגניב שאתה יוצר חומר חדש לפאת'פיינדר, אבל מאוד מומלץ לנצל כמה שיותר ממה שקיים, משתי סיבות: זה חוסך כאב ראש, וזה כנראה מאוזן. אני מאמין למה שאתה אומר, עבורך השיטות שאתה יוצר מפשטות את המשחק, אבל אם אתה רוצה להשתמש בהם ולהציג אותם לאנשים שלא מכירים אותם, זו דרישה יחסית בסיסית שחוקי הבית שאתה בנית יופיעו בהנחה שאתה משתמש בהם