• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

(הצעה) טורניר וורמאשין (הורדס) - אייקון 2006

להלן נוסח ההצעה ששלחתי ו/או דיסקסתי טלפונית עם עמרי/מרק/דור/משה

Play like you've got a pair

טורניר וורמאשין (הורדס) - אייקון 2006
מדובר בטורניר ידידותי המיועד בשיתוף הקהילה, קארד-פוינט וחנות הפונדק. הזוכים במקומות הראשון השני והשלישי יקבלו תלושי קנייה בדוכן קארדפוינט / חנות הפונדק.
הטורניר מוכר כטורניר רשמי של Privateer Press - מארק יצר עמם קשר וה certificates כבר נמצאים בדרכם ארצה. לפי אותה רוח, הניסיון הוא לעשות טורניר כמה שיותר דומה לחוקי steamroller - חוקי הטורניר הרשמיים של PP.

עלות הרשמה - 10 ש"ח
פורמט - שלוש-מאות חמישים (350) נקודות, ללא פרוקסי. ניתן להשתמש בצבאות מ warmachine. קיימת אפשרות, לפי העדפת הקהילה, שיהיו גם צבאות של hordes.
מספר שחקנים - מינימום 8, מקסימום 16. אם יהיו פחות משמונה שחקנים, הטורניר יתבטל.
מספר סבבים - ארבע בפורמט Swiss. אורך כל סיבוב 40 דקות לפני קריאה אחרונה. 20 דקות הפסקה בין סבבים. השחקנים מתבקשים להגיע עם רשימות צבא מסודרות לשופט חצי שעה לפני תחילת הטורניר
פירוט הסבבים - כל הסבבים יהיו לפי תרחיש 1 (בלבד) מחוקי steamroller, כלומר assasin. קביעת מנצח תתבצע על-ידי שילוב של TP, VP - מארק ירחיב, הפרטים המדוייקים ושיקלולים יפורסמו בהמשך.
פרסים - מקום 1 - 120 ₪
מקום 2 - 80 ₪
מקום 3 - 40 ₪
פרס אופציונלי, אם יהיו מעל 12 איש בטורניר, הוא וורקסטר לבחירה (בשווי 40 ש"ח) לצבא הצבוע היפה ביותר שהשתתף בטורניר. או לחילופין הוא יכול לשמש כפרס רביעי. בחירת הקהילה.
כל הפרסים הכספיים הם תלושי קנייה למוצרי Privateer Press
שופט - ייקבע מהקהילה - מארק התנדב.
מיקום - הטורניר יתקיים באייקון, המיקום המדוייק באייקון ייקבע לפי הקהילה.תוכלו למצוא פרטים מעודכנים גם באינטרנט ובכנס עצמו בדוכן קארדפוינט.
הרשמה - שחקנים יכולים להרשם לאירוע עד שעה לפני תחילתו בדוכן קארדפוינט, ההרשמה תפתח בתחילת אייקון.

זה הצעת הטורניר כפי שהעלתי ולאחר שקיבלתי פידבק מהאנשים שציינתי לעיל. בהודעה הבאה אני אפרסם מספר הגיגים שלי בנושא.
 
טוב,
ההודעה לעיל היא השלד של האירוע. להלן מספר נושאים לדיון עבור הקהילה כדי שנוכל לעשות את האירוע/ים המוצלחים ביותר לוורמאשין/הורדס באייקון.

הטורניר חייב להיות, לטעמי, שיתוף פעולה בין הקהילה לגורמים המסחריים בכדי לנצל את אייקון למקסימום למינוף וורמאשין/הורדס. לכן אני פונה אליכם.
אני אשמח לתת חסות לאירוע ולשתף פעולה, ואשמח לשמוע את הפידבק שלכם, כמו שעשיתי בשבוע האחרון. אבל כדי שהאירוע יתחיל לזוז, אני צריך לדעת שני דברים בעצם:
1) אישור של הקהילה שיהיה מקום (שולחנות ומיקום) באייקון בכדי לערוך את הטורניר בצורה מכובדת, ועדיף לא במקביל לאירועים מרכזיים אחרים של הקהילה (לא בזמן למשל של הכרזת המנצח באורק הזהב לדוגמא). פשוט, אחרת אם זה יהיה באירגון אייקון העלות תהיה 40 ש"ח לאדם, שזה לא מעשי בעיניי.
זה בעצם פנייה למארגני הפעילויות באייקון. מבחינתי דרך-אגב אין שום בעיה שיהיה יותר מטורניר אחד של וורמאשין/הורדס באייקון, אני אישית אבל מתמקד במה שאני מתכוון לתת עליו חסות ולעזור באירגון, שזה האירוע לעיל.

2) עניין של שחקני וורמאשין/הורדס באירוע, שפשוט ירשמו כאן שהם ישתתפו בו אם הוא יתקיים, בכדי שאני אקבל רושם האם יש מספיק שחקנים/עניין להרים אירוע שכזה. ואם אתם מכירים אנשים שלא גולשים בפורומים אבל כן יגיעו, תגידו :)

השאלה העיקרית כרגע, לפחות בעיניי הקהילה, היא האם עדיף ערכות קרב או 350 נקודות. דעתי בעניין היא מפורטת וארוכה, ולכן אני אפרסם אותה בהמשך, אם יהיה צורך.
אני אחדד את מה שמולז'ו אמר, אני מציע חסות כמו שמפורט לעיל. אין לי בעייה לשנות מספר פרטים, בסופו של דבר להחליט האם הורדס יהיה אפשרי למשחק, או הקביעה המדוייקת של ניקוד, היא החלטה שעדיף שתתבצע על-ידי שחקנים מנוסים ולא על-ידי. 350 נקודות זה go/no-go בשבילי.

אני יכול לקוות שתגלו את ההבנה לרוץ עם זה, כי אני אישית מודה שאני success minded (משפט אהוב בעבודה האמיתית שלי) ובמקביל לדו-שיח עמכם, אני לחצתי על אוריין שיביא עוד יחידות לאייקון, והן אמורות להיות כבר בדרך, כמו-גם שיקים דוכן לתפארת. באותו אופן מארק כבר יצר קשר עם PP והשיג מהם חסות רשמית לטורניר הנ"ל. אני מקווה שלא תפילו את המיזם על 70 נקודות... אל תהיו בטוחים שתמיד תהיה אפשרות לקיים אירועים עם חסות.

אני אשמח לענות על שאלות נוספות, אך ראשית אני באמת מעדיף לקבל הסכמה עיקרונית ממכם למבנה הטורניר ואישור לכך שיש מקום לקיים את הטורניר באייקון.
 
טוב, אני אגיב כאן ל silver helmet פשוט כי העץ המקביל באורק ננעל.
אני חושב שהתשובה הטובה ביותר היא:
לגבי ניסיון, בכל תחרות לאנשים הותיקים יותר ועם יותר נסיון יהיה יתרון אבל יש זמן עד אייקון וזה אמור להוות תמריץ לערוך כמה שיותר מפגשים וקרבות כדי ללמוד את החוקים ולבנות רשימת צבא טובה.
אם יתחילו להוריד סטנדרטים זה יהפוך לטורניר חובבני.

אבל בכל זאת אני אוסיף את דעתי בהרחבה:
טורניר ערכות קרב לא יגרום לאנשים להתאמץ לטעמי. אנשים פשוט יישבו בבית עד אייקון, יגיעו, ישחקו כמה משחקים ויחזרו הביתה. אם יהיה טורניר יותר מאתגר, ע"ע 350 נקודות, חלק מהאנשים יוותרו על השקעת המאמץ ולא ישתתפו בטורניר, וחלק מהאנשים כן ישקיעו את המאמץ וישתתפו בטורניר איכותי ומאתגר.
אני חושב שכל מי שמשחק היום וורמאשין/הורדס יכול להגיע לרמה סבירה של ידע בחוקי המשחק כמו-גם טקטיקה כדי ליהנות מהטורניר בזמן עד לאייקון. זה דורש השקעה של זמן, נכון, אבל יש צ'ופר בסוף - טורניר איכותי של וורמאשין שבו אתה צריך לנצל את כל מה שאתה יודע כדי לנצח. וגם אם אתה מפסיד, זה חלק מהמשחק.
מי שיש לו את המיניאטורות אך לא מכיר את החוקים ואין לו עם מי לשחק עד אז - יש גם פיתרון. זאת הסיבה שהטורניר ייערך ביום השני בערב או ביום השלישי בכדי שאנשים יוכלו להתאמן לפני ולהכיר את החוקים טוב יותר.

ואני אגיד משהו נוסף: אני לא רואה שום מניעה לאלו שהעדיפו לא להשקיע לפני, עדיין לשחק וורמאשין באייקון, אולי במסגרת משחקי ידידות/טורניר רגוע יותר. אין שום סתירה בלקיים משחקי ידידות בערכות קרב, ולקיים טורניר למי שהשקיע או מוכן להשקיע בכדי להתכונן אליו. הפיתרון הזה, שילוב משחקי-ידידות ערכות-קרב פלוס טורניר 350 נקודות פונה לשני העולמות.

לגבי גודל הקהילה, יש היום בערך 50 איש, עד כמה שאני יודע, עם ערכות קרב. השאיפה שלי כרגע היא לא שיהיו יותר אנשים עם ערכות קרב, אלא שיותר אנשים ישחקו במה שיש להם ויבנו צבאות. אני רואה את מטרת הטורניר הזה בעיקר בכדי לתת תמריץ לאנשים שכבר משחקים להגיע לרמה הבאה - לבנות צבא ולשחק במשחק עצמו, כולל חי"ר, כולל סולואים, כולל וורקסטרים/וורלוק שונים.
מעבר לכך, אם יהיו 30 איש עם צבאות 350 נקודות שישחקו בקהילה בצורה פעילה, זה ימשוך הרבה יותר אנשים חדשים להתחיל לשחק מאשר 60 איש שמשחקים פסיבית עם ערכות קרב. לדעתי.

בקשר להורדס וורמאשין. אין לי שום בעיה לשלב, למעשה זה נקודה שדור העלה - שעומס החוקים יכול לבלבל אנשים חדשים. מבחינתי, בכיף :) עוד נקודה ד"א היא להגביל את וורמאשין למודלים רק מ Prime ו Escalation, כדי לא להעמיס בחוקים. אין לי שום בעיה עם ההגבלות האלו - בין אם זה טורניר וורמאשין/הורדס עם כל הספרים, או טורניר וורמאשין עם פריים בלבד. מה שהקהילה תחליט, יתבצע.
אבל, זאת לא החלטה שצריכה להתקבל עכשיו.

בקשר לפרס הרביעי (שמותנה ב-12 איש) אני אישית מעדיף לתת אותו לצבא שצבוע הכי טוב. גם כי ככה אנשים שאולי לא שולטים עדיין בחוקים, יכולים לזכות בו :)
 
לגבי זמן, 40 דקות זה פשוט מעט מידי, במיוחד שאין הגבלת תורים,לדעתי גם שעה לא תספיק למשחק 350, אולי בגלל שהקהילה היא קהילה צעירה.
שעה ו20 דקות נשמע לי בסדר, ללא הגבלת תורות.
עם 15 דקות רווח הפסקה.
אפשר גם להוסיף לכל משחק 5 דקות הקדמה, בהן כל אחד ייפרט על הצבא שלו,

יכולת מיוחדות, פיטים, אבל בלי הגזמה להסביר, בתמציתיות.


בנוסף, אם זה 350 אני חושב שאפשר להרשות מודלים לא צבועים אך מורכבים.

אגב לגבי התגובה שלך אליי, אתה אולי צודק וזה יאתגר, אבל צר לי, לדעתי טורניר שיש בו 60 אנשים עם קופסא היה מרשים אותי יותר מטורניר של 30 עם 350, משתי סיבות, אם אני אבוא ואשאל, רגע כמה זה עולה, אתה עונה בפשטות מהירה, 210 וורמאשין, 250 הורדס בפונדק.
והסיבה השנייה היא שאני אראה שיש קהילה יותר גדולה למשחק.
 
דניאל, לדעתי אין אפילו שאלה כזו האם להרשות Hordes בטורניר, כמובן שלהרשות!


---

אוקיי, הסעיף הבא תקף במקרה שאני אשפוט:

אפילו בניגוד למדיניות PP, ארשה קינוורטים הנעשים ברוח המודל וסגנון המשחק. מי שמביא מודל מקונוורט חייב לבקש את רשותי לפני הטורניר, ושיהיה לו ברור שישנם סיכויים די גבוהים שאני אסרב.
החלטתי על סעיף זה אחרי שראיתי בפורומי PP קינוורטים די מדהימים של מודלים, ואני יודע שיש בארץ אנשים שביכולתם עם קצת השקעה לייצר דברים מדהימים.

דוגמאות לקינוורטים שראיתי בפורום PP:

Lord of the Feast:
http://forums.privateerpress.com/index.php?showtopic=84227

Dire Troll Blitzer:
http://forums.privateerpress.com/index.php?showtopic=84972&st=0

שוב, אני לא מצפה מאנשים שיעשו כן, אבל מי שרוצה עוד אופציות להורדס ויכול, יכול!
 
silver helmet` אמר/ה:
לדעתי טורניר שיש בו 60 אנשים עם קופסא היה מרשים אותי יותר מטורניר של 30 עם 350
מה שאתה שוכח, זה שיש סה"כ 9 ערכות התחלתיות ב-WM ו-Hordes.
זה אומר שבממוצע יהיו לך 6 צבאות מכל ערכה התחלתית.

אותי היה מרשים הרבה יותר לראות 30 צבאות שונים אחד מהשני, מאשר 9 צבאות זהים משוכפלים 6+ פעמים.

מה גם שלגבי העלות אתה יכול לענות באותה מידה גם אם רואים קרבות 350, אתה מציין שההשקעה הראשונית שמספיקה למשחק מלא, גם אם בקנה מידה קטן, היא אותם מחירים נקובים
 
אני אשמח להשתתף, אבל אני לוקה בחוסר נק'(ברשותי רק הערכה של קריקס). בכל זאת, אני אישית חושב ש350 יהיה עדיף.
נכון, כרגע אפילו זיו מנצח אותי (אני הומו גרוע), אבל זה נשמע מפי אולדמן כל כך רשמי ומאורגן, וזה יעודד משחקי PP בארץ, שאני מת לשחק בטורניר(אנסה להשיג מודלים).

אז ח"ח ממני למארגנים!
 
זו שאלה קשה, ואפילו כשאני משתדל להתעלם מהעובדה שלי יש רק קופסה (של הורדס), אני חושב שיש שחקנים ספורים בארץ שקנו יותר מהקופסה. אולי 8, אולי פחות.
לעניות דעתי, טורניר קופסה הוא מה שנאלץ להסתפק בו עכשיו...
 
אני אשמח להשתתף, בכל גודל קרב.
ואני בהחלט חושב ש-40 דקות זה ממש מעט. בטורנירים סטנדרטיים יש שעה למשחק, וגם אז הניצחון נקבע לעיתים קרובות לפי VP.

tangelwoogd, אתה יודע מי מגיע מרמת השרון?
 
אני מוכרח להודות שיש לי אי הבנה עקרונית לגבי המעורבות שלך בטורניר הזה, דניאל. מצד אחד, אתה מדבר כאילו אתה בעל הבית. אתה כבר מרשה לעצמך לגבות דמי השתתפות בטורניר מכל משתתף (דבר שאין לו תקדים בקהילה), ממנה שופטים וקובע את מכסת הנקודות. והשיא, בעיני, הוא כשאתה כותב:

The oldman אמר/ה:
...בכדי שאני אקבל רושם האם יש מספיק שחקנים/עניין להרים אירוע שכזה.

שזה ממש נחמד שאתה בודק את הכדאיות להרים טורניר שלא אתה מארגן.

וכשאתה כותב:

The oldman אמר/ה:
350 נקודות זה go/no-go בשבילי.

מה בדיוק הכוונה ב No Go? שהטורניר שלא אתה מארגן לא יצא אל הפועל?

מצד שני, אין לך שום יכולת להרים טורניר כזה ואתה מטשטש את העובדה שאתה, למעשה, מתלבש על טורניר שכבר השחקנים התחילו לארגן בלעדייך. אין לך שולחנות. אין לך תכסית. אין לך מקום. את הפרסים שאתה מעניק לזוכים אתה בעצם מממן מגבית דמי השתתפות ותיאורטית בכלל, יכול להיות שבמאזן של דמי השתתפות מול פרסים אתה תצא מורווח.

לסיכום, דניאל, תפקידך בכח לא ברור לי: אתה לא המארגן מצד אחד, מצד שני אתה מתנהג כאילו אתה כן. אתה יכול להבהיר לי את הנושא?
 
כמה דברים:
א. אנחנו צריכים להחליט על כמות צביעה ברורה קבועה מראש. המודלים חייבים להיות מורכבים לגמרי, זה ברור, אבל צריך להחליט על כמות הצבע. האם צבע ראשוני (primer) חובה? האם זה מספיק? כל המיניאטורה צריכה להיות צבועה? שנים-עשר צבעים? וכולי.
ב. האם כל שחקן מגיע עם רשימה אחת, או שתי רשימות עם אפשרות לבחירה ביניהן לפני כל קרב?
ג. באיזה מימי אייקון יתקיים הטורניר?
ד. האם חנות הפונדק מתכוננת להכין פליירים או שלטים שיפרסמו את הטורניר באייקון? אני משוכנע שאם הצבאות יהיו צבועים כמו שצריך, הטורניר ימשוך קהל רב אם יהיה פרסום טוב.
 
אני מודה שכאשר התחלתי לבדוק את האפשרות לטורניר וורמאשין הסתפקתי בבדיקה של ההודעות בפורום זה, שכל מה שראיתי זה שני טורנירים, אחד שמשה רצה לארגן לסוף החופש והשני שהיה בפתח תקווה ביוזמת silver helmet'. לא ראיתי לצערי תיכנון לטורניר באייקון ולא בדקתי לצערי בפורום באורק.
רק לאחר שכבר גיבשתי, לפי מה שראיתי באתר/פורומים של PP ולפי חוקי steamroller, מתאר ראשוני ופניתי טלפונית אלייך, למשה, מרק ודור התברר לי שכבר היו דיבורים על קיום טורניר באייקון. אני מתנצל אם נוצר הרושם שאני עושה over-ride לתיכנון קיים שהיה בבישול מאחורי הקלעים.
אני מודה גם שאני מנסה לדחוף את הטורניר הכי חזק שאני יכול, שאולי מחזק את הרושם שאני דורס - אבל הסיבה שאני מקדם את הדבר בצורה אגריסיבית היא כי אני מאמין שהטורניר צריך להיות מגובש חודש לפני האירוע - דהיינו בסופ"ש הזה, כדי שאנשים יוכלו להתכונן אליו ויהיה ניתן לפרסם אותו כיאות.
אם אני חוטא במשהו זה התלהבות יתר. על זה נאמר שהדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות...

אני מקווה שנוכל לעבוד ביחד ואני חושב שלקהילה תפקיד מוביל - לא סתם שמתי אותכם ראשונים בפרסום הטורניר - "בשיתוף הקהילה, קארד-פוינט וחנות הפונדק". אני חושב שחלק נכבד מהסעיפים עוצב ויעוצב לפי דעת הקהילה, דבר שניסיתי לעשות טלפונית, במיילים וגם בפורום. למעשה, אני חושב שהקהילה הגיבה ונתתה את הפידבק שלה לגבי כמעט כל דבר שרשום לעיל. אני משתדל לעשות את זה בשיתוף פעולה כי זה הדבר הנכון לעשות.

בסופו של דבר האינטרסים שלנו כאן הם משותפים - לקדם את וורמאשין בארץ.
אני שוב אתנצל אם פגעתי במישהו עקב הניסיונות שלי לקדם את המשחק.

ושלוש תשובות לשאלות שנשאלתי ישירות-
כמות הזמן הפנוי שלי והמשאבים שלי היא מוגבלת. אני מנסה לברר את העניין של שחקנים בטורניר שכזה כדי לדעת לנצל אותם בצורה הטובה ביותר לקידום התחביב. אני גם חושב שזה נכון לגבי כל אדם / גוף שלוקח חלק באירגון לדעת מה הקהל הצפוי.

go/no-go עבורי זה אומר שהקהילה היא המובילה בארגון הטורניר אבל יש לי הזכות לבחור אם להשתתף בו או לא. בכל זאת אני נותן חסות על הטורניר, שלהזכירך אף גוף/יבואן/חנות אחרת בארץ לא הציע חסות מעין זו אי-פעם.
אבל זה ממש לא העיקר. אם רוצים לדון במספר הנקודות בטורניר זה בסך-הכל שיקול אחד מני מספר שיקולים. הייתי מעדיף שתתייחס למכלול השיקולים ל-350 נקודות, לא להטפל לשיקול בודד ולהתעלם מהשאר. הבאתי מספר טיעונים למה לטעמי 350 נקודות זה הדבר הנכון, צריך לראות את ההצהרה שלי בהקשר של התמונה הגדולה לעשות טורניר 350. לעשות "דווקא" ולהעדיף ערכות קרב בגלל שאני מציע חסות לטורניר 350 צורם בעיניי.

פרסום באייקון עצמו - אין לי בעייה להביא שילוט של A3, פליירים וכיו"ב. לגבי התלייה וכאלה אני מניח שצריך לדבר עם אייקון לקבלת אישור. בכל מקרה זה משהו אבל שצריך להיות מוכן תוך 10 ימים כדי שאני אוכל להערך ולדאוג להדפסה. פשוט בשבוע לפני אייקון אני אהיה בספרד (בשאיפה).

ולסיכום - אני לא התכוונתי לדרוס תכן קיים, אני פשוט התכוונתי לדחוף את הנושא כמה שיותר גבוה ולהגיע למקסימום מודעות ועניין בכדי לקדם את התחביב בארץ.
אני מקווה שנוכל לקחת צעד אחורה, לשתף פעולה ולהקים טורניר לתפארת.
 
The oldman אמר/ה:
אם אני חוטא במשהו זה התלהבות יתר. על זה נאמר שהדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות...
לצערי את ה"גהנום" הזה אני מכיר טוב. חווינו אותו עם כוכבי כסף ועם פריק. בשני המקרים הגענו אחרי יסורים רבים למנוחה ונחלה, אבל אני מציע לחפש דרכים מייסרות פחות וחכמות יותר עד שנמצא שלווה.

The oldman אמר/ה:
לעשות "דווקא" ולהעדיף ערכות קרב בגלל שאני מציע חסות לטורניר 350 צורם בעיניי.
אני חושב שאתה מעוות את המציאות. לפני שבועיים, הרבה לפני שגילית ענין בפרויקט, נערך סקר בקרב שחקני WM בארץ ובו הובעה דיעה, כמעט פה אחד, לפיה שחקני הקהילה מעדיפים בטורניר הראשון אי פעם להריץ טורניר קופסאות. מי שהתחיל ליזום שיחות טלפון כדי להפוך את ההחלטה הזאת הוא אתה. דרך אגב, למרות שבחירת אנשי הקהילה היתה ברורה, על פי בקשתך פתחתי נושא חדש בנושא העדפת אנשי הקהילה, אבל אתה העדפת לפתוח עוד עץ בנושא ואחר כך להעביר את הדיון לכאן.

The oldman אמר/ה:
ולסיכום - אני לא התכוונתי לדרוס תכן קיים, אני פשוט התכוונתי לדחוף את הנושא כמה שיותר גבוה ולהגיע למקסימום מודעות ועניין בכדי לקדם את התחביב בארץ.
אני מקווה שנוכל לקחת צעד אחורה, לשתף פעולה ולהקים טורניר לתפארת.
דניאל, אני רואה את ההתנהלות שלך בשבוע האחרון כפרץ של כוחניות ודורסנות. אני מקבל את גרסתך שההתנהלות הזו היא תוצאה של התלהבות ולא של אטימות, אבל במבחן התוצאה אין הבדל: אתה מתפרץ לדלת פתוחה, משנה נהלים כאוות נפשך ובאופן כללי נוהג בחוסר כבוד ונימוס כלפי אלו שכבר טורחים על הטורניר.

אתה רוצה "לקחת צעד אחורה"? מצוין. נעל את העץ הזה, ובוא נמשיך את הדיון הזה במקום במקום בו הוא התחיל.
 
אני מסכים עם עמרי על זה שהכניסה של דניאל לעניין נראתה קצת פגומה. כבר היה לנו טורניר מאורגן, מתוכנן כמעט עד הסוף, ואז דניאל נכנס ולקח את העסק לידיים שלו. זה גורם לנו להיזכר בחברות קודמות שלקחו את התחביב שלנו לידיהן, דבר שלא נגמר בטוב לאף צד.

עם זאת, כל מה שדניאל מציע הוא לספק לנו משאבים וכלים לדחוף את הטורניר הזה אל מעבר למה שיכלנו ליצור בלי ספק חיצוני. שים לב שסכום הפרסים גדול מסכום דמי הכניסה שאמור להגיע - 280 ש"ח עבור 16 שחקנים. הוא מארגן גם שילוט ופרסום במידה הנאותה לטורניר כזה.

לדעתי דניאל לא מגיע מאותה נקודה של... החברות האחרות. הוא לא בא לתפוס את השליטה על התחביב, או בלעדיות על טורנירים. הוא בא לקדם את הרעיון שהצענו, לעשות טורניר ולגרום לקהילה להנות. כדאי לנו לתמוך בו ואף להודות לו על התרומה שהוא עושה בשביל שחקני Warmachine ו- Hordes בארץ.

לגבי גודל הקרב, יש שיקולים לכאן ולכאן. דניאל לא היה מבקש להעלות את גודל הצבאות ל-350 לולא היה מדבר קודם עם משה ודור ומקבל מהם אישור. זה עדיין נושא שאפשר לדבר עליו.
 
וכמה פרטים שוליים, אני, סילבר הלמט, גר ביהוד, ולא בפתח תקווה, והטורניר שמשה רצה לארגן אצלי גם היה אמור להיות אצלי בבית.
עכשיו, עמרי, אני חושב שכבר אין טעם לעבור לעץ באורק, אבל אולי אפשר להעתיק הכל?


ולעניין החשוב, אני אנסה להציג את עמדותי,

א. אני בדעה שלמה עם עמרי בהכל, החל בכמות הנקודות(קופסא) וממשיך במה דניאל צריך לעשות למען הטורניר מלבד, מימון קטן.

פנייה לדניאל, תבין, אתה לוקח את הטורניר על עצמך, שזה מכובד ונחמד מאוד מצדך( נתעלם מזה שזה יוצא מורווח גם לך לטווח הרחוק כי היו לנו מספיק דיונים מהסוג הזה)

נראה, הממ, מה אתה עושה למען הטורניר ולמען השחקנים?
הממ,
אתה תיתן לנו פליירים ופרסום, שזה נחמד מאוד, אבל זה יותר נחמד לך, כי פרסום יעזור לך, לדעתי יותר ממה שיעזור לקהילה, עכשיו, בנושא הזה, האם היינו מסתדרים בקלות בלעדיך? לדעתי כן, יש שיגידו שלא, אבל להדפיס כמה כרזות זה לא נורא.


מה עוד?
הממ,
תיתן לנו פרסים, בוא נגיד שבאים 8 אנשים שזה הגישה הכי קטנה לטורניר, סבבה?
משמע אתה תקבל 80 שקל(בל נשכח שהשמונים שקל האלה יכולים להפוך 160 שקל בקלות- אם זה יהיה טורניר קופסאות זה יגדל עוד יותר)
ומציע פרסים בסכום כולל של 280 שקל, מעולה, - השמונים שקל שתקבל מאיתנו, מה שקורה הוא שאתה מקבל חסות על טורניר, תמורת 200 שקל, שזה סבבה מבחינתי, אבל חסות על טורניר מהווה יותר מסתם - חסות, אתה הופך למארגן גם, ומארגן זה או הכל או כלום, ואם אתה אומר שתבחר הכל, זה הכל, כולל לדאוג שיהיה מקום מסודר עם כיתות באייקון רק לטורניר, כולל שולחנות שלא אנחנו מביא , אלא שאתה מביא, כי אתה המארגן ונותן החסות, לא נראה לי שאני אגרור את השולחן שלג שלי ואת התכסית שלי, לטורניר שאשלם עליו 10 שקלים( למרות הסכום הסמלי)אבל אני יודע שאם לא אביא אותו, לא יהיו שולחנות, כי אתה לא תדאג לזה, לפחות לא כרגע, כנ"ל לגבי תכסית. מארגן זה מארגן

מה קרה? פתאום לארגן נשמע רע? נכון, זה קשה, זהי יכול להשתלם, זה יכול לא. אנחנו היינו מארגנים את זה איתך ובלעדיך, אנחנו היינו מביאים ומארגנים כל מה שצריך, היינו קובעים על טורניר 350( לפחות לפי הצד שלך- אני בעד קופסאות) לא בגלל שמישהו החליט, אלא אם הוא המארגן, של הכככל. אם לא, אז כולם משתתפים בהחלטות לגבי הטורניר, מה שלא קורה כרגע,


לסיכום, מה שאני אומר, זה שאו שתיקח את כל הקופה ותתחיל לארגן ברציניות רבה, שכוללת להתחיל לדבר עם אנשים לגבי שולחנות( מארק, שאני אומר שולחנות אני מתכוון לשטיחי הדשא אבל גם לשולחן עצמו) או שתיקח חצי מהקופה, שזה אומר שאתה והקהילה מארגנים יחד, אבל אז הטורניר הוא לא של הפונדק אלא של הקהילה, ואז זה יכלול מה שאתה עושה עכשיו- מארגן קצת פליירים, נותן סכום כספי נחמד מאודג אבל לא כמות גדולה
או שתעזוב את הרעיון והקהילה תמשיך בלעדיך, אולי עם טורניר פחות מאורגן ופחות פרסים.


מצד שני עוד לא דיברתי איתך, ואולי אם אני אדבר איתך הכל יתבהר.

נ.ב, ההודעה לא נכתבה בכעס, אני לא כועס עלייך( אולי זה יישמע כאילו כן).

נ.ב.ב , אתה אולי תופתע לגלות שאני בן 14 וחצי :p
 
אחרי שקראתי את העץ מאוד כעסתי, וכמעט והתחלתי לכתוב את ההודעה הזו עם הרבה עקיצות וירידה לנקודות (של כל מי שכתב בעץ הזה), כמו שאנשים עשו פה, ואני יכול לעשות את זה מצויין. אבל זה מטופש ולא בוגר.

אני אתחיל בחוות דעת אישית, שאני יודע שעמרי ועוד כמה אנשים יהיו בטוחים שנקנתה בכסף:
אני מבטיח לכם שדניאל לא ידע על קיום טורניר WM באייקון כשהוא הציע לנו שנעשה טורניר כזה, בו הוא יממן את הפרסים. כמו כן, אני מבטיח לכם שדניאל ממש לא דורסני או מניאק כמו שעמרי מנסה להציג אותו.
למעשה, אני ממש מתפעל מהאיפוק והנחמדות שבהודעה האחרונה של הזקן, אחרי המגמתיות והעוינות בהודעות שלך, עמרי. אני מבטיח לך שאני לא הייתי מגיב ככה להודעות כאלה, שלדעתי מניחות הנחות אישיות מרושעות עלי.

עכשיו, אני מציע שנקטע את הוויכוח המיותר, ונעשה משהו קצת יותר יעיל.
בוא נמחק את המציאות כמו שהיא, ונשכתב אותה לגרסה שתשמח שחקני WM וHR.
אני אכתוב כמה נקודות ברורות, ואני אשמח אם תגיבו ותעירו רק עליהם:
1. יש טורניר WM באייקון, בארגון הקהילה.
2. האיש הזקן מציע לממן פרסים לטורניר, ומציב כמה תנאים.
3. הקהילה חושבת שתסכים לחסות הפונדק, רק אם במשא ומתן תגיע לתנאים שהיא מסכימה להם. אחרת, יערך טורניר חופשי ונטול פרסים, אך מתאים וטוב לקהילה.
4. הקהילה מנהלת משא ומתן עם דניאל על תנאי החסות.
5. סוגרים עסקה או מסרבים להצעת המימון.

עכשיו, כמו שאני מבין את זה התנאים העיקריים של דניאל הם:
1. 350 נקודות.
2. 10 ש"ח דמי כניסה.
3. חוקי SteamRoller (או מה שזה לא יהיה).

כשהיתרונות הם:
1. פרסים בשווי 280 ש"ח.
2. הכרה של PP. האם זה באמת יתרון? כלומר, אני לא באמת מבין בזה, ואין לי שום מושג אם יש איזושהי מניעה שPP יכירו בטורניר כרשמי גם אם הוא עצמאי שלנו.

להבנתי הקהילה מעדיפה:
1. טורניר קופסאות.
2. עדיף ללא דמי כניסה (להבנתי יש אנשים שמוכנים לשלם 10 שקל בשביל הסיכוי לזכות בפרסים).

עכשיו, נפתחים שני סקרים (סקרי הודעה בלבד):
א. האם אשתתף בטורניר קופסאות, והאם ב350 נק'? והאם יש לי צבא של 350 נק'?

ב. האם אשתתף בטורניר שיעלה 10 ש"ח, בהתחשב בפרסים האפשריים?

להבנתי א' יקבע את המציאות, כי ממנו נקבל אינדיקציה אם יש בכלל שמונה שחקנים עם 350 נקודות, שגם יכולים להגיע, ולהכין רשימה לטורניר (כלומר לא קופסה התחלתית ומודל שהם קנו במקרה). אני בטוח שכשדניאל יראה שאין התכנות לטורניר 350 נק' (המציאות, להבנתי), הטורניר הממומן יהיה טורניר קופסאות.

הסקר השני יקבע אם הטורניר בכלל יערך, כי אני בטוח שאם פחות משמונה אנשים יסכימו ל"דיל" הזה, לדניאל לא תהיה סיבה לעשות כזה טורניר סתם. כמו כן, בכל מקרה, וללא תלות בקיום הטורניר בתשלום, אם יהיו מעל 6 אנשים שלא מוכנים לשלם כסף על טורניר, אני אישית [אם אצטרך] אארגן טורניר חינמי קהילתי של WM וHRD.

יאללה, להצביע.
 
כמה הבהרות שמאוד חשוב לי לעשות:
Featherbolt אמר/ה:
דניאל לא היה מבקש להעלות את גודל הצבאות ל-350 לולא היה מדבר קודם עם משה ודור ומקבל מהם אישור.
דניאל לא בא וביקש מאיתנו "אישור". מבחינתו ה-350 נקודות זה משהו שהוא מאמין בו, וזו הדעה שלו.
במקרה זו גם דעתי, למרות שבעבר האמנתי שקופסאות עדיף, ועדיין אשחק בכל טורניר שיהיה שאוכל להשתתף בו

silver helmet` אמר/ה:
נראה, הממ, מה אתה עושה למען הטורניר ולמען השחקנים?
הממ,
אתה תיתן לנו פליירים ופרסום, שזה נחמד מאוד, אבל זה יותר נחמד לך, כי פרסום יעזור לך, לדעתי יותר ממה שיעזור לקהילה, עכשיו, בנושא הזה, האם היינו מסתדרים בקלות בלעדיך? לדעתי כן, יש שיגידו שלא, אבל להדפיס כמה כרזות זה לא נורא.
זיו, הזלזול שנודף מהקטע הזה פשוט דוחה אותי. אם זה סתם נראה לי ככה, אז להבא דע שזה בגלל ה-"המממ"-ים

silver helmet` אמר/ה:
אבל חסות על טורניר מהווה יותר מסתם - חסות, אתה הופך למארגן...
כי אתה המארגן ונותן החסות...
חסות, לפי הגדרות השפה העיברית, זה לא חסות + ארגון, אלא חסות
בתור נותן חסות זכותך להציב מספר תנאים לכך, וזכותו של הצד השני לסרב. מה שחשוב זה שעושים את זה יפה

silver helmet` אמר/ה:
שזה אומר שאתה והקהילה מארגנים יחד, אבל אז הטורניר הוא לא של הפונדק אלא של הקהילה, ואז זה יכלול מה שאתה עושה עכשיו- מארגן קצת פליירים, נותן סכום כספי נחמד מאודג אבל לא כמות גדולה
בשום שלב של הדיון דניאל לא ניסה לקחת בעלות על הטורניר, והוא אפילו מציין את זה בהודעות שלו
דניאל בא להציע חסות לטורניר. כמו שזה אפילו מופיע בהודעה שלו, הטורניר הוא של הקהילה, בחסות הפונדק
שוב, זה מתקשר לנקודה הקודמת שלי, שנותן חסות, הוא כשמו כן הוא, נותן חסות
זכותו להציב תנאים, וזכות הקהילה לא לקבל אותם

אני באופן אישי לא מבין איך זה הדרדר על למצב הנוכחי
דניאל בא, הציע הצעה, לתת חסות לטורניר.
ישנו תנאי אחד שהוא בעייתי, גודל הקרבות.
עכשיו ניתן לבצע את ההחלטה של האם להסכים לזה או לא.

אני אומר, כן כן, לא לא, אין שום סיבה לקחת את זה לויכוחים ומקומות שחבל להגיע אליהם.
אין שום מניעה להגיע להסכם כלשהו בצורה נחמדה ובאיזי.
בתור חבר קהילה, הייתי משחק בטורניר עם חסות או בלי חסות, עם פרסים או בלי פרסים, ועם ערכות קרב או עם 8 מליון נקודות (16000 וורקאסטרים חברה, זה לא צחוק בכלל ! :) )

אבל, הייתי מעדיף טורניר עם פרסים, והייתי מוכן לשלם על זה את הסכום הסימלי
במיוחד מאחר ואני יודע שאין רווח כספי לממן הפרסים בזכות הסכום הסימלי הזה שלי (ושלכם)
כמו כן, הייתי מעדיף טורניר לא של ערכות קרב, בשביל הגיוון.

אגב, אם זה היה תלוי בי, מודלים לא צבועים ב-3 צבעים (לפחות) לא היו נכנסים לטורניר, אבל מן הסתם זה לא יעצור אותי מלהשתתף בו.
 
shay5525 אמר/ה:
עכשיו, כמו שאני מבין את זה התנאים העיקריים של דניאל הם:
1. 350 נקודות.
2. 10 ש"ח דמי כניסה.
3. חוקי SteamRoller (או מה שזה לא יהיה).

כשהיתרונות הם:
1. פרסים בשווי 280 ש"ח.
2. הכרה של PP. האם זה באמת יתרון? כלומר, אני לא באמת מבין בזה, ואין לי שום מושג אם יש איזושהי מניעה שPP יכירו בטורניר כרשמי גם אם הוא עצמאי שלנו.

להבנתי הקהילה מעדיפה:
1. טורניר קופסאות.
2. עדיף ללא דמי כניסה (להבנתי יש אנשים שמוכנים לשלם 10 שקל בשביל הסיכוי לזכות בפרסים).

לגבי התנאים, אני לא חושב שזה תנאים שדניאל הביא אותם. אלה נקודות שהתלבטנו עליהם בכל מקרה לקראת הטורניר.
1. 350 נקודות - זה היה נתון לוויכוח. החלטנו על טורניר של ערכות, אבל אולי נוכל להתרחב ליותר מזה. נראה אם חנות הפונדק תצליח להשיג Praetorians לקראת סוכות...
2. 10 ש"ח דמי כניסה - אני חשבתי שכדאי לשים מחיר כזה כדי להיכנס. מיותר לציין שלאף טורניר בחו"ל לא תוכל להיכנס תמורת 10 שקל - המחיר הוא בד"כ 5 דולר או 10 דולר, לפי מארק. 10 שקלים הם רק מחיר סמלי. המטרה הראשונית של התשלום הייתה לקנות מכשף-קרב לשחקן המנצח, וגם כדי שהוא ירגיש שהוא סיכן משהו כדי להשיג את הניצחון.
3. חוקי Steamroller - אתה כנראה לא בדקת עד הסוף. דניאל פשוט אמר שהמשחקים הם עד שמכשף הקרב היריב נהרג, אנחנו לא חשבנו לעשות אחרת.

הכרה של PP תהיה בכל מקרה.

את שתי הנקודות האחרונות נראה לפי הסקרים, אני מוכן ללכת אחרי כל החלטה של הקהילה.
 
חזרה
Top