• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנוקמים 2: הדמות של אולטרון

Blind Beholder

פונדקאי ותיק
ראיתי את הנוקמים השני לא מזמן בקולנוע ומאוד אהבתי. סרט מעולה, יותר טוב מהקודם לדעתי ורווי אפקטים מיוחדים. אבל (וזה אבל גדול), כידוע יש למארוול נטייה לקלקל את הנבלים שלה בצורה מחפירה כל פעם שהעלילה דורשת, ולצערי הרב שמתי לב שגם את אולטרון החלישו מסיבית מאוד בסרט כדי שיהיה לנוקמים איזשהו סיכוי קלוש להביס אותו. איך הם הביסו אותו בקומיקס, אתם שואלים? אז זהו, שברגע ששמעתי שמארוול מכינים סרט עם אולטרון קניתי את כל סדרת הקומיקס של עידן אולטרון וקראתי אותה. בקומיקס, הם נעזרים בחצי עולם בערך כדי לנצח, ביניהם ספיידרמן, הפנתר השחור, המעניש ועוד כמה חברים. בקיצור, אולטרון הרגיש לי נורא חלש בסרט הזה. הם פשוט פיספסו את הנקודה: אולטרון הוא תוכנה, לא יצור. אולטרון שמוצג בסרט (הרובוט העשוי יפה מאוד, אני חייב לציין) כרע המרכזי הוא לא יותר אולטרון מכל אחד מהחפ"שים שהוא זורק על הנוקמים במהלך הסרט, שאמורים להיות חכמים וחזקים בדיוק כמוהו. יש לו כוח חישוב אדיר והוא פחות או יותר יכל לצפות כל מהלך של הנוקמים בטווח של שנים או אפילו יותר, וזה ממש לא המצב בסרט. האופי שלו כן מצוין, חייב לתת קרדיט על זה לפחות.
רשימת נבלים נוספים שמארוול הרסו בסרטים: לוקי (שלא משתמש בכמעט אף כוח שלו בסרט ויוצא דביל), הלטאה (עשוי נורא ואיום), דוקטור דום (שלא משתמש באף אחד מהכוחות שלו חוץ מחשמל), קינגפין (שנהיה שחור ורזה מאוד פתאום) ועוד הרבה.

סתם עניין אותי לדעת אם אתם חושבים כמוני.
 
לא חשבתי שאני אגן על הנוקמים 2 בייחוד שאני מסכים שיש בעייה של רמות כוח במארוול באופן כללי - למשל איך הוקאיי מצליח בכלל להלחם בגיבורי על ולשרוד?

אבל בסרט הם קודם כל ניתקו את אולטרון מהרשת, וכך להבנתי כלאו אותו בגוף אחד. וזה די הגיוני, בהתחשב בסף ההגיון הנמוך שאני דורש מסרטי גיבורי על.
מצד שני, הפריע לי שלאולטרון כמעט אין בעלי-ברית בסרט - המכשפה וקוויקסילבר נטשו אותו מהר...

דרך-אגב, חשבתי שיצאו המון קומיקסים של אולטרון עם השנים, יש סדרה ספציפית שקשורה לסרט?

נ.ב. אתה מכיר את החלוקה של גיבורי העל לאולפני הסרטים שונים?
 
מסכים מאוד עם אולדמן, אכן לא היו לאולטרון בני ברית - עוד מאפיין מאכזב של סרטי גיבורי על, שיוצאים מנקודת הנחה שכל נבל באשר הוא עובד לבד (אפילו שלפעמים זה נכון. לוקי לדוגמא יהיר מדי בשביל לעבוד בצוות). דווקא עם אולטרון זה נכון יחסית כי הוא תפס את כולם בהפתעה, הנבלים והגיבורים כאחד.
וכן, יש סדרת קומיקסים שעליה מבוסס הסרט. היא נקראת Age of Ultron והיא מומלצת בחום רב מאוד.
דרך אגב, כשאני חושב על זה, סקארלט לא השתמשה כמעט בשום כוח שלה למעט פעם אחת בסרט בסצנה שבה היא מפעילה שדה כוח סוג ב', אבל כן המציאה כוח חדש לגמרי שמעולם לא היה ולא נברא בקומיקסים - הקטע של הפחדים/חלומות/הזיות/מה שזה לא היה (כוח שבא לחקות את הדחליל מ-DC לדעתי - זה בדיוק אותו קונספט רק בקסם).

לצערי אני לא מכיר את החלוקה לאולפנים.
 
מארוול מכרו את הזיכיון לאקסמן ועוד כמה לפוקס, את הזיכיון לספיידרמן ועוד כמה לאולפן אחר והיתר נשארו אצלהם.
לכן בסרטים לא רואים ערבוב של גיבורי העל, וגם אומרים שמארוול מפחיתים את הדגש לדמויות שלא אצלו הקומיקס ובמרצ'יינדז. למשל הבנתי שהם הרגו את וולברין.

עוד כאן - http://pundak.co.il/forums/viewtopic.php?f=9&t=35491
 
חזרה
Top