פורומים
הודעות חדשות
חיפוש בפורומים
מה חדש
הודעות חדשות
פוסטי פרופיל חדשים
משתמשים
משתמשים רשומים
מי מחובר
אתר הפונדק
הפונדק הוצאה לאור
כנס דרקוניקון
התחברות
הרשמה
מה חדש
חיפוש
חיפוש
חיפוש בכותרת ההודעה בלבד
מחבר/ת ההודעה:
הודעות חדשות
חיפוש בפורומים
תפריט
התחברות
הרשמה
התקן את האפליקציה
התקנה
הצטרפו לפורום הפונדק
שלום וברוכים הבאים לפונדק, האתר המוביל בעברית על משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד.
אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!
הרשמה
/
התחברות
פורומים
משחקי תפקידים
מבוכים ודרקונים, פאת'פיינדר
המרת רומח הדרקון ל5
JavaScript חסום. בשביל חווית גלישה טובה יותר, יש לאשר את JavaScript בדפדפן שלך.
את/ה משתמש/ת בדפדפן ישן, וייתכן שהוא לא יציג את האתר הזה או אתרים אחרים כראוי.
כדאי לך לשדרג או להשתמש ב
דפדפן אחר
.
תגובה לנושא
תוכן ההודעה
<blockquote data-quote="המפקד האלמוני" data-source="post: 724693" data-attributes="member: 8152"><p>קנדרים: במקור קנדרים נוצרו כגדילן קוץ-רגל, והתפתחו לגזע שלם שהקונספט שלו הוא "בוא לעצבן את חבריך לשולחן המשחק ולהפריע לשה"מ".</p><p></p><p>א-ב-ל, זה שקנדרים נוצרו כדמות שמייצגת ילד כאפות מכעיס, לא אומר שכל קנדר חייב להיות כזה. הוא יכול להיות נאיבי ומתלהב וחברותי, ולא סתם לגנוב כל הזמן מכולם או לשאול דב"שים חשובים מה צבע התחתונים שלהם. לקנדר המקורי גם הייתה טבלה של 1ק100 של כל מיני דברים (מזבל ועד חפצי קסם חזקים) שהוא יכול למצוא בכיסים שלו - לא הכרחי בכלל.</p><p></p><p>קוסמים: ההתעסקות עם מצב הירח לא כ"כ הופיעה בספרים אלא רק בספר הכללים, ובסופו של דבר זה רק 1+ או 1-, לא איזה משהו דרמטי. אפשר לרדד את זה ולקבוע שכשהירח שלך מלא יש לך יתרון לגלגולים וכשהוא חסר יש לך חיסרון, וזהו - רק פעמיים בחודש שצריך לזכור להתעסק עם זה ומינימום חישובים.</p><p></p><p>המבחן של הקוסמים הוא בעיקר קטע של פלאף. חייבים לעשות אותו כי אחרת זה מאבד מהאווירה של רומח הדרקון, אבל זה משהו שקורה פעם אחת במשחק ודי. לא צריך להעתיק מ"הרפתקאות רומח הדרקון" של מוד"מ1 את טבלאות ההתקדמות הנפרדות של קוסמים לפי הגלימות. </p><p></p><p>אבירי סולמאניה: היה להם מקצוע נפרד לגמרי ב"הרפתקאות רומח הדרקון במוד"מ1". היית מתחיל כאביר כתר, ואז יכלת בדרגה מסויימת או להמשיך להתקדם במסדר שלך או לעבור למסדר החרב. אחרי כמה דרגות במסדר החרב, יכלת לעבור למסדר הורד או להמשיך להתקדם כאביר חרב. אם אני זוכר נכון (הספר לא לידי) רק לאבירי החרב היו לחשי כוהנים מה שהפך אותם לסוג-של פלדינים.</p><p></p><p>מה שאפשר לעשות זה לשחק את אבירי סולמאניה כלוחמים, אבל להשתמש בארכיטיפים - אתה מתחיל כלוחם רגיל בדרגה 1 ואתה במסדר הכתר, ואז בדרגה 3 אתה בוחר אם להמשיך ככזה (ולוקח את ארכיטיפ האלוף), לעבור למסדר הורד (אומן-קרבות) או למסדר החרב (לשנות מקצוע לפלדין, או לכתוב וריאנט לאביר מאגי שמשתמש בלחשי פלדין במקום לחשי קוסם).</p><p></p><p>קיטיארה אגב, לפי הנתונים המקוריים שלה, היא פשוט לוחמת בדרגה 15. במקור גם הייתה לה חוכמה 7 (!) ככה שהיא לא הייתה יכולה להטיל לחשי כוהנים גם אם היא ממש הייתה רוצה.</p><p></p><p>בכל ההמרות של דמויות ומקצועות וכו', חשוב לזכור שברומח הדרקון המקורי היו המון אילוצים של מוד"מ1, וגם כל מיני התאמות לנתונים קראנצ'יים שממש לא חייבים לקחת הלאה למהדורות אחרות. למשל, במוד"מ1 היו מגבלות לדרגות לפי גזעים, ולא כל גזע יכל לקחת כל מקצוע. ברומח הדרקון גם הוסיפו שהדרגה המקסימלית היא 18 (רייסטלין היה בדרגה 20 כי רימה את האלים), או שיש במקצועות של הקוסמים והכוהנים דרגה מירבית שרק דמות אחת יכולה להיות בה. למשל, לכל אל יכול להיות רק כוהן אחד בדרגה 15 או יותר שהוא הנביא של האל הזה, ולכל קבוצת אלים (טובים, רעים ונייטרלים) יכול להיות רק כוהן אחד בדרגה 18 שהוא בהכרח כוהן של פלדין, טקיזיס או גיליאן. אצל הקוסמים הייתה תסבוכת דומה - אדון הגלימות השחורות הוא בדרגה 13 (או יותר), אדון הגלימות האדומות הוא בדרגה 16 ומעלה ואדון הגלימות הלבנות בדרגה 18. אתה לא באמת חייב להמיר את כל הקטעים המעצבנים האלה למהדורה החדשה בה אתה משתמש.</p><p></p><p>דרגונים: אני די בטוח שכתבו המרות שלהם למו"ד5 בכל השנים מאז שהמהדורה יצאה, אז כל מה שצריך זה לגגל. הם אמנם נראים כמו לטאישים, אבל זה לא רק להשתמש בלטאיש ולצבוע אותו בצבע מטאלי. יש להם תפקידים ויכולות שונות שצריכות יצוג מכני אם רוצים להשתמש בהם לפי כללי מו"ד5 - אצל הבאאז הנשק יכול להיתקע בו כשהוא הופך לאבן, הבוזאק עושה קסמים ומתפוצץ כשהוא מת, הקאפאק עם יכולות של גנב וכו' וכו'.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="המפקד האלמוני, post: 724693, member: 8152"] קנדרים: במקור קנדרים נוצרו כגדילן קוץ-רגל, והתפתחו לגזע שלם שהקונספט שלו הוא "בוא לעצבן את חבריך לשולחן המשחק ולהפריע לשה"מ". א-ב-ל, זה שקנדרים נוצרו כדמות שמייצגת ילד כאפות מכעיס, לא אומר שכל קנדר חייב להיות כזה. הוא יכול להיות נאיבי ומתלהב וחברותי, ולא סתם לגנוב כל הזמן מכולם או לשאול דב"שים חשובים מה צבע התחתונים שלהם. לקנדר המקורי גם הייתה טבלה של 1ק100 של כל מיני דברים (מזבל ועד חפצי קסם חזקים) שהוא יכול למצוא בכיסים שלו - לא הכרחי בכלל. קוסמים: ההתעסקות עם מצב הירח לא כ"כ הופיעה בספרים אלא רק בספר הכללים, ובסופו של דבר זה רק 1+ או 1-, לא איזה משהו דרמטי. אפשר לרדד את זה ולקבוע שכשהירח שלך מלא יש לך יתרון לגלגולים וכשהוא חסר יש לך חיסרון, וזהו - רק פעמיים בחודש שצריך לזכור להתעסק עם זה ומינימום חישובים. המבחן של הקוסמים הוא בעיקר קטע של פלאף. חייבים לעשות אותו כי אחרת זה מאבד מהאווירה של רומח הדרקון, אבל זה משהו שקורה פעם אחת במשחק ודי. לא צריך להעתיק מ"הרפתקאות רומח הדרקון" של מוד"מ1 את טבלאות ההתקדמות הנפרדות של קוסמים לפי הגלימות. אבירי סולמאניה: היה להם מקצוע נפרד לגמרי ב"הרפתקאות רומח הדרקון במוד"מ1". היית מתחיל כאביר כתר, ואז יכלת בדרגה מסויימת או להמשיך להתקדם במסדר שלך או לעבור למסדר החרב. אחרי כמה דרגות במסדר החרב, יכלת לעבור למסדר הורד או להמשיך להתקדם כאביר חרב. אם אני זוכר נכון (הספר לא לידי) רק לאבירי החרב היו לחשי כוהנים מה שהפך אותם לסוג-של פלדינים. מה שאפשר לעשות זה לשחק את אבירי סולמאניה כלוחמים, אבל להשתמש בארכיטיפים - אתה מתחיל כלוחם רגיל בדרגה 1 ואתה במסדר הכתר, ואז בדרגה 3 אתה בוחר אם להמשיך ככזה (ולוקח את ארכיטיפ האלוף), לעבור למסדר הורד (אומן-קרבות) או למסדר החרב (לשנות מקצוע לפלדין, או לכתוב וריאנט לאביר מאגי שמשתמש בלחשי פלדין במקום לחשי קוסם). קיטיארה אגב, לפי הנתונים המקוריים שלה, היא פשוט לוחמת בדרגה 15. במקור גם הייתה לה חוכמה 7 (!) ככה שהיא לא הייתה יכולה להטיל לחשי כוהנים גם אם היא ממש הייתה רוצה. בכל ההמרות של דמויות ומקצועות וכו', חשוב לזכור שברומח הדרקון המקורי היו המון אילוצים של מוד"מ1, וגם כל מיני התאמות לנתונים קראנצ'יים שממש לא חייבים לקחת הלאה למהדורות אחרות. למשל, במוד"מ1 היו מגבלות לדרגות לפי גזעים, ולא כל גזע יכל לקחת כל מקצוע. ברומח הדרקון גם הוסיפו שהדרגה המקסימלית היא 18 (רייסטלין היה בדרגה 20 כי רימה את האלים), או שיש במקצועות של הקוסמים והכוהנים דרגה מירבית שרק דמות אחת יכולה להיות בה. למשל, לכל אל יכול להיות רק כוהן אחד בדרגה 15 או יותר שהוא הנביא של האל הזה, ולכל קבוצת אלים (טובים, רעים ונייטרלים) יכול להיות רק כוהן אחד בדרגה 18 שהוא בהכרח כוהן של פלדין, טקיזיס או גיליאן. אצל הקוסמים הייתה תסבוכת דומה - אדון הגלימות השחורות הוא בדרגה 13 (או יותר), אדון הגלימות האדומות הוא בדרגה 16 ומעלה ואדון הגלימות הלבנות בדרגה 18. אתה לא באמת חייב להמיר את כל הקטעים המעצבנים האלה למהדורה החדשה בה אתה משתמש. דרגונים: אני די בטוח שכתבו המרות שלהם למו"ד5 בכל השנים מאז שהמהדורה יצאה, אז כל מה שצריך זה לגגל. הם אמנם נראים כמו לטאישים, אבל זה לא רק להשתמש בלטאיש ולצבוע אותו בצבע מטאלי. יש להם תפקידים ויכולות שונות שצריכות יצוג מכני אם רוצים להשתמש בהם לפי כללי מו"ד5 - אצל הבאאז הנשק יכול להיתקע בו כשהוא הופך לאבן, הבוזאק עושה קסמים ומתפוצץ כשהוא מת, הקאפאק עם יכולות של גנב וכו' וכו'. [/QUOTE]
הוספת ציטוטים...
אימות
מהי בירת ישראל
שליחת תגובה
פורומים
משחקי תפקידים
מבוכים ודרקונים, פאת'פיינדר
המרת רומח הדרקון ל5
חדש בפורום:
* יש אפליקציה מגניבה לפורום הפונדק, הורידו עכשיו לטלפון ולמחשב שלכם.
* חברים בצבא של ויני? הוסיפו תמונה לפרופיל שלכם :)
פרטים בקישור
אתר זה משתמש בעוגיות על מנת ליצור חווית משתמש מותאמת אישית ולהשאיר אותך מחובר/ת במידה ונרשמת.
המשך השימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש שלנו בעוגיות.
אישור
ראו עוד...
Top
Bottom