• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

רומולוס צולל למים, ומביט במתרחש מתחת לקו הגלים. השמיים כבר מחשיכים, ונראה שהספינה מאטה מעט, אך לא כמו שרומולוס היה מצפה שתאט. מרחוק הוא יכול להבחין בדמויות מתחילות להתרוצץ על הסיפון, לחפש את מקור האש ולנסות לנתק את המפרש לפני שיישרף כולו ויגרום נזק לשאר הספינה.

META
גלגל אקרובטיקה כדי לראות כמה חלק הצלחת לקפוץ למים בלי שאף אחד יבחין בך.

ארים מטפס על ערימת הסלעים ומתרכז. בהבזק לבן וקול רעם אדיר, שארים בטוח כי שומעים מרחוק, ערימת הסלעים מעל האיש מתנפצת לרסיסים. חתיכות אבן עפות לכל עבר. שני האנשים הנוספים בקושי מספיקים לתפוס מחסה לפני שרסיסי האבנים והאבק ממלאים את החדר. הערימה תחתיה לכוד האיש הנוסף קטנה בהרבה עכשיו, והרבה יותר קל להוריד אותה עכשיו.
"עבודה טובה!", קורא אחד מהם, בבירור מתפעל, "עכשיו מהר, ילד, תעזור להוריד את שאר האבנים מהבחור לפני שהבניין קורס!"

META
להוריד את האבנים ולחלץ את האיש ייקח הרבה פחות זמן עכשיו.
שים לב שהלחש "גל רעם" משתמש במטיל כמוקד, אז היית חייב לטפס על ערימת הסלעים.

סולסס מגיע לספינה השנייה בקלות יחסית, מדלג בין חביות וחבלים אל סיפונה הבוער. כשהוא מטיל את הלחש, רוחות עזות פורצות ממנו, הודפות את הספינה הראשונה בחריקה מזוויעה, אבל בהחלט מאטות אותה. אחד מאנשי הצוות רץ לגלגל ההגה כדי למנוע מהספינה לסטות ממסלולה לאחד המזחים. סולסס קנה לאנשי הצוותים עוד זמן כדי לחלץ את הפצועים או לנסות להמשיך לכבות את השריפות.
"עבודה טובה, בחור גדול!", הוא שומע את קולו של יונו מאחוריו לפתע, מסייע בחילוץ אנשים מהריסות הסיפון הבוער על רקע השמיים החשוכים, "מה המהלך הבא שלך?"

לאנה משתעלת בכבדות. היא מרגישה את העשן שוקע בריאותיה, מכביד על נשימתה ועל מחשבתה. השמש כבר עזבה את השמיים, והאוויר הקריר מאזן מעט את החום היוקד העולה מהמבנה הבוער.
הילדה מוטלת לרגליה של לאנה, משתעלת בכבדות. השיעול שלה כולל כמה טיפות טיפות דם, ונראה שהיא על סף עילפון.
 
"אני לא יודע" סולסס עונה לגיבור העיר סליני "יש לך רעיונות?"
לאחר תשובתו, סולסס מסתכל סביב בוחן את הספינה שהוא נמצא בה ואת הספינה השנייה, תחילה, כדי לבחון אם מישהו נמצא בסכנה ועד כמה הסכנה חמורה ושנית, כדי לבדוק אם אפשר להציל את הספינה בעזרת חביות המים הנמצאות בדרך כלל על הסיפון (ולאתר את החביות).
 
הכניסה של רומולוס למים חלקה כסכין מושחזת היטב. אור השמש מתחת למים עמום אפילו עוד יותר, אבל רומולוס מבחין מבעד לשכבת הגלים שמעליו בגוש מתנופף חולף מעליו. הוא מזהה אותו בתור המפרש הבוער שזה עתה הצית. עם קצת מזל, הוא הצליח לשרוף גם חלק מהתורן. עם עוד יותר מזל, אולי הם שכחו לצייד את הספינה במפרש נוסף. עם זאת, יש לרומולוס תחושה שהמזל שלו לא הרחיק לכת עד כדי כך.
מה הוא עושה עכשיו?

סולסס מבחין בכמה חביות מים מפוזרות על הספינה, חביות שלא נדלקות במהירות, או בוערות באיטיות. עם זאת, רוב האנשים מספיקים להיחלץ מבין ההריסות, או לקפוץ למים. ישנם עוד שני אנשים על הספינה שעוד נוברים בין ההריסות במטרה להציל את שאריות ההון שלהם.

בלי בעיה, ועם העזרה של היד המאגית, ארים ושני האנשים האחרים מצליחים להוריד את ערימת האבנים מהפצוע וללוות אותו החוצה מהמבנה.
ארים יוצא ממבנה האבן אל אוויר הלילה הקריר. השמש כבר לא נראית, למעט קרניים אפורות אחרונות מעל קו האופק. מספר שריפות עוד בוערת בנקודות שונות בעיר, אך המצב נראה פחות נורא מאשר ההתחלה.

לאנה מתחילה להפעיל לחץ על ריאותיה של הילדה. היא שומעת ברקע את אינוש צווח ורץ לכיוון הנמל. הילדה משתעלת בחוזקה, אך הפעם השיעול שלה נשמע מעט נקי יותר. מעט פיח ודם מתפרצים עם כל שיעול, אבל הילדה פוקחת את עיניה מעט ומביטה בלאנה. יש לה שיער גלי בצבע קש, אפור מרוב אפר, ועיניים ירוקות.
"אי...איפה אמא שלי?"
 
סולסס מתקרב אל האנשים כשבדרכו הוא משתמש בפטיש-הקרב של לנפץ את חביות המים הבוערות כדי לשכך אף יותר את הלהבות. בהגיעו אל האנשים הוא שואל שאלה פשוטה "מישהו חסר?" במחשבה שאולי יש מישהו שהוא אינו רואה מתחת להריסות.

META:
ניפוץ חביות: כוח: 19+3=22 (אם אפשר להוסיף אתלטיקה או נחשב כהתקפה +6 אז 25 סה"כ.)

במידה והתשובה שלילית מה לגלגל על לזרוק אותם למים?
 
לאט לאט, עם כל חבית שמתנפצת, הלהבות מתמעטות ונסוגות, חושפות את העץ המפויח של הספינה. בחלק מהמקומות סימני הפחם כל כך גדולים שסולסס בטוח שהם יקרסו אם ידרוך עליהם.
"אני לא חושב", אומר אחד מהם, שחור שיער עם עיניים חומות בהירות. הוא נראה עייף מאוד, חסר כוחות. הוא והאיש לצידו עוד מנסים להציל כמה ארגזים, אך ללא הצלחה גדולה, "כל הפחדנים קפצו, או ברחו ממזמן. כמה מהאנשים שלי מתו, שלושה אם נדייק. אני לא מתכוון לתת למוות שלהם להתבזבז".

META
גלגל כוח אם התכוונת לזרוק את האנשים למים, או שכנוע.

רומולוס נצמד לספינה למשך זמן ארוך מאוד. קשה לו למדוד את הזמן מתחת למים, אבל מרגיש שעובר הרבה זמן, והספינה לא עוצרת. השמיים מעליו כבר בוודאות שחורים.

"פולשים", האחד שהיה לכוד מתחת למפולת האבן מתנשף, "באו בספינה שחורה, פשטו על העיר ועל המקדש. לקחו את המגן שלנו, וברחו. הם לא התביישו לחרב את כל מה שעמד בדרך שלהם".
 
"אין לנו זמן לבזבז על ציוד אותו תוכלו למשוט מקרקעית הנמל." סולסס אומר ומבלי לבזבז יותר מדי זמן הוא מנסה לתפוס את האדם הקרוב אליו ביותר ולהשליכו אל המים.

META
מה שלא נפתר בכוח נפתר בעוד יותר כוח: 10+3= 13 (או +6 אם אפשר להוסיף אתלטיקה - סה"כ 16).
 
רומולוס מציץ מהמים בזהירות. נראה שהם הספיקו להחליף את המפרש הבוער במפרש חדש.
הוא גם מבחין בכך שכמות האנשים על הסיפון הוכפלה לפחות, אם לא יותר. הוא בהחלט העלה להם את רמת העירנות.

META
גלגל התגנבות פעם נוספת.

כמו שק תפוחי אדמה, האיש כאילו נשלף ממקומו ומוטל אל המים בצווחת הפתעה.
"מה אתה עו-", האיש השני מתחיל למחות כשהוא נקטע על ידי יונו, ששולף אותו בצורה דומה - אם כי בפחות כוח מסולסס - ומשליך אותו למים.
"אני מודה שקצת נהניתי מזה", הוא צוחק, "אבל בדבר אחד אתה צודק - אנחנו פה כדי להציל את החיים שלהם, לא כדי להציל את הרכוש שלהם. בוא נעוף מהספינה המקוללת הזאת. אני חושב שהעבודה כאן הסתיימה".

OUT
אתה מוזמן לתאר מה סולסס עושה בינתיים, עד שאסיים עם האחרים.

האיש נד בראשו, "זה החפץ הקדוש לנו. החזיק בו נומוסי, מייסד העיר, במלחמה הגדולה מול סור. אם יש סיבה אחת שבגללה הם לקחו את המגן, זה בגלל הכוח הקדוש האצור בו".
 
"אני חושב שאתה צודק, גיבור העיר סליני." סולסס עונה כשעיניו סורקות את הנמל בחיפוש אחר חיים נוספים הנמצאים בסכנה וכעינו לא נתקלות בסכנה מיידית סולסס מוסיף "אני אהיה המרפאה אם תצטרכו אותי." לפני שהוא עושה את דרכו אל החוף ומשם הוא ממשיך באיטיות לעבר המרפאה בה הוא הוריד את הפצוע כדי לברר אם הם צריכים סיוע נוסף.
 
בעוד ארים רץ בחזרה אל החוף, הוא עובר בדרך במרפאה המאולתרת. הוא מבחין שם בסולסס, שעובר בין שורות הפצועים ומסייע לפצועים הקשים.
יונו ופלורו עומדים במרחק מה משם, משוחחים בפרטיות עם כמה אנשים בעלי סימני אצולה ברורים - בגדיהם מפוארים יותר, בעלי קישוטי כסף וזהב, ולראשה של אחת מהם ישנו זר עלי דפנה.

רומולוס ממשיך לעקוב אחרי הספינה, שומר ממנה מרחק בטוח. אמנם קצת קשה לראות באפילת השמיים, אבל אור הכוכבים מאפשר לו לזהות כמה דמויות שנראות שונה מאבירי הים הרגילים הפוקדים את הספינה.
הוא מזהה כמובן את ארוסתו של אחיו, שערה שחור וחלק.
לידה עומד אותו איש משוריין. שניהם מדברים עם אדם נוסף, גיבן מעט הלובש גלימה כהה בודדה, ומחזיק מטה בידו.
 
חזרה
Top